Stammen op Wereld 45

DeletedUser76365

Guest
Mooi geschreven en fijn dat er iemand is die het forum, op W45, levendig probeert te houden.

Ik vond de post objectief en helemaal niet te lovend richting je eigen stam.
De gebeurtenissen omtrent Unslected kon je daarbij ook niet weten.

Aldus complimenten van mij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73749

Guest
Hoeveelheid dorpen, akkoord, maar wel redelijk niveau verschil?

Ook akkoord.

Dat neemt alleen niet weg dat Devo hier zeker niet tekort gedaan wordt. Er wordt gewoon gezegd dat ze winsten boeken op grotere doelwitten. Dat jij dan ook naam van de overgenomen stam, speler en het liefst nog de tijd van de overnames er ingelijst bij wil hebben staan, tsja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Allereerst liefde voor dit topic <3, doet me deugd om dit na een 4 uur lang durend tentamen dit te lezen.

Naar mijn verwachting gaat de stam waar Vestri di Sumus in zit de wereld winnen.

Liefde voor jou<3
 

DeletedUser76567

Guest
Leuke post, erg informatief om andere views op de wereldvorderingen te lezen!

Wel spijtig dat er niet over het Au./Season offensief van een speler op een O.W. speler word besproken. Dit werd door O.W. beantwoord met het verwijderen van deze speler van W45, Ravenous Nightmare. Snap dat ik hier natuurlijk geen objectieve kijk op heb ;).

N
 

DeletedUser74005

Guest
Speeder, wil je dit misschien ook op de blog plaatsen? Lijkt me een leuk en geschikt stukje!
 

DeletedUser27722

Guest
Leuke post :) Qua unselected heeft speeder gewoon gelijk hoor. 2,5 week is nou niet echt bijster lang.

Geen enkel ander account op deze wereld heeft het al zo lang na een massa waar alle troepen meteen gesloopt werden volgehouden.
 

DeletedUser76789

Guest
Leuke post :) Qua unselected heeft speeder gewoon gelijk hoor. 2,5 week is nou niet echt bijster lang.

De aanvalstop werkte ook niet echt mee, hadden hun weer tijd om daar deff heen te gooien.
maar na kerst was het in 3 dagen klaar ;)

En Unselected stond niet gestacked tot hij al de helft kwijt was door wanbeheer van een co die troepen uit zijn front wegtrok.
Verder duurde dat bijna een maand voor hij weg was, niet een paar dagen. Het was na een tijd ook niet meer houdbaar voor een account in leven te houden zonder echte spelers maar puur op VV en dan met die ligging. Vandaar hadden we besloten na de laatste massa van Error om daar te stekker uit te trekken.

De bedoeling als je een massa gooit is dat het niet verwacht is, dat heeft blend ook goed laten zien.
je gaat niet wachten tot er stacks zijn.
en na de "laatste massa van Error" was er niks meer op Unselected om mee te deffen,daarom ook die ODD rang van unselected.
 
Reactiescore
205
Geen enkel ander account op deze wereld heeft het al zo lang na een massa waar alle troepen meteen gesloopt werden volgehouden.

Kan zo zijn. Maar er stond uiteindelijk toch aardig wat def, wat ERROR moest wegwerken. Het opzeg termijn van 2 weken van de de NAP, waar Destroy All Humans zich netjes aan gehouden heeft, heeft jullie veel meer tijd gegeven. Zijn edel- en clearcapaciteit werd in het begin erg gemist, gezien hij ook een belangrijk front vormde. Toen hij na de aanvalsstop mocht meedoen, was het zo gebeurd :) Dat jij vervolgens zegt, dat jullie de stekker eruit getrokken hebben, vind ik ook erg raar. Als ik de odd stijging van de laatste dagen van unselected zo bekijk, hebben jullie nog erg veel def gepompt in een account waar de stekker uit getrokken is.
 

DeletedUser73382

Guest
Leuk stukje hoor speeder! Goed beredeneert en een duidelijk beeld van wereld 45 zoals die er nu bij ligt.

En thja, iets werkelijkheid maken wat niet verwacht wordt is toch het leukste wat er is;) (aansluiting devo.)
 

DeletedUser27722

Guest
Ja, prima. Ik kreeg van dragonfriend te horen dat er eventueel nog bewerkingen nodig zijn?

Je kan ook vermelden over die acties op Cr, dat jullie nog moeite hebben om die laatste, Just him weg te werken en daar al 4 miljoen eenheden op zijn verloren zonder dat hij ook maar 1 dorp kwijt is?
 
Reactiescore
1.532
Je kan ook vermelden over die acties op Cr, dat jullie nog moeite hebben om die laatste, Just him weg te werken en daar al 4 miljoen eenheden op zijn verloren zonder dat hij ook maar 1 dorp kwijt is?

Je bent al dagenlang op je pikkie getrapt. Mede dankzij mijn post waarin niet staat vermeldt hoe geweldig Devo 1,5 speler van K. heeft weggewerkt. Ik zal overwegen om er nog wat meer van Season in te zetten.
 

DeletedUser72524

Guest
Je bent al dagenlang op je pikkie getrapt. Mede dankzij mijn post waarin niet staat vermeldt hoe geweldig Devo 1,5 speler van K. heeft weggewerkt. Ik zal overwegen om er nog wat meer van Season in te zetten.

Ik vind dat je ook meer Roths mag verheerlijken in jouw stukje over Season! Gezien dit wel de meest tactische keuze was geweest van w45.
 

DeletedUser27722

Guest
Ik vind dat je ook meer Roths mag verheerlijken in jouw stukje over Season! Gezien dit wel de meest tactische keuze was geweest van w45.

Ook waar, was een grote boost voor Season.

Je bent al dagenlang op je pikkie getrapt. Mede dankzij mijn post waarin niet staat vermeldt hoe geweldig Devo 1,5 speler van K. heeft weggewerkt. Ik zal overwegen om er nog wat meer van Season in te zetten.

Was vooral gewoon een vraag hoe het komt hoor? Niet zo defensief zijn.
 

DeletedUser64081

Guest
Het valt mij sowieso op hoe kinderlijk promo overal op kan reageren, je zou het een kunst kunnen noemen.
 
Reactiescore
1.532
Was al een paar dagen eerder begonnen met de post. Daarbij komt, ik wilde niet schrijven met een Season blik. Dus over alle stammen de minimale weetjes en feitjes met zo min mogelijk mijn mening daarin en zo overzichtelijk mogelijk.

Zo'n actie had voor hetzelfde geldt aan de andere kant van de wereld gepleegd kunnen zijn en dan had ik er ook niet over geschreven. Vandaar.
 
Bovenaan