Stammen op Wereld 45

DeletedUser75778

Guest
Zoals je al kunt zien doe ik dit ook en ik durf dit ook op het AF te doen.

Een portie gezond verstand is altijd op zijn plek natuurlijk, fijn dat je ook meedoet aan het analyseren van MyPride zijn hoogst frapante uitspraken. Ik weet niet of jij ook al tot de conclusie gekomen bent dat we met een persoon te maken hebben die zelfs zijn eigen uitspraken onderuit wil trappen?
 
Reactiescore
2.303
Een portie gezond verstand is altijd op zijn plek natuurlijk, fijn dat je ook meedoet aan het analyseren van MyPride zijn hoogst frapante uitspraken. Ik weet niet of jij ook al tot de conclusie gekomen bent dat we met een persoon te maken hebben die zelfs zijn eigen uitspraken onderuit wil trappen?

Ik kan kritiek incasseren hoor. Wanneer ik Devo niet de nummer 1 noem krijg ik meteen zwakke tegenargumenten van jullie terug. Nogal zwak hoe je blijft op de man te spelen, zijn je zwakke argumenten op?

*frappante. Nooit naar school geweest of geen onderwijs gehad? :) PR heeft anders ook mooi aangetoond dat al zijn tegen argumenten zinloos waren ;)

Doe zo verder leaving behind, misschien kom je er ooit!
 

DeletedUser27722

Guest
Ik kan kritiek incasseren hoor. Wanneer ik Devo niet de nummer 1 noem krijg ik meteen zwakke tegenargumenten van jullie terug. Nogal zwak hoe je blijft op de man te spelen, zijn je zwakke argumenten op?

*frappante. Nooit naar school geweest of geen onderwijs gehad? :) PR heeft anders ook mooi aangetoond dat al zijn tegen argumenten zinloos waren ;)

Doe zo verder leaving behind, misschien kom je er ooit!

Devo is de nummer 1? Of toch al qua huidige ranking. :p
Wie is er dan wel volgens jou de nummer 1 en op basis van wat argumenteer je dat?
Dat zou nu eens wat interessants zijn om te lezen dan gewoon dingen roepen zonder degelijke onderbouwing. ;)

Verder heb je zelf ook al genoeg grammaticale fouten gemaakt hoor, of moet ik je post van een aantal dagen geleden nog even oprakelen? :eek:
 
Reactiescore
2.303
Devo is de nummer 1? Of toch al qua huidige ranking. :p
Wie is er dan wel volgens jou de nummer 1 en op basis van wat argumenteer je dat?
Dat zou nu eens wat interessants zijn om te lezen dan gewoon dingen roepen zonder degelijke onderbouwing. ;)

Verder heb je zelf ook al genoeg grammaticale fouten gemaakt hoor, of moet ik je post van een aantal dagen geleden nog even oprakelen? :eek:

Jullie denken soms dat het al gespeeld is ;) hoe je sommigen hier hoort praten...

Overigens de reden dat ik zo iets zeg op zijn fouten is omdat hij er effectief een punt van maakte in het andere topic.
Het laatste wat ik ben is een grammar nazi, maar als je me verwijst naar de kleuterschool wil ik ook nooit een fout zien van die persoon die het me zei ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Ik kan kritiek incasseren hoor. Wanneer ik Devo niet de nummer 1 noem krijg ik meteen zwakke tegenargumenten van jullie terug. Nogal zwak hoe je blijft op de man te spelen, zijn je zwakke argumenten op?

*frappante. Nooit naar school geweest of geen onderwijs gehad? :) PR heeft anders ook mooi aangetoond dat al zijn tegen argumenten zinloos waren ;)

Doe zo verder leaving behind, misschien kom je er ooit!

Ik bekritiseer je gedrag, dat is helemaal niet te vergelijken met op de man spelen. Ik heb overigens ook nooit gezegd dat je niet naar school bent geweest. Je maakt jezelf wel erg belachelijk nu.
 

DeletedUser27722

Guest
Jullie denken soms dat het al gespeeld is ;) hoe je sommigen hier hoort praten...

Overigens de reden dat ik zo iets zeg op zijn fouten is omdat hij er effectief een punt van maakte in het andere topic.
Het laatste wat ik ben is een grammar nazi, maar als je me verwijst naar de kleuterschool wil ik ook nooit een fout zien van die persoon die het me zei ;)

Jij bent degene die op een ander topic al spreekt over winst hoor, niemand zei dat het al gespeeld is?
Dat we goed bezig zijn betekent nog niet dat we al gaan winnen inderdaad, maar dat zijn jouw woorden hoor.

En kleuterschool was op basis van jouw gedrag, dat hadden jouw klasgenoten daar dan wellicht wél begrepen. :p
 
Reactiescore
2.303
Ik bekritiseer je gedrag, dat is helemaal niet te vergelijken met op de man spelen. Ik heb overigens ook nooit gezegd dat je niet naar school bent geweest. Je maakt jezelf wel erg belachelijk nu.

Mijn broek zakt af bij het lezen van jouw posts, het getuigt van zoveel onkunde en onwetendheid.

Ik kan er twee dingen over zeggen. Ten eerste deed jij net een paar minuten geleden de uitspraak: "Overigens ben ik niet beginnen met schelden." Ik zal zo volwassen zijn niet op je spelling te letten, mensen die kinderachtig gedrag vertonen zijn blijkbaar ook nog niet zo ver in hun taalontwikkeling. Wat ik wel opvallend vind, is dat je zegt niet begonnen te zijn met schelden, ik ga er dan van uit dat iemand anders begon en jij ook de sloot in sprong. Als dit niet het geval is, wil je ik je vragen toch even een spreekuur bij de dokter in te plannen, omdat je dingen aanhaalt in je P&P die kant noch wal raken.

Ten tweede, iets gegronder en meer aanstootgevend, is het gebruik van het woord 'Jezus' in een raar en onlogisch verband. Ik kan er een heel verhaal over op hangen, maar sinds ik op de kleuterschool terecht kwam, stond dit woord bekend als een scheld-/vloekwoord. Weet niet hoe jij je onderwijs hebt verkregen vroeger?

Over dat school zijnde heb ik het inderdaad wat mis opgevat, overigens is bijna heel je post op de man gespeeld ;)

Maar ik ga hier niet verder op in gaan doordat ik speeder zijn mooie post niet wil verkloten door onderlinge akkefietjes.
 

DeletedUser75569

Guest
Je kan ook vermelden over die acties op Cr, dat jullie nog moeite hebben om die laatste, Just him weg te werken en daar al 4 miljoen eenheden op zijn verloren zonder dat hij ook maar 1 dorp kwijt is?

Als je het graag wilt weten: het gaat om een gevecht tussen een speler van 450.000ptn en 500.000ptn. Iedere speler heeft het hierbij erg lastig, vooral als .JustHim. een DEF speler is. Maar wij zijn Mr Tacticus, we hebben hem zo neer. ^^.

Met vriendelijke groeten,

Mr Tacticus | w39 Frequencerz | Let me Lose My Mind | Dylan
 

DeletedUser76136

Guest
It's just him anymore. Hij doet z'n naam nu eer aanxD
 

DeletedUser17072

Guest
Als je het graag wilt weten: het gaat om een gevecht tussen een speler van 450.000ptn en 500.000ptn. Iedere speler heeft het hierbij erg lastig, vooral als .JustHim. een DEF speler is. Maar wij zijn Mr Tacticus, we hebben hem zo neer. ^^.

Met vriendelijke groeten,

Mr Tacticus | w39 Frequencerz | Let me Lose My Mind | Dylan

vandaar dat jullie ook barbs edelen.:rolleyes:
 

DeletedUser75778

Guest
Je hebt nooit teveel edels. Barbs edelen is dikke onzin.
 

DeletedUser61134

Guest
Je hebt nooit teveel edels. Barbs edelen is dikke onzin.

Dit dus.
Met 55 edels overschot en een flinke daling op de ranglijst zagen we ook nog hoop.

Zie hoeveel ODD DBA aan ons verdient heeft, maar we zijn wel door de edels heengekomen :D
 
Reactiescore
735
Ik ga niet zeggen dat ik voor barbs edelen ben, maar er is wel een reden voor die barbs die jullie ook zien als je wat verder kijkt:)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ga niet zeggen dat ik voor barbs edelen ben, maar er is wel een reden voor die barbs die jullie ook zien als je wat verder kijkt:)

Je probeert te zeggen dat de mensen die bb's edelen in hun cluster zich gereedmaken voor oorlog? :bijl:
 
Bovenaan