Divine & Rise! vs. BB

DeletedUser

Guest
Ik heb toch altijd beweert dat Divine de wereld gaat winnen, sinds de eerste dag dat ik BB heb opgericht, nu reageer je alsof je verbaast bent dat jullie gaan winnen tegen ons. :confused:

Nooit verbaasd geweest erover. Heb altijd gezegd dat BB niet in staat was tegenstand te leveren en wederom krijg ik mijn gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Na die smerige actie van Crysler wat blijkbaar toegelaten is en er geen bezwaren zijn, wat ik snap aangezien het voor jullie zo goed als de overwinning van de wereld betekend gaan we nu ook niet meer de mooie oorlog voeren.
Alle middelen (volgens de afgesproken regels) gaan dus goed zijn om jullie nog een tijd bezig te houden.
Ik weet het leuk is anders want kleine dorpen edelen vol met def en moraalvoordeel is een grote saaie boel, maar dat is te danken aan die ene speler van crysler.

Ik herhaal nog eens anders ga ik weer commentaar krijgen.
Ik beschuldig niemand due niet rise of divine dat dit een actie is van jullie, maar jullie moeten wel snappen dat het bij ons wel niet eenvoudig is. iemand bied zich aan om bij ons te spelen we laten hem op Crysler spelen, na een paar dagen stuurt hij een pak os terug, dan starten jullie de aanvallen, toevallig een paar dagen nadat hij op die acount speelt. En de rest is bekend.

Als he zo toevallig gebeurt is het meer dan normaal dat er twijfel onstaat bij een stam die daarvan het slachtoffer is.
Toch rare toeval vinden sommigen van ons.
Ik weet dat het geen rechtstreekse actie is van divine of rise, maar die speler komt toch van ergens om zulke kwade bedoelingen te hebben. Het is duidelijk geen random speler.
Misschien een vriend van een vriend van een co speler van de een of andere acount, mischien een gefrustreerde ex speler van W39.
We weten het niet maar feit is wel dat er twijfel ontstaan is. Wat te verstaan is denk ik.

Nooit verbaasd geweest erover. Heb altijd gezegd dat BB niet in staat was tegenstand te leveren en wederom krijg ik mijn gelijk.

lol, als er nog 200 spelers bestaan op W39 wisten alle 200 waar je nu over aan het pronken bent over jezelf
 
Reactiescore
1.039
Divine heeft ook zijn tegenslagen gehad. Ik kan mij nog goed herinneren dat de stam stilstond, nauwelijks enige activiteit te bekennen en moeilijkheden met het bemannen van de accounts.

En wie was degene die daar kritiek op had op het AF? MANSON! :eek::eek::eek:

Euh je vergist je, ik denk dat Teun het heeft over de periode tussen Sven en Leon als hoofdleider in;) Toen was Manson nog niet een gestart, laat staan dat hij kritiek op ons had. Ghosts had toen de kritiek
 
Reactiescore
1.015
Na die smerige actie van Crysler wat blijkbaar toegelaten is en er geen bezwaren zijn, wat ik snap aangezien het voor jullie zo goed als de overwinning van de wereld betekend gaan we nu ook niet meer de mooie oorlog voeren.
Alle middelen (volgens de afgesproken regels) gaan dus goed zijn om jullie nog een tijd bezig te houden.
Ik weet het leuk is anders want kleine dorpen edelen vol met def en moraalvoordeel is een grote saaie boel, maar dat is te danken aan die ene speler van crysler.

Ik herhaal nog eens anders ga ik weer commentaar krijgen.
Ik beschuldig niemand due niet rise of divine dat dit een actie is van jullie, maar jullie moeten wel snappen dat het bij ons wel niet eenvoudig is. iemand bied zich aan om bij ons te spelen we laten hem op Crysler spelen, na een paar dagen stuurt hij een pak os terug, dan starten jullie de aanvallen, toevallig een paar dagen nadat hij op die acount speelt. En de rest is bekend.

Als he zo toevallig gebeurt is het meer dan normaal dat er twijfel onstaat bij een stam die daarvan het slachtoffer is.
Toch rare toeval vinden sommigen van ons.
Ik weet dat het geen rechtstreekse actie is van divine of rise, maar die speler komt toch van ergens om zulke kwade bedoelingen te hebben. Het is duidelijk geen random speler.
Misschien een vriend van een vriend van een co speler van de een of andere acount, mischien een gefrustreerde ex speler van W39.
We weten het niet maar feit is wel dat er twijfel ontstaan is. Wat te verstaan is denk ik.



lol, als er nog 200 spelers bestaan op W39 wisten alle 200 waar je nu over aan het pronken bent over jezelf

Weer huiliie huilie aan het doen, manson? :(
 

DeletedUser

Guest
Weer huiliie huilie aan het doen, manson? :(

Huilen niet nee. Ik hou niet van smerig spel, Dan heb ik het recht om te klagen en als stamleider is het zeker niet eenvoudig om je stam nog rustig te houden.
Ergens een middenweg zoeken dan om het toch nog zo lang mogelijk te laten duren op W39 zonder de afgesproken regels te verbreken enz.
 
Reactiescore
1.015
Een middenweg? Crysler heeft niks te maken met Divine-Rise. Met goede leiders gebeuren zo'n zaken niet dus waarom je nu klaagt over regels verbreken etc.? :eek:.

Jouw stam, jouw verantwoordelijkheid ;)
 

DeletedUser

Guest
lol, als er nog 200 spelers bestaan op W39 wisten alle 200 waar je nu over aan het pronken bent over jezelf

Er staat dan ook "ik", ik weet dat het voor iemand zoals jij een hele prestatie is om dat te ontdekken, maar voor mensen met een gemiddeld IQ of hoger was dat nogal vanzelfsprekend.
 

DeletedUser

Guest
Euh je vergist je, ik denk dat Teun het heeft over de periode tussen Sven en Leon als hoofdleider in;) Toen was Manson nog niet een gestart, laat staan dat hij kritiek op ons had. Ghosts had toen de kritiek

Niet eens Leon, dat was nog de periode van Floris geloof ik.
 

DeletedUser8414

Guest
Maar je zit hele tijd te roepen dat er deff is teruggestuurd van Crysler, maar dat is helemaal niet gebeurd.

Zoals je weet scout ik dagelijks/om de twee dagen, en er verdween geen deff, de stacks gingen gewoon omhoog.

Dus ofwel is het aan een ander front gebeurd, ofwel is het niet gebeurd?
 

DeletedUser

Guest
Maar je zit hele tijd te roepen dat er deff is teruggestuurd van Crysler, maar dat is helemaal niet gebeurd.

Zoals je weet scout ik dagelijks/om de twee dagen, en er verdween geen deff, de stacks gingen gewoon omhoog.

Dus ofwel is het aan een ander front gebeurd, ofwel is het niet gebeurd?

Jullie zijn lastig lol
Ik moet hier altijd alles 8x herhalen of met tekeningen werken zoals bij kleine kinderen.
Toen kreeg hij al aanvallen vanuit Divine. Ze kwamen nog niet aan maar zijn teller was toen aan het oplopen
Let op het woordje "weer" Of moet ik nog eens heralen wat hij daarmee wil zeggen?
Daarna heeft hij er nog teruggestuurd
cb8d8d00b3501a51c78b0c882ea28b71.png



het zal niet gebeurt zijn zeker? Hij schreef dat voor de lol ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Vind het jammer dat jullie allemaal op manson aan het bashen zijn, al is dit logisch omdat hij al een tijd in zijn eentje propaganda voert tegen jullie. Hij is het wel die de meeste credits verdiend, hij stond altijd iedereen bij en bood overal zijn hulp aan. Als er iemand is die BB en ook de rest van de wereld heeft geholpen tegen rise/divine dan is hij het wel. Jullie zagen daar niks van, maar hij stond altijd klaar voor vv's en deffte zowat de halve wereld:p

Daarom manson, bedankt voor alle moeite, helaas dat het op zo'n manier moet eindigen. Jij verdiende dit zeker niet, na alle tijd en moeite die je erin hebt gestopt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63648

Guest
Bwah dat deffen heeft niet echt geholpen :D
Ik kan nu niet zo 1 2 3 verzinnen waar we niet doorheen kwamen terwijl we dat wel gepland hadden.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zoals meestal, jij weet bijna nooit iets :p

Volgens mij was jij degene die begon over frustraties? Hoewel sommige mensen hier misschien soms gefrustreerd overkomen gaan zij niet op TW zelf opgeven en hun dorpjes afbreken omdat het even niet gaat zoals gepland :eek:
 

DeletedUser69112

Guest
Dat van crysler was gewoon een hele smerige streek. Dat is gewoon de doodslag van W39.
Ik zie dat jullie aan het pronken zijn over het aantal dorpen dat jullie "overnemen" van Crysler, kan je niet veroveren noemen.
Zijn front was heel goed gestackt, maar toen de aanvallen begonnen heeft hij een heel pak os teruggestuurd en zijn dorpen laten overnemen door jullie.

Lightning storm heeft wel heel goed standgehouden met onze tactiek. Daar hadden jullie 0% succes.
Een normale speler op Crysler ging hetzelfde effect hebben. Crysler had veel def troepen in zijn achterland waar hij de verliezen snel kon bijvullen.

Had crysler gewoon op delete geweest hadden we wel nog zin om verder te spelen, maar hoe het hier gebeurt is, nee.
Superlaf en heeft heel W39 naar de *** gebracht.

BB had veel liever al strijdend doodgegaan, we waren allemaal heel gemotiveerd, tot dat geval met crysler. Niet het feit dat we verliezen van Divine. Daar ging niemand een probleem mee hebben.
Als je spelers zo opzettelijk hun spel moet bederven en op zo een manier, tja dan is de goesting heel snel voorbij.

Na een weekendje vissen en zonder TW heb ik goed nagedacht en ik zie het nut niet in om uren aan een spel te besteden en veel inspanningen voor levert als er dan een onozelaar de boel zomaar opzettelijk kan saboteren.

Ik ga niet op delete want ik ben de leider en oprichter van BB en zal dus mijn verantwoordelijkheid nemen maar er zal geen strijd meer gelevert worden.
Divine zal terecht winnen, geen discussie daarop maar aub stop met dat pronken over de dorpen van crysler, die hebben jullie gratis gekregen van die ene idioot.

Heel jammer. R.I.P W39

Such lame, much pussy
 
Reactiescore
1.168
Ik kan met die grote mond van manson nog wel herinneren...
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was jij degene die begon over frustraties? Hoewel sommige mensen hier misschien soms gefrustreerd overkomen gaan zij niet op TW zelf opgeven en hun dorpjes afbreken omdat het even niet gaat zoals gepland :eek:

Ja, lol king kliinkt altijd alsof hij gefrustreerd is en daarom andere spelers probeert te kleineren, ik weet niet waarom dat nodig is aangezien hij aan het winnen is. Hij zou beter meer genieten.
Daarom was ik begonnen over frustraties.

Ik kan met die grote mond van manson nog wel herinneren...

Hehe, ik blijf mijn grote mond opzetten, geen twijfel daaraan :p
 
Bovenaan