DeletedUser68252
Guest
Topic spreekt voor zich neem ik aan, rate de speler die de laatste speler gerate heeft.
Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:
Rate: .Estateroami
Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Topic spreekt voor zich neem ik aan, rate de speler die de laatste speler gerate heeft.
Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:
Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:
Punten: 9/10
ODA: 8/10
Ligging: 9/10
Stam: 8/10
Reputatie: 7/10
Minato Namikaze.
Punten: 7,5/10 (Groeit degelijk door, maar kan altijd beter)
ODA: 6.5 (Geen hele hoge ODA om zijn dorpjes over te hoeven nemen, maar dat is vaak ook gunstig)
Ligging: 7/10 (Mooi clustertje, groeimogelijkheden zitten er zeker)
Stam: 6/10 (Ik zet hier een 6, omdat de stam uit elkaar gevallen is en weinig betekenis lijkt te hebben)
Reputatie: 7/10 (Ik heb nog niet met je gespeeld of tegen je gespeeld, maar je lijkt me zeker een degelijke speler!)
Rate: Cry Me A Panda Of Tears
FishermansFriend.
Punten: 9/10, netjes op rang 2.
ODA: 8/10, lekker niet te hoog, wat ook beter is in de start, edelt duidelijk slim!
Ligging: 8/10, volgens mij een cluster met genoeg mogelijkheden, en prima om te farmen.
Stam: 10/10, lijkt me duidelijk.
Reputatie: 9/10, bij mij heb je meteen een goede indruk gemaakt als verre buur!
The Shadow Lord
Punten: 10/10
Later gestart, rang 2 zowel op gewone als op groeiranglijst
lekker gedaan
ODA: 8/10
Een redelijk gemiddeld ODA, wat wil zeggen minder verliezen, maar toch je deel gedaan aan troepen killen
Ligging: 9,5/10
Mooie ligging hé, mooi verspreid
1 continent in lengte is verdeeld over 3 spelers van de stam
geeft mooie groeimogelijkheden
Stam: 9/10
Nuja schijnt dat er veel van de nl toppers er zitten dus meer moet je er dan niet over zeggen denk ik
Cluster mooi uitgebreid , alleen te hopen niet te breed genomen te hebben
Reputatie: 8.5/10
Ik denk dat ie redelijke reputatie heeft, zowel ook omdat je in vitae zit
en van andere werelden natuurlijk
Gemiddeld : 9/10
Rate: Sun Is Shinig
Rawberry
Punten : 9/10 : Bevindt zich sinds de start van de wereld bijna continu in de top 10 en zie hem er dus niet al te snel uit verdwijnen.
ODA : 9/10 : 4de atm , heeft dus al serieus voor zijn dorpen moeten vechten , terwijl hij toch altijd met de top 10 is blijven meegroeien.
Stam : 9/10 : Door velen aangehaald wanneer er gesproken wordt over topstam op w42 , ziet er dus zeer goed uit.
Ligging : 8/10 : Goede ligging over het algemeen , veel edeltargets in de buurt , vrij uitgestrekte cluster wat het farmen bevoordeeld en ervoor zorgt dat hij niet ingesloten raakt door zijn stamgenoten.
Reputatie : 9.5/10 : Op het forum wordt met niets dan het opperste respect over deze speler gesproken , aan hem om het waar te maken
Rate : Nyade
StrangeButtrue?
Punten: Ongeveer 30k punten. Wat later gestart wel dus een 8/10
ODA: Wat aan de lage kant, maar je hebt zover ik weet geen interns. We zullen het dus efficiënt edelen noemen7.5/10
Ligging: Mooie ligging in de rim, je ligt ook vrij dicht bij sommige stamgenoten waardoor je al kan samenwerken. 7/10
Stam: Je hebt je eigen stam opgericht zie ik. Ik denk niet dat het de beste spelers zijn in je stam maar wie weet verassen ze me6/10
Reputatie: / Ken je niet
28.5/40 = 7.125/10
Rate .Deathstroke
6je!
Nu Clueless Clowns