Stammen op Wereld 45

DeletedUser17072

Guest
Ik ga niet zeggen dat ik voor barbs edelen ben, maar er is wel een reden voor die barbs die jullie ook zien als je wat verder kijkt:)

Is ook irritant als ze bb's in je cluster gaan edelen. Alleen vond het wel grappig dat hij zegt dat hij .JustHim. wel zo down zou hebben. En ondertussen barbs zit te edelen omdat hij niet door die gast heen komt.:p
 

DeletedUser75569

Guest
Is ook irritant als ze bb's in je cluster gaan edelen. Alleen vond het wel grappig dat hij zegt dat hij .JustHim. wel zo down zou hebben. En ondertussen barbs zit te edelen omdat hij niet door die gast heen komt.:p

Dat wij barbs edelen wilt niet zeggen dat we er niet doorheen komen hoor ;)

Met vriendelijke groeten,

Mr Tacticus | w39 Frequencerz | Let me Lose My Mind | Dylan
 

DeletedUser75767

Guest
Dat wij barbs edelen wilt niet zeggen dat we er niet doorheen komen hoor ;)

Met vriendelijke groeten,

Mr Tacticus | w39 Frequencerz | Let me Lose My Mind | Dylan

Wat is dan de reden dat je op deze manier barbs edelt? Tactisch inzicht? Dat je er juist wel door heen komt en je alsnog een edeloverschot hebt? Ben oprecht benieuwd waarom je namelijk barbs zou edelen wanneer je er wel doorheen komt.
 

DeletedUser75569

Guest
Wat is dan de reden dat je op deze manier barbs edelt? Tactisch inzicht? Dat je er juist wel door heen komt en je alsnog een edeloverschot hebt? Ben oprecht benieuwd waarom je namelijk barbs zou edelen wanneer je er wel doorheen komt.

Simpel, we edelen barbs omdat we een edeloverschot hebben en we doen het om een goed cluster te krijgen.
Die barbs zijn later ook gewoon 10k dorpen. :)
 

DeletedUser75767

Guest
Simpel, we edelen barbs omdat we een edeloverschot hebben en we doen het om een goed cluster te krijgen.
Die barbs zijn later ook gewoon 10k dorpen. :)

1 a 3 barbs achter elkaar kan ik begrijpen, 11 daarentegen weer niet. Je hebt op een later termijn 11 dorpen die je minder kan farmen middenin je cluster. Je gaat me niet vertellen dat dit tactisch is voor de toekomst? Aangezien je minder kan farmen = minder gs = minder munten = minder dorpen. Wel een goeie manier om op termijn van je edeloverschot te komen. Maar tactisch? Totaal niet.
 

DeletedUser75569

Guest
1 a 3 barbs achter elkaar kan ik begrijpen, 11 daarentegen weer niet. Je hebt op een later termijn 11 dorpen die je minder kan farmen middenin je cluster. Je gaat me niet vertellen dat dit tactisch is voor de toekomst? Aangezien je minder kan farmen = minder gs = minder munten = minder dorpen. Wel een goeie manier om op termijn van je edeloverschot te komen. Maar tactisch? Totaal niet.

Goede manier om van je edels af te komen, inderdaad. Die 11 dorpen produceren later weer meer GS, bovendien word je cluster er sterker van en heb je meer schuif mogelijkheden. Er zijn tal van voordelen om barbs over te nemen.
 
Reactiescore
735
Goede manier om van je edels af te komen, inderdaad. Die 11 dorpen produceren later weer meer GS, bovendien word je cluster er sterker van en heb je meer schuif mogelijkheden. Er zijn tal van voordelen om barbs over te nemen.

Stil eens Dylan :p
 

DeletedUser75767

Guest
Goede manier om van je edels af te komen, inderdaad. Die 11 dorpen produceren later weer meer GS, bovendien word je cluster er sterker van en heb je meer schuif mogelijkheden. Er zijn tal van voordelen om barbs over te nemen.
Nee sorry, er zijn bijna geen voordelen om barbs over te nemen. Wel te verstaan 11 barbs achter elkaar over te nemen. En je haalt er echt minder gs door hoor, want elke edel die je verspilt aan een barb, had ook naar een vijand kunnen gaan. Zijn toch redelijk wat munten je verspilt hebt met je 11 edels niet?
says enough geen enkel argument is sterker dan deze
Sarcasme?
 

DeletedUser72071

Guest
Gewoon niet gaan farmen. Is elk probleem mee opgelost
 

DeletedUser75763

Guest
Juist heel tactisch... nu kan je mooi alle barbs bij je tegenstander leegfarmen zodat hij geen gs inkomsten meer heeft. En hij kan het niet bij jou doen want je hebt je eigen barbs geëdel :cool:
 
Reactiescore
2.303
als je kan farmen wil het niet zeggen dat je lang volhoudt in tw :)
 
Reactiescore
47
Net het begin gelezen,
mijn complimenten Speeder. ;)
 
Bovenaan