°NLS° vs ~Phoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
het begint pas en 1 gaat er al uit xD

Zoiezo is het niet echt een verlies, zijn cluster is bagger dus was een makkelijk doelwit, ligt tegen ~phoe aan maar deed geen ene flikker, en verder nam hij nog wel wat dorpen over, maar dat was een beetje hier en een beetje daar...
 

DeletedUser

Guest
en gaat in k75 ook even laten weten dat hij aandacht te kort heeft/stopt.

De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-4.4%

Moraal: 100%

Aanvaller: BoMbA
Dorp: xxx-Mine (590|795) K75

Aantal: 6940 5000 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 6940 5000 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser3809

Guest
toch raar dat alle leden die nu weg zijn juist niets waard waren in de stam, zijn er nog leden waarvan je dit nu al kan zeggen? voordat er morgen opnieuw een paar weg gaan en je het weer herhaalt, zo kan je blijven doorgaan...

Een speler die zijn stam zonder zeer goede reden verlaat of verraad is zoiezo niets waard. Ze kunnen dit dus gewoon blijven zeggen, alleen als er iemand bijvoorbeeld stopt ligt dit anders.
 

DeletedUser

Guest
ik vind niet alles verraad hoor.

Alleen als je naar de vijand gaat

En daarbij een waarde, een waarde dat is zo'n breed woord
 

DeletedUser3809

Guest
En jij verliet GS omdat?

Lol, was dat nog niet duidelijk dan?

Paar redenen waarom ik ~GS~ verliet en naar Magna ging.

-Ik lag totaal niet bij het cluster van ~GS~, in mijn huidige positie lig ik vele malen beter. Ik kon ze gewoon niet goed helpen en zij mij ook niet vanwege mijn ligging, nu kan ik dit wel.
- Er gebeurde in ~GS~ helemaal niets aan communicatie, amper ondersteuning, in Magna wel, en in het algemeen vind ik de Magna spelers ook een stuk beter dan die van ~GS~. Het hele ~GS~ forum was totaal dood toen ik ze verliet.
- Ik verliet ze ook niet omdat ik dorpjes aan het verliezen was, ik ben er 2 verloren aan magna, beiden waren ook toen ik overliep al een hele tijd terug, zelfde geval met de laatste echte aanval (behalve JdeVisser die me wat pestte met een paar fakes :p)

En nee, voor je het vraagt, ik had ze echt niet voor de oorlog kunnen joinen, ik heb echt niet al die tijd in ~GS~ gezeten met een uitnodiging voor Magna ohr, die kwam pas veel later.

Het is overigens ook te vinden op pagina 23 van het Magna vs ~GS~ topic, wat je schijnbaar wel hebt gelezen omdat ik niet kan bedenken waar je anders hebt gelezen dat ik naar Magna ben gegaan vanuit ~GS~.

Genoeg redenen voor je? Het was dus met een goede reden, ik heb mezelf dus echt niet tegengesproken waar jij op schijnt te duiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
oftewel, jij verliet GS omdat je een paar aanvallen van magna tegenhield ze dachten dit gaat te lang duren nodigen je uit, jij verraad je stam, einde verhaaltje
 

DeletedUser

Guest
oftewel, jij verliet GS omdat je een paar aanvallen van magna tegenhield ze dachten dit gaat te lang duren nodigen je uit, jij verraad je stam, einde verhaaltje

Nee sorry, maar dat soort mentaliteit past meer bij TEVA.
 

DeletedUser3809

Guest
oftewel, jij verliet GS omdat je een paar aanvallen van magna tegenhield ze dachten dit gaat te lang duren nodigen je uit, jij verraad je stam, einde verhaaltje

Typisch zo'n antwoord wat ik van jou verwachtte, slaat nergens op, je slaat mijn hele post maar wat over en komt met een soort antwoord waar je op de basisschool nog niet eens iemand mee kan dissen.
Als je verwacht dat er mensen serieus ingaan op je post, maak dan een serieus antwoord waarbij je tegenargumenten geeft voor al mijn punten, want zo bereik je gewoon helemaal niets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee sorry, maar dat soort mentaliteit past meer bij TEVA.

zo... ik denk dat daar ook een die trouw voor staat, leer eerst ff lezen ( net als deaths).
en death ik sla je verhaal niet over, maar wat ik lees is dat ik jou probeer te 'dissen' ofso. Nou dit dus niet. Maar zulke slechten als die lees ik niet vaak. Dus probeer mij nu niet wijs te maken dat ik onzinnig post, doe eerst ff wat aan jezelf

PS: jullie mogen me niet he?:p
 

DeletedUser3809

Guest
Zo... ik denk dat daar ook een die trouw voor staat, leer eerst ff lezen (net als deaths).
En Death, ik sla je verhaal niet over, maar wat ik lees is dat ik jou probeer te 'dissen' ofzo. Nou dit dus niet. Maar zulke slechte als die lees ik niet vaak. Dus probeer mij nu niet wijs te maken dat ik onzinnig post, doe eerst ff wat aan jezelf.

PS: jullie mogen me niet he?:p

Ik kan prima lezen, het probleem is dat jij dit nooit doet.

Je slaat mijn argumenten wel over, lees ze eerst maar eens goed door voor je zoiets zegt.

Je probeert me wel te dissen, uit te lullen, of hoe je dat ook wilt zeggen. Als dat niet zo is vraag ik me af waarom je die post maakt?

Bedankt dat je mijn post slecht vindt, maar graag wat beargumentatie. Je posts zijn 100% van de keren onzinnig, en ook hier veranderd er weinig.

Als je wil dat ik mijn posts verbeter moet je me toch eerst vertellen wat er nou precies verkeerd ging, anders schiet je er ook niets mee op.

En doe wat aan je interpunctie, ik heb ze alvast wat voor je verbeterd, maar ik ga dat niet blijven doen :p
 

DeletedUser

Guest
Death we zijn niet op school
en hoe je is voor 1x aan de titel, leuk dat JIJ me porbeert te 'dissen' maar dit lukt je toch niet. En nu niet meer off topic gaan he death want dat doe je op school ook niet

PS: ik maak posts omdat ik ze nodig vind
 

DeletedUser

Guest
PS: ik maak posts omdat ik ze nodig vind

ahh, dus het ligt aan je inschattingsvermogen, en je snapt niet dat je posts totaal nutteloos zijn

succes aan nieuw rb, ben benieuwd...

zal jullie regelmatig in de gaten houden :)
 

DeletedUser3809

Guest
Death we zijn niet op school
en hoe je is voor 1x aan de titel, leuk dat JIJ me porbeert te 'dissen' maar dit lukt je toch niet. En nu niet meer off topic gaan he death want dat doe je op school ook niet

PS: ik maak posts omdat ik ze nodig vind

Dat we niet op school zijn betekent echt niet dat je geen interpunctie meer hoeft te gebruiken, jij gaat bij praktisch elke post totaal offtopic. En als je je zonder argumenten blijft presenteren lukt het jou echt niet om mij te 'dissen'.

En ehm, ik weet het niet hoor, ik let niet altijd even goed op op school, maar ik wist niet dat op school offtopic kan gaan? Wat is dan ontopic? En wat is het topic? Ik ben zeer geinterreseerd :rolleyes:

Kunnen we nu alsjeblieft weer ontopic gaan, NLS raakt een paar leden kwijt, onder meer hun grootste lid en daar gaat dit topic over. Als je mij hier verder over wilt spreken kun je dat in een privébericht doen, of op een topic waar het wel hoort. Ik zal er hier in ieder geval niet meer op reageren.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we nu alsjeblieft weer ontopic gaan, NLS raakt een paar leden kwijt, onder meer hun grootste lid en daar gaat dit topic over. Als je mij hier verder over wilt spreken kun je dat in een privébericht doen, of op een topic waar het wel hoort. Ik zal er hier in ieder geval niet meer op reageren.

dit probeer ik je nu al 5 x te vertellen, en nu ga jij zeggen dat we on topic moeten gaan, jij bent echt 1 van de grootste grappen in w1, maarja dat terzijde( want ik negeer magic-header zijn onzin post maar)

NLS moet even wat gaan doen, anders staan ze niet lang meer nummer 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan