vredesweek

DeletedUser

Guest
Op een afscheidspost vind ik dat echt not done, dat getuigt van weinig respect tov je vijand.

Dus je kan incorrecte zooi in je afscheidspost zetten en er vervolgens niet op aangesproken worden? Zulke zooi neerzetten in een afscheidspost getuigt imo meer van geen respect, maar hé dat is mijn mening maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Op een afscheidspost vind ik dat echt not done, dat getuigt van weinig respect tov je vijand.

En de vijand in je afscheidspost onterecht afkraken, ookal ben jezelf de halve classic inactief geweest, heb je je eigen stam bijna laten vallen en sta je tegen diezelfde vijand achter in de stats, getuigd wel van respect?
 

Deleted User - 2248860

Guest
Dus je kan incorrecte zooi in je afscheidspost zetten en er vervolgens niet op aangesproken worden? Zulke zooi neerzetten in een afscheidspost getuigt imo meer van geen respect, maar hé dat is mijn mening maar.

Het was geenszins incorrect, hij gaf enkel aan dat de aanval op noblesse beter uitpakte dan verwacht, waarna hij ook nog gewoon feliciteerde voor gedane prestaties. Aangezien jij de verwachtingen voor de aanval niet kan weten baseer je deze stelling in directe zin op een leugen.
Dat geeft hem het recht om totale onzin te schrijven? :D Het is tenminste te zeggen dat je er de afgelopen classics niet slimmer op geworden bent.
Beetje cynisch :D
En de vijand in je afscheidspost onterecht afkraken, ookal ben jezelf de halve classic inactief geweest, heb je je eigen stam bijna laten vallen en sta je tegen diezelfde vijand achter in de stats, getuigd wel van respect?
Komop zeg, hij kraakte helemaal niemand af. Dat hij hoge verwachtingen heeft van noblesse lijkt me gewoon een compliment? De rest doet er echt helemaal niet toe, dat besef je zelf ook wel.
 

DeletedUser39679

Guest
lol 3 dorpen winst :p waren er meer iets van 10 voordat ik offline ging hoor ;)

Ik zeg tevens dat ik jullie graag nog wat lager had gezet, niet dat jullie al gebroken waren. Ik weet alleen vrij zeker dat ik jullie met gemak had kunnen breken. Niet omdat ik nou zo goed ben, maar omdat we nog 200 edels hadden staan.

Daarnaast kan je niet beweren dat je goed staat als ik met allemaal random, niet getimede treintjes, dorpen pak. Dan heb je gewoon niet genoeg mobiele deff meer over om echt te deffen.
Tegen een goeie massa waren jullie hoe dan ook gebroken, vandaar dat ik zeg dat t offen beter had gekund.

Je had ook je compliment kunnen pakken dat je goed gedefft hebt, maar in plaats daarvan ga je weer eens lopen zeuren als een klein kind. Iedereen prijst je deff werk de hemel in, er is een iemand die kritisch is en je ken t weer niet aan.

Ja 3 dorpen winst Melle. Meer kun je er niet van maken. Verder heb je zoals de stats zeggen, 8 dorpen totaal genomen. Met acties eerder en later.

Il Vigilante had ook edels zat, Unfinished had ook edels zat. Maar inderdaad, jij had Noblesse kunnen breken.

En als je met 15 treintjes komt op frontdorpen waar al dagen lang attacks op lopen is het inderdaad logisch dat je geen deff hebt om 60 edelclears te blocken.

Achteraf zeggen dat we hoe dan ook waren gebroken is een beetje frappant niet? Gezien jullie weken lang de tijd voor hebben gehad. De enige die het ons redelijk moeilijk maakte was Il Vigilante. Dat valt ook te zien aan de stats. Verder is het lachwekkend dat jij en Unfinished er niet meer van hebben gebakken.

En complimenten pakken doe ik graag. Echter was alles wat je zei met een kanttekening. Goed gedeffed, maar je had ons makkelijk gebroken. Je staat er nog als enige, maar er is ook slecht aangevallen.

Wat een misselijkmakende kerel ben jij geworden zeg, niet meteen van jou verwacht dat je een smet zou leggen op de afscheidspost van iemand die mede de laatste classics voor jou boeiend heeft gemaakt. Heel jammer dit

Dus als ik zeg ik stop. Maar Siemen je kunt er geen zak van, je backstabbed etc dan mag je niet reageren omdat ik stop? Ik overdrijf natuurlijk voordat je daar op gaat hameren, maar het principe is en blijft hetzelfde.

Op een afscheidspost vind ik dat echt not done, dat getuigt van weinig respect tov je vijand.

Zie bovenstaande.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Dus als ik zeg ik stop. Maar Siemen je kunt er geen zak van, je backstabbed etc dan mag je niet reageren omdat ik stop? Ik overdrijf natuurlijk voordat je daar op gaat hameren, maar het principe is en blijft hetzelfde.

Jij weet best dat Melle jou geenszins wou afkraken en gewoon op een oprechte manier afscheid wou nemen. Je mag uiteraard wel reageren en aanhalen dat je het niet 100% eens bent, maar dit was imo echt niet de juiste manier.
 
Reactiescore
86
Komop zeg, hij kraakte helemaal niemand af. Dat hij hoge verwachtingen heeft van noblesse lijkt me gewoon een compliment? De rest doet er echt helemaal niet toe, dat besef je zelf ook wel.

Nee, doet hij idd niet letterlijk. Hij plaatst enkel kanttekeningen bij de prestaties van Noblesse wat indirect dus ook afkraken is. Daarnaast laat hij het lijken alsof er veel meer is bereikt dan er daadwerkelijk is gebeurd. En ja, dat heeft hij heel bewust gedaan want anders zeg je gewoon: goed gedaan, was leuk, tot ziens.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser39679

Guest
Jij weet best dat Melle jou geenszins wou afkraken en gewoon op een oprechte manier afscheid wou nemen. Je mag uiteraard wel reageren en aanhalen dat je het niet 100% eens bent, maar dit was imo echt niet de juiste manier.

Zie hierboven nog steeds. Als hij het account Noblesse niet afkraakt hoeft die ook niet overal kanttekeningen bij te plaatsen. En eerst ben ik een misselijkmakend ventje, en nu heb ik wel het recht om te reageren. En dan ben ik benieuwd wat wel de juiste manier is. Het enige wat ik doe is de stats tonen en daaruit dingen concluderen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik vind, nu ik weet wie erop speelde, Noblesse ook niet zo wonderbaarlijk goed presteren.
 

DeletedUser

Guest
Het was geenszins incorrect, hij gaf enkel aan dat de aanval op noblesse beter uitpakte dan verwacht, waarna hij ook nog gewoon feliciteerde voor gedane prestaties. Aangezien jij de verwachtingen voor de aanval niet kan weten baseer je deze stelling in directe zin op een leugen.

Komop zeg, hij kraakte helemaal niemand af. Dat hij hoge verwachtingen heeft van noblesse lijkt me gewoon een compliment? De rest doet er echt helemaal niet toe, dat besef je zelf ook wel.

Zijn eigen aanval waarin die 3 dorpen winst kwam te staan die dag. Hij beweert nochtans veel meer en het een groot succes was en dat klopt gewoon voor geen ene meter. Hetzelfde zoals al aangehaald is het zeggen van: als het classic groepje speelde had 7-1 nooit gewonnen, maar toch complimenten voor het winnen. Zou jij dat als een compliment opvatten? :D

Ik vind, nu ik weet wie erop speelde, Noblesse ook niet zo wonderbaarlijk goed presteren.

Voor een account dat tijdens de helft van de tijd van het verdedigen via mobiel verdedigt is, kan ik me dat wel voorstellen op bepaalde momenten. Zie jij het dan een ander classic 8 team beter hebben gedaan in Noblesses plaats?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Toen jullie solo aanvielen was il Vigilante nou ook niet bepaald rozengeur en werd er vrijwel ook niks bereikt ondanks jullie 2 a 3x zo groot waren.

Zou het niet zo stellen, IV heeft zeker wel genoeg gepresteerd tegen jullie. Ik bedoel, zelfs zonder massa pakten we dorpen van jullie?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zou het niet zo stellen, IV heeft zeker wel genoeg gepresteerd tegen jullie. Ik bedoel, zelfs zonder massa pakten we dorpen van jullie?:rolleyes:

Voor de massa.

Zijde 1:
Spelers: Il Vigilante
Zijde 2:
Spelers: Noblesse Oblige

Timeframe: 01/10/2014 00:00:00tot03/03/2015 19:37:20

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 18
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 177,032
Kant 2: 179,766
Verschil: 2,734

chart

Beseffend dat we 1 dorp kunnen weg rekenen door een dorpenruil van één van onze dorpen voor een geclaimed dorp, stonden we zelfs 1 winst.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Nee, doet hij idd niet letterlijk. Hij plaatst enkel kanttekeningen bij de prestaties van Noblesse wat indirect dus ook afkraken is. Daarnaast laat hij het lijken alsof er veel meer is bereikt dan er daadwerkelijk is gebeurd. En ja, dat heeft hij heel bewust gedaan want anders zeg je gewoon: goed gedaan, was leuk, tot ziens.

Het is niet indirect afkraken, het is indirect een compliment. De onderliggende toon zegt net dat ie de spelers van noblesse goed vindt, ik zie er echt helemaal geen verwijt in. En ik meen me te herinneren dat hij toen hij die massa deed wel een aantal dorpen pakte, die zijn pas dagen nadien gerecapped, toen Melle al lang in Duitsland zat.


Zie hierboven nog steeds. Als hij het account Noblesse niet afkraakt hoeft die ook niet overal kanttekeningen bij te plaatsen. En eerst ben ik een misselijkmakend ventje, en nu heb ik wel het recht om te reageren. En dan ben ik benieuwd wat wel de juiste manier is. Het enige wat ik doe is de stats tonen en daaruit dingen concluderen.
Je post was misselijkmakend, had inderdaad niet moeten zeggen dat dat rechtstreeks op jou ook van toepassing was.
En verder heb ik het al uitgelegd dat hij het mede voor jou boeiend gemaakt heeft deze en vorige classics, ik vond een bedankje zeker op zijn plaats. Maar boven alles vind ik het allerminst respectvol, laat staan moreel passend dat je cynisch gaat reageren en daarmee de kracht van zijn eigenlijke bedoeling meteen teniet (wilt) doe(n/t).

Zijn eigen aanval waarin die 3 dorpen winst kwam te staan die dag. Hij beweert nochtans veel meer en het een groot succes was en dat klopt gewoon voor geen ene meter. Hetzelfde zoals al aangehaald is het zeggen van: als het classic groepje speelde had 7-1 nooit gewonnen, maar toch complimenten voor het winnen. Zou jij dat als een compliment opvatten? :D
In die post beweerde hij helemaal niet dat hij meer dorpen had gepakt, dat maak jij er van. Je vergelijking slaat kant noch wal trouwens, aangezien hij helemaal nooit denigrerende opmerkingen maakte.
Ik zal je vergelijking aanpassen die eerder van toepassing is in deze. Als jij zou zeggen: "7-1 heeft een mooie overwinning behaald, maar van een stam van Siemen en Melle had ik nog beter verwacht", dan zit je meer in het perspectief waarin het oorspronkelijk geplaatst werd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72857

Guest
[video=youtube;wUjL-Pu7nIY]https://www.youtube.com/watch?v=wUjL-Pu7nIY[/video]
 

DeletedUser

Guest
Het is niet indirect afkraken, het is indirect een compliment. De onderliggende toon zegt net dat ie de spelers van noblesse goed vindt, ik zie er echt helemaal geen verwijt in. En ik meen me te herinneren dat hij toen hij die massa deed wel een aantal dorpen pakte, die zijn pas dagen nadien gerecapped, toen Melle al lang in Duitsland zat.

Waar zie jij indirect het compliment dan? De onderliggende toon terwijl die zegt "nochtans complimenten", als die het positief bedoelde zou er geen onderliggende toon te merken zijn.

En god, als je nu eerst is tw stats bekijkt zoals elke speler heeft gedaan die er tegenin ging, zou je weten dat melle en nu jij compleet fout zit.

Born to Rule (511|525) K55 10,014 Noblesse Oblige [A God] Account5 [7-1=6] 2015-03-07 19:48:57
Broeders (506|524) K55 9,964 Noblesse Oblige [A God] Account5 [7-1=6] 2015-03-07 18:29:34
Veni Vidi Vigi (506|525) K55 9,227 Noblesse Oblige [A God] Account5 [7-1=6] 2015-03-07 18:15:19
Born to Rule (514|527) K55 9,964 Noblesse Oblige [A God] Account5 [7-1=6] 2015-03-07 17:08:25
Broeders (507|524) K55 9,227 Noblesse Oblige [A God] Account5 [7-1=6] 2015-03-07 17:05:52
Broeders (506|524) K55 9,964 Noblesse Oblige [A God] Account5 [7-1=6] 2015-03-07 16:30:50
Broeders (507|522) K55 9,749 Noblesse Oblige [A God] Account5 [7-1=6] 2015-03-07 16:22:44
Broeders (507|524) K55 9,841 Noblesse Oblige [A God] Account5 [7-1=6] 2015-03-06 12:16:31


Veni Vidi Vigi (506|525) K55 9,739 Account5 [7-1=6] Noblesse Oblige [A God] 2015-03-08 04:57:13
Born to Rule (514|527) K55 9,964 Account5 [7-1=6] Noblesse Oblige [A God] 2015-03-07 23:55:33
Born to Rule (511|525) K55 10,014 Account5 [7-1=6] Noblesse Oblige [A God] 2015-03-07 20:11:47
Broeders (506|524) K55 9,964 Account5 [7-1=6] Noblesse Oblige [A God] 2015-03-07 17:38:16
Broeders (507|524) K55 9,841 Account5 [7-1=6] Noblesse Oblige [A God] 2015-03-06 12:31:45


8-5=3, voor geval je ook in een simpel reken sommetje faalt.


Je post was misselijkmakend, had inderdaad niet moeten zeggen dat dat rechtstreeks op jou ook van toepassing was.
En verder heb ik het al uitgelegd dat hij het mede voor jou boeiend gemaakt heeft deze en vorige classics, ik vond een bedankje zeker op zijn plaats. Maar boven alles vind ik het allerminst respectvol, laat staan moreel passend dat je cynisch gaat reageren en daarmee de kracht van zijn eigenlijke bedoeling meteen teniet (wilt) doe(n/t).

Een speler die in zijn afscheid denigrerend reageert tegen je moet je bedanken en met respect terug beantwoorden? Waarom zou De Joey ook maar enige vorm van respect moeten tonen tegenover zo'n ridicule afscheidspost.

In die post beweerde hij helemaal niet dat hij meer dorpen had gepakt, dat maak jij er van. Je vergelijking slaat kant noch wal trouwens, aangezien hij helemaal nooit denigrerende opmerkingen maakte.
Ik zal je vergelijking aanpassen die eerder van toepassing is in deze. Als jij zou zeggen: "7-1 heeft een mooie overwinning behaald, maar van een stam van Siemen en Melle had ik nog beter verwacht", dan zit je meer in het perspectief waarin het oorspronkelijk geplaatst werd.

Er was te lezen uit zijn reactie dat het extreem positief uitpakte dat er meer dan 3 dorpen werden bedoelt, buiten dat bevestigt door zijn latere reactie waarin die zegt dat het er minstens 10 waren.

Me vergelijking is perfect. Melle zegt letterlijk: "Als we beter hadden geofft, was Noblesse weg geweest". Wel, ik maak dezelfde soort vergelijking dat als het gehele Classic groepje was gestart met een stam, jullie hadden verloren. Ook hierbij dus nogmaals me complimenten voor jullie winst met de sidenote van hierboven. Leuk compliment hè? :)
 

Deleted User - 2248860

Guest
Waar zie jij indirect het compliment dan? De onderliggende toon terwijl die zegt "nochtans complimenten", als die het positief bedoelde zou er geen onderliggende toon te merken zijn.
Aangezien die onderliggende toon waar ik op doel niet daar ligt, geraken we in geen geval op dezelfde golflengte, Melle zei dat hij vond dat jullie het goed gedaan hadden, maar hij verwacht nog meer van jullie. Als je daar niet in ziet dat hij in feite bedoelt dat zijn verwachtingen van jullie gewoon heel hoog zijn en jullie dus volgens hem NOG beter konden, dat is pas ridicuul.

Een speler die in zijn afscheid denigrerend reageert tegen je moet je bedanken en met respect terug beantwoorden? Waarom zou De Joey ook maar enige vorm van respect moeten tonen tegenover zo'n ridicule afscheidspost.
Zucht, het was niet denigrerend, dat heb ik al meermaals aangetoond. En je vraagt naar de reden terwijl ik die net aangaf? Beetje vreemd. Het was trouwens helemaal geen ridicule afscheidspost, mag je wel even beargumenteren. Owja, als je weer op een detail uit de post gaat vitten noem ik het helemaal niet beargumenteerd.

Me vergelijking is perfect. Melle zegt letterlijk: "Als we beter hadden geofft, was Noblesse weg geweest". Wel, ik maak dezelfde soort vergelijking dat als het gehele Classic groepje was gestart met een stam, jullie hadden verloren. Ook hierbij dus nogmaals me complimenten voor jullie winst met de sidenote van hierboven. Leuk compliment hè? :)
Dat zegt hij helemaal niet letterlijk, volgens mij scheelt er enorm veel aan je interpretatiekunde en jij ziet dingen niet die er wel zijn. Naar ik gok doel je op deze zin:
De enige die bleef staan was noblesse, nou denk ik dat dat het matige offwerk hier net zo'n grote rol heeft gespeeld als t goeie deffwerk, maar toch complimenten..
En hierin laat hij zowel jullie deffcapaciteiten als het naar zijn mening matige offwerk meerekenenen. Dat stukje had je klaarblijkelijk niet opgemerkt :rolleyes:
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Het is gewoon weg tekenend hoe jullie hier nu weer met zijn allen komen flamen op dat ene kleine beetje negativiteit, wat ik enkel zie als kritisch kijken.
Ik zeg ook dat je goed gedefft hebt, zoals siemen al aangeeft.
Dat ik er niet was tijdens de recaps heeft er idd voor gezorgd dat ik idd niet met 3 vingers in mn neus 6 dorpen pakte maar 3.
Het gaat om het feit dat ik met een aantal random edels dorpen wist te pakken, wat toch wel pijnlijk duidelijk maakt dat het acc niet goed stond.

Vervolgens geef ik aan dat ik graag nog had geprobeerd jullie verder weg te werken, ik zeg nergens dat dit met gemakt gelukt zou zijn omdat jullie niet kunnen deffen of in welke richting dan ook. daarbij is t feit dat il vigilante jullie t meeste pijn heeft gedaan tevens vooral een gevolg van de activiteit op het account, dit is dan ook een van de dingen die ontbrak bij de andere acc's, waardoor mijn conclusie dat het offensief niet optimaal was. Jullie interpeteren het op een negatieve manier en gaan daar vervolgens op flamen. Ik weet niet wat je daar nou precies mee wil bereiken?


Gewoon een beetje kinderachtig als je het mij vraagt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Aangezien die onderliggende toon waar ik op doel niet daar ligt, geraken we in geen geval op dezelfde golflengte, Melle zei dat hij vond dat jullie het goed gedaan hadden, maar hij verwacht nog meer van jullie. Als je daar niet in ziet dat hij in feite bedoelt dat zijn verwachtingen van jullie gewoon heel hoog zijn en jullie dus volgens hem NOG beter konden, dat is pas ridicuul.

Dat zegt hij helemaal niet letterlijk, volgens mij scheelt er enorm veel aan je interpretatiekunde en jij ziet dingen niet die er wel zijn. Naar ik gok doel je op deze zin:
En hierin laat hij zowel jullie deffcapaciteiten als het naar zijn mening matige offwerk meerekenenen. Dat stukje had je klaarblijkelijk niet opgemerkt :rolleyes:

Ik heb alles opgemerkt. Hij zei indirect en vervolgens letterlijk dat als er nog wat door werd aangevallen, dat we gebroken zouden zijn. Das toch verreweg als compliment of iets bedoelt en gewoon natrappen imo. :D Zoals ik zei, hetzelfde als elk classic groepje speler hier zou gaan beweren dat jullie verloren zouden hebben als we waren gestart, maar toch complimenten voor het winnen van deze classic.

Exact hetzelfde. Dat je zo'n simpel verband niet kan leggen is toch wel heel triest. :D

Zucht, het was niet denigrerend, dat heb ik al meermaals aangetoond. En je vraagt naar de reden terwijl ik die net aangaf? Beetje vreemd. Het was trouwens helemaal geen ridicule afscheidspost, mag je wel even beargumenteren. Owja, als je weer op een detail uit de post gaat vitten noem ik het helemaal niet beargumenteerd.

Want telkens alternatieven en sidenotes neerzetten hoe het ook had kunnen lopen is niet negatief bedoelt.. :rolleyes:

Het is gewoon weg tekenend hoe jullie hier nu weer met zijn allen komen flamen op dat ene kleine beetje negativiteit, wat ik enkel zie als kritisch kijken.
Ik zeg ook dat je goed gedefft hebt, zoals siemen al aangeeft.
Dat ik er niet was tijdens de recaps heeft er idd voor gezorgd dat ik idd niet met 3 vingers in mn neus 6 dorpen pakte maar 3.
Het gaat om het feit dat ik met een aantal random edels dorpen wist te pakken, wat toch wel pijnlijk duidelijk maakt dat het acc niet goed stond.

Kritische kijken is constant naar als situaties verwijzen? Eerder het goedpraten voor de matige prestatie dan een kritische blik hebben. We hadden tientallen edels op de teller van o.a. je stamgenoten, dat je met winst gaat lopen "pronken" terwijl je de dorpen dezelfde dag nog bent verloren. De meeste nog amper zeer korte tijd er na, tja..

Het was dan ook door toedoen van andere attacks dat je überhaupt 3 dorpen wist te pakken en heeft weinig te maken met hoe goed nu precies je attacks waren.

Vervolgens geef ik aan dat ik graag nog had geprobeerd jullie verder weg te werken, ik zeg nergens dat dit met gemakt gelukt zou zijn omdat jullie niet kunnen deffen of in welke richting dan ook.

Behalve een paar uur geleden.
Ik weet alleen vrij zeker dat ik jullie met gemak had kunnen breken.

daarbij is t feit dat il vigilante jullie t meeste pijn heeft gedaan tevens vooral een gevolg van de activiteit op het account, dit is dan ook een van de dingen die ontbrak bij de andere acc's, waardoor mijn conclusie dat het offensief niet optimaal was. Jullie interpeteren het op een negatieve manier en gaan daar vervolgens op flamen. Ik weet niet wat je daar nou precies mee wil bereiken?


Gewoon een beetje kinderachtig als je het mij vraagt.

Ik zie het als totaal irrelevant en reputatieschade te voorkomen. Alsof Noblesse's activiteit situatie perfect was, merendeel zat er niemand achter de pc tijdens het deffen.

Omdat het op een negatieve manier naar ons bedoelt is wellicht. :rolleyes: Waarom zou je anders constant als situaties neerzetten in jullie voordeel? Het feit blijft daarentegen dat je account op het einde verlies heeft geleden tegen zowel Noblesse als Zaag, en je tientallen als dit, als dat, maar we waren... Tja, veranderd er niks aan. Wat wil jij daar nu precies mee bereiken behalve je tegenstander mee te vervelen. :rolleyes:

Gewoon een beetje kinderachtig als je het mij vraagt.

Net zoals je afscheidspost. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan