Rate de speler

DeletedUser73696

Guest
His Noodly Appendage

Punten;

Je punten zijn momenteel ongeveer 1,6 miljoen, is zeker niet slecht. Vergeleken met de nummer 1, scheel je momenteel 1,1 miljoen punten. Dat is toch wel een groot verschil, want jullie zijn beide ongeveer rond dezelfde datum begonnen. Je staat momenteel in de top 50, de wereld is van een hoger niveau dan de huidige andere werelden. Top 50 klassering is voor een gemiddelde speler vind ik zelf. Je mag geen waarde hechte aan ranking natuurlijk, maar je speelt al vanaf de start en pas 1,6 miljoen punten. Het cijfer wat ik voor je punten geef is een 6,5.

Ligging;

Ik heb even een kaartje gemaakt;


Geel is de speler zelf, rood de vijand en blauw zijn eigen stam. Hieruit kunnen we zeker wel opmaken dat de speler een klote ligging heeft. Hij ligt omringd door de vijand en er is bijna geen uit weg. Binnenkort kan je misschien wel spreken van een 360 graden front, waar ik erg benieuwd ben naar de kwaliteiten van de desbetreffende speler. Ligging heeft de speler niet zelf voor gekozen, maar had met zijn stam hier zeker aan moeten werken.. Ik moet eerlijk zeggen dat deze ligging verre van ideaal is. Hierdoor kom ik op het cijfer van een 5,0.

ODA + ODD;

ODA ranking is de 10e. Is zeker een zeer mooie ranking, aangezien het account lang niet in de buurt komt van de top 10 spelers. Dit betekend dat het een zware ligging heeft en veel moeite moet doen voor zijn dorpen. De ligging is net al besproken en dit klopt wel. Verder kijken naar de ODD, waarbij de speler op de 58e plaats staat. Je ODD kan je niet zelf bepalen, dus daar hecht ik niet zo veel waarde aan. Verder is de 58e plaats vergeleken met zijn ranking een redelijke notering. Voor de ODA + ODD kom ik op een totaal cijfer van een 9,0.

Stam;

Stam is meerdere malen negatief in het oog geweest, mede door stabs en het overtollige kata gebruik. Hierdoor heeft het een negatief beeld afgeschetst. Verder heb ik geen idee hoe de speler zelf in de stam staat, maar als je in een stam zit, sta je automatisch achter het beleid. Verder heb ik niet veel te maken met de stam, maar de druk wordt steeds hoger opgevoerd op Vitae door Rush, wat ik toch leuk vind om te zien. Mijn vermoedens zeggen dat Rush een vierpact heeft met |WAO|, SWAT en Vestri. Voor de haters die gaan komen, mijn vermoedens, staat er heel duidelijk. Ik zou dat geen verkeerde keuze vinden van alle 4 de stammen, want solo gaan ze het allemaal niet winnen. Mijn cijfer voor de stam komt neer op een 6,0.

Reputatie;

Qua reputatie heb ik niet echt met de spelers te maken. Ik ken de spelers niet goed, maar ze staan me ook niet negatief bij. Hier zal ik dus een neutrale 7,0 voor geven.

Het eindcijfer voor het account kan nu gemaakt worden, dit komt neer op een 6,7.

Volgende rating; Grommende Tijgers
 

DeletedUser69459

Guest
Waarom is deze wereld van een hoger niveau dan de huidige andere werelden? :^)
 

DeletedUser70688

Guest
Omdat hij zelf op deze wereld speelt :rolleyes:

En jij ook sinds kort las ik toch? :)


Verder kan me er wel in vinden wat Mike zei.
 

DeletedUser52513

Guest
Omdat hij zelf op deze wereld speelt :rolleyes:

En jij ook sinds kort las ik toch? :)


Verder kan me er wel in vinden wat Mike zei.

Even iets totaal randoms, aan je handtekening te zien zijn wij op alle 3 de werelden die je gespeelt hebt vijanden geweest :p
 
Reactiescore
1.367
Grommende Tijgers



Punten: Nummer 8 met 2,4m. Erg netjes en nog niet heel ver achter de nummer 1 speler. Valt nog in te halen mochten ze het willen/de kans krijgen
ODA: Nummer 9 ODA en 26 ODD, hij heeft dus erg moeten vechten voor zijn dorpen. ODA past goed bij de ODA 8/10
Ligging:
nl42
De ligging is niet verkeerd, veel front en toch wat achterland. Wel enkele verschillende vijanden aan zijn front wat het moeilijker maakt voor de tijgers om te edelen, maar het ook makkelijker maakt om te deffen (mocht de vijand niet samen werken) 8/10
Stam: Seau word gezien als 1 van de 2 kanshebbers voor de winst, je hoord goede geluiden uit seau en heeft een goede reputatie. 9/10
Reputatie: Mike is gewoon een prima kerel, 9/10
 

DeletedUser

Guest
Grommende Tijgers



Punten: Nummer 8 met 2,4m. Erg netjes en nog niet heel ver achter de nummer 1 speler. Valt nog in te halen mochten ze het willen/de kans krijgen
ODA: Nummer 9 ODA en 26 ODD, hij heeft dus erg moeten vechten voor zijn dorpen. ODA past goed bij de ODA 8/10
Ligging:
nl42
De ligging is niet verkeerd, veel front en toch wat achterland. Wel enkele verschillende vijanden aan zijn front wat het moeilijker maakt voor de tijgers om te edelen, maar het ook makkelijker maakt om te deffen (mocht de vijand niet samen werken) 8/10
Stam: Seau word gezien als 1 van de 2 kanshebbers voor de winst, je hoord goede geluiden uit seau en heeft een goede reputatie. 9/10
Reputatie: Mike is gewoon een prima kerel, 9/10

Moeten we voor jou nu Annabelle raten? Of zit je al bijna ergens anders?
 
Reactiescore
972
Rate: Annabelle

Punten: Met 1.1 miljoen punten bekleed je de 68ste positie. Je bent vrij vroeg begonnen, namelijk op 29 januari. Als je bekijkt dat vele spelers die hogere rankings bekleden in februari zijn gestart, valt het me op dat je vrij traag groeit en een te laag puntenaantal hebt. 6 out of 10
ODA/ODD: Een redelijke OD Aanvalsrang van 38. Een lage OD Verdedigingsrang van rank 98. Weinig weerstand dus, wat ik niet verwacht had gezien je lage puntenaantal. 7 out of 10
Ligging:
nl42

Je ligging is verre van ideaal. Je bent je stam Rush geleaved en probeerde in Vitae te komen, wat niet gelukt is (en waarschijnlijk nooit zal lukken). Aparte actie imo... Je front is zeer groot, doch uitdagend, je moet ervan houden. Je moet je deff goed op orde hebben wil je dat overleven. 6,5 out of 10
Stam: Niet van toepassing.
Reputatie: Ik ken Danny als een aardige kerel, die ik echter nooit echt vertrouwd heb. Hij kiest altijd eerder voor zichzelf dan voor de stam en daar hou ik totaal niet van. Jeremy ken ik niet en de rest van Annabelle (mochten er nog meer spelen) ook niet. 6,5 out of 10

Gemiddelde van 6,5. Rate: Il Burattinaio
 
Reactiescore
1.367
Leuke rate, enkel bepaalde dingen die niet kloppen ^^



Moeten we voor jou nu Annabelle raten? Of zit je al bijna ergens anders?

Annabelle ja, aangezien ik niet speel op 42
 

DeletedUser70688

Guest
Even iets totaal randoms, aan je handtekening te zien zijn wij op alle 3 de werelden die je gespeelt hebt vijanden geweest :p

Haha idd. Maar niet tegenover elkaar gestaan toch? Dat we front hadden, op deze wereld na?
 

DeletedUser76165

Guest
Rate: Annabelle

Punten: Met 1.1 miljoen punten bekleed je de 68ste positie. Je bent vrij vroeg begonnen, namelijk op 29 januari. Als je bekijkt dat vele spelers die hogere rankings bekleden in februari zijn gestart, valt het me op dat je vrij traag groeit en een te laag puntenaantal hebt. 6 out of 10
ODA/ODD: Een redelijke OD Aanvalsrang van 38. Een lage OD Verdedigingsrang van rank 98. Weinig weerstand dus, wat ik niet verwacht had gezien je lage puntenaantal. 7 out of 10
Ligging:
nl42

Je ligging is verre van ideaal. Je bent je stam Rush geleaved en probeerde in Vitae te komen, wat niet gelukt is (en waarschijnlijk nooit zal lukken). Aparte actie imo... Je front is zeer groot, doch uitdagend, je moet ervan houden. Je moet je deff goed op orde hebben wil je dat overleven. 6,5 out of 10
Stam: Niet van toepassing.
Reputatie: Ik ken Danny als een aardige kerel, die ik echter nooit echt vertrouwd heb. Hij kiest altijd eerder voor zichzelf dan voor de stam en daar hou ik totaal niet van. Jeremy ken ik niet en de rest van Annabelle (mochten er nog meer spelen) ook niet. 6,5 out of 10

Gemiddelde van 6,5. Rate: Il Burattinaio

Ben het wel en niet met je eens als de onderbuurman van Annabelle.

Zal later op de avond hier een hele mooie post van maken aangezien ik dan toch ook wel vind dat ze even wat meer verdienen dan alleen een kaartje.
(Niets mis mee maar <3 Jeremy dus is het het wel waard :D ik zal je kaartje wel even stelen van je :D)

Mvg -D
 

DeletedUser75339

Guest

Il Burattinaio


36115_large


Punten

image.php


KAxq3tx.png


Mooi aantal punten voor je startdatum (25/02/2015) en een respectabele top 50 positie , die met de huidige groei in sneltempo verbeterd wordt.

7.5/10 voor punten

ODA/ODD

hI8hecx.png


Er zijn al serieuze aanvallen uitgedeeld , maar er zijn ook al serieuze klappen aangekomen.
In vergelijking met je huidige rang is dit een topscore en zal waarschijnlijk nog stijgen gedurende de gevechten met TNP.

9/10 voor ODA/ODD

Ligging

Rood = Vestri
Blauw = Seau.
Geel = Il Burattinaio

nl42

Groot front met een hooggerangschikt account dat zover uitstekend lijkt te verlopen ook nog wel een redelijke safe dus ligging is wel in orde als je actief/goed genoeg bent om dergelijke fronten tot een goed einde te brengen.

8/10 voor ligging

Stam

21243_large


Seau is 1 van de 3 "topstammen" die een kans maken op de eindwinst.
Persoonlijk vind ik hen de beste leiding hebben , hoewel ik nog niet overtuigd ben van de vaardigheden/activiteit van een aantal van hun leden.
Op dit moment gaat het erg goed voor hen en worden er zonder echt veel moeite grote winsten op Vestri gemaakt.

9/10 voor stam

Reputatie

image.php


Ik ken je niet dus hier heb ik geen goed zicht op.
Als ik enkel op het af afga , kom je over het algemeen wel fatsoenlijk en redelijk over.
Dus geef ik je het voordeel van de twijfel en geef ik je een mooie

8/10.


Totaal

41.5/50 = 83%

Rate : Janus de 1e

 

DeletedUser52513

Guest
beetje jammer dat Il Burattinaio gisteren op de laatste minuut de AvdD af pakte van ons :(
verder mooie rate :)
 

DeletedUser73696

Guest
Bedankt voor alle complimenten voor de Seau leiding, ik voel me toch een beetje vereerd daarmee :Embarrassment:
 
Reactiescore
1.367
Jij bent geen leiding, mike ;)
 
Bovenaan