vredesweek

Deleted User - 2248860

Guest
Ik heb alles opgemerkt. Hij zei indirect en vervolgens letterlijk dat als er nog wat door werd aangevallen, dat we gebroken zouden zijn. Das toch verreweg als compliment of iets bedoelt en gewoon natrappen imo. :D Zoals ik zei, hetzelfde als elk classic groepje speler hier zou gaan beweren dat jullie verloren zouden hebben als we waren gestart, maar toch complimenten voor het winnen van deze classic.

Exact hetzelfde. Dat je zo'n simpel verband niet kan leggen is toch wel heel triest. :D
Als je met indirect die ene zin bedoelt die ik in me post vermeldde zit je gewoon fout, want die toon lag daar helemaal niet onder. Tevens zegt hij in die betwiste post volgens mij toch echt niet letterlijk dat jullie zouden breken als hij zou dooraanvallen. Het heeft helemaal niets met verbanden te maken, maar met de feiten die tot een verband kunnen leiden te betwisten.
Wat ik trouwens heel triest vind is dat jij na zowat iedere zin ad hominem argumenteert om je stelling kracht bij te zetten.

Want telkens alternatieven en sidenotes neerzetten hoe het ook had kunnen lopen is niet negatief bedoelt.. :rolleyes:
Een wel heel duidelijk voorbeeld van een slechte retorische overdrijving.
 

DeletedUser

Guest
Als je met indirect die ene zin bedoelt die ik in me post vermeldde zit je gewoon fout, want die toon lag daar helemaal niet onder.

Want het is uiteraard heel logische dat die zin niet negatief wordt opgevat? :rolleyes: Eerst al je eigen gebreken neerzetten, om vervolgens te zeggen: "Maar ok, wel ok gedaan voor wat het waard was.". Je bent niet helemaal lekker als je niet in ziet dat zoiets vrijwel door iedereen als denigrerend en negatief ervaren wordt. Dat Nomen zo barslecht kan formuleren en wellicht het totaal niet meende is nochtans niet onze schuld.

Want zoals ik al zei komt het exact hetzelfde over als me vergelijking. Eerst de situatie even omschrijven met mogelijke alternatieve gebeurtenissen om vervolgens een zacht, vrijwel sarcastische schouderklopje te geven..


Tevens zegt hij in die betwiste post volgens mij toch echt niet letterlijk dat jullie zouden breken als hij zou dooraanvallen.

Hij zegt het indirect, tot zover jouw interpretatiekunde. :rolleyes: Zoals er later staat:
Ik weet alleen vrij zeker dat ik jullie met gemak had kunnen breken.


Het heeft helemaal niets met verbanden te maken, maar met de feiten die tot een verband kunnen leiden te betwisten.

Beide vergelijkingen zijn assumpties met als doel smet leggen op een prestatie. Of te wel, als-situaties. Niks met feiten te maken overigens.


Wat ik trouwens heel triest vind is dat jij na zowat iedere zin ad hominem argumenteert om je stelling kracht bij te zetten.

Dat zou zijn mocht ik niet alles eerst ontkrachten voor ik een wellicht op de man gerichte opmerking maakte, desondanks niet iets waarover jij kan klagen gezien je er überhaupt zelf mee begon met je misselijkmakende post. :rolleyes:


Een wel heel duidelijk voorbeeld van een slechte retorische overdrijving.

wellicht kan je even de posts teruglezen, daarin zie je meerdere statements gemaakt worden over activiteit, laksheid in de aanval en edelhoeveelheid. Constant sidenotes over hoe het anders had kunnen gaan verlopen, totaal negerend hoe het werkelijk is verlopen. Vrij zwak naar mijn mening om constant dat aan te halen en ook de gehele reden dat er onvrede is naar zijn afscheidspost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Voor de massa.

Zijde 1:
Spelers: Il Vigilante
Zijde 2:
Spelers: Noblesse Oblige

Timeframe: 01/10/2014 00:00:00tot03/03/2015 19:37:20

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 18
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 177,032
Kant 2: 179,766
Verschil: 2,734

chart

Beseffend dat we 1 dorp kunnen weg rekenen door een dorpenruil van één van onze dorpen voor een geclaimed dorp, stonden we zelfs 1 winst.

Hebben wij 22dorpen tijdens de massa genomen? Dacht dat het er maar 12 ofzo waren:p
 
Reactiescore
660
Ik zie er helemaal geen probleem in en ik sta neutraal in deze discussie, want ik heb deze classic niet gespeeld.

Moet je eens doen. Wel erg tijdrovend. Neem je mijn plaats toch gewoon in. Kwaliteitsverbetering zullen ze ni erg vinden.
 

DeletedUser71618

Guest
Voor de massa.

Zijde 1:
Spelers: Il Vigilante
Zijde 2:
Spelers: Noblesse Oblige

Timeframe: 01/10/2014 00:00:00tot03/03/2015 19:37:20

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 18
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 177,032
Kant 2: 179,766
Verschil: 2,734

chart

Beseffend dat we 1 dorp kunnen weg rekenen door een dorpenruil van één van onze dorpen voor een geclaimed dorp, stonden we zelfs 1 winst.

Klopt inderdaad, wij hebben voor de massa onze stats 'in de voet geschoten' door een dagje niet te kunnen anticiperen/er te zijn. Hebben jullie vast gemerkt aan al die gemiste dodges en simpel doorlopende edeltjes tot een uur of 17/18, dat Laurens er was :p

Mede hierdoor en het feit dat we tussendoor EpicWillem moesten wegvegen (+Secuela's bende mochten opruimen voor een deel) hebben wij een lange tijd tegen een gebrek aan edels voor jullie aangelopen. Waarna de keuze gemaakt werd om, gezien er een periode van minder tijd/activiteit aan kwam, eerst af te wachten tot Acc5/UFB een normaal front gecreëerd hadden en onszelf gezien we in het zuiden aanvallen kregen van RIXS daar meer veiligheid te geven. Dat we wel redelijk constant clears en fakes eruit ramden om jullie maar bezig te houden en op bepaalde dagen te voorkomen dat jullie alle tijd erin konden steken om ons aan te vallen wil niet zeggen dat we al die dagen ook intenties hadden om te edelen en dat dit ook mogelijk was.

Om een (toch al niet zo) lang verhaal kort te maken: onze battle had veel leuker kunnen zijn als wij in de weken voor de massa er de tijd voor hadden gehad.

Ik wens iedereen nog even veel succes voor nieuwe (classic)werelden. Ik ben er voorlopig iig niet bij.
 

DeletedUser75558

Guest
Gaan we niet een beetje of topic, of ligt dat dan toch wel puur aan mij. We kunnen ook verder babbelen in de praathoek:eek:
 
Bovenaan