Wereld 45 & Premium Beurs

DeletedUser71172

Guest
ik ga spelen, als cool bent, en je wil samen starten. add me op skype
 
Reactiescore
1.145
Bedankt om het te vragen; het antwoord is simpel:
Er is geen maximale verhouding. En nu zeg jij: wtf zegt die kerel nu

Er is geen maximale verhouding omdat jij zelf geen wisselratio kan kiezen. Deze wordt opgelegd door de beurs.
De beurs kijkt naar wat er beschikbaar is, en zal daarop de prijs baseren.

Dus om je vraag te beantwoorden; de kans dat er 'abused' kan worden is enorm verkleind.
Bekijk overigens de wiki pagina hierover eens. Die kan misschien wat duidelijkheid scheppen (de afbeeldingen)

Bedoel voor normale gs'en vroeger kon je altijd 1k leem voor maximaal 2k ijzer bijvoorbeeld.
of gaan normale gs'en ook via die beurs?
 
Reactiescore
133
Die beurs is interessant.
Als de prijs aan het begin van de nacht laag is dan is het de moeite waard om te kopen, later in de nacht is er verdeeld en zal de prijs wellicht hoger zijn. Verkopen dus. Tegen het eind van de middag als de scholen uitgaan net zo'n moment om op in te spelen.
Speculatie is ingevoerd, misschien dat ik starten ga :D
 
Reactiescore
2.490
Die beurs is interessant.
Als de prijs aan het begin van de nacht laag is dan is het de moeite waard om te kopen, later in de nacht is er verdeeld en zal de prijs wellicht hoger zijn. Verkopen dus. Tegen het eind van de middag als de scholen uitgaan net zo'n moment om op in te spelen.
Speculatie is ingevoerd, misschien dat ik starten ga :D

Het is inderdaad een heel nieuw tactisch element :)

Bedoel voor normale gs'en vroeger kon je altijd 1k leem voor maximaal 2k ijzer bijvoorbeeld.
of gaan normale gs'en ook via die beurs?
De normale GS blijft normaal te verhandelen met GS. Van zodra je voor premium gaat -> Beurs :)
 
Reactiescore
2.490
Dubbelpost: De wereld start in de vroege namiddag :) (Dit omdat het event die dag afloopt.)

gr.
 
Reactiescore
372
Nog een vraag, er staat normale ridderitems... Dus dan is er van de kata bonus geen sprake toch? Aangezien W43 de verbeterde items heeft en dat daar wel het geval is... Daarnaast heb ik ooit ergens op de wiki gezien dat de items zoals ze vroeger waren andere bonussen hadden
 
Reactiescore
1.145
Het is inderdaad een heel nieuw tactisch element :)


De normale GS blijft normaal te verhandelen met GS. Van zodra je voor premium gaat -> Beurs :)

Oke :)
maar maar me eerste vraag is dus nog steeds is de maximale verhouding waarin je kunt handelen 1 op 2 (voor gs'en)
of is deze 1 op 2+ weet niet zeker wat maximum tegenwoordig is dacht 1 op 1000
 
Reactiescore
746
Nog een vraag, er staat normale ridderitems... Dus dan is er van de kata bonus geen sprake toch? Aangezien W43 de verbeterde items heeft en dat daar wel het geval is... Daarnaast heb ik ooit ergens op de wiki gezien dat de items zoals ze vroeger waren andere bonussen hadden
Het bevat niet het 'OP kata item' zoals velen het zouden noemen.

Oke :)
maar maar me eerste vraag is dus nog steeds is de maximale verhouding waarin je kunt handelen 1 op 2 (voor gs'en)
of is deze 1 op 2+ weet niet zeker wat maximum tegenwoordig is dacht 1 op 1000

Er is geen verhouding. Zie vorige post.
Je hebt zelf geen verhouding te kiezen. Je zegt wat je wilt kopen, of wat je wilt verkopen. En de beurs beslist voor jou de ratio, gebaseerd op voorraad en capaciteit. Dus er is geen 'maximale verhouding waarin je kunt handelen'
 
Reactiescore
978
Het is dus simpel gezegd dezelfde functie als Ruilen met de handelaar, maar dan met PA waarbij het enige verschil is dat het met een rekensommetje bepaald wordt wat nu precies de waarde is van PA voor GS'en. Dat verpakt als de iets wat spannender klinkende "Premium beurs" functie.

Enige grote verschil is dus eigenlijk dat het player to player concept veranderd naar player to innogames en innogames to player.
 
Reactiescore
1.145
Er is geen verhouding. Zie vorige post.
Je hebt zelf geen verhouding te kiezen. Je zegt wat je wilt kopen, of wat je wilt verkopen. En de beurs beslist voor jou de ratio, gebaseerd op voorraad en capaciteit. Dus er is geen 'maximale verhouding waarin je kunt handelen'

Nogmaals heb het niet over de beurs heb het over normaal handelen hier was altijd een maximale verhouding van 1 op 2 voor (je kon niet meer als 2x zoveel gs'en vragen als dat je bood.)
Toen kwam de pp voor gs'en handelen en dachten ze nu is die maximale verhouding voor handelen overbodig, aangezien iemand gewoon met pp gs'en kan handelen naar iemand en als die dan de pp terug geeft kan je op die manier ook al kan boosten.
dus hebben ze die 1 op 2 verhouding verwijderd.
Mijn vraag is nu dus is die 1 op 2 verhouding hier weer terug om het boosten te voorkomen net zoals op classics en oude werelden of is die maximale verhouding hier ook niet.
 
Reactiescore
746
Nogmaals heb het niet over de beurs heb het over normaal handelen hier was altijd een maximale verhouding van 1 op 2 voor (je kon niet meer als 2x zoveel gs'en vragen als dat je bood.)
Toen kwam de pp voor gs'en handelen en dachten ze nu is die maximale verhouding voor handelen overbodig, aangezien iemand gewoon met pp gs'en kan handelen naar iemand en als die dan de pp terug geeft kan je op die manier ook al kan boosten.
dus hebben ze die 1 op 2 verhouding verwijderd.
Mijn vraag is nu dus is die 1 op 2 verhouding hier weer terug om het boosten te voorkomen net zoals op classics en oude werelden of is die maximale verhouding hier ook niet.

ooh zo bedoel je. Mijn excuses, ik had je totaal verkeerd begrepen.

Er is inderdaad weer een 1/2 verhouding. Wat je koopt mag maximaal 2 keer groter zijn dan wat je aanbiedt. :)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Interessante wereld. Chapeau voor deze instellingen. Wie weet toch maar weer eens serieus starten.
 

DeletedUser44024

Guest
De beurs is zeker interessant, en kan pp abuse verminderen.

Maar heb nog wel wat vraagtekens.
- hoe wordt de looptijd van de handelaren bepaald? ik neem aan dat die voor iedereen gelijk is.
- hoe start de beurs bij aanvang van de wereld? is deze al gevuld met GS en kunnen PP abusers snel een hoop GS inkopen zonder dat er nog verkopers zijn, of gevuld met PP (die innogames dan zal moeten voorschieten).

Alleen jammer dat verhandelde PP wordt afgeroomd :)
 

DeletedUser44024

Guest
ben wel benieuwd naar de beurs, ik ga zeker starten
 
Reactiescore
88
70% dominantie met max 30 leden? :eek:

En is er een max en min prijs op die beurs, zoals bij premium voor gs ruilen was?
Of gaat de startprijs op de beurs omwille van de weinige aanbiedingen nu veel hoger liggen dan op de vorige werelden? (20pp per 1000)
 
Bovenaan