Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser73657

Guest
En waarom stond er een rekening open? Omdat door kale poes vitae accounts zijn weggespeeld?
 
Reactiescore
151
Ik kan echt zo lachen om Mike he.

Als je hem erop wijst dat hij gewoon letterlijk zichzelf tegenspreekt zegt hij dat het niet zijn argumentatie was en begint hij over wat anders. Zelfs als je het quote ... :eek:

Als hij wat beweert heeft hij geen enkel bewijs nodig om dat te staven. Hij blijft het gewoon roepen. Zie bijvoorbeeld de verzonnen stab va Vitalise, of de verzonnen katas van Phenomenal. :D

Als je wat tegen hem zegt maakt het niet uit hoeveel bewijzen je hebt, hij blijft toch wel gewoon z'n originele onzin roepen.
Zie: het verhaaltje van al z'n hotels enzo wat totaal ontkracht is door Perfect Hatred .. ;)

Dus het is nogal iemand die een soort heel rare relatie heeft met dingen als 'bewijslast'.


Als hij dan een post tegenkomt waar hij gewoon niets tegenin kan brengen, negeert hij gewoon de post. Maakt niet uit hoe vaak je het punt herhaalt, hij doet gewoon alsof het er niet is. Zie: Vitalise :D

Maar het mooiste is, dat hij ondertussen denkt dat hij een of andere invloedrijke poster is en niet gewoon een speelbal voor wie zich eens verveelt op het forum . Opkijkend naar Krepox, iemand die tussen alle ad hominems in nog wel eens wat zinnigs zegt, ramt hij verwoed op zijn toetsenbord.

Ingame zal hij vast wel een beetje kunnen, maar ook daar heeft hij weer een gigantisch ego. Jammer dat het zo vaak misgaat op de classic.

En ook het antwoord op deze post zal wel weer op 1 zinnetje zijn, of uberhaubt uitblijven. Of gewoon weer op wat anders ingaan.

Ik kan er wel om lachen, zo'n figuur. Stiekem hoop ik dat hij ooit opeens bekent dat het allemaal een sicke troll was ... :D
 
Reactiescore
3.457
Je lijkt net Gilles in je post stijl. Lees alles is op je gemakje terug. Je argumenten boeien niks, omdat de spelers van Annabelle zelf aangeven dat ze altijd samengespeeld hebben en er nooit een stab was. Of raymon nou een superheld is, codenaam voor Duckje of een doodnormale jongens op Kale poes, no one cares.

Je vermeld hier op het AF dat er geen Raymon speelt op KP,en weerlegt daarmee de echtheid van mijn screens van Raymon.

Je kent hem niet,je zegt dat je er niets van heb gelezen in de begin topic van Jannes ,beide feiten zijn ontkracht bij deze.

En ja natuurlijk,vergelijk mij maar met Gilles,mooie manier om je totale fail te verbloemen,je hebt jezelf hier net keihard voor lul gezet.

Deze screens zijn wel degelijk echt,en dat weet jij ook!! Dat jij het verhaal een andere kant op wil krijgen,en mij daarmee wil af serveren ,lukt je niet. Weet je waarom? Omdat de screens echt zijn,en jij weet dat drommelsgoed,maar ja ,zoals ik al eerder zei,ik heb nog mooiere screens hier liggen,en wacht op het moment dat ik de volgende in kan zetten bij jou.:D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
haha mike jongen, je maakt je toch echt vrij belachelijk bij deze.
Zowat iedereen op deze godvergeten planeet weet dat ik nooit, ik zeg dan ook NOOIT casimodo heb bespeeld op wereld 42, en enkel eenmalig eens heb gelogged toen jannes me vroeg om de vv door te geven, enkele maanden terug.
overigens speelt ook Gaetan niet meer op casimodo, welke er eerder deze week al afgekicked was, maar door een domme fout van mezelf er weer op was geraakt (wist namelijk niet dat gaetan de speler was die gekicked moest worden, dus gaf ik het ww terug. Gisteren is hij dus nogmaals gekicked, voorgoed deze keer.)

Overigens heb ik inderdaad een tijdje geleden gesolliciteerd bij Seau., net als bij Wao en bij Vitae, en van de 3 stammen kreeg ik een mooi aanbod. Vitae heb ik niet doorgedrukt vanwege persoonlijke redenen, Seau. ben ik inderdaad afgehaakt na 2 dagen, waar ik overigens NOOIT op het account ingelogd ben, waar ook de nodige bewijzen van genomen zijn. dus heb ik enkel 2 dagen in de drukke (spam?)skypechat aanwezig ben geweest, waar ik misschien 2 x naar heb gekeken, uiteindelijk kreeg ik mijn stageprogramma voorgeschoteld, en aangezien ik als dagspeler aangesteld was, en dit niet kon waarmaken, ben ik hier ook voor afgehaakt.
Overigens zeg je dat ik actief in Wao speel. Joren, wil je even het aanmeldingenregister checken en kijken of ik 1 x gelogged heb de laatste 2 weken? ik vrees ervoor.
dus een spion, die nooit gelogged heeft op het account, geen kennis heeft vergaard van een belangrijk front account tegen wao, kan je toch geen spion noemen of ben je nu werkelijk zo achterlijk?

speciaal voor mike
 

DeletedUser73696

Guest
Ik kan echt zo lachen om Mike he.

Als je hem erop wijst dat hij gewoon letterlijk zichzelf tegenspreekt zegt hij dat het niet zijn argumentatie was en begint hij over wat anders. Zelfs als je het quote ... :eek:

Als hij wat beweert heeft hij geen enkel bewijs nodig om dat te staven. Hij blijft het gewoon roepen. Zie bijvoorbeeld de verzonnen stab va Vitalise, of de verzonnen katas van Phenomenal. :D

Als je wat tegen hem zegt maakt het niet uit hoeveel bewijzen je hebt, hij blijft toch wel gewoon z'n originele onzin roepen.
Zie: het verhaaltje van al z'n hotels enzo wat totaal ontkracht is door Perfect Hatred .. ;)

Dus het is nogal iemand die een soort heel rare relatie heeft met dingen als 'bewijslast'.


Als hij dan een post tegenkomt waar hij gewoon niets tegenin kan brengen, negeert hij gewoon de post. Maakt niet uit hoe vaak je het punt herhaalt, hij doet gewoon alsof het er niet is. Zie: Vitalise :D

Maar het mooiste is, dat hij ondertussen denkt dat hij een of andere invloedrijke poster is en niet gewoon een speelbal voor wie zich eens verveelt op het forum . Opkijkend naar Krepox, iemand die tussen alle ad hominems in nog wel eens wat zinnigs zegt, ramt hij verwoed op zijn toetsenbord.

Ingame zal hij vast wel een beetje kunnen, maar ook daar heeft hij weer een gigantisch ego. Jammer dat het zo vaak misgaat op de classic.

En ook het antwoord op deze post zal wel weer op 1 zinnetje zijn, of uberhaubt uitblijven. Of gewoon weer op wat anders ingaan.

Ik kan er wel om lachen, zo'n figuur. Stiekem hoop ik dat hij ooit opeens bekent dat het allemaal een sicke troll was ... :D

Das knap dat het verhaal van de hotels ontkracht is, dat is namelijk een waar verhaal! Je blijft grappig Boris, leuk dat we zo samen kunnen lachen!
 

DeletedUser69389

Guest
Dus omdat Danny een troller is, spreekt die niet de waarheid. Raymon maakt ook de hele dag grapjes, misschien liegt hij wel. Dit zijn allemaal overhaaste generalisaties, waar niemand wat aan heeft. Wees gewoon eerlijk en beantwoord mijn laatste post, waarom doet Vitae mee?

Ik denk dat Raymon niet in de positie was om daar grapjes over te maken wanneer hij serieus aan de tand wordt gevoeld vanwege het hele gebeuren.;)
 
Reactiescore
151
Das knap dat het verhaal van de hotels ontkracht is, dat is namelijk een waar verhaal! Je blijft grappig Boris, leuk dat we zo samen kunnen lachen!

Wat leuk dat je erin slaagt op 2 zinnen te reageren. Wat grappig ook dat ik al voorspelde dat je dat zou doen.

Ook mooie inhoudelijke argumentatie, gewoon weer roepen dat je gelijk hebt.

Wat doe je dat soort dingen toch altijd mooi, misschien moet iemand een lijstje maken van de verschillende manieren waarop jij altijd vierkant onzin lult.

Oh wacht dat was m'n vorige post :p
 

DeletedUser3104

Guest
"Een rekening te vereffenen" mag ik vragen waar dat over gaat? Ik heb namelijk ook nog wel wat rekeningen te vereffenen met één en ander, betekent niet dat ik daar ook meteen kata's op afstuur. Dus ben wel benieuwd naar de beweegredenen.
 
Reactiescore
3.457
Wat leuk dat je erin slaagt op 2 zinnen te reageren. Wat grappig ook dat ik al voorspelde dat je dat zou doen.

Ook mooie inhoudelijke argumentatie, gewoon weer roepen dat je gelijk hebt.

Wat doe je dat soort dingen toch altijd mooi, misschien moet iemand een lijstje maken van de verschillende manieren waarop jij altijd vierkant onzin lult.

Oh wacht dat was m'n vorige post :p


misschien moet iemand een lijstje
? Zeg maar eerder lijst
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik heb jammergenoeg op mijn vrije dag, dit hele zever topic gelezen. Maar het allermooiste van dit alles vind ik nog, dat Vitae de-oh-zo-grote anti-kata stam, de eerste is die binnen een paar uur begint met kata's sturen. Hypocriet much?

Nood breekt wet blijkbaar? Als er geen afspraken staan is katapulteren dus toegestaan. Wat een pech dat Seau en Vitae geen katapultafspraken hebben :p

Even goed als mij deze reactie en je vorige hierover enorm doet lachen. Uiteraard denk ik elke stap die ik zet goed uit binnen dit spel als leider, dat zou jij ook moeten weten. Anders had Vitae het immers niet zover geschopt.

Onzin, zelfs impulsieve lulletjes schoppen het ver. Hoe vaak zie je uiterst extraverte leiders floppen en hun topstam ook? Daarbij is een voltallig introvert leidingsteam ook zeker niet de formule naar een succesvolle stam. In tegendeel, een mix van personen met verschillende kwaliteiten, dat is de sleutel naar 'ver schoppen'. Jij als persoon bent dat niet, noch het feit dat je goed over dingen na denkt. ;)

Ik zit sowieso al te lache om de mannetjes die nu beweren dat Jannes beweerde bewijs te hebben over de vv van KP. Echter was het duidelijk een sarcastisch manier om te insinueren dat hij bewijs zou hebben zodat jullie gingen twijfelen aan jullie jezelf, iets wat ik meteen door had terwijl ik buiten deze discussie sta. En dat hadden jullie ook wel door, alleen ging er toch een gedachte binnnen branden bij de betreffende seau'tje die bleven reageren... "het zal toch niet?!?!" Heerlijk Jannes, go! Echter proberen jullie nu continue posts te verdraaien en in jullie straatje te passen, met als stipt op 1 toch wel het onderstaande. Beetje jammmer.

Roald, ik vond jou best een sterke poster op het AF. Maar dit kan wel eens de is domste post van de afgelopen 48uur zijn. Beetje jammer dat je van een herhalende vraag op een vraagstel gewoon de context helemaal verdraait.

Duidelijk sarcastisch :eek: Geloof je heb zelf :D. Jannes was echt niet sarcastisch, hij was er heilig van overtuigd dat ik vv op Kale poes had gedraaid en heeft zelfs nog aan een contact van mij gevraagd of hij een deeltje van onze skype log wilde doorsturen :eek: Ik vind het uitermate grappig dat jij hier jannes zijn 'verlies' tracht goed te praten, dat is toch wel erg sneu. Zo een discussie gaat nergens over, en dat Jannes ongelijk heeft en daarvoor sorry zegt dat siert hem alleen maar, en zo hoort het altijd te gaan. Maar dat jij nu even komt verklaren dat het allemaal sarcastisch was en Jannes aan het langste eind trekt.. ik pink de tranen weg van het lachen :p

Overigens zijn we de laatste partij die hier posts willen verdraaien, immers hoeven wij geen gelijk te halen hè. We verkondigen onze mening en het zijn Jannes/Vitae die dit afkeuren / verafschuwen. Geef me één goed motief waarom ik/we hier posts zouden willen verdraaien? :confused:

Hm not really, lees prodigii zijn post hierover, lijkt mij toch zo klaar als een klontje dat er niet echt sprake was van een vraagstelling of ik op Kale poes had/ga vv'en. Alleszins maakte ik al de ludieke reflectie naar pepijn de zinsontleder, daaruit had je al kunnen concluderen dat het mij om het even zou zijn of het een vraagstelling of opmerking was. Als jouw gebrekkige lezen ertoe leid dat je mijn post dom vind, zal ik dat maar moeten accepteren :x
 

DeletedUser74452

Guest
Ja die rekeningen vereffenen van Vitae toch! Ik ga gs sturen naar biervertier, stuurt ie het niet terug blijft m'n rekening open. Kan ik later lekker kata's op hem gooien, hij had namelijk nog een rekening bij me openstaan! :eek:
 
Reactiescore
151
Ja die rekeningen vereffenen van Vitae toch! Ik ga gs sturen naar biervertier, stuurt ie het niet terug blijft m'n rekening open. Kan ik later lekker kata's op hem gooien, hij had namelijk nog een rekening bij me openstaan! :eek:

Geen genie nodig om te zien dat dit een valse analogie is.
 

DeletedUser76769

Guest
Ja die rekeningen vereffenen van Vitae toch! Ik ga gs sturen naar biervertier, stuurt ie het niet terug blijft m'n rekening open. Kan ik later lekker kata's op hem gooien, hij had namelijk nog een rekening bij me openstaan! :eek:

Laten we even afwachten op een reactie, schijnbaar hebben ze een super goede reden, anders zouden ze niet alle kata's uit de kast halen en al weken van tevoren voorbereiden op een gezamenlijke massa met WAO..
 

DeletedUser75237

Guest
"Een rekening te vereffenen" mag ik vragen waar dat over gaat? Ik heb namelijk ook nog wel wat rekeningen te vereffenen met één en ander, betekent niet dat ik daar ook meteen kata's op afstuur. Dus ben wel benieuwd naar de beweegredenen.

Zou jij niet beter gaan deffen op wat nog over is van je account? :confused: Of moet Kale Poes je nog eens komen redden ;)
 
Bovenaan