politieverhalen

Reactiescore
1.735
Ik moest mijn broertje ophalen bij scouting waar ze sinterklaasavond gehad hebben. Dus ik loop (ja is hier dichtbij die scouting ;)) met hem terug naar huis en er komt een politiewagen voorbij rijden. Even later keert die en komt ie terugrijden, ik denk; wat heb ik nu weer gedaan :confused:, zegt die agent: 'Waarom gooi jij een eikel tegen onze ruit?'. Ik zo: 'Ik gooi helemaal niks...:confused:'. Zegt mijn kleine broertje: 'Ja dat was een pepernoot die ik niet lekker vond'. Zeggen ze: 'Ja niet meer doen'. En ze reden weer verder. Vond het wel komisch, vooral dat domme excuus 'ik vond hem niet lekker'. Alsof je zo'n pepernoot in 2 delen opeet :eek:.

hahahha :p. een broertje met humor :p.

ik ben zelf 2x in aanraking geweest met de politie.

1x was ik 11 ging ik met van die balletjes pistolen op de school schieten en op leraren :p. vonden ze niet leuk belden ze politie die avond kwam de politie bij ons om die balletjes pistolen intenemen. helaas voor hun had ik ze al gemold en weggepleurd :).

en 1x hadden we belletjegelelt bij zon overspannen marokaan. die gast ging ons eerst achterna en toen belde hij de poltie. wij gingen wat rond fietsen en zagen daar de poltie rijden wij gingen die achtervolgen om te kijken waar die heen ging ging die net naar die marokaan toe en die naaide ons erbij :p. we kregen een waarschuwing dat we dat niet meer mochten doen :p.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik ging een keer samen met me broer en paar vrienden belletje lellen bij een poepchinees.
Die poepchinees ons helemaal achtervolgens met heen honkbalknuppel en een deegroller :confused:
Ze had 1 kind nog geslagen ook. -.-
En je wilt niet weten waar :p
 

DeletedUser7252

Guest
Het meest stomme dat ik ooit heb mee gemaakt..

Ik kocht alcohol voor mn jongere broertje, die zó graag eens een biertje wou. (toestemming van ouders)

Ik heb mn ID-kaart laten zien, winkelbediende wist het ondertussen al wel.
Ik loop naar buiten, geef hem z'n biertje en wie staat er voor mn neus? :rolleyes:

Hakkelend: "euh ja, het is niet wat het lijkt, hij is 16 maar heeft geen geld mee"

Mn broertje dom mee praten en zei dat hij geen geld EN portemonnee mee had,
helaas.. ik mocht mn gegevens geven, en mn broertje ook.
We krijgen een brief van Justitie thuis, wanneer deze komt? ik hoop helemaal niet..

Als hij komt, ben ik benieuwd wat erin staat.
 

DeletedUser

Guest
OPHEUSDEN - De traditie waarbij bromfietsers in de gemeente Neder-Betuwe knetterend de straat op gaan, heeft mogelijk z'n langste tijd gehad. Dat zegt de politie, nadat ze op Koninginnedag zo'n 20 bromfietsers van de snelweg A15 had gehaald.

Volgens een woordvoerster bestaat de kans dat na dit "gevaarlijke gedrag" niets meer wordt gedoogd.

In diverse plaatsen gingen jongeren volgens traditie 's morgens vroeg de straat op met de bromfietsen, vaak zonder uitlaat. Vooral uit Dodewaard kwamen meldingen over geluidsoverlast.

Was een jaartje geleden:eek:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
simpel. post hier waargebeurde verhalen die je ooit heb meegemaakt dankzij onze blauwe ooms.

ik begin natuurlijk;)
*ik moet er wel even bij vermelden dat ik hem zaterdag al getypt heb, want was de nacht van vrijdag op zaterdag gebeurd.*

dus ik gister zo naar huis fietsen van het uitgaan. was zo half 2, en ik was al bijna thuis. ik gewoon lekekr naar huis fietsen en nadat mijn vriendjes stuk voor stuk een andere kant opmoesten ging ik alleen voort. dus toen ik bijna thuis was hoorde ik een auto. ik kijk zo om en zie een politieauto. dus ik doorrijden en hij volgde me:S. opeens hoor ik: Hier spreekt de politie, kunt u even afstappen. Door hun luidspreker:0. Ik kon nu 2 dingen doen. of er keihard vandoor gaan en over een fietsbruggetje gaan waar de auto niet kon volgen, of meteen een eind aan het gedoe maken en even afstappen. wist ik veel wat oom agent van me wilde. voor mijn gevoel deed ik niks fout en misschien leek ik wel op een verkrachter, dus ik besloot even af te stappen.

oom agent stopt en draait raampje open: Je ligt brandt niet..
ik zo: eh klopt ja. vergeten:), maar me voorlicht brand wel hoor.
hij: heb ik jou al eens eerder een boete gegeven
ik: eh volgens mij niet, heb nog nooit een boete gehad :D.
hij: oh oke.. doe maar je licht aan, en rij voorzichtig naar huis.
ik: oh dat lukt wel.. khad nu al thuis kunnen zijn zonder deze stop
hij: lachen als een boer met kiespijn

dus toen mocht ik weer gaan, dus even licht aan gedaan. maar hij reed dus even richting het eerder genoemde bruggetje om daar te keren, maar hij liet eerst mij passeren. Waarschijnlijk om ook mijn voorlicht te checken die dus gewoon ging branden toen ik verder reed. en zo kwam ik 1 minuut later thuis aan.

Mooi verhaal, wie nog meer
 
Reactiescore
1.577
hahahha :p. een broertje met humor :p.

ik ben zelf 2x in aanraking geweest met de politie.

1x was ik 11 ging ik met van die balletjes pistolen op de school schieten en op leraren :p. vonden ze niet leuk belden ze politie die avond kwam de politie bij ons om die balletjes pistolen intenemen. helaas voor hun had ik ze al gemold en weggepleurd :).

en 1x hadden we belletjegelelt bij zon overspannen marokaan. die gast ging ons eerst achterna en toen belde hij de poltie. wij gingen wat rond fietsen en zagen daar de poltie rijden wij gingen die achtervolgen om te kijken waar die heen ging ging die net naar die marokaan toe en die naaide ons erbij :p. we kregen een waarschuwing dat we dat niet meer mochten doen :p.

onbegrijpelijk toch dat deze jongen nu volop aan de drugs zit?

maar ale ik oordeel niet ofzo

afin ik ga naar school

hopelijk kom ik geen overspannen marokaan tegen

ale ik oordeel niet ofzo
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
onbegrijpelijk toch dat deze jongen nu volop aan de drugs zit?

maar ale ik oordeel niet ofzo

afin ik ga naar school

hopelijk kom ik geen overspannen marokaan tegen

ale ik oordeel niet ofzo

Ale veel plezier opschool moge het plezant zijn amaai haha zotteke
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg een keer een boete van twee van die lulletjes van ordehandhaving omdat twee vrienden van me een blikje bier aan het drinken waren in een park :eek:
 

DeletedUser16768

Guest
Ik kreeg een keer een boete van twee van die lulletjes van ordehandhaving omdat twee vrienden van me een blikje bier aan het drinken waren in een park :eek:

Terecht, moet je maar geen vrienden hebben die alcohol drinken.
Beetje eigen schuld?
 

DeletedUser

Guest
[video=youtube;zazTP79lTfI]https://www.youtube.com/watch?v=zazTP79lTfI[/video]
 

DeletedUser

Guest
Gister gezellig met de taxi (politieauto) naar huis gebracht omdat ik een zak wiet bij me had. Onwijs blije ouders natuurlijk dat de deurbel ging en ik er met 2 ome agenten stond. Nu maar wachten op de brief die me haltstraf bepaald..... Lang leve het weekend :D
 

DeletedUser

Guest
acab21.jpg
 

DeletedUser62889

Guest
Moest een keer naar Bureau Halt (of €70 betalen) omdat ik een dop van een slagroom spuitbus naast een overvolle prullenbak gooide.
 
Bovenaan