Rate de speler

Reactiescore
1.367
Ik zie niets bij onze diplomatie staan, laat staan dat ik daarvan op de hoogte ben :p Kan je iets aan tonen eigenlijk? Er zijn 2 mogelijkheden.

1 Er is een BG gemaakt en ik weet er niks van af wat neer komt dat er geen BG is want zonder mij kan er niets afgesproken worden. (Beetje zoals je invite voor WAO) :rolleyes:

2 Er is geen BG :D


Er word VV gedraaid voor elkaar, er word defence gestuurd en jullie vallen elkaar niet aan -> (onofficiële) BG
 
Reactiescore
3.584
Er word VV gedraaid voor elkaar, er word defence gestuurd en jullie vallen elkaar niet aan -> (onofficiële) BG

Dus ik heb deze nacht een Seau lid geholpen met iets heb ik nu ook een BG met Seau? Heeft WAO een BG met Jolien omdat ik er soms eens de vv neem?

Wat ik zie is dat Rush ook dorpen verliest aan WAO.
 

DeletedUser76165

Guest
Er word VV gedraaid voor elkaar, er word defence gestuurd en jullie vallen elkaar niet aan -> (onofficiële) BG

Of je kent een/de speler/spelers persoonlijk, en als die vraagt of je even kan bijschieten waar nodig?

Persoonlijk heb ik dat nooit een probleem gevonden :)

Verder heel erg bedankt voor de rate :)

Ik vind wel dat Hangover ook een rate verdient :p

ODD is laag omdat we meestal eerst hun OFF gewoon gekilled hebben voor ze ons konden aanvallen...
(of dodgen en dan killen zodra het thuis staat :D)

Mvg -D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Maks, wat doe jij in dit topic? Jij bent toch al gerate?

Rating: Noob & Maagd
 
Reactiescore
1.167
Waar Laurens altijd al heeft gespeeld? :p
 

DeletedUser69813

Guest
Laurens en spelen? Het enige waar die jongen mee speelt is met zn snikkeltje.
 
Reactiescore
1.167
Kunnen we van jou niet zeggen :eek:
 

DeletedUser76220

Guest
Dus ik heb deze nacht een Seau lid geholpen met iets heb ik nu ook een BG met Seau? Heeft WAO een BG met Jolien omdat ik er soms eens de vv neem?

Wat ik zie is dat Rush ook dorpen verliest aan WAO.

Ja jannes :eek: we hebben nu een BG :p
 
Bovenaan