Speler van het jaar! - 2015

DeletedUser76203

Guest
Ze staan toevallig net terug nummer 1. :p Of gewoon goed gewacht.
Is het nu Season of Seasons btw?

Verder heb ik wel vragen naar de abominabele groei van Ascend, om die dan meteen veelbelovend te zien? Zij veel betere opties, ook in Season zelf.

Ik ken de spelers er op al langer. De massa van Arr hebben ze zelfs dorpenwinst uit weten te putten.
Hun ligging is niet verkeerd en ik verwacht dan ook veel van ze in 2016.
 

DeletedUser72524

Guest
Ze staan toevallig net terug nummer 1. :p Of gewoon goed gewacht.
Is het nu Season of Seasons btw?

Verder heb ik wel vragen naar de abominabele groei van Ascend, om die dan meteen veelbelovend te zien? Zij veel betere opties, ook in Season zelf.

Daar ben ik het niet mee eens, zoals je kan zien heeft Ascend een geruime tijd alleen voorgestaan zonder een echte stam. Weliswaar had hij wat steun van zijn oude stamgenoten wat nu zijn huidige stamgenoten zijn, maar die was nog veel te gering als je kijkt naar de massa's die hij op zijn dak kreeg. Joris de speler op dat account die het account in zijn eentje runde heeft laten zien dat hij prima een front account kan runnen zonder veel defens ter beschikking te hebben. Tegelijkertijd heeft hij ook nog veel winst gepakt. In combinatie dat er nu een goede speler bij is gekomen verwacht ik en gelukkig ook meerdere dat Ascend een account is waar we veel plezier aan zullen hebben :).
 

DeletedUser75569

Guest
Hier ook mijn lijstje ;)

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Erebos. natuurlijk. Niet alleen omdat hij een stamgenoot is, maar omdat ze sinds het begin van de wereld goed aanvallend zijn begonnen en zo veel spelers hebben weggespeeld
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Ik vind dat William deze verdient. Hij zette zich altijd in voor zijn eigen stam ROTHS en sinds hij in Season zit doet hij het aardig goed samen met de rest van zijn oude stam.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Rhyperior, die gozer heeft alleen maar mazzel en gaat het nog ver schoppen. :D
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? mkicken22, we kennen elkaar al een lange tijd en hij begon goed totdat hij uitgemaakt werd door backstabber, hierna steeg hij flink en liet hij veel mensen achter zich.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Erebos., Kayo en Fabian natuurlijk. Ze zetten zich altijd goed in voor de stam, ook in slechtere tijden.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Sander14, heeft gewoon goede posts
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? n1i1k1k1i12, zoals velen dit ook vinden.
Wie was de beste leider van 2015? Tim van OrAsU, hij zet zich altijd goed in voor de stam. Ondanks hij nu eventjes weg is gaat het nog altijd goed en regelen Kayo en Fabian het super!
Welke speler gaf je de meeste motivatie? William van *YourNext*, sinds hij in Season zit heeft hij vaak goede punten waar nog niemand aan had gedacht.
Wie was dé flopspeler van 2015? Ik vind dat dit Jelking2 is. Door middel van mij backstabben en internen kom je gewoon niet ver. ^^
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Ik denk dat ik yoshi?. wel terug zou willen hebben. Heb geen idee hoe hij weg is gespeeld, maar vind het gewoon jammer dat ie weg is. :D
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Dei Medici., geen idee hoe ik dat denk, maar ik denk dat hij wel iets van plan is.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Devo & Season, ze bestaan beiden al een lange tijd en zullen niet zomaar om ver te krijgen zijn.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Season, we hebben veel tegenslagen gehad en veel mensen dachten dat we het niet zouden redden, maar we bestaan nog steeds.
Welke stam was aanvallend het beste? Season, en dat zullen we ook blijven ook. :)
Welke stam was defensief het beste? Devo, vooral vanwege de massa's die ze op zich kregen.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Vond toch dat Nah. en Season goed samenwerkte.
Welke stam is dé flopstam van 2015? Trust, deze stam vond ik in het begin toch wel wat hebben, maar uiteindelijk dit minder toen de stam viel en er veel mensen makkelijk onderuit werden gehaald.
Welke stam was dé vijand van 2015? Devo & Season, ik verwacht hier wel meer van in 2016. ^^
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Devo & Season


Met vriendelijke groeten,

Mr Tacticus | w39 Frequencerz | Let me Lose My Mind | Dylan
 

DeletedUser27722

Guest
Daar ben ik het niet mee eens, zoals je kan zien heeft Ascend een geruime tijd alleen voorgestaan zonder een echte stam. Weliswaar had hij wat steun van zijn oude stamgenoten wat nu zijn huidige stamgenoten zijn, maar die was nog veel te gering als je kijkt naar de massa's die hij op zijn dak kreeg. Joris de speler op dat account die het account in zijn eentje runde heeft laten zien dat hij prima een front account kan runnen zonder veel defens ter beschikking te hebben. Tegelijkertijd heeft hij ook nog veel winst gepakt. In combinatie dat er nu een goede speler bij is gekomen verwacht ik en gelukkig ook meerdere dat Ascend een account is waar we veel plezier aan zullen hebben :).

Kan allemaal wel goed zijn en je zult hem natuurlijk beter kennen, maar dan nog altijd niet meteen dé man voor 2016 lijkt, wat wel gevraagd werd? Maar goed, een mening natuurljk.
 

DeletedUser76203

Guest
Kan allemaal wel goed zijn en je zult hem natuurlijk beter kennen, maar dan nog altijd niet meteen dé man voor 2016 lijkt, wat wel gevraagd werd? Maar goed, een mening natuurljk.

Een jaar is een lange tijd en ik kijk dan ook naar de potentie van het account en de spelers en niet per se naar hoe de ranglijst er nu voor staat. Eind 2016 kan die wel eens helemaal anders zijn natuurlijk.
 

DeletedUser76018

Guest
Ik vind dat season wel erg weinig benoemd werd in LoseMyMinds lijstje :eek:
 
Reactiescore
3.457
Wereld bestaat nog niet zo lang , ik heb nog geen goed beeld wie er nu uitspringt , zelfde over de aanvallende en verdedigende kwaliteiten van spelers .
Kan ik een lijstje gaan maken nu , maar vrees dat daar alleen mijn voorkeuren in voor gaan komen :)
 

DeletedUser72524

Guest
Wereld bestaat nog niet zo lang , ik heb nog geen goed beeld wie er nu uitspringt , zelfde over de aanvallende en verdedigende kwaliteiten van spelers .
Kan ik een lijstje gaan maken nu , maar vrees dat daar alleen mijn voorkeuren in voor gaan komen :)

Gewoon doen :(, je belooft het al meer dan een week :mad:
 
Reactiescore
3.457
Dan wordt het een golden award lijstje , beste speler van dit jaar lijstje niet :)
 

DeletedUser75798

Guest
Beste speler is simpel, iedereen buiten: K., Season, ERROR, YOLO...
 
Bovenaan