vredesweek

Reactiescore
661
Bedankt iedereen voor de felicitaties.
Het heeft nogal veel energie gekost en ga een paar weekjes goed slapen me dunkt.
 

DeletedUser72071

Guest
Niet de meest spannende maar toch wel een leuke classic geweest. Het zou natuurlijk heel anders verlopen zijn wanneer er wel een andere stam in aanmerking voor de eerste plek was geweest, maar goed, die was er nou eenmaal jammer genoeg niet.

Een bedankje aan alle spelers van 7-1=6 behalve Ruud & Thomas van Secuela die het absoluut niet verdienen.

En natuurlijk nog speciaal een bedankje naar yannick, waarvan zonder zijn activiteit ons account nooit zo hoog zou zijn geëindigd.

Verder vond ik het heel sportief van Noblesse dat mijn clears en fakes bijna altijd weer heelhuids thuiskwamen.

Gefeliciteerd met de eerste plek fredjes.

@Robin: Jammer dat je ermee kapt. De vraag is hoe lang je het volhoudt :D

Verder moet je niet zo bang zijn dat we je 1e plek gingen jatten met 200 dorpen achterstand op dat moment (chuckle)

- Ik gebruik teveel enters -
 
Reactiescore
510
Een bedankje naar 7-1=6 voor de leuke tijd, en vooral aan Siemen dat hij mijn inactiviteit niet zo erg vond :D
 

DeletedUser75253

Guest
Bedankt 7-1=6, was leuk en gezellig ! :D in die korte tijd dan :rolleyes:
 

DeletedUser49153

Guest
Ik wil ieder graag bedanken voor het mee en tegen werken tijdens deze classic. Ook al viel voor 7-1=6 de tegenstand wat tegen dat maakt de overwinning niet minder verdiend. Ik ben blij dat ik deel heb mogen uitmaken van dit team en ik denk dan ook niet dat hier onze wegen zullen scheiden. Een speciaal bedankje voor de gezelligheid en activiteit binnen de stam wil ik geven aan Jop, Yannick, bjarne, robin en nicky.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Schrijvend vanuit t altijd mooie Duitsland dan ook maar mijn bedankjes en tevens mijn afscheid van de classic.
Vanuit Duitsland was het pijnlijk toekijken het laatste weekje na een leuk random offensief op noblesse.
Ik had besloten maa een pak edels te gaan gooien op noblesse op de laatste dag voordat ik naar Duitsland vertrok, dit pakte positiever uit dan ik eerst had gedacht.
Ik dacht persoonlijk dat noblesse nu wel over zou zijn en dat er door gepakt zou worden, helaas was daar t offensief van Zaag en de tentamens van Jordin.

Dat brengt me bij mijn eerste bedankje: Jordin held!
Dat bedankje krijgt hij niet vaak als mijn broer zijnde, maar bij deze dan maar eens zwart op wit. Vanaf t begin hebben we met zijn tweeën het account gerund, aan het eind was ik echter totaal inactief en kwam het alleen op jou aan.
Naast mijn eerste bedankje is dit ook mijn grootste bedankje. Je presteerde boven verwachting en we zaten opvallend vaak toch wel op een lijn. Zonder jou was account5 geen zak geweest.

Mijn tweede gaat naar bjarne, bjarne is denk ik de grootste reden waarom wij als stam uiteindelijk overwonnen hebben. Hij wist iedereen bij elkaar te houden, waar ik daar duidelijk niet in geslaagd zou zijn. Ik zelf wou nog eens een premade starten en daarmee de wereld winnen, dit is gelukt maar zonder bjarne was dat nooit voor elkaar gekomen. Een goeie groep spelers was aanwezig, enkel was ik niet de aangewezen persoon om dit te gaan organiseren aangezien persoonlijke visie teveel in de knoop kwam met de mening van de stam.
Bjarne is een goeie diplomaat geweest en heeft de communicatie met iedereen uitstekend gedaan. Bedankt daarvoor!

Naast mijn bedankjes wil ik tevens mijn excuses aanbieden voor het niet kunnen opbrengen van de activiteit en betrokkenheid die ik normaal wel heb. Siemen en bjarne zijn degene die kunnen beamen dat ik normaal veel meer betrokken ben bij een stam. Ik heb dat deze keer laten liggen, dit gedeeltelijk omdat ik bang was voor teveel momenten waarin ik mijn rust zou verliezen door en een mogelijke uiteenval, maar ook door een motivatie tekort.

Toch ben ik trots op wat we gepresteerd hebben. Ik kan me nog gesprekken met de vijand herinneren waarin hij mij er op attendeerde dat we gevangen waren in de core, we lagen compleet vast en omringt door stammen die uiteindelijk een voor een zijn weg gespeeld. De enige die bleef staan was noblesse, nou denk ik dat dat het matige offwerk hier net zo'n grote rol heeft gespeeld als t goeie deffwerk, maar toch complimenten. Je hebt mijn verwachtingen redelijk waargemaakt.

Als laatste wil ik heel 7-1=6 bedanken voor het deel uitmaken van iets wat toch wel een beetje mijn missie was, een classic winnen met een premade. Daarmee ook dat ik nu met een gerust hard kan "stoppen" met de classics. Het kost mij te veel tijd en energie en ik kan iig niet op een intensieve manier meer meespelen. Dit is pijnlijk duidelijk geworden gedurende de laatste periode deze classic.

Dat brengt me bij mijn laatste bedankje, siemen bedankt! 3 Classics lang hebben we samen van begint tot eind gespeeld en was je mijn steun en toeverlaat. Zonder jou gezelschap was ik al veel langer weg geweest van de server. Mocht ik ooit nog eens de wilde gedachte hebben om dan toch maar een classic te gaan spelen dan ben jij degene die een dwingend berichtje krijgt om mijn co te zijn.

Auf wiedersehen ;)
 
Reactiescore
214
mooie post Melle! veel succes nog irl ;) en alsook jij bedankt!
 

DeletedUser49153

Guest
dankje sgat:cool:

gaan we dit weekend ff lekker potje bier drinken;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jordin is me ook een baas!
 

DeletedUser39679

Guest
Vanuit Duitsland was het pijnlijk toekijken het laatste weekje na een leuk random offensief op noblesse.
Ik had besloten maa een pak edels te gaan gooien op noblesse op de laatste dag voordat ik naar Duitsland vertrok, dit pakte positiever uit dan ik eerst had gedacht.
Ik dacht persoonlijk dat noblesse nu wel over zou zijn en dat er door gepakt zou worden, helaas was daar t offensief van Zaag en de tentamens van Jordin.

Zijde 1:
Spelers: Noblesse Oblige
Zijde 2:
Spelers: Account5

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 8
Verschil: 7

chart

Dan op de dag zelf waar je het over hebt heb je inderdaad 3 dorpen winst geboekt die dag.
Knappe prestatie nadat je meen ik 15 treintjes uitgooit. En natuurlijk al dagen attacks van Il Vigilante, Unfinished etc.

Maar goed, door die 3 dorpen winst van jouw waren we bijna gebroken.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Zijde 1:
Spelers: Noblesse Oblige
Zijde 2:
Spelers: Account5

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 8
Verschil: 7

chart

Dan op de dag zelf waar je het over hebt heb je inderdaad 3 dorpen winst geboekt die dag.
Knappe prestatie nadat je meen ik 15 treintjes uitgooit. En natuurlijk al dagen attacks van Il Vigilante, Unfinished etc.

Maar goed, door die 3 dorpen winst van jouw waren we bijna gebroken.
lol 3 dorpen winst :p waren er meer iets van 10 voordat ik offline ging hoor ;)

Ik zeg tevens dat ik jullie graag nog wat lager had gezet, niet dat jullie al gebroken waren. Ik weet alleen vrij zeker dat ik jullie met gemak had kunnen breken. Niet omdat ik nou zo goed ben, maar omdat we nog 200 edels hadden staan.

Daarnaast kan je niet beweren dat je goed staat als ik met allemaal random, niet getimede treintjes, dorpen pak. Dan heb je gewoon niet genoeg mobiele deff meer over om echt te deffen.
Tegen een goeie massa waren jullie hoe dan ook gebroken, vandaar dat ik zeg dat t offen beter had gekund.

Je had ook je compliment kunnen pakken dat je goed gedefft hebt, maar in plaats daarvan ga je weer eens lopen zeuren als een klein kind. Iedereen prijst je deff werk de hemel in, er is een iemand die kritisch is en je ken t weer niet aan.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2248860

Guest
Dat brengt me bij mijn laatste bedankje, siemen bedankt! 3 Classics lang hebben we samen van begint tot eind gespeeld en was je mijn steun en toeverlaat. Zonder jou gezelschap was ik al veel langer weg geweest van de server. Mocht ik ooit nog eens de wilde gedachte hebben om dan toch maar een classic te gaan spelen dan ben jij degene die een dwingend berichtje krijgt om mijn co te zijn.

Auf wiedersehen ;)

Fantastische tijden meegemaakt, en ik ben er zeker van dat er nog wel meer classics komen, al zal het niet de volgende zijn.

Zijde 1:
Spelers: Noblesse Oblige
Zijde 2:
Spelers: Account5

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 8
Verschil: 7

chart

Dan op de dag zelf waar je het over hebt heb je inderdaad 3 dorpen winst geboekt die dag.
Knappe prestatie nadat je meen ik 15 treintjes uitgooit. En natuurlijk al dagen attacks van Il Vigilante, Unfinished etc.

Maar goed, door die 3 dorpen winst van jouw waren we bijna gebroken.
Wat een misselijkmakende kerel ben jij geworden zeg, niet meteen van jou verwacht dat je een smet zou leggen op de afscheidspost van iemand die mede de laatste classics voor jou boeiend heeft gemaakt. Heel jammer dit
 

DeletedUser

Guest
lol 3 dorpen winst :p waren er meer iets van 10 voordat ik offline ging hoor ;)

die 2 dagen waren er inderdaad 3 dorpen winst. Dat je 5 minuten online bent om wat edels er uit te gooien en dan gaat zeggen dat elk gewonnen dorp waar recaps en tegen aanvallen opliepen bij je winst hoort, tja.. Groot succes ja als je ze dezelfde dag weer verliest. :rolleyes:

Ik zeg tevens dat ik jullie graag nog wat lager had gezet, niet dat jullie al gebroken waren. Ik weet alleen vrij zeker dat ik jullie met gemak had kunnen breken. Niet omdat ik nou zo goed ben, maar omdat we nog 200 edels hadden staan.

Daarnaast kan je niet beweren dat je goed staat als ik met allemaal random, niet getimede treintjes, dorpen pak. Dan heb je gewoon niet genoeg mobiele deff meer over om echt te deffen.
Tegen een goeie massa waren jullie hoe dan ook gebroken, vandaar dat ik zeg dat t offen beter had gekund.

Je had ook je compliment kunnen pakken dat je goed gedefft hebt, maar in plaats daarvan ga je weer eens lopen zeuren als een klein kind. Iedereen prijst je deff werk de hemel in, er is een iemand die kritisch is en je ken t weer niet aan.

Net zo'n groot compliment als te zeggen dat 7-1 enkel won omdat er geen stam van classics groepje aanwezig was, maar toch onze complimenten aan jullie. :)

Er zit nochtans een verschil in kritisch zijn en een heel stuk schrijven over wat er misschien wel had kunnen gebeuren indien dit was gebeurt en dat was gebeurt... Maar uiteraard nog wel mijn complimenten gezien dat niet is gebeurt.

Wat een misselijkmakende kerel ben jij geworden zeg, niet meteen van jou verwacht dat je een smet zou leggen op de afscheidspost van iemand die mede de laatste classics voor jou boeiend heeft gemaakt. Heel jammer dit

Dat geeft hem het recht om totale onzin te schrijven? :D Het is tenminste te zeggen dat je er de afgelopen classics niet slimmer op geworden bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Wat een misselijkmakende kerel ben jij geworden zeg, niet meteen van jou verwacht dat je een smet zou leggen op de afscheidspost van iemand die mede de laatste classics voor jou boeiend heeft gemaakt. Heel jammer dit

Doe is normaal joh. Melle is degene die onjuiste negatieve dingen over Noblesse zegt, dan mag De Joey daar gewoon op reageren.

Als Melle geen 'smet' had willen hebben had ie zijn post (politiek) correct moeten houden.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Doe is normaal joh. Melle is degene die onjuiste negatieve dingen over Noblesse zegt, dan mag De Joey daar gewoon op reageren.

Als Melle geen 'smet' had willen hebben had ie zijn post (politiek) correct moeten houden.

Op een afscheidspost vind ik dat echt not done, dat getuigt van weinig respect tov je vijand.
 
Bovenaan