Rate de speler

DeletedUser74452

Guest
Hij wil niet dat mensen erachter komen dat hij al 4 weken is gestopt met groeien :x.
 
Reactiescore
3.584
Hij wil niet dat mensen erachter komen dat hij al 4 weken is gestopt met groeien :x.

Ik heb nog al spelers gerate toen ik dik eerste stond met een harde groei en toen liet ik mezelf ook niet rate dus niet echt een relevante argument.
 

DeletedUser74005

Guest
Aantal berichten verwijderd. Discussies over andere werelden dienen hier niet gevoerd te worden.
 

DeletedUser75133

Guest
Rate: Clueless Clowns

Niemand :p

Clueless Clowns

Punten:
Begonnen op 4 maart (late start dus) en heeft nu ruim 3 miljoen punten. Staat ook 2e in de groeiranglijsten wat dus ook nog een goede visie heeft op de toekomst qua punten aantal. Voor punten kan ik dus niet minder dan een 9 geven!

ODA:
Met een 10e rang in het algemeen klassement, is een 27e rang in het ODA klassement natuurlijk niet erg hoog. Dit is ook mede doordat je een rim account bent. Natuurlijk is een 27e klassering in het klassement niks om je voor te schamen, maar wat mij betreft is het goed om te streven naar ongeveer een overeenkomstige ODA in vergelijking met je algemeen klassement. Hiervoor krijg je dus een 6.5

Ligging:
kaartje hieronder:

[URL="http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=map&ti0=4722&tc0=0e07de&ti1=3724&tc1=eb0e2b&pi0=487800918&pc0=13d661&pi1=2182925&pc1=f5032b&zoom=100&centrex=500&centrey=500&fill=000000&dullbg=1][/URL]

Clueless = groen
vitae (stam) = blauw
Rood = front spelers

Rim account, geen moeilijke ligging, slechts front met wat kleinere "noob" stammetjes. Blijkt wel de beste van de omgeving te zijn want het edelen gaat makkelijk en gestaag door. Echter denk ik dat het niet een hele moeilijke ligging is, maar bied het wel de potentie tot uitgroeien naar een van de grotere accounts van de wereld.

An sich is het dus een "goede" ligging, maar omdat ik ook de moeilijkheidsgraad van je ligging wil meerekenen in de beoordeling, geef ik je hier voor een 7.5!

Stam:
Vitae, de stam waar ik zelf natuurlijk ook in zit, is in mijn ogen dan ook een van de potentiele kanshebbers op de wereld winst. Ook dit account zal daar denk ik wel degelijk een grote rol in gaan hebben aangezien het een gigantisch safe account kan worden mocht het cluster aan die kant helemaal worden dichtgeedeld, hierbij is op dit moment nog geen concurrentie van de andere kanshebbende stammen.

Aangezien vitae zich ook nog eens helemaal herpakt heeft na de zomervakantie, denk ik dat die kans des te groter is geworden. Hiervoor geef ik je dus een 8.5

Reputatie:
Spelers hebben, zover ik weer, buiten de stam een goede reputatie. Altijd al prettige spelers geweest, ook van buiten deze wereld. Ook hier bewijzen ze weer hun goedheid binnen de stam. Ga zo door :), hiervoor krijgen jullie dan ook een 8.5

Gemiddelde: 8.0

Rate: Srekamjiaar
 
Reactiescore
972
Srekamjiaar

Punten

Bekleed met 3.491.793 punten een prachtige 2de plaats. 3de op de groeiranglijst, achter de nummer 1 in de ranking A Noble Cause en stamgenoot Clueless Clowns. Lijkt me zeker geen reden tot klagen! --- 9/10

ODA

Een prachtige rank 2 ODA en een (voor mij) onverwachte rank 10 ODD! Een hele mooi 4de plaats op de OD-ranking, wat betekent dat ze zowel weerstand als grote offensieve prestaties hebben neergezet. --- 9/10

Ligging

nl42

Een vrij groot, zeer compact front. Erg mooie groeimogelijkheden. Toch zit er wat mij betreft een flinke maar aan: het achterland is niet echt compact en zeker als je kijkt naar het dichte front, ligt de front/safe verhouding ietwat scheef. Een sterke tegenstander zou het je best lastig kunnen maken. --- 7/10

Stam

Vitae, een zeer sterke stam. Heeft het in de vakantie zeer zwaar gehad en dan is het nog maar de vraag of ze écht volledig naar hun oude vorm zullen terugkeren. Zijn ook enkele nieuwe (hoofd)spelers bijgekomen en ook daarvan is het nog maar de vraag of het gaat klikken. Ze hebben echter een prima leiding, dus het zou niet voor veel problemen moeten zorgen. --- 7.5/10

Reputatie

Spelers zelf ken ik niet of nauwelijks, alhoewel je natuurlijk wel verhalen hoort. Toch laat ik deze score achterwege, omdat ik er simpelweg niet over kan oordelen.



Eindscore: 8+ --- Rate: Il Burattinaio
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser47069

Guest
Il Burattinaio

fg5bakqenkc.png


06hsdabizno.png


Punten
En maand later begonnen en nu 2.3m punten waarbij hij op rang 31 staat, zeker niet slecht.
Rang op de groeilijst is 32, niet slecht niet goed...meer kan ik hier niet over zeggen.
Heeft ook een paar weken terug stilgestaan, ga ervan uit dat dit komt voor edels te sparen en niet door inactiviteit...

--> 7/10

Verslagen tegenstanders
krrbzxhkg0u.png


Momenteel staat hij in totaal 11e, wat me toch enigszins verbaasde van deze speler.

Als aanvaller staat hij 8e met een mooie 15 mil ODA, zeer mooi dit voor zijn ranking al denk ik dat hij ietswat te weinig tegenstand heeft gehad met spelers zoals TNP en dat deze ODA dan ook voornamelijk komt door het slecht dodge/defwerk van TNP.

Als verdediger staat hij 21e met iets meer dan 10 mil ODD, ook dit zeker niet slecht al betwijfel ik weer of de aanvallen van hoge kwaliteit waren.

-->7.5/10

Ligging

Kaartje:
y3nxccuxbwy.png
blauw: Seau. (stam)
rood: Rush. & Vestri (vijand)

Groot front in verhouding met safe, lijkt me moeilijk te houden tegen een deftige massa maar aangezien vestri niet meer echt wat onderneemt lijkt me dit een handig front met veel uitbreidings mogelijkheden.
Ook een lekker aantal bb dorpen om te farmen, mooi meegenomen.
Lijkt me een aangename ligging met genoeg actie.

--> 8/10

Stam
oukqlmp2jbu.png


Nummer 1 stam van de wereld, genoeg kwaliteit en kwantiteit.
Samen met Vitae de kanshebber op eindzege.
Enige probleempje lijken me de botsende karakters, al kan dit ook juist positief uitdraaien doordat iedereen zijn zegje wilt doen en je daardoor op nieuwe mogelijkheden botst die je anders nooit gezien zou hebben.

--> 9/10

Reputatie
Ken je niet goed, maar je Af posts vind ik altijd wel degelijk, natuurlijk niet vergelijkbaar met een vetrix of phenomenal. :) Verder heb ik alleen maar goede verhalen over je gehoord dus verwacht nog wel wat van je. ;)

-->8/10

Gemiddelde: 7.9/10 , mooie score dus. :)

Rate: Ancient Tomahawk.
 

DeletedUser52513

Guest
Ik wou eigenlijk wachten op iemand die niet in me stam zit, maar aangezien niemand reageert... :(

Ancient Tomahawk. - Vitae

87BvQl0.png


Punten
image.php


Rang 21 met 3,2 miljoen punten, bijna top 20! Ook op de groeiranglijst sta je 26e wat lager is dan je rang. Dat betekend dat je niet zo hard groeit, opzich logisch voor een core start. [7/10]

Verslagen tegenstanders
gN8serB.png

zowel aanvallend als verdedigend doe je het erg goed, je hebt meer ODD dan dat je ODA hebt dus dat suggereert dat je echt hard hebt moeten strijden voor die 319 dorpen die je nu hebt. [8/10]

Ligging

Kaartje:
nl42
Blauw: Vitae (stam)
Rood: Rush. & TNH (vijand)
Licht Blauw: Seau. (BG)


Je ligging is wel helemaal bagger in my opinion. Vooral veel front en niet heel veel safezone, maar anderen zouden dat juist erg uitdagend vinden ;) [6,5/10]

Stam
19740_large

Vitae heeft van de zomer een enorme dip gehad en is 3 accounts kwijt geraakt. Nu staat Vitae weer sterk en misschien zelfs wel sterker dan voor de zomer. zeker een van de kanshebbers op de overwinning [9/10]

Reputatie
Ancient Tomahawk. heeft erg gezellige spelers. Ze doen erg veel voor de stam en schromen zich niet om een VV te draaien. Heeft ons vaak geholpen in nare situaties :) [8/10]

Gemiddelde: [7,7/10] Prima score :D

Rate: This Noob Is On Fire! thx :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76165

Guest
This Noob Is On Fire - Vitae

23985_large


Leuke naam, mooi plaatje dus niets om over te zeuren :D

Punten:

487652396


Punten zijn in verhouding tot de ligging niet bijster hoog of laag, al met al prima gedaan door de spelers ;)
Wat me wel opvalt is dat Punkere met 5 dorpen momenteel voorstaat, iets wat niet verwacht was als je kijkt naar de grootte van de speler en het daadwerkelijke front met de desbetreffende speler.
Er zit nog een RIM stammetje waar zo te zien met regelmaat van gesnoept word, niets op aan te merken dus :)

7/10

ODA:

487652396


Zoals verwacht van een (voornamelijk) RIM account groeit de ODA niet elke 2 weken, maar groeit hij stapsgewijs. Is nou eenmaal de meest effectieve manier van groeien als je kleinere spelers stuk voor stuk leegzet en edelt.
Niet bijzonder hoog, toch niet laag en de verhouding met punten is dit een zeer mooi getal :)

8/10

ODD:

487652396


Zo te zien is er iets meer dan 3 weken geleden een massa geweest, niet bijzonder veel dorpen erbij of eraf dus geeft aan dat de stacks goed waren en er geen bijzondere dingen gebeurd zijn, plek meer dan verdiend dus.
Echter is het wel één massa geweest en kan het dus ook een momentopname geweest zijn, of het dat daadwerkelijk ook is, dat gaan we misschien ooit nog zien :)

7/10

Kaartje:
e7b16434ed75ac9f86e55e4c50ff2761.png


Als ik het zo zie is het één van de beste liggingen die je maar kunt hebben: front met de vijandige stam (Rush) en nog meer dan genoeg edelgebied in de RIM om zo alsnog een constante groei aan te kunnen houden zonder vast komen te liggen en de volgende massa af te wachten :)
En tsjha, het farmgebied, daar is iedereen natuurlijk jaloers op :)

9.5/10

Stam:

19740_large


Voor velen de beste al niet de op een na beste stam van de wereld, hebben al veel laten zien en zullen dat waarschijnlijk ook nog blijven doen.

9/10

Reputatie:

Dit vind ik persoonlijk iets wat compleet bepaald wordt door een paar dingen:
Ken je elkaar?
Nee.
Heb je elkaar wel eens gesproken?
Nee.
Nemen de beide partijen actief deel aan het algemeen fora?
Van mijn kant is dit iig ook een nee.

Verder niets negatiefs of positiefs van gehoord dus zal ik maar een relatief neutraal cijfer geven :)

7/10

Al met al dus een mooi cijfer, komt neer op ongeveer een 8/10 waar de spelers dus zeer tevreden mee kunnen zijn :D

Nou vind ik EIGENLIJK dat ik Kale poes niet mag vragen om gerate te worden aangezien ik dat nogal gierig vindt :p
Ik zou graag zien dat er van deze 2 spelers beide een Rate komt omdat ik toch wel onder de indruk ben geweest hoe de speler/spelers van Hangover tewerk zijn gegaan na het deleten van HNA door Vitae :)

Rate: Kale poes/Hangover

Mvg -D
 
Reactiescore
7.942
Kale Poes - |WAO|

42252_large


Punten:

456e426ede4df783c2b785d4c7222114.png


Over de punten valt niet zoveel te zeggen eigenlijk, je staat rang 1 met de meeste punten op deze wereld. Beter dan dat gaat het niet worden lijkt me. Maar omdat je pas een korte tijd op rang 1 staat en ik niet denk dat je deze positie lange tijd gaat volhouden geef ik je geen 10 maar een 9.5 :D (9.5/10)

ODA:

ed00c12cf4108579e7382ff139098a3b.png


Je bekleed rang 17 met je ODA, binnen de top 20 is zeker niet slecht. Maar gezien je wel rang 1 staat had het wel iets hoger kunnen zijn. Maar de targets die je hebt kun je ook niet zoveel aan doen. Tijdens de |WAO| massa's op Seau heb je mee aangevallen dus het is ook niet zo dat je niet aanvalt in stambelang. Ik geef je daarom een (7/10)

ODD:

68d93c7045b2010325051d1df78a9786.png


Ja dat is natuurlijk niks, weinig tot geen tegenstand. Misschien eens een paar noobs die gefrustreerd waren en je aanvielen uit pure onkunde. Zorg eens dat je incommings krijgt :D (4/10)

Ligging

ca9636d8fe0f101307ebdc5c6f578a6b.png


Euh. Je ligt noordelijk gelegen dat wel, heel veel front met Rush. En tsja vind het niet het mooiste cluster die je vinden kan. Dat je met zo'n front nog zo weinig ODD hebt is wel een gelukje me dunkt. Ontdanks alles geef ik je hier ook een (7/10) voor

Stam

29190_large


Het is |WAO| met aan roer onze lieve Jannes. De naam is niet echt origineel hoor, maar dat terzijde. |WAO| is een stam met vele gezichten. Eigenlijk durf ik er niks over te zeggen want dan komt jannes weer dat ik alles fout heb omdat ik totaal geen inzicht heb en het hele topic weer verneukt wordt door het gezeur, maar enfin, doe het toch. De stam kent vele ups en downs, laatst nog een geheel account verloren. Nu doen ze een effectieve massa op de rim stam United we Stand, we kunnen dus zeggen dat er één stammassa is gelukt. Maar met de recruit van Tommieboyy is mijn hoop echt verloren gezien hij al gaat lopen bij de eerste incommings en het account op w37 is gered door een (jawel) DoI'er. Om daarna door tommy weer ingelogd te worden en het account op Delete te zetten. Dusja in conclusie |WAO| in zijn geheel is een hoop shit. (6/10)

Reputatie

Ik ken je verder niet, alleen van het AF. Je kan redelijk serieus en goed posten als het moet. Eigenlijk weet ik niks over je. Ja dat je Dennis heet. Dus neutraal: (7/10)

Afgerond een 7

Je wou graag 2 rates, maar ben te lui om nog één te doen. Volgende keer doe ik Hangover wel eens, of iemand anders moet et willen doen.

Rate: Definition of Insanity
 
Reactiescore
3.584
Het is |WAO| met aan roer onze lieve Jannes. De naam is niet echt origineel hoor, maar dat terzijde. |WAO| is een stam met vele gezichten. Eigenlijk durf ik er niks over te zeggen want dan komt jannes weer dat ik alles fout heb omdat ik totaal geen inzicht heb en het hele topic weer verneukt wordt door het gezeur, maar enfin, doe het toch. De stam kent vele ups en downs, laatst nog een geheel account verloren. Nu doen ze een effectieve massa op de rim stam United we Stand, we kunnen dus zeggen dat er één stammassa is gelukt. Maar met de recruit van Tommieboyy is mijn hoop echt verloren gezien hij al gaat lopen bij de eerste incommings en het account op w37 is gered door een (jawel) DoI'er. Om daarna door tommy weer ingelogd te worden en het account op Delete te zetten. Dusja in conclusie |WAO| in zijn geheel is een hoop shit. (6/10)

Wij hebben geen stammassa gedaan op UWS enkele individuele spelers edelen dat hoopje gewoon. Tommieboyy is niet het het zelfde team als op w37 niet te vergeten dat ze hier een rimrol op zich nemen. Tot zover je Kennis weer :D
 
Reactiescore
1.367
Rush en wao zijn bg's ;)
 

DeletedUser75826

Guest
Rush en wao zijn bg's ;)

Shit, goed man ik ga het hele verhaal uitleggen. Rush & WAO zijn beste vriendjes. Dan gaan we over circa 1 week fuseren met Seau. stabben we Rush. Dan recruiteren we de helft van Vitae derest stabben we en edelen we op.
 
Reactiescore
1.367
Shit, goed man ik ga het hele verhaal uitleggen. Rush & WAO zijn beste vriendjes. Dan gaan we over circa 1 week fuseren met Seau. stabben we Rush. Dan recruiteren we de helft van Vitae derest stabben we en edelen we op.

Sure, zou voor jou wel het beste zijn, hoef je iig jannes niet te vragen of er iemand is die een paar honderd aanvallen voor je wilt deffen ;)
 
Reactiescore
3.584
Rush en wao zijn bg's ;)

Ik zie niets bij onze diplomatie staan, laat staan dat ik daarvan op de hoogte ben :p Kan je iets aan tonen eigenlijk? Er zijn 2 mogelijkheden.

1 Er is een BG gemaakt en ik weet er niks van af wat neer komt dat er geen BG is want zonder mij kan er niets afgesproken worden. (Beetje zoals je invite voor WAO) :rolleyes:

2 Er is geen BG :D
 
Bovenaan