politieverhalen

Reactiescore
1.699
onbegrijpelijk toch dat deze jongen nu volop aan de drugs zit?

maar ale ik oordeel niet ofzo

afin ik ga naar school

hopelijk kom ik geen overspannen marokaan tegen

ale ik oordeel niet ofzo

Ik snap ook niet waar het mis is gegaan bij mij :(.

Maar verder nooit meer in aanraking geweest met de politie. Alleen 2 boetes voor me brommer maar dat vind ik niet tellen.
 

DeletedUser

Guest
Ik moest mijn broertje ophalen bij scouting waar ze sinterklaasavond gehad hebben. Dus ik loop (ja is hier dichtbij die scouting ;)) met hem terug naar huis en er komt een politiewagen voorbij rijden. Even later keert die en komt ie terugrijden, ik denk; wat heb ik nu weer gedaan :confused:, zegt die agent: 'Waarom gooi jij een eikel tegen onze ruit?'. Ik zo: 'Ik gooi helemaal niks...:confused:'. Zegt mijn kleine broertje: 'Ja dat was een pepernoot die ik niet lekker vond'. Zeggen ze: 'Ja niet meer doen'. En ze reden weer verder. Vond het wel komisch, vooral dat domme excuus 'ik vond hem niet lekker'. Alsof je zo'n pepernoot in 2 delen opeet :eek:.

Was ik alweer vergeten dit. 6 Jaar geleden, pfft, confronterend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62889

Guest
A.C.A.B, laten we er allemaal een tattoo van nemen :D

Tjaa, dit word me 2e x halt, had 1 gram wiet op zak ... en ben 16 jaar. Ben benieuwd waar ik mag schoffelen ...

Haha moet je dan naar de officier van justitie? :p. 2x Halt mag volgens mij niet.
 

DeletedUser

Guest
Haha moet je dan naar de officier van justitie? :p. 2x Halt mag volgens mij niet.

Hij zei eerst van wel. Maar na een belletje met meneer Justitie besloten dat ik toch nog xtje halt mag gelukkig. Anders heb je meteen strafblad tog lol? :p
 

DeletedUser

Guest
politiemannen dat zijn toch die mannen die altijd met scheppen de kaas snijden?
 

DeletedUser

Guest
Bureau halt :eek:

Opleidingscentrum voor kanslozen is een betere naam
 
Reactiescore
770
echte crimineel die stfan moesten hem al opsluite
 
Bovenaan