Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
3.457
Heb je het nu al gevraagd aan de heren van KP?

Zou zonde zijn als mijn post als "leugens"worden bestempeld terwijl het niet zo is
 

DeletedUser69389

Guest
Classic 11 heb ik niet gefaald hoor.

Doet hier niet toe. Je hebt gewoon gefaald, want je ging teveel voor de punten en te weinig voor de troepen waardoor die kata´s jou pijn hebben gedaan. Had je meer aan troepen gedacht had je die kata´s geblockt en had je nu nog bestaan misschien. Maar laten we teruggaan naar W42.
 

DeletedUser74452

Guest
Alleen pak jij maar een gedeelte van het hele gebeuren er uit. Allereerst is deffen tegen je stam not done inderdaad. Maar dat vormt maar het topje van de ijsberg van wat KP heeft gedaan. Os zetten bij externe partijen terwijl je stam het nodig heeft. Deff terugtrekken terwijl een account onder vuur ligt en ga zo maar door. Daarnaast spelen er nog tal van andere zaken.

Tsja laatste gedeelte is een scheve vergelijking. Stel ik zou een soortgelijk geval begaan dan denk ik dat ik diezelfde dag nog hoogstpersoonlijk door de leiding buiten gezet zou worden. Al zou de eigenaar van het account nog zo tegenstribbelen. Dat is niet meer dan normaal. Rotte appels dienen verwijderd te worden en Kale Poes blijkt een vieze, stinkende poes te zijn.

Beetje frappant dit, ik keur het allemaal niet goed daar niet van. Maar waarom zou Jannes er zoveel belang aan hechten? Er werd gezegd dat er 4-5 treintjes gesniped zijn en 20-30 dorpen leeg zijn gezet door KP. Nu, zoiets zou ik nooit van m'n leven doen tegen stamgenoten, dat hoort gewoon niet. Maar dan hoor ik bv Phantom zeggen dat hij zo'n dingen ook doet en daar hecht niemand belang aan omdat het gewoon vriendschappelijk is. Kijk dan denk ik, in hoeverre is dit zo'n grote stab als Jannes wil verwoorden als er 20-30 dorpen nog leeg zijn gezet en maar 4-5 zijn gesniped? Zou het niet eerder een stab geweest zijn als ze allemaal gesniped waren? Als er treintjes geblocked zouden worden? Want zeg nu zelf, het zijn rim accounts, die farmen op 5min een edel terug. Zoveel boeit 50lc en een edeltje nou ook weer niet he? Een full clear daarentegen verliezen zou wat anders zijn.

Ook vind ik het zeer laag van hem dat hij def rondom Anna zou gezet hebben, zo speel je gewoon niet. Maar technisch gezien is het gewoon correct wat hij doet hoor. Ze hebben een NAP en hij zet gewoon def rondom Anna en valt dus niet aan (vv voorlopig buiten beschouwing genomen). Ik had het er nog over met iemand op w46 dat het in principe technisch correct is, maar dat je zoiets niet doet gezien morele waarden hoog te houden. Denk dat zoiets ook totaal onnuttig is als je zelf een NAP hebt tbh. Het is juist tactischer dat je nadat Anna haar clears kwijt zou zijn de aanval opent. MAAR ik zag in dit topic ook al voorbijkomen dat Jannes hetzelfde gedaan heeft met Wind destijds, wie is hij dan om dit gedrag te veroordelen!?

Oh ja? Wij hebben met Raymond gepraat,speler van KP,en die bevestigd het NAp aanvallen verhaal met vv


https://gyazo.com/f93b21da517764f37bb6fe704647f164

Hebben jullie ermee gepraat of heeft Jannes dat gedaan? Aangezien dit gewoon hetzelfde screentje is in de openingspost. Zo ja als dit screentje van jullie is, is dit gewoon een vieze samenwerking tussen Vitae en WAO, enerzijds om spelers die Jannes simpelweg niet mag weg te werken, anderzijds de spelers die Vitae dorpen kosten in het noorden weg te werken. En dit dan door zelf immoreel spel te gaan vertonen, want je gaat me niet zeggen dat Vitae KP niet gaat plat bombarderen :eek:.

https://gyazo.com/c3bd3eecdab01a5209c981072bf59a79

Voila,met je "verzonnen verhaal "


Verder is dat verhaal van persoonlijke NAP aanvallen niet waar. Ik heb gister met Rise Against gepraat en die speelt samen met Kale Poes al de hele wereld. Dat is allemaal een verzonnen verhaal van Jannes. Dit heb ik al vaker verworpen Inge, maar dan moet je wel lezen en niet selectief lezen.

je lult weer uit je nek:eek:

Uit dat screentje zegt hij dat hij het gezien heeft ja, maar volgens mij als je een paar pagina's terug kijkt is er door een omliggende speler bewezen dat KP de vv pas heeft gekregen nadat aanvallen verstuurt waren en dat hij enkel daar wat liep te deffen. Zo kan je dat screentje ook interpreteren. Interpretatie mogelijkheden alom.

(Je hoort me niet zeggen dat ik het alsnog zou goedkeuren dat iemand die vv doet van een speler die zijn NAP aanvalt he Inge)
 

DeletedUser69813

Guest
Goed, na me voornamelijk afzijdig te hebben gehouden van deze discussie en hier voornamelijk melige one-liners te hebben gepost, zal ook ik maar eens mijn mening delen over deze hele heisa.

Situatie
Als ik het dus goed begrijp heeft Kale poes/Dennis de volgende dingen op zijn kerfstok/wordt hiervan beschuldigd:
- Het wegtrekken van OS bij Amen nadat het account min of meer gebroken was, maar tijdens een lopende massa.
- Deze def vervolgens neerzetten bij Rush.
- Het snipen van een x aantal treinen (hoeveel precies?) van MWR, terwijl hij daarvoor (of tegelijkertijd?) ook gewoon dorpen leeg zette.
- Het aanvallen van een NAP via een VV account (waarvan ik ook ergens las dat deze VV net zo goed aangenomen zou kunnen zijn toen de aanvallen net verstuurd waren?)
- Het egoistisch handelen binnen WAO waarin zijn eigen account centraal staat.

Kingsdorp wordt hierin beschuldigt van het af weten van alle acties van Dennis en wordt hierdoor ook betiteld als stabber.

Snipen van MWR's treintjes
Nou, over dit punt kan ik vrij kort over zijn, dat doe je niet, ongeacht de reden. Op basis van de reden kan echter wel besproken worden hoe hiermee omgegaan wordt. Ik vraag expres hoeveel treinen er gesniped zouden zijn. Mits het er 1 of 2 waren vind ik dat al minder erg dan wanneer zo'n beetje alles gesniped werd. In zo'n geval zou je het in theorie nog kunnen gooien op 'trollen' in plaats van iemand moedwillig naaien.

Aanvallen van NAP Annabelle via een VV account
Ook hier kan ik vrij kort over zijn, dit doe je ook gewoon niet. een NAP is een NAP en daar hou je je aan. Ben wel van mening dat via een VV aanvallen versturen eigenlijk bijna hetzelfde is als via je eigen account aanvallen gaan lopen sturen. uitzondering op recaps als het bij het deffen van een offensief zou zijn. Maargoed, daar gaat de discussie niet over dus daar weid ik me verder niet over uit.
Maargoed, zoals ik ergens meende te lezen was het goed mogelijk dat de aanvallen al verstuurd waren nog voordat KP de VV overnam. Ik zet hier dus even mijn vraagtekens bij.

Weghalen OS bij Amen, plaatsen bij Rush en het egoistisch handelen binnen WAO
Deze 3 punten behandel ik even tezamen, gezien ik hier wel wat verbanden tussen zie.
Nougoed, de OS vanuit KP werd bij Amen terug gehaald tijdens een lopende massa maar wel toen het account al gebroken was. Was dit het punt dat er eigenlijk ook niet meer actief/serieus gedeft werd? In dat geval kan ik de reden nog wel begrijpen. Goedkeuren is echter wat anders, maar toch, ik vind dat die reden best wel in acht genomen mag worden als je hierna kijkt.
Deze def wordt vervolgens bij Rush neergezet. Waarom? Met als doel Vitae zo lang mogelijk op afstand houden. Tegelijkertijd levert hij ook clears voor Rush om vitae te bestrijden. Eigenlijk zie ik hier het egoisme nog niet van in gezien dit voor WAO ook voordelig uitpakt en wel om het volgende: Wanneer KP, Rush niet zou helpen, zou Vitae er makkelijker en sneller doorheen kunnen beuken (theoretisch gezien), en daarmee sneller front krijgen met WAO. Een front waarvan we allemaal weten dat WAO in dat geval dan gewoon in het stof moest gaan bijten gezien zij nooit in staat zouden zijn geweest om tegen de enorme overmacht Seau. + Vitae te kunnen gaan strijden. Dit baseer ik op het feit dat Jannes eigenlijk al alle def aan het Seau. front had willen hebben. Als ze dit dan hadden moeten verdelen tussen een Seau. en Vitae front, hadden ze een enorm probleem. Er was dan een enorm kwantitatief verschil en op kwalitatief vermogen gingen ze dat verschil nooit kunnen compenseren gezien het op dat gebied toch wel gelijkwaardig ligt laten we maar zeggen.

Tuurlijk, KP helpt met deze actie ook zichzelf heel erg door een moeilijk front zo lang mogelijk op afstand te houden wat mij eigenlijk brengt op de volgende stelling:
'We handelen allemaal uit eigenbelang, geen enkele uitzondering'
Om dit even kort toe te lichten met een paar voorbeelden:
- Als een stamgenoot van mij breekt, heb ik daar nadeel van, want dan wordt ofwel mijn front groter, ofwel is er minder def beschikbaar binnen de stam die ikzelf wellicht nodig zou gaan hebben wanneer er een massa op mijzelf komt
- Ik stuur clears op een target waar ik zelf niet van kan edelen want dan boekt mijn stamgenoot winst, heeft dan meer dorpen, kan later zijn clears (wat er dan meer zouden zijn) aan mijn doelen doneren waar ook ik weer beter van zou worden.
- Ik stack een buffer account zodat het minder snel gebroken wordt, waardoor ik een potentieel nieuw front op afstand houd, zodat mijn stam langer wat meer ademruimte houd en meer tijd heeft hun zaken goed te regelen. Hierdoor staat mijn stam sterker waardoor ook ik sterker sta.

Snappen we waar ik hiermee naartoe wil?

Kingsdorp 'stabber'
Ook het account kingsdorp wordt hier afgeschilderd als stabber naar mijn idee. Waarom? Geen idee, men beweerd dat hij van alles afwist wat Dennis ging doen. Zijn er printscreens waarin er ook letterlijk staat dat deze speler precies wist dat dennis van plan was zijn NAP aan te vallen via een VV? Of van plan was om de treintjes van een stamgenoot te gaan snipen? Volgens mij niet, maar mocht ik deze gemist hebben, stuur mij vooral even door naar de post waar deze in staan.

Het handelen van WAO leiding
Ik richt mij hier even richting de hele WAO leiding, gezien we vanuit Seau. onze verwijten alleen naar Jannes aan het gooien zijn, maar laten we niet vergeten dat hij niet de enige leiding is binnen WAO, echter wel de enige die hier op het AF rondhangt.
WAO heeft ervoor gekozen om de spelers van Kingsdorp en KP volledig buiten te sluiten uit WAO voor een x aantal maanden. Ik vraag mij af waarom? was er verdenking op spionage? zo ja, naar wie toe? Dat is naar mijn idee de enige reden die ik kan bedenken waarom je iemand zou buiten sluiten.
Verder vind ik het idee van 2 accounts buitensluiten best stom. Waarom? De situatie die er was, escaleert hierdoor veel sneller. Spelers die buitengesloten worden zullen zichzelf ook verder buiten gaan sluiten en verder in eigenbelang gaan hangen. Je komt als het waren in een vicieuze cirkel. Je zult deze cirkel echter moeten doorbreken om een positief resultaat te boeken. Ik heb geen inzicht in hoe de communicatie ging tussen de WAO leiding en de bespelers van KP en KD. Het buitensluiten en er niet meer naar omkijken was echter een hele slechte keuze om genoemde reden.
Zelf had ik gewoon contact blijven onderhouden met de spelers, ze wel het gevoel blijven geven dat ze bij de stam horen. Ik ben ook een tegenstander van iemand vertellen wat ze moeten doen 'alsof ik oogkleppen op heb'. Ik zou hierop vrij 'open' communiceren, 'wat vind jij dat we moeten doen?' 'Welke dingen zie jij liever anders? en waarom?' etc. Waarom zou ik dit graag zo doen? Nou, ik studeer voor een beroep in de zorg en leer dat het stellen van open vragen goed werkt, je geeft men het gevoel dat ze gehoord worden en dat ze hun verhaal kunnen doen. Men komt zelf met ideeën. En ja tuurlijk, een idee kan wellicht niet helemaal passen bij wat je in je hoofd hebt, maar ga dan in onderhandeling. de 'Waarom?' vraag is hierin vrij belangrijk.
Maargoed, zoals ik zei weet ik niet hoe de WAO leiding met de spelers gecommuniceerd hebben, maar gezien het dictatuur beleid binnen WAO en de volle overtuiging dat de WAO leiding denkt altijd gelijk te hebben, betwijfel ik of dit op een 'open' manier is gegaan.
Oke, ik ben nu teveel 'communicatieve vaardigheid' les aan het geven en zo'n expert ben ik er nou ook echt niet in.
Zou mijn 'plan' gewerkt hebben? Geen idee, maar het had meer kans van slagen dan 2 accounts gewoon volledig buiten sluiten en de vicieuze cirkel zijn werk laten doen.

De rol van Seau.
Nou wordt Seau. ervan beschuldigt dat wij moedwillig WAO uit elkaar aan het trekken zijn geweest. Zoals al aangegeven is dit verre van waar. De spelers waren sowieso al van plan om WAO te leaven, met of zonder onze "invloed". Zij kwamen vanuit eigen initiatief naar ons toe met hun plan. En dan kunnen wij zeggen: 'ja, wij hebben wel interesse in een sterkere BG/NAP in het Noorden om Vitae aan te pakken' ofwel 'Nee, jullie regelen het met jullie nieuwe stam maar op eigen houtje'.
Persoonlijk zou ik wel oor hebben naar een goede BG in het noorden tegen Vitae. Zeker als ik wist dat een ja of nee toch geen invloed zou hebben gehad in de oprichting van een nieuwe, potentieel sterkere, stam in het noorden.

Vitae's rol
Vitae heeft ook een kleine rol, dit omdat het hun wat moeilijker gemaakt werd door KP om Rush te breken gezien KP zijn def en Clears beschikbaar stelde voor Rush in de bestrijding tegen Vitae. Verder dan dat gaat het ook niet. Vitae ziet echter een kans om het account volledig plat te gooien en zo dit 'doorn in hun oog' uit de weg te ruimen. Ze zochten er alleen even een ''excuus'' voor. Verder dan dat gaat het dan ook niet. Want als het oprecht was om stabbers te straffen, hadden zij DJ Fluke en Nolletje, zoals Steven al aanhaalden, ook wel plat gekata'd, maar die vormde voor hun natuurlijk geen bedreiging dus dat was ook niet nodig.

Mijn advies
Doe allemaal niet zo reten moeilijk, pleur Dennis van dat account af, gooi er nieuwe spelers op en laat die kijken wat zij met het account willen doen (WAO joinen? Nieuwe stam in het noorden? of wellicht Vitae joinen? i dont care.)
Dit gaat dan naar mijn idee gewoon onder toezicht van Jasper, heb het idee dat dat wel een goeie kerel is die daar wel voor kan zorgen.
Vitae zou uiteraard accoord gaan met dit idee, zeker als zij willen bewijzen dat het willen plat kata'en van KP niet uit frustratie is omdat dit account gewoon een doorn in het oog is, maar ook omdat als ze dit niet doen, ze Fishermansfriend/Savior of the North ook beter hadden kunnen kicken en plat kata'en, maar daar mochten ook gewoon nieuwe spelers op gezet worden.
 
Reactiescore
3.457
bewezen dat KP de vv pas heeft gekregen nadat aanvallen verstuurt waren e

Heb je daar een screen van? Met de tijden van de vv en wie hem heeft gedraaid?
 

DeletedUser76151

Guest
Goed
Doe allemaal niet zo reten moeilijk, pleur Dennis van dat account af, gooi er nieuwe spelers op en laat die kijken wat zij met het account willen doen (WAO joinen? Nieuwe stam in het noorden? of wellicht Vitae joinen? i dont care.)

Dit hebben we al eens gedaan, en een paar dagen later zat er een Peter poes in onze skype chat.. Waarom zullen we hun een 3e kans geven? En wie zegt dat dit niet weer gebeurd?
 

DeletedUser69813

Guest
Dit gaat dan naar mijn idee gewoon onder toezicht van Jasper, heb het idee dat dat wel een goeie kerel is die daar wel voor kan zorgen.

Wel het hele advies lezen kerel, neem aan dat dit mogelijk moet zijn, en dan houd je het account gewoon een tijdje in de gaten, als er dan nog wat mis is, gooi je het alsnog plat.
 

DeletedUser74452

Guest
Heb je daar een screen van? Met de tijden van de vv en wie hem heeft gedraaid?

Misschien is daar wel degelijk bewijs van ja. Best enerverend dat je je enkel richt op dit stukje, ik mag daaruit besluiten dat je het met de rest wat ik zeg eens bent?
 

DeletedUser75237

Guest
Wel het hele advies lezen kerel, neem aan dat dit mogelijk moet zijn, en dan houd je het account gewoon een tijdje in de gaten, als er dan nog wat mis is, gooi je het alsnog plat.

Voor zover ik weet is Olaf de eigenaar van het account (email). Olaf wist van de dubbelrol Dennis/Peter. Wat kan Jasper daar precies aan veranderen? De eigenaar is de enige die mensen kan kicken, niet Jasper die een co-speler is. Hoewel ik zeker sympathie heb voor Jasper naar aanleiding van z'n post gisteren.
 
Reactiescore
3.457
Misschien is daar wel degelijk bewijs van ja. Best enerverend dat je je enkel richt op dit stukje, ik mag daaruit besluiten dat je het met de rest wat ik zeg eens bent?


Nee absoluut niet,aangezien jullie blijven hameren dat ze niet hebben aangevallen ,vraag ik nu op mijn beurt een screen,omdat mijn screens in jullie ogen anders geinterpreteerd kunnen worden.
Kunnen we ze naast elkaar leggen,en dan kunnen we allemaal zien wat er nu echt heeft afgespeeld ,is die discussie ook weer klaar,toch?
 

DeletedUser69813

Guest
Voor zover ik weet is Olaf de eigenaar van het account (email). Olaf wist van de dubbelrol Dennis/Peter. Wat kan Jasper daar precies aan veranderen? De eigenaar is de enige die mensen kan kicken, niet Jasper die een co-speler is. Hoewel ik zeker sympathie heb voor Jasper naar aanleiding van z'n post gisteren.

Je kan in ieder geval kijken wat Jasper voor invloed uit kan oefenen.
Ik snap echter dat je de optie niet eens wilt overwegen, gezien dit nadelig voor je is.
 

DeletedUser75237

Guest
Je kan in ieder geval kijken wat Jasper voor invloed uit kan oefenen.
Ik snap echter dat je de optie niet eens wilt overwegen, gezien dit nadelig voor je is.

Nou, indien deze Olaf (ik ken hem niet, dus geen idee wat persoon hij is), bereid is om z'n account over te zetten naar Jasper is het geloofwaardig. Anders heb je voor het weet weer een 'RL-kennis' zoals 'Peter'. En dan zou ik het verder ook prima vinden, mits deze terug wordt uitgenodigd in WAO, weliswaar.

Voorts zeg ik het nog een keer: als je plannetjes smeedt achter je stam om, leave deze stam dan gewoon. Speel geen spelletjes. Dat is vies en achterbaks. Mijn mening :). (Is nog een reactie op een deel van jouw post, btw).
 

DeletedUser69389

Guest
Je kan in ieder geval kijken wat Jasper voor invloed uit kan oefenen.
Ik snap echter dat je de optie niet eens wilt overwegen, gezien dit nadelig voor je is.

Nadelig lijkt me niet. Maar in hoeverre zou Jasper er pressie op kunnen uitoefenen? Want die Olaf is ook niet te vertrouwen veronderstel ik, want waarom laat die willens en wetens Dennis verder spelen onder een andere naam en zou die dat niet nog een keer doen? De enige optie is dat Jasper eigenaar wordt van het account, maar ik veronderstel dat dat geen optie is voor Olaf.
 
Reactiescore
151
Goed, na me voornamelijk afzijdig te hebben gehouden van deze discussie en hier voornamelijk melige one-liners te hebben gepost, zal ook ik maar eens mijn mening delen over deze hele heisa.

Situatie
Als ik het dus goed begrijp heeft Kale poes/Dennis de volgende dingen op zijn kerfstok/wordt hiervan beschuldigd:
- Het wegtrekken van OS bij Amen nadat het account min of meer gebroken was, maar tijdens een lopende massa.
- Deze def vervolgens neerzetten bij Rush.
- Het snipen van een x aantal treinen (hoeveel precies?) van MWR, terwijl hij daarvoor (of tegelijkertijd?) ook gewoon dorpen leeg zette.
- Het aanvallen van een NAP via een VV account (waarvan ik ook ergens las dat deze VV net zo goed aangenomen zou kunnen zijn toen de aanvallen net verstuurd waren?)
- Het egoistisch handelen binnen WAO waarin zijn eigen account centraal staat.

Kingsdorp wordt hierin beschuldigt van het af weten van alle acties van Dennis en wordt hierdoor ook betiteld als stabber.

Snipen van MWR's treintjes
Nou, over dit punt kan ik vrij kort over zijn, dat doe je niet, ongeacht de reden. Op basis van de reden kan echter wel besproken worden hoe hiermee omgegaan wordt. Ik vraag expres hoeveel treinen er gesniped zouden zijn. Mits het er 1 of 2 waren vind ik dat al minder erg dan wanneer zo'n beetje alles gesniped werd. In zo'n geval zou je het in theorie nog kunnen gooien op 'trollen' in plaats van iemand moedwillig naaien.

Aanvallen van NAP Annabelle via een VV account
Ook hier kan ik vrij kort over zijn, dit doe je ook gewoon niet. een NAP is een NAP en daar hou je je aan. Ben wel van mening dat via een VV aanvallen versturen eigenlijk bijna hetzelfde is als via je eigen account aanvallen gaan lopen sturen. uitzondering op recaps als het bij het deffen van een offensief zou zijn. Maargoed, daar gaat de discussie niet over dus daar weid ik me verder niet over uit.
Maargoed, zoals ik ergens meende te lezen was het goed mogelijk dat de aanvallen al verstuurd waren nog voordat KP de VV overnam. Ik zet hier dus even mijn vraagtekens bij.

Weghalen OS bij Amen, plaatsen bij Rush en het egoistisch handelen binnen WAO
Deze 3 punten behandel ik even tezamen, gezien ik hier wel wat verbanden tussen zie.
Nougoed, de OS vanuit KP werd bij Amen terug gehaald tijdens een lopende massa maar wel toen het account al gebroken was. Was dit het punt dat er eigenlijk ook niet meer actief/serieus gedeft werd? In dat geval kan ik de reden nog wel begrijpen. Goedkeuren is echter wat anders, maar toch, ik vind dat die reden best wel in acht genomen mag worden als je hierna kijkt.
Deze def wordt vervolgens bij Rush neergezet. Waarom? Met als doel Vitae zo lang mogelijk op afstand houden. Tegelijkertijd levert hij ook clears voor Rush om vitae te bestrijden. Eigenlijk zie ik hier het egoisme nog niet van in gezien dit voor WAO ook voordelig uitpakt en wel om het volgende: Wanneer KP, Rush niet zou helpen, zou Vitae er makkelijker en sneller doorheen kunnen beuken (theoretisch gezien), en daarmee sneller front krijgen met WAO. Een front waarvan we allemaal weten dat WAO in dat geval dan gewoon in het stof moest gaan bijten gezien zij nooit in staat zouden zijn geweest om tegen de enorme overmacht Seau. + Vitae te kunnen gaan strijden. Dit baseer ik op het feit dat Jannes eigenlijk al alle def aan het Seau. front had willen hebben. Als ze dit dan hadden moeten verdelen tussen een Seau. en Vitae front, hadden ze een enorm probleem. Er was dan een enorm kwantitatief verschil en op kwalitatief vermogen gingen ze dat verschil nooit kunnen compenseren gezien het op dat gebied toch wel gelijkwaardig ligt laten we maar zeggen.

Tuurlijk, KP helpt met deze actie ook zichzelf heel erg door een moeilijk front zo lang mogelijk op afstand te houden wat mij eigenlijk brengt op de volgende stelling:
'We handelen allemaal uit eigenbelang, geen enkele uitzondering'
Om dit even kort toe te lichten met een paar voorbeelden:
- Als een stamgenoot van mij breekt, heb ik daar nadeel van, want dan wordt ofwel mijn front groter, ofwel is er minder def beschikbaar binnen de stam die ikzelf wellicht nodig zou gaan hebben wanneer er een massa op mijzelf komt
- Ik stuur clears op een target waar ik zelf niet van kan edelen want dan boekt mijn stamgenoot winst, heeft dan meer dorpen, kan later zijn clears (wat er dan meer zouden zijn) aan mijn doelen doneren waar ook ik weer beter van zou worden.
- Ik stack een buffer account zodat het minder snel gebroken wordt, waardoor ik een potentieel nieuw front op afstand houd, zodat mijn stam langer wat meer ademruimte houd en meer tijd heeft hun zaken goed te regelen. Hierdoor staat mijn stam sterker waardoor ook ik sterker sta.

Snappen we waar ik hiermee naartoe wil?


De rol van Seau.
Nou wordt Seau. ervan beschuldigt dat wij moedwillig WAO uit elkaar aan het trekken zijn geweest. Zoals al aangegeven is dit verre van waar. De spelers waren sowieso al van plan om WAO te leaven, met of zonder onze "invloed". Zij kwamen vanuit eigen initiatief naar ons toe met hun plan. En dan kunnen wij zeggen: 'ja, wij hebben wel interesse in een sterkere BG/NAP in het Noorden om Vitae aan te pakken' ofwel 'Nee, jullie regelen het met jullie nieuwe stam maar op eigen houtje'.
Persoonlijk zou ik wel oor hebben naar een goede BG in het noorden tegen Vitae. Zeker als ik wist dat een ja of nee toch geen invloed zou hebben gehad in de oprichting van een nieuwe, potentieel sterkere, stam in het noorden.

Vitae's rol
Vitae heeft ook een kleine rol, dit omdat het hun wat moeilijker gemaakt werd door KP om Rush te breken gezien KP zijn def en Clears beschikbaar stelde voor Rush in de bestrijding tegen Vitae. Verder dan dat gaat het ook niet. Vitae ziet echter een kans om het account volledig plat te gooien en zo dit 'doorn in hun oog' uit de weg te ruimen. Ze zochten er alleen even een ''excuus'' voor. Verder dan dat gaat het dan ook niet. Want als het oprecht was om stabbers te straffen, hadden zij DJ Fluke en Nolletje, zoals Steven al aanhaalden, ook wel plat gekata'd, maar die vormde voor hun natuurlijk geen bedreiging dus dat was ook niet nodig.

Mijn advies
Doe allemaal niet zo reten moeilijk, pleur Dennis van dat account af, gooi er nieuwe spelers op en laat die kijken wat zij met het account willen doen (WAO joinen? Nieuwe stam in het noorden? of wellicht Vitae joinen? i dont care.)
Dit gaat dan naar mijn idee gewoon onder toezicht van Jasper, heb het idee dat dat wel een goeie kerel is die daar wel voor kan zorgen.
Vitae zou uiteraard accoord gaan met dit idee, zeker als zij willen bewijzen dat het willen plat kata'en van KP niet uit frustratie is omdat dit account gewoon een doorn in het oog is, maar ook omdat als ze dit niet doen, ze Fishermansfriend/Savior of the North ook beter hadden kunnen kicken en plat kata'en, maar daar mochten ook gewoon nieuwe spelers op gezet worden.

Je vergeet dat hij zich voordeed als iemand anders om na zijn feitelijke kick toch aanwezig te blijven. Daarbij proberend zijn stam tegen te werken dmv toenadering zoeken naar de vijand.

Als dat geen stab is weet ik het ook niet meer. Maar dat is het stukje waar Seau. steeds nogal makkelijk overheen leest om dan te gaan doen alsof het snipen van een paar treintjes alles is. Lekker omdraaien van wat er gebeurt.

De situatie FishermansFriend. (nu Savior of the North) was destijds nogal anders, account liep eerst prima met Milan en ik als spelers, we hadden een pb met Minato Namikaze (nu Dream to be Supreme). We wilden die gaan pakken samen met Esta, maar toen ik gestopt was beweerde Milan naar Esta toe dat de pb al opgezegd was. Toen ze aanvielen bleek dat niet zo.

Toen is er onmiddelijk een aanvalsstop gekomen, dorpjes teruggegeven. Het account FishermansFriend. kon in Vitae blijven omdat de verantwoordelijke speler weg was.

Heel andere situatie dus.

Maar inderdaad, als alle verantwoordelijke spelers van de desbetreffende accounts gegooid kunnen worden kunnen wat mij betreft die accounts gewoon weer doorgaan.

De enigen die echt triest bezig zijn, zijn de stabbers zelf, en de mensen die daar nog mee samen willen werken (was iemand uit Rush die gister zei dat ie dat nog wilde doen).
 

DeletedUser73696

Guest
Heb je het nu al gevraagd aan de heren van KP?

Zou zonde zijn als mijn post als "leugens"worden bestempeld terwijl het niet zo is

Ik heb de bewijzen al van Annabelle, dus waarom zou ik die van KP moeten?
 

DeletedUser73696

Guest
Je vergeet dat hij zich voordeed als iemand anders om na zijn feitelijke kick toch aanwezig te blijven. Daarbij proberend zijn stam tegen te werken dmv toenadering zoeken naar de vijand.

Als dat geen stab is weet ik het ook niet meer. Maar dat is het stukje waar Seau. steeds nogal makkelijk overheen leest om dan te gaan doen alsof het snipen van een paar treintjes alles is. Lekker omdraaien van wat er gebeurt.

De situatie FishermansFriend. (nu Savior of the North) was destijds nogal anders, account liep eerst prima met Milan en ik als spelers, we hadden een pb met Minato Namikaze (nu Dream to be Supreme). We wilden die gaan pakken samen met Esta, maar toen ik gestopt was beweerde Milan naar Esta toe dat de pb al opgezegd was. Toen ze aanvielen bleek dat niet zo.

Toen is er onmiddelijk een aanvalsstop gekomen, dorpjes teruggegeven. Het account FishermansFriend. kon in Vitae blijven omdat de verantwoordelijke speler weg was.

Heel andere situatie dus.

Nee, want WAO heeft Jasper nooit de kans gegeven om het te herstellen. Jasper had Dennis/Peter alsnog kunnen kicken, VV aan Jannes kunnen geven van dat intern account en klaar. Alleen jullie kiezen hier meteen voor de kata optie, waar FishermansFriend gewoon even de kans kreeg om de fout te herstellen. Andere stab, maar zelfde situatie.
 

DeletedUser75237

Guest
Nee, want WAO heeft Jasper nooit de kans gegeven om het te herstellen. Jasper had Dennis/Peter alsnog kunnen kicken, VV aan Jannes kunnen geven van dat intern account en klaar. Alleen jullie kiezen hier meteen voor de kata optie, waar FishermansFriend gewoon even de kans kreeg om de fout te herstellen. Andere stab, maar zelfde situatie.

Nogmaals, Jasper kan niemand kicken, alleen Olaf kan dat. Deze was mee verantwoordelijk voor dit dubbelspel en is dus niet geloofwaardig. Jouw voorstel is mogelijk van zodra Olaf het account op de mail van Jasper laat zetten.
 
Bovenaan