Top/Flop stammen

Reactiescore
1.367
Eigenlijk wat ik wou zeggen dat iedereen een veels te grote mond hier heeft terwijl 99% hier gewoon niks voorsteld

Deze jongen heet paul. Hij heeft op W37 een account bespeeld genaamd "tiran peter pan". Hij heeft een klein poosje op het account gespeeld waarna hij naar de vijand overstapte: Beun -> Story. Toen is hij ook van het account gegaan en is hij op een ander account dat in de MB-stam van "story" zat gegaan en heeft hij bij de BG (mental) van de stam waar hij vandaan kwam geprobeerd om op een account te komen.

Terwijl hij als MB voor story speelde heeft hij meermaals getracht om mental binnen te komen.

Tegenwoordig speelt hij op een story account, dat makkelijk weg word gespeeld door de oud beun leden, die een fusie met mental gedaan hebben.
 
Reactiescore
735
Top stammen van w41.

1.infect
2.Glory
3.///
4.Virus

Flop.
1.PNT

Wat een grapjas ben jij Infect op 1 :')
Dat je Glory boven PNT plaatst zou ik nog ergens kunnen begrijpen, maar Infect op één, je neemt jezelf niet al te serieus hoop ik, want dat zou ik wel sneu voor je vinden.
 

DeletedUser

Guest
Deze jongen heet paul. Hij heeft op W37 een account bespeeld genaamd "tiran peter pan". Hij heeft een klein poosje op het account gespeeld waarna hij naar de vijand overstapte: Beun -> Story. Toen is hij ook van het account gegaan en is hij op een ander account dat in de MB-stam van "story" zat gegaan en heeft hij bij de BG (mental) van de stam waar hij vandaan kwam geprobeerd om op een account te komen.

Terwijl hij als MB voor story speelde heeft hij meermaals getracht om mental binnen te komen.

Tegenwoordig speelt hij op een story account, dat makkelijk weg word gespeeld door de oud beun leden, die een fusie met mental gedaan hebben.

Lol? ben jij wel helemaal lekker ik overgestapt? Dat deed de eigenaar zelf van het account en ik werd er toen afgekicked en was nog zo vriendelijk mental te willen helpen voor die naaistreek pannekoek


http://nl.twstats.com/nl37/index.php?page=player&mode=conquers&id=1939969
enige wat ik zie is pure winst op jou zielige stam;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Deze jongen heet paul. Hij heeft op W37 een account bespeeld genaamd "tiran peter pan". Hij heeft een klein poosje op het account gespeeld waarna hij naar de vijand overstapte: Beun -> Story. Toen is hij ook van het account gegaan en is hij op een ander account dat in de MB-stam van "story" zat gegaan en heeft hij bij de BG (mental) van de stam waar hij vandaan kwam geprobeerd om op een account te komen.

Terwijl hij als MB voor story speelde heeft hij meermaals getracht om mental binnen te komen.

Tegenwoordig speelt hij op een story account, dat makkelijk weg word gespeeld door de oud beun leden, die een fusie met mental gedaan hebben.
hahahaha jaaaa die grapjas liep op w26 ook te stabben XD
profileerde zich zelf als topper, nou ik heb nog nooit zo'n kansloze kerel mee gemaakt hier :D
Hij wilde in infect op een accie, maar daar is een stokje voor gestoken. Zulke stabbers hoeft geen enkele stam te hebben
 

DeletedUser

Guest
hahahaha jaaaa die grapjas liep op w26 ook te stabben XD
profileerde zich zelf als topper, nou ik heb nog nooit zo'n kansloze kerel mee gemaakt hier :D
Hij wilde in infect op een accie, maar daar is een stokje voor gestoken. Zulke stabbers hoeft geen enkele stam te hebben

jammer genoeg voor jou zit ik er mooi wel:)
 
Reactiescore
1.367
Je bedoeld jammer voor infect, dat ze met een halve zool als jou opgescheept zitten
 

DeletedUser

Guest
Lol PNT stabt al voor de tweede keer? Het moet toch niet gekker worden. Al het niveau is verdwenen uit dat hoopje ellende of niet? Man man man...

Wauw weer doet pnt een lekker stab, naps worden voor niks gemaakt blijkt, pnt kan zich er niet aan houden.
Diep en diep triest, hoe de spelers van pnt hier spelen zal nog veel werelden te horen zijn;)
 

DeletedUser62436

Guest
wauw. Dit had ik echt niet verwacht hoor. Had al wel het idee onderhand dat pnt een lage stam is. Maar dat er zo'n diepe put bestaat wist ik echt niet :eek:
 
Reactiescore
1.367
liever ringo dan paul ^^
 

DeletedUser

Guest
Sandokan, dat vriendje uit die flop stam van je.

Ik ben zelf niet online dit weekend maar heb via skype alles meegekregen

dorp wordt netjes terug gegeven en alles beruste op onduidelijkheden qua nap opzegging en met wie er wel of geen nap was

Infect zal dit als goed is zelf bevestigen

zodra ik morgen terug ben zal ikzelf alles uitzoeken wie er nog een oude nap had staan en dan conclusies trekken maar ik maak me niet druk om 1 dorp dus die geven we gewoon terug
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat deze 'flop' stam 140 dorpen voor staat op glory :D

In dit stadium zijn de nr1/2/3 meestal geen flop stammen meer dus meer leugens vertellen duiden op een gebrek van respect voor de vijand.

En jij bent? In dit stadium is niemand meer flop zeg je? I mean of glory zoveel voorsteld, PNT stelt niks voor, Infect stelt niks voor en glory stelt niks voor. Als jij een beetje hebt opgelet zijn beide partijen gewoon ernstig slecht en is het dus geen prestatie;)
 
Bovenaan