W45: Een blik op de toekomst.

DeletedUser73082

Guest
Man man man wat kunnen jullie stom lullen zeg.

Ik zal even een situatie schets geven van de 'massa' die jullie 'afgeslagen' hebben..

Het was donderdag 19, op vrijdag 20 november. Het was fris, er waaide een matige tot harde wind vanuit het noord-oosten. In de kustprovincies gingen de buien gepaard gaan met onweer en zware windstoten tot zeer zware windstoten van 80-110 km/uur.
Erg relevant dit, super p&p' er ben je, cut the bullshit en begin voortaan meteen aan je stukje relevante tekst :)D)

Er werden vanuit Nah. 3 treinen en een stuk of wat volle nukes gestuurd op jullie en er kwam een trein op nog 1 persoon die jullie een vol def dorp had geschonken.
2 treinen werden keurig gesniped, een derde trein bleef de toestemming van hangen op 3. Verder hadden jullie werkelijk geen enkel dorp met knappe troepen en/of muren. Het enige wat er gebeurde was het snipen van 2 treinen. Nog geen paar uur nadat jullie onze volledige massa hebben afgeslagen, wordt de handdoek gegooid. Wij mogen als stam de dorpen overnemen.

Hiermee zeg je zelf dat het dus een faalmassa is, blijkbaar is 2x snipen genoeg om een complete massa af te slaan zonder dorpenverlies, met iets meer inzicht had je gezien dat de massa al gedoemd te falen was. De handdoek werd in de ring gegooid door mij, dit kwam niet eens zo noodzakelijk door de massa, daarvoor was ik ook al amper actief, vandaar ook de CO-aanvraag.
Vervolgens lopen jullie hier dagen met de borst vooruit : ''kijk ons nou we hebben een massa van Nah. afgeslagen''
Eigenlijk is dit de belachelijkste statement die je maakt waarmee je meteen als de flop p&p'er kan worden gezien van W45, als je goed terugleest zie je dat onze reactie pas kwam nadat iemand beweerde dat Nah ons had weggespeeld. Van dit weten we beide dat het onwaar is, Nah heeft ons niet weggespeeld, ze hebben gefaald met de massa, daarna zijn de dorpen alsnog weggegeven, niet veroverd. Wees er verder vooral trots op :) Als we meerdere massa's hadden afgeslagen hadden we zeker wel trots hier verkondigd dat we jullie geownd hadden, maar doordat ik stopte na 1 massa te hebben afgeslagen vond ik niet dat ik recht van spreken had dat te doen, als we dan fout beschuldigd worden, ja dan verdedig ik mij wel.

Mannen, Chapeau! Als W45 geen fluit voorsteld zoals jullie zeggen, ga dan lekker terug naar W43. Of had hier komen laten zien dat jullie werkelijk zo goed zijn. Als W45 echt zo slecht is, waarom waren jullie dan serieus op zoek naar nog een co speler voor het account? En bovenal, hoe kan het dat jullie zo snel uitgespeeld waren?

1) Ik speel een wereld voor een stam, door de ligging en het niveau van de stammen was er in mijn optiek weinig toekomst op deze wereld waar ik motivatie voor kon vinden om door te spelen. Waarom mijn waardevolle tijd dan verknoeien om een beetje voor de lol te gaan fucken, ik heb betere dingen te doen. Ik hoefde daar verder ook niks mee te doen qua AF, echter, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven verdedigen wij ons zeker wel als er belachelijke statements worden gedaan omtreft ons account.
2) Waarom waren we dan serieus op zoek naar een co speler? Wat is dit voor idiote vraag
Wij zijn niet actief-> willen het account actiever -> zoeken er iemand bij -> mislukt -> dus stoppen we
Ik ben net wat hersencellen verloren door dit te typen, graag niet meer zulke domme vragen stellen.
 

DeletedUser

Guest
Het falen zit hem voor mij niet in het afwijzen van THE dying nu, maar het feit dat die niet meer mogelijk is omdat je spelers als thedon nog iets wel aanneemt. THE dying is qua kwaliteit per account superieur in zijn buurt. Beter presteren? Dat is nogal kort door de bocht als je massed op 1 speler, niet?

1v1 was het onmogelijk, simple fact Thomas. Niet kon waarmaken? Zelfde opmerking: je massed op 1 solospeler die, wat in dit topic zelfs door crag bevestigd is, weinig troepen had. Dat is een overmacht, geen te kwalitatieve tegenstand. Ik kan momenteel niet IG en dit is geen haat? Kijk terug naar mijn golden lijstje en dan merk je dat hetgeen je zegt, geen steek houdt.
Ps: Thijs wie?

Erg relevant dit, super p&p' er ben je, cut the bullshit en begin voortaan meteen aan je stukje relevante tekst :)D)

Hiermee zeg je zelf dat het dus een faalmassa is, blijkbaar is 2x snipen genoeg om een complete massa af te slaan zonder dorpenverlies, met iets meer inzicht had je gezien dat de massa al gedoemd te falen was. De handdoek werd in de ring gegooid door mij, dit kwam niet eens zo noodzakelijk door de massa, daarvoor was ik ook al amper actief, vandaar ook de CO-aanvraag.
.
Eigenlijk is dit de belachelijkste statement die je maakt waarmee je meteen als de flop p&p'er kan worden gezien van W45, als je goed terugleest zie je dat onze reactie pas kwam nadat iemand beweerde dat Nah ons had weggespeeld. Van dit weten we beide dat het onwaar is, Nah heeft ons niet weggespeeld, ze hebben gefaald met de massa, daarna zijn de dorpen alsnog weggegeven, niet veroverd. Wees er verder vooral trots op :) Als we meerdere massa's hadden afgeslagen hadden we zeker wel trots hier verkondigd dat we jullie geownd hadden, maar doordat ik stopte na 1 massa te hebben afgeslagen vond ik niet dat ik recht van spreken had dat te doen, als we dan fout beschuldigd worden, ja dan verdedig ik mij wel.

1) Ik speel een wereld voor een stam, door de ligging en het niveau van de stammen was er in mijn optiek weinig toekomst op deze wereld waar ik motivatie voor kon vinden om door te spelen. Waarom mijn waardevolle tijd dan verknoeien om een beetje voor de lol te gaan fucken, ik heb betere dingen te doen. Ik hoefde daar verder ook niks mee te doen qua AF, echter, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven verdedigen wij ons zeker wel als er belachelijke statements worden gedaan omtreft ons account.
2) Waarom waren we dan serieus op zoek naar een co speler? Wat is dit voor idiote vraag
Wij zijn niet actief-> willen het account actiever -> zoeken er iemand bij -> mislukt -> dus stoppen we
Ik ben net wat hersencellen verloren door dit te typen, graag niet meer zulke domme vragen stellen.

Thijs= Shit happens

Tja een massa, 2 spelers die samen een account aanvallen en eventueel nog een verdwaalde aanval van een 3de speler noem ik persoonlijk geen massa. als je dat al een massa noemt ben je niet heel veel gewend, terwijl ik weet dat je dat op w43 wel bent. ShitHappens zegt dan ook dat het geen massa is, en dat de 'massa' aka aanvalsgolf enkel terugliep, Dying verloor def en muren (als die er al waren). Volgens mij zijn Nah spelers enkel paar snel opbouwbare edels verloren en hier en daar wat off. En bezaten nog zeker genoeg troepen om Dying verder te killen. Dying heeft misschien een ronde overleeft, ja dat kan best kloppen. Een tweetal snipes was dan ook de enige echte acties die het account heeft moeten uitvoeren. Beter presteren had weer op het feit gedoeld dat Dying zijn buren er uit had kunnen groeien en een eventueel verlies onmogelijk of in elk geval minder snel mogelijk kunnen maken.

1v1 onmogelijk? Tja als je na 2 gesnipte treinen en een paar mislukte dodges al zegt dat je een massa afslaat dan zie ik niet in hoe je 'de 'massa' hebt afgeslagen' en hoe je eigenlijk kwalitatief boven de rest uit steekt. Maar Iguess dat ik daar alleen in ben. Kwalitatieve overmacht kom je dan weer tegen als je ziet dat de aanpak van Dying het niet haalt omdat de 2 tegenstanders simpelweg hun off niet verliezen. Al had Dying door gespeeld, hij had geen muren meer en was een hoop def kwijt (volgens de rapporten die ik zag) en Donn40 en CragHack nog voldoende troops.
 
Reactiescore
2.303
PH heeft inderdaad af en toe een immens grote mond, en is inderdaad op momenten een slap figuur. Maar dat is iedereen op momenten. Wat PH al zeker niet is, is een persoon die weg loopt voor actie en zomaar gaat liegen over dorpen die hij al dan niet afgeeft!

Het is inderdaad altijd makkelijker te zeggen over een speler die stopt dat hij geen redenen heeft en die niet kan onderbouwen. Echter is het zeggen van :" je bent een noob en gaat lopen". Ook niet echt een goede argumentering...
Manu ken ik minder dan Maick maar ik heb er genoeg over gehoord. En ook al wat gesprekken mee gevoerd, ook van hem ben ik overtuigd dat die niet zomaar gaan lopen. Als ze geen zin hebben in deze wereld omdat die wereld hun niet echt ligt, wat moet ons dat boeien dan. Laat ze gewoon lekker oprotten en maak er geen zo een heisa rond.

1 Ding is wel zeker, ze waren inderdaad niet de beste spelers van w45... Ik speel ook nog he!

Overigens is Maick ook gay:
[18:04:29] Emile: maar dan kroop ik ook in je kont
[18:04:31] Emile: abort post
[18:05:35] Maick: Nee doe
[18:05:41] Maick: Vind ik lekker(inlove)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser64081

Guest
MP, goed dat je voor hem op komt, maar blijft inderdaad dat ze dan ook gewoon moeten oprotten en zelf ook niet negatief gaan lopen doen hier. Tis mijn schoonmoeder niet! Alhoewel ik die veel liever hoor dan PH:rolleyes:
 

DeletedUser73082

Guest
Thijs= Shit happens

Tja een massa, 2 spelers die samen een account aanvallen en eventueel nog een verdwaalde aanval van een 3de speler noem ik persoonlijk geen massa. als je dat al een massa noemt ben je niet heel veel gewend, terwijl ik weet dat je dat op w43 wel bent. ShitHappens zegt dan ook dat het geen massa is, en dat de 'massa' aka aanvalsgolf enkel terugliep, Dying verloor def en muren (als die er al waren). Volgens mij zijn Nah spelers enkel paar snel opbouwbare edels verloren en hier en daar wat off. En bezaten nog zeker genoeg troepen om Dying verder te killen. Dying heeft misschien een ronde overleeft, ja dat kan best kloppen. Een tweetal snipes was dan ook de enige echte acties die het account heeft moeten uitvoeren. Beter presteren had weer op het feit gedoeld dat Dying zijn buren er uit had kunnen groeien en een eventueel verlies onmogelijk of in elk geval minder snel mogelijk kunnen maken.

1v1 onmogelijk? Tja als je na 2 gesnipte treinen en een paar mislukte dodges al zegt dat je een massa afslaat dan zie ik niet in hoe je 'de 'massa' hebt afgeslagen' en hoe je eigenlijk kwalitatief boven de rest uit steekt. Maar Iguess dat ik daar alleen in ben. Kwalitatieve overmacht kom je dan weer tegen als je ziet dat de aanpak van Dying het niet haalt omdat de 2 tegenstanders simpelweg hun off niet verliezen. Al had Dying door gespeeld, hij had geen muren meer en was een hoop def kwijt (volgens de rapporten die ik zag) en Donn40 en CragHack nog voldoende troops.

Waarom je tijd voordoen aan lange lappen teksten met insinuaties die al lang verworpen zijn en vragen die al lang beantwoord zijn.
Nogmaals,
We doen niet stoer, we gaven enkel aan dat de dorpen die Nah gepakt hebben niet door middel van een succesvolle aanval is maar door het feit dat ik stopte. Nu mag je me best een quitter noemen, en dat ben ik in dit geval ook wel enkel is het zeker niet dat ik quit doordat er incomings waren. Ik was al langer inactief en heb enkel tijdens de incomings er een tijd voor gezeten omdat dat de momenten zijn waar ik TW voor speel. Echter speel ik TW voornamelijk uit motivatie die ik haal uit een leuke en goede stam, iets wat ik op deze wereld miste waardoor ik besloot er geen tijd meer in te steken en te quitten.
 

DeletedUser

Guest
Waarom je tijd voordoen aan lange lappen teksten met insinuaties die al lang verworpen zijn en vragen die al lang beantwoord zijn.
Nogmaals,
We doen niet stoer, we gaven enkel aan dat de dorpen die Nah gepakt hebben niet door middel van een succesvolle aanval is maar door het feit dat ik stopte. Nu mag je me best een quitter noemen, en dat ben ik in dit geval ook wel enkel is het zeker niet dat ik quit doordat er incomings waren. Ik was al langer inactief en heb enkel tijdens de incomings er een tijd voor gezeten omdat dat de momenten zijn waar ik TW voor speel. Echter speel ik TW voornamelijk uit motivatie die ik haal uit een leuke en goede stam, iets wat ik op deze wereld miste waardoor ik besloot er geen tijd meer in te steken en te quitten.

Dat noem ik dan ook nergens hoor, dat je stoer zou doen of een quitter bent.
Verder zijn er geen insinuaties verworpen of vragen beantwoord. Jij blijft het noemen alsof je een complete massa hebt afgeslagen en dat de massa eigenlijk niet eens kans op succes had. Terwijl (nogmaals) je tegenstanders easy door hebben kunnen aanvallen. Punt was en blijft dat het geen massa was & jij het niet had gered mocht je door gespeeld hebben.
 

DeletedUser73082

Guest
Weet eigenlijk wel zeker dat we enorm lang voor oponthoud hadden kunnen zorgen maar uiteraard was het uiteindelijk wel afgelopen ja. clears waren er in overmacht ja, maar uiteindelijk konden er steeds maar 3-4 treintjes max gestuurd worden die toch op lange loopafstand waren waardoor steeds snipen/recappen makkelijk te doen is. In massa's moeten beide elementen aanwezig zijn om een speler te doen breken, clears in overmacht tot de hoeveelheid deff, en het aantal edels om een account te doen overrompelen. Je kan nog zo veel meer troepen hebben, voor een speler met 13 dorpen is elke dag 3x edels bouwen en al je troepen ipv farmen steeds te moeten hebben moeten lopen gewoon desastreus.
 

DeletedUser76528

Guest
Een nieuwe morgen breekt aan, Lord Snowflake (de opvolger van Hertog Swaan, die bij een tussentijdse aanval gesneuveld is) ontwaakt, hij doet zijn ogen open, en krijgt een koude rilling door zijn lichaam. De temperatuur begint te dalen. Lord Snowflake verlaat zijn slaapplek en loopt richting zijn weervoorspellers. Zijn weervoorspellers voorspellen een hoop regenbuien vandaag, wat erg typisch is voor de herfst, Een van de weervoorspellers zegt:’ Ik denk dat herfst op zijn hoogte punt zit vandaag’. Dat beloofde niet veel goeds.

Lord Snowflake liet enkele van zijn ruiters naar verschillende dorpen van hem sturen, om daar te verkondingen dat de herfst vandaag wel eens op zijn hoogste punt kon zitten. Zelf reisde hij te paard af naar zijn collega ridder en vriend Lorenzo il Magnifico, en vertelde hem dat de herfst op zijn hoogtepunt zit. Toen zij in gesprek waren kwam ook Zwarte kwakslikker langs. Hij wist te bevestigen dat de herfst inderdaad op zijn hoogste punt zat vandaag, na een spoedig overleg met de weervoorspellers werd geconcludeerd dat de buien die boven de dorpen van Lorenzo hingen, niet erg hevig waren, en waar dus geen voorbereidingen voor getroffen hoefden te worden. Daartegenover werden fikse onweersbuien voorspeld boven de dorpen van Lord Snowflake, die bijna niet meer wist wat hij moest doen. Hij ging in overleg met Lorenzo en Zwarte kwakslikker, en zij kwamen tot de conclusie dat Lord Snowflake en zijn kornuiten hulp moesten krijgen.

Na een spoedig overleg, stuurden Lorenzo, Zwarte Kwakslikker en Lord Snowflake hun informanten naar hun vrienden, om zoveel mogelijk hulp te sturen naar de dorpen van Lord Snowflake. Lord Snowflake vertrok samen met Lorenzo naar het hoofddorp van Lord Snowflake om daar te bespreken wat de beste strategie tegen de herfst zou zijn. Lord Snowflake kwam tot de conclusie dat hij het niet aandurfde zijn ruiters nogmaals de omgeving rond te laten gaan voor extra grondstoffen, hij besloot hen te laten schuilen voor het geweld los zou barsten.

Toen besloot Lord Snowflake om nog een keer op pad te gaan, en zich te gaan voegen bij zijn zwakst voorbereide dorp, om hen door deze omstandigheden heen te loodsen. Hij vertrok samen met enkele van zijn best voorbereide mannen, toen zij onderweg waren, begon het hevig te regenen, Lord Snowflake en zijn kornuiten reden op dit moment langs een leegstaande hut, een van de mannen van Lord Snowflake stelde voor om hier te schuilen. Lord Snowflake hield echter stug vol, dat hij koste wat het koste bij zijn manschappen zou komen. De meeste van zijn manschappen volgden hem, maar enkele besloten toch te schuilen. Eenmaal in de verlaten hut, troffen zij een gewonde ridder. Een ridder van wie zijn naam nooit bekend zal worden, hij was een spion namens de vijand. De manschappen van Lord Snowflake begonnen te praten met de vijand, maar ze verstonden hem niet; hij riep vage termen als: .Autumn Is Coming. Uiteindelijk besloten de mannen van Lord Snowflake deze spion mee te nemen, de buien waren iets minder hevig geworden, en de manschappen reisden verder naar het dorp waar Lord Snowflake zou zijn.

Ze kwamen daar aan, de voorbereidingen waren al bijna allemaal getroffen. Lord Snowflake beheerst meerdere talen, hij ging in gesprek met de spion van de vijand. Uiteindelijk wil deze niet meer vertellen dan; .Autumn Is Coming. Lord Snowflake hield totaal niet van de herfst, de winter was meer zijn terrein. Hij besloot om de spion in zijn dorp te laten, vastgebonden aan een schandpaal, midden in het dorp.

Toen de avond viel begonnen de eerste regenbuien, ze werden harder en harder. Al snel bleek dat de spion van de vijand erg zwak was, dus Lord Snowflake verwachte al dat zijn vijand ook niet al te sterk zou zijn. De spion stierf, om hem hoefde Lord Snowflake zich dus niet meer te bekommeren. Toen de nacht vorderde kwamen enkele manschappen van Lord Snowflake uit andere dorpen zich bij hem melden. Ze vertelden hem dat het in bijna alle dorpen hard regende en er onweersbuien op komst waren. Lord Snowflake vertelde hen niet bang te zijn, en raadde hun ook om ook niet bang te zijn. Je hebt niets aan angst zei hij.

Op hetzelfde moment waren er enkele spionnen van de vijand bezig het dorp van Lord Snowflake binnen te komen. Een van de manschappen van Lord Snowflake was op dat moment bezig met het gereedmaken van zijn hutje, toen hij ineens een klap op zijn hoofd kreeg, uit reflex pakte hij het stuk hout dat hij in zijn handen had, draaide zich om, en sloeg de spion in zijn maag, deze deinsde achteruit, en knalde tegen de muur. Hij viel op de grond, de man van Lord Snowflake pakte zijn zwaard, en bedreigde de spion. De spion werd onder druk gezet door Lord Snowflake, en deze vertelde dat de vijand Lord Snowflake de volgende ochtend aan zou vallen. Lord Snowflake stuurde direct zijn informanten het dorp uit, en liet hen naar al zijn dorpen gaan, om daar de de aanval te verkondigen. Op dat moment klopten er ruiters op de poort, zwaarbewapende ruiters. Het waren ruiters van Lorenzo. Zij hadden ook spionnen onderschept die informatie hadden over de aanval op Lord Snowflake.

De vijand, die ook wel beter bekend staat als .Autumn, viel die volgende ochtend aan, en kreeg flinke klappen te verduren. Lorenzo had zijn manschappen goed voorbereid. De meeste legers van Autumn werden verslagen, maar er was 1 probleem. Een informant van Lorenzo kwam binnen en vertelde Lord Snowflake dat hij een groot leger vijandelijke troepen richting een dorp van Lord Snowflake zag gaan. Lord Snowflake stapte direct op zijn paard, en nam een groot leger mee. Ze gingen op pad naar het dorp dat aangevallen zou worden.

Toen zij daar arriveerden was de aanval al verleden tijd, de vijand was binnen. Geen moment twijfelde Lord Snowflake, hij stormde met zijn legers het dorp binnen, en binnen enkele uren was het dorp heroverd. Het begon op te klaren, de regenbuien waren bijna allemaal voorbij, en de zon begon te schijnen.

Lord Snowflake kwam tot de conclusie dat de herfst nu echt bijna voorbij is. Hij gaat er vanuit dat er nog enkele buitjes kunnen komen in de herfst, maar hij weet ook dat de winter er nu echt aan gaat komen. De strijd tussen de echte bikkels zal dan pas beginnen, in de echte winterkou. Lord Snowflake besloot om de dag af te sluiten met een heerlijke maaltijd, samen met allen die hem hadden bijgestaan in de strijd tegen de vijand. Na een heerlijk avondje, keerde Lord Snowflake kruipend terug naar zijn hut, een paar pullen te veel, maar dat mag als je een oorlog gewonnen hebt. Hij ging zijn hut in, en viel in een diepe slaap.
 

DeletedUser64230

Guest
Heerlijk hoor matthijs, sommige stukjes verbazen me maar ik heb het met genot gelezen :D
Enneh .. Dat laatste stukje, insinueer je nou pp strooien met je maaltijden?? :eek:
Grapje toch
 
Reactiescore
1.367
We hebben de massa afgeslagen ja maar ik heb daar wel wat knullige dodge fouten gemaakt :p. Taggen blijft soms lastig. Verder, ja ik vind dit een belabberde wereld met weinig stammen van niveau en aangezien ik mijn motivatie daar volledig uithaal en ik daarbuiten niet echt tijd meer had voor TW ben ik gequit.

SIDENOTE: Ik ben beter dan jullie allemaal dus daarmee is de discussie meteen afgelopen.

Je vergeet enkel dat ik hier ook gezellig rondhang, discussie mag dus verder gaan.
 

DeletedUser76528

Guest
Heerlijk hoor matthijs, sommige stukjes verbazen me maar ik heb het met genot gelezen :D
Enneh .. Dat laatste stukje, insinueer je nou pp strooien met je maaltijden?? :eek:
Grapje toch

Haha, ja zitten wat fantasie dingen bij :p
Nee ik strooi niet met PP, wij hebben overigens niet veel PP gebruikt deze wereld, voor het geval je daar naar zoekt :p.
PP weggeven doen we ook niet aan, maar we hebben wel gezellig samen genoten van de rapportjes :D!
 

DeletedUser64230

Guest
neehoor ik aasde er niet op :p leek gewoon een soort nuance daar
 

DeletedUser5148

Guest
Ja en je moeder heet Frank.

Mijn moeder is dood (gestorven aan kanker toen ik 12 was). Ja, Doctore, je maakt jezelf even goed belachelijk. Opgelet, voetjes omhoog want het niveau van Doctore komt langs.

Verbannen uit de maatschappij. Op een eiland zoals Napoleon. Dat horen ze met jou te doen.
 

DeletedUser64081

Guest
Mijn moeder is dood (gestorven aan kanker toen ik 12 was). Ja, Doctore, je maakt jezelf even goed belachelijk. Opgelet, voetjes omhoog want het niveau van Doctore komt langs.

Verbannen uit de maatschappij. Op een eiland zoals Napoleon. Dat horen ze met jou te doen.

Ik maak mezelf helemaal niet belachelijk. Als het geval zo zou zijn dat je moeder dood is, het kan best, vind ik dat heel vervelend voor je. Maar hoe durf jij het over mijn niveau te hebben. Ik ga me hierzelf verder niet eens verdedigen.
 
Bovenaan