Rate de top 25

Reactiescore
1.015
Ik ga hier deels met je akkoord maar wij sluiten geen BG's af waarbij 10 account vast komen te liggen (nu of over 2 maanden) en waar we internplannen moeten maken omdat accounts anders verloren gaan / niet meer kunnen groeien.

Nee inderdaad, maar ik quote puur dat vetgedrukte zinnetje en ik zei dat dat exact hetzelfde is als Baba en bijmekoar.

Zowel die accounts als Eviction + haboka kan je samensmelten onder het mom fusie, intern. Waar die persoon dan zit, is niet relevant voor waar ik op reageerde en idd, had ook al gezien dat dat account niet ging door edelrichtingen. Heb er ook geen problemen mee ofzo, altijd mooi meegenomen voor jullie en Baba.
 

DeletedUser73082

Guest
Nee het is niet vergelijkbaar. Eviction edelt een stamgenoot wat zonde is aangezien er nu geen winsten worden gemaakt buiten cruise om maar wel ontzettend veel edels verloren gaan. Ik neem aan dat de spelers van Haboka bij Eviction zullen spelen en dat is bij baba ook niet het geval waardoor je terecht kan concluderen dat de situaties niet vergelijkbaar zijn. Mij zul je niet horen zeggen dat fusies perse slecht zijn, maar Baba gaat geen fusie aan waar Eviction dat wel doet ;)
 
Reactiescore
1.015
Nee het is niet vergelijkbaar. Eviction edelt een stamgenoot wat zonde is aangezien er nu geen winsten worden gemaakt buiten cruise om maar wel ontzettend veel edels verloren gaan. Ik neem aan dat de spelers van Haboka bij Eviction zullen spelen en dat is bij baba ook niet het geval waardoor je terecht kan concluderen dat de situaties niet vergelijkbaar zijn. Mij zul je niet horen zeggen dat fusies perse slecht zijn, maar Baba gaat geen fusie aan waar Eviction dat wel doet ;)

Op wat IK aan het quoten was, was dat 100% vergelijkbaar (2 account van 1M+ die fuseren, zonde :D --> op blond). Dat jij antwoord naast de kwestie? Lees eerst waarop ik quote. Dat zinnetje, niet meer niet minder. Daar is het gewoon wel van toepassing en 100% vergelijkbaar. Het enige dat je misschien kan inroepen is dat jullie die 1M groei meer hebben, maar dat staat niet in de weg dat de situatie onderling tussen de accountkoppels hetzelfde is.

Overigens: intern dan? gaat even makkelijk als fusie, hetzelfde toch (gratis dorpjes)? Zeker voor jou, als je je kromme redenering van CF-en doortrekt zou het vetgedrukte ook bij jou van toepassing moeten zijn. Anders meet je met 2 maten en gewichten.
 

DeletedUser73082

Guest
Het 'zonde' aspect van blond sloeg op wat ik eerder aanhaalde, namelijk dat je er als stam geen dorpen winst mee behaald maar wel bakken met edels kwijt bent en dat geltd dus niet in die situatie. En een intern buiten de stam is inderdaad hetzelfde als een intern intern binnen de stam als je het aspect gratis dorpjes gaat vergelijken. Echter is een intern binnen de stam zonde waar een intern daarbuiten dat niet is.
 

DeletedUser71125

Guest
Het betreft hier 2 accounts :p

Tja daar gaan jullie al met, ik zou nooit een BG afsluiten als je in zo'n korte tijd al 2 accie's moet laten fuseren + er nog vele fusies / jumps aan gaan komen...


Nee het is niet vergelijkbaar. Eviction edelt een stamgenoot wat zonde is aangezien er nu geen winsten worden gemaakt buiten cruise om maar wel ontzettend veel edels verloren gaan. Ik neem aan dat de spelers van Haboka bij Eviction zullen spelen en dat is bij baba ook niet het geval waardoor je terecht kan concluderen dat de situaties niet vergelijkbaar zijn. Mij zul je niet horen zeggen dat fusies perse slecht zijn, maar Baba gaat geen fusie aan waar Eviction dat wel doet ;)

Dit is wel waar inderdaad, wij maken er winst op terwijl Cruise (evicition en het andere account) er alleen verlies op maakt.
 
Reactiescore
1.015
Klopt, in dat verlies hebben jullie beiden gelijk. Dat erken ik ook, echter is dat niet de hoofdzaak die ik wou aankaarten, als je snapt wat ik bedoel. Drinking snapte het deels, dus ik neem aan dat hij wel doorheeft waar ik op doelde. Jullie standpunt snap ik ook hoor, eveneens als de opmerking van jou Manu over het leden vastleggen door middel van een BG.
 

DeletedUser

Guest
Uhm, zoals sommigen al eerder gezegd hebben. Die "zonde" sloeg natuurlijk op het feit dat je bij een fusie geen winst maakt want je edelt je eigen stamgenoten. Je stam gaat dus niet vooruit. Eigenlijk zelfs gewoon achteruit, want er gaan inderdaad (zoals Nuke Incoming zegt) edels verloren.

De twee situaties zijn dus totaal niet te vergelijken, want wij edelen nu een ex-Cruise lid en jullie edelen elkaar.

Beetje sneu dat je dit niet inziet.
 
Reactiescore
1.015
Beetje sneu dat jij niet inziet hoe ik het bedoelde. Voor de 3de x, het sloeg op die zin, heb ze al eens in het vet gezet. In dat opzicht had ik 100% gelijk. Jullie beginnen over iets wat ik niet heb gezegd, niet moeilijk dan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Exact vergelijkbaar met wat blond zei: een 'fusie' tussen 2 acc's van 1M+ (wat ze gemiddeld zijn ;) ).

Wel het probleem is dat dit helemaal geen fusie is want er komt geen enkele speler van bijmekoargeroaptzooike op Baba Yaga spelen? Dus 100% gelijk? Laten we zeggen 10% en dat is het "ongeveer 1m" gedeelte. Maar het kernwoord van die zin is niet van toepassing, namelijk "fusie", dus het blijft enorm sneu dat je het nog altijd niet doorhebt.
 
Reactiescore
1.015
Het is EXACT hetzelfde. Eviction en haboka fuseren, gratis dorpjes. Baba krijgt ze via Finity vv ook gratis. Dat kan je dus ook fuseren noemen, vandaar de haakjes. Enorm sneu dat je het niet doorhebt, terwijl je gewoon mis zit nu :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het is EXACT hetzelfde. Eviction en haboka fuseren, gratis dorpjes. Baba krijgt ze via Finity vv ook gratis. Dat kan je dus ook fuseren noemen, vandaar de haakjes. Enorm sneu dat je het niet doorhebt, terwijl je gewoon mis zit nu :eek:

"EXACT hetzelfde". Doe jij dit nu expres? Weet jij wat een fusie inhoudt? Is iemand edelen tegenwoordig al een synoniem voor fuseren? Wow dan ben ik wel met heel wat spelers van MTG gefuseerd ondertussen.
 
Reactiescore
1.015
"EXACT hetzelfde". Doe jij dit nu expres? Weet jij wat een fusie inhoudt? Is iemand edelen tegenwoordig al een synoniem voor fuseren? Wow dan ben ik wel met heel wat spelers van MTG gefuseerd ondertussen.

de gegevens onderling in de manier waarop tussen Baba-bijmekoar en Eviction-haboka zijn exact hetzelfde ja, hetgeen ik al zei van de start. Al de rest is wat jullie ervan willen maken of willen bijzetten om wat ik oorspronkelijk zei te ontkrachten.
 

DeletedUser

Guest
de gegevens onderling in de manier waarop tussen Baba-bijmekoar en Eviction-haboka zijn exact hetzelfde ja, hetgeen ik al zei van de start. Al de rest is wat jullie ervan willen maken of willen bijzetten om wat ik oorspronkelijk zei te ontkrachten.

Nu begin ik mij toch af te vragen of je serieus bent of niet. Baba zit in Finity, Bijmekoargeroaptzooike zit niet in Finity en heeft daar nooit in gezeten. Hij zat zelfs in Cruise een week geleden. Eviction en Haboka zitten beide in Cruise... Zie je het verschil niet? Hoe kun je nu zeggen dat dat exact hetzelfde is. :eek:

En nu geef ik het op want jij wilt het gewoon niet snappen.. Ik was één van de enige in Finity die je posts nog las maar nu geef ik het ook op hoor. :eek:
 
Reactiescore
1.015
Jullie hebben de vv van bijmekoar. Al dan niet in Finity spelend is irrelevant dus. Wat ik zei is dat de manier waarop Baba de dorpen krijgt en Eviction of haboka die van de ander exacht hetzelfde is. Jullie moeten ze eveneens maar leegzetten. Als je dat nog gaat ontkennen? Amai ;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben de vv van bijmekoar. Al dan niet in Finity spelend is irrelevant dus. Wat ik zei is dat de manier waarop Baba de dorpen krijgt en Eviction of haboka die van de ander exacht hetzelfde is. Jullie moeten ze eveneens maar leegzetten. Als je dat nog gaat ontkennen? Amai ;)

Neen. Je zei dat het EXACT hetzelfde was als een fusie............


:eek::eek::eek:
 
Reactiescore
1.015
Niet dan? Eviction/haboka gratis dorpen. Baba gratis dorpen. Lijkt me niet zo moeilijk? :eek:
 
Reactiescore
1.015
Ik zei dat de manier waarop je ze krijgt, hetzelfde is als een fusie. Leer eerst eens lezen, kerel.
 

DeletedUser

Guest
Eerst was het vergelijkbaar, dan hetzelfde, dan EXACT hetzelfde, nu weer gewoon hetzelfde, straks is het weer vergelijkbaar en erna ga je weer terug gaan farmen op je internaccountje. Beetje vermoeiend hoor.
 
Bovenaan