Het grote W43 stabtopic

DeletedUser

Guest
Ik wil het best doen, maarja, hoeveel mensen nemen mij hier serieus... :D
 

DeletedUser73082

Guest
Ik wil het best doen, maarja, hoeveel mensen nemen mij hier serieus... :D

Jij bent een clusterfucker en een stabber dus jij mag niet!

Ik stel me trouwens niet beschikbaar, wereld zonder stabs absoluut voorstander van maar elke dag weer de volgende die aankomt zeiken over stabs en dat allemaal bijhouden, nee bedankt :)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent een clusterfucker en een stabber dus jij mag niet!

Ik stel me trouwens niet beschikbaar, wereld zonder stabs absoluut voorstander van maar elke dag weer de volgende die aankomt zeiken over stabs en dat allemaal bijhouden, nee bedankt :)

Slap excuus.. Je weet gewoon dat je zelf op die lijst zou moeten staan :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Je stinkt! En iedereen weet dat stinkende mensen stabben!!1!@!!:bijl::mad:
 

DeletedUser73082

Guest
Ik ben niet de gene die op een trekker naar school rijd hoor, wat je zegt ben je zelf!
 

DeletedUser

Guest
Dan moet je bij Jan wezen, want ik ga alleen mee als hij de hooiwagen achterop gekoppeld heeft. Zonder hooiwagen is er geen plek :(
 

DeletedUser

Guest
Mooi dat het topic hier maar amper leeft maar dat het idee nu wel gekopieerd (en verbeterd?) wordt op w44 :p
 

DeletedUser

Guest
Je kan hier een voorbeeld aan nemen:
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?188841-W44-stab-lijst!

Alleen denk ik dan dat we wel iemand anders het topic moeten laten beheren. Iemand die te vertrouwen is/geen discutabel verleden heeft.

Ik lig krom van het lachen om wat voor een idiote poging tot propaganda dit wel weer niet is. Serieus, ik moest net overeind geholpen worden! Thanks!


Mooi dat het topic hier maar amper leeft maar dat het idee nu wel gekopieerd (en verbeterd?) wordt op w44 :p

Idee is gewoon goed maar wordt afgekraakt omdat ik het heb gemaakt en ja ... propaganda hè :).
 
Reactiescore
372
Doe eens niet zo kinderachtig Roboro. Ik geef enkel aan dat iemand het moet beheren die door het merendeel van het forum geaccepteerd zou worden als beheerder van zo'n topic. Of denk jij dat men jou voor zo'n taak als geschikt zou beschouwen?
 

DeletedUser73927

Guest
Ik wil het anders best beheren hoor. Toch niks beters te doen :p
 
Bovenaan