120-regel aanpassen of niet?

Reactiescore
4
bij C1 hebben ze het ook gedaan, ik geloof dat het niet meer dan normaal is dat hetzelfde tijdschema word toegepast als toen

nee hoor bevalt me prima zo ... wil je spanning ... ga op een gewone wereld spelen ... ik met zeer zeer weinig tijd .. is het goed zo .. of er moet zich een super CO aanmelden mja die heb je ook niet zo 1 2 3
 

DeletedUser66999

Guest
Ik heb ook niet veel tijd, dus een gewone wereld lukt me zeker niet.
maar 120 is wel erg weinig...
140 is nog steeds rustig, maar dan heb toch iets te doen.
 

DeletedUser62436

Guest
jesus, 3-4 maanden? wat een gekke joh... Alle werelden zijn nu ingesteld om zo snel mogelijk af te lopen zodat er veel nieuwe bij kunnen komen, want ja tw team wil alleen nog maar geld rest boeit ze niet. Maar hier gaan ze dan wel lekker rustig paar jaar toe kijken? Wat is doel tegenwoordig? Want krijg het idee dat ze opzettelijk het spel aan het vern••ken zijn :p
 

DeletedUser71739

Guest
Begin maart 2016 is dit weer discutabel voor Inno Games. Wel zou het zo eerlijk zijn om zelfde tijdsperiode als Casual 1 te hanteren.
 
Reactiescore
661
Ben hier juist aangesteld als mod, maar denk niet dat hier al iets mee gedaan wordt. Even pagina terug gelezen, en meerderheid wilt de regel gewoon houden. Als de meerderheid verandering wilt, kan ik eens navragen;)

Even ter verduidelijking; https://forum.tribalwars.nl/showthr...ssen-of-niet&p=5811572&viewfull=1#post5811572

Heum, lees anders nog eens opnieuw.
En probeer zelf een mening te formuleren want ik heb ook een quote.

Ok, niks aan te doen, maar gewoon omdat ik dan toch in een vrij lastige bui den de laatste dagen (klaarblijkelijk).

Even een rekensommetje om het te verduidelijken.

Iemand van 5.000 ptn kan aangevallen worden door iemand van max 6.000, maar niet meer door iemand van 7000?

Iemand van 100.000 wel door ene van 120.000 maar niet door ene van 140.000?

Iemand van 4m wel nog door ene van 4.8m maar niet meer door ene van 5m.

Zie je nu wie je beschermt?

Maar goed, binnen 3 maanden zijn die spelers van 5.000 ofwel grijs ofwel 30.000. En zijn die van 4m hopelijk 150 barbaren rijker.

Zo zie je dat Poo er volledig naast zit, wat hij ook toe geeft een beetje daarna, maar goed ... Toch alvast bedankt om je "neutraliteit" te laten blijken.
 

DeletedUser76206

Guest
Zal hier eens op antwoorden, eerst en vooral neem ik men woorden terug (dat meerderheid regel wilt houden) had het in de nacht gelezen. Wat ik kan concluderen is dat er velen willen dat de regel toch aangepast wordt. Om toch wat meer activiteit te brengen IG. Ik snap het best dat veel spelers op hun " honger blijven zitten" omdat ze niet echt kunnen aanvallen door de regel. Ook omdat veel spelers al ruime tijd spelen en toch wat spanning willen. De regel naar 140 brengen vind ik persoonlijk niet zo erg, aangezien dit goed is voor de activiteit en natuurlijk de tevredenheid van de spelers. Natuurlijk zit er maar een klein deel van de spelers op het AF. Dus ik heb anders paar voorstellen die ik kan aanvragen;

1. Enquête opstellen IG; Dus in de wereld zelf een enquête laten invullen ( misschien via de blog) om zo een heldere kijk te hebben op wat iedereen ervan vindt. Als de meerderheid deze regel wil veranderen, dan leggen we dit voor.

Discussie op forum; Er staat nu al ééntje op het forum, maar ik zou graag iedereen zijn mening dan eens willen horen met een goeie argumentatie erbij waarom wel of niet de regel aanpassen.

Zo lijkt me dit een goeie stap in de goede richting?
Zoals eerder vermeld ben ik een forum mod, ik behandel het forum en niet IG Ik kan wel proberen helpen d.m.v. iets via het forum te laten gebeuren of dit voor te leggen aan onze COMA's. ;)
 
Reactiescore
2
Gewoon een enquête doen IG, dat is het efficiëntste. Op het AF komt maar 3% van casual 2. Uit ervaring weet ik dat een enquête bij de casual de helft van de spelers trekt, mits het goed is aangegeven (door PM en aankondigingen op het AF). Het is ook al bijna 3 maanden geleden dat er een stemming is gedaan op casual 1. Zo kun je op hetzelfde moment een enquête doen op beide casuals.

Ik ben pas terug begonnen met casual 2 en lig nu aan de rim. Ik zou die 120%-regel zo snel willen laten aanpassen. In een radius van 20 velden en meer kan ik misschien maar 2 spelers aanvallen. Met die regel willen ze spelers beschermen, maar dit is overbescherming. De hele tijd barbs aanvallen en edelen kan toch niet de bedoeling zijn. Zo leer je niets.
 

DeletedUser66999

Guest
Eindelijk wat actie :)
Een enquete op het AF zou als resultaat 70-30(ongeveer) geven denk ik (met verhoging van de regel als conclusie)
Maar inderdaad zit er slechts een fractie van C2 hier (merk je ook aan de geweldige activiteit van dit forum)
IG een enquete doen zou inderdaad meer spelers bereiken
 

DeletedUser76206

Guest
Ik zal dit voorleggen bij de bespreking of er iets mee gedaan kan worden. Zelf weet ik dat er op het AF minder spelers komen van casual, dus bij deze had ik ook het idee van een enquête IG of doorverwijzing naar enquête op blog/AF. ;)
 
Reactiescore
746
Hoi allen,

Ik zal jullie helaas moeten teleur stellen en mijn vorige post herhalen:
Een stemming is pas mogelijk in een aantal maanden.

We lezen jullie discussie hier echt wel na, jullie puntjes worden genoteerd, maar alsnog blijft het onmogelijk om de aanvalsblokkade te verbreden. We evalueren dit over enkele maanden opnieuw.

Mvg,
Joris
 

DeletedUser76676

Guest
ik vind het persoonlijk niet zo heel erg, ik lig veel te dicht tegen pat08 aan...
ook kan ik nu gewoon wat edels sparen, mocht er iemand dicht in de buurt op bb gaan, dan zal ik deze met plezier pakken, en kan ik mij gewoon blijven concentreren op casual 1 ^^
 

DeletedUser62436

Guest
Hoi allen,

Ik zal jullie helaas moeten teleur stellen en mijn vorige post herhalen:
Een stemming is pas mogelijk in een aantal maanden.

We lezen jullie discussie hier echt wel na, jullie puntjes worden genoteerd, maar alsnog blijft het onmogelijk om de aanvalsblokkade te verbreden. We evalueren dit over enkele maanden opnieuw.

Mvg,
Joris

Tis niet mogelijk, of jullie willen dit gewoon niet... pittig groot verschil als je het mij vraagt. Snap je woord keus echt niet, want wat je doet is gewoon kei hard liegen.
Tuurlijk is het mogelijk...
 
Reactiescore
661
Casual is zo geprogrammeerd dat een stemming onmogelijk is binnen een bepaalde tijd? Lijkt me sterk

De logica is helemaal zoek, de niet aanpassing beschermt niemand die ze zogezegd willen beschermen, het is gewoon pesten, verder niks.

Als Poo binnen 3-4 maanden kan aantonen dat op dat ogenblik de wereld zo anders is dat de aanpassing dan wel gerechtvaardigd is, dan gaat die toch met heel sterke argumenten moeten komen (die hij gewoon niet vindt want die gaan er niet zijn). De wereld is tegen dan niks veranderd.

Nope, dit gaat er bij mij totaal niet in, ik roep een hulplijn in die het me duidelijk kan maken.

Duuuckje, kom jij eens duidelijk uitleggen waarom niet.
Geen copie paste. Niet zeggen: het is niet haalbaar of opportuun want we willen de nieuwe beschermen (want dat doe je niet)
Graag een duidelijke en correcte uitleg!!!!!!!!

Daar hebben de spelers gewoon recht op.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hoi allen,

Ik zal jullie helaas moeten teleur stellen en mijn vorige post herhalen:
Een stemming is pas mogelijk in een aantal maanden.

We lezen jullie discussie hier echt wel na, jullie puntjes worden genoteerd, maar alsnog blijft het onmogelijk om de aanvalsblokkade te verbreden. We evalueren dit over enkele maanden opnieuw.

Mvg,
Joris

Ik wil me nog niet in deze discussie mengen, maar ik herken een leugen als ik die zie. Een paar maanden? doorschuiven naar volgend jaar? maart, april, mei? Wanneer zal het zijn?

Wat maakt het onmogelijk?

Wanneer wordt de evaluatie gehouden? Graag een precieze datum en dan een iets duidelijker antwoord dan dit.

Niet negatief bedoeld verder richting Joris.
 

DeletedUser62436

Guest
De logica is helemaal zoek, de niet aanpassing beschermt niemand die ze zogezegd willen beschermen, het is gewoon pesten, verder niks.

Als Poo binnen 3-4 maanden kan aantonen dat op dat ogenblik de wereld zo anders is dat de aanpassing dan wel gerechtvaardigd is, dan gaat die toch met heel sterke argumenten moeten komen (die hij gewoon niet vindt want die gaan er niet zijn). De wereld is tegen dan niks veranderd.

Nope, dit gaat er bij mij totaal niet in, ik roep een hulplijn in die het me duidelijk kan maken.

Duuuckje, kom jij eens duidelijk uitleggen waarom niet.
Geen copie paste. Niet zeggen: het is niet haalbaar of opportuun want we willen de nieuwe beschermen (want dat doe je niet)
Graag een duidelijke en correcte uitleg!!!!!!!!

Daar hebben de spelers gewoon recht op.

De correcte uitleg is erg simpel:

Geld
 

DeletedUser71739

Guest
Hoe lang was casual 1 open voordat de 140% ingevoerd werd?
 

DeletedUser66999

Guest
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat Tribalwars een spel is?
als je een beetje naar boven kijkt staat er een linkje om naar de inlog pagina te gaan
die link is letterlijk: ~TribalWars (Spel)~

nu wil, dat de definitie van een spel ongeveer als volgt gaat :
Een spel is een activiteit, buiten de gewone dagelijkse bezigheden, waaraan een of meer mensen - of bij uitbreiding andere diersoorten - deelnemen, als vermaak en/of om een of meer vaardigheden of talenten ten volle te benutten of te vergroten.

Hieruit kan je afleiden dat de deelnemers het naar hun zin moeten hebben om de activiteit een spel te kunnen noemen.
Hoe leuker de activiteit, hoe groter het 'spel gehalte'

conclusie...
 
Bovenaan