politieverhalen

DeletedUser1435

Guest
simpel. post hier waargebeurde verhalen die je ooit heb meegemaakt dankzij onze blauwe ooms.

ik begin natuurlijk;)
*ik moet er wel even bij vermelden dat ik hem zaterdag al getypt heb, want was de nacht van vrijdag op zaterdag gebeurd.*

dus ik gister zo naar huis fietsen van het uitgaan. was zo half 2, en ik was al bijna thuis. ik gewoon lekekr naar huis fietsen en nadat mijn vriendjes stuk voor stuk een andere kant opmoesten ging ik alleen voort. dus toen ik bijna thuis was hoorde ik een auto. ik kijk zo om en zie een politieauto. dus ik doorrijden en hij volgde me:S. opeens hoor ik: Hier spreekt de politie, kunt u even afstappen. Door hun luidspreker:0. Ik kon nu 2 dingen doen. of er keihard vandoor gaan en over een fietsbruggetje gaan waar de auto niet kon volgen, of meteen een eind aan het gedoe maken en even afstappen. wist ik veel wat oom agent van me wilde. voor mijn gevoel deed ik niks fout en misschien leek ik wel op een verkrachter, dus ik besloot even af te stappen.

oom agent stopt en draait raampje open: Je ligt brandt niet..
ik zo: eh klopt ja. vergeten:), maar me voorlicht brand wel hoor.
hij: heb ik jou al eens eerder een boete gegeven
ik: eh volgens mij niet, heb nog nooit een boete gehad :D.
hij: oh oke.. doe maar je licht aan, en rij voorzichtig naar huis.
ik: oh dat lukt wel.. khad nu al thuis kunnen zijn zonder deze stop
hij: lachen als een boer met kiespijn

dus toen mocht ik weer gaan, dus even licht aan gedaan. maar hij reed dus even richting het eerder genoemde bruggetje om daar te keren, maar hij liet eerst mij passeren. Waarschijnlijk om ook mijn voorlicht te checken die dus gewoon ging branden toen ik verder reed. en zo kwam ik 1 minuut later thuis aan.
 

DeletedUser1435

Guest
het is geen grap. het is een waargebeurd verhaal/

voor ij was het helemaal niet grappig, want je schrikt jezelf helemaal dood als je opeens door zo'n ding hoort dat je even mag stoppen.
 

DeletedUser18045

Guest
ik weet er wel eentje

een kennis van me is politieagent
hij moest een keer met een andere agent naar een inbraak om die te onderzoeken, de collega heette mnr. van de beek.
het was een regenachtige dag en ze stopten voor het huis. je moet het je zo voor stellen: eerst een grastrook daarna een fietsend, mnr. van de beek wilde niet in het vochtige gras stappen dus sprong over die strook heen. maar toen voelde hij geen vaste ondergrond maar water, het was een soort slootje, dat leek op een vochtig fietspad

mnr. van de beek in de beek(sloot):D
 

DeletedUser1435

Guest
Half 2? Beetje vroeg?
want? we moeten het tegenwoordig ook op vrijdag heel laat maken? zodat ook meteen je hele zaterdag ontregelt is terwijl je toch hier en daar wat verplichtingen moet nakomen.

de zaterdag is voor het latertje en zondags doe ik dan ook helemaal niks
 

DeletedUser

Guest
Toen ik 11 was met paar vrienden skaten in de parkeergarage bij de Appie, popo ging ons achtervolgen tot ons huis, dat was et ^^
 

DeletedUser

Guest
want? we moeten het tegenwoordig ook op vrijdag heel laat maken? zodat ook meteen je hele zaterdag ontregelt is terwijl je toch hier en daar wat verplichtingen moet nakomen.

de zaterdag is voor het latertje en zondags doe ik dan ook helemaal niks

Nou ik kan me zo voorstellen dat de meeste mensen pas uitgaan na 12'en, en als je dan om 1.30 al weer naar huis gaat, vind ik dat een beetje vroeg ja.
 

DeletedUser21193

Guest
ik ging voetballen in de straat met mijn broer (nogal vaak), mensen 2 huizen verder gingen zeuren dat hun auto de hele tijd werd geraakt en beschadigde, hij werd soms geraakt, maar :confused:, uiteindelijk hebben ze de politie erbij gehaald, ze zeiden "gewoon lekker blijven door voetballen" :D
 

DeletedUser

Guest
Ik moest mijn broertje ophalen bij scouting waar ze sinterklaasavond gehad hebben. Dus ik loop (ja is hier dichtbij die scouting ;)) met hem terug naar huis en er komt een politiewagen voorbij rijden. Even later keert die en komt ie terugrijden, ik denk; wat heb ik nu weer gedaan :confused:, zegt die agent: 'Waarom gooi jij een eikel tegen onze ruit?'. Ik zo: 'Ik gooi helemaal niks...:confused:'. Zegt mijn kleine broertje: 'Ja dat was een pepernoot die ik niet lekker vond'. Zeggen ze: 'Ja niet meer doen'. En ze reden weer verder. Vond het wel komisch, vooral dat domme excuus 'ik vond hem niet lekker'. Alsof je zo'n pepernoot in 2 delen opeet :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Ik moest mijn broertje ophalen bij scouting waar ze sinterklaasavond gehad hebben. Dus ik loop (ja is hier dichtbij die scouting ;)) met hem terug naar huis en er komt een politiewagen voorbij rijden. Even later keert die en komt ie terugrijden, ik denk; wat heb ik nu weer gedaan :confused:, zegt die agent: 'Waarom gooi jij een eikel tegen onze ruit?'. Ik zo: 'Ik gooi helemaal niks...:confused:'. Zegt mijn kleine broertje: 'Ja dat was een pepernoot die ik niet lekker vond'. Zeggen ze: 'Ja niet meer doen'. En ze reden weer verder. Vond het wel komisch, vooral dat domme excuus 'ik vond hem niet lekker'. Alsof je zo'n pepernoot in 2 delen opeet :eek:.

Die is lache:p

Volgens mij hebben wij een saai dorpje... Je mag met een zak friet over je rug zonder licht over de stoep rijden met je fiets, maar je krijgt wel een bekeuring als je met een fiets met fietstassen die volgestouwd zitten met kranten op de stoep wil parkeren om ze te bezorgen... (nota bene bij die vent zelf thuis...)

Verder halen we af en toe wel is van die grapjes uit als iemand lijd die agenten af terwijl andere mensen met hun zatte kop tegen de banden staan te pissen:p, of gewoon oom agent proberen te dissen... Al lukt dat helaas niet zo vaak.
 
Bovenaan