Topspelers

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik vind mezelf een echte top speler wat vinden jullie ?

we zouden hier eens on-topic moeten gaan praten.
 

DeletedUser

Guest
Wat een ongelofelijke trieste praktijken. Child, zonder arrogantie zeg ik dat dit de beste stam had kunnen worden ooit hier op .nl. Zonder meer de beste en meest actieve spelers in een stam verenigt. Dit is geen arrogantie, en als het wel zo overkomt, sorry daarvoor. Maar het is gewoon de waarheid.

Nu, vandaag worden er ineens 5 -6 spelers gebanned? Wat zeg ik? Ondertussen zijn het er al 8? Dit zijn spelers die het spel door en door kennen, nummer 1 hebben gestaan of dat nog steeds staan op werelden. Dit zijn geen spelers die valsspelen. Hebben ze dat nodig? Nee.

Dit is een zwarte dag voor TribalWars.nl en kijk er niet raar vanop als jullie binnenkort een miljard aan barbarendorpen zien liggen, verspreid over de 10 .nl werelden.

Groet.
 

DeletedUser

Guest
ferry, ik ben ook onterecht gebanned, en jij weet toch dat ik nooit iets tegen de regels doe :confused:

bespreek hier nou geen bans via het forum dat leid alleen maar tot spam nee een voorbeeld aan mij eet een koekje :D

ontopic=>ik vind persoonlijk dat behaalde resultaten uit het verleden een garantie is dat je een topspeler bent ik heb persoonlijk nogal veel pech met de farms veel te actieve mensen waar weinig weg te halen valt zo hebben anderen er vaak weer veel geluk mee waardoor ze pijlsnel groeien dat is een heel groot voordeel waardoor die mensen weer snel uitblinken en ik vind het nu nog te vroeg om daadwerkelijk te zien wie is "top" en wie niet
 

DeletedUser

Guest
Wat een ongelofelijke trieste praktijken. Child, zonder arrogantie zeg ik dat dit de beste stam had kunnen worden ooit hier op .nl. Zonder meer de beste en meest actieve spelers in een stam verenigt. Dit is geen arrogantie, en als het wel zo overkomt, sorry daarvoor. Maar het is gewoon de waarheid.

Nu, vandaag worden er ineens 5 -6 spelers gebanned? Wat zeg ik? Ondertussen zijn het er al 8? Dit zijn spelers die het spel door en door kennen, nummer 1 hebben gestaan of dat nog steeds staan op werelden. Dit zijn geen spelers die valsspelen. Hebben ze dat nodig? Nee.

Dit is een zwarte dag voor TribalWars.nl en kijk er niet raar vanop als jullie binnenkort een miljard aan barbarendorpen zien liggen, verspreid over de 10 .nl werelden.

Groet.


heel mooi verwoordt sebas, ons spelplezier wordt ons gewoon ontnomen door zo een praktijken :(
 

DeletedUser

Guest
ontopic=>ik vind persoonlijk dat behaalde resultaten uit het verleden een garantie is dat je een topspeler bent ik heb persoonlijk nogal veel pech met de farms veel te actieve mensen waar weinig weg te halen valt zo hebben anderen er vaak weer veel geluk mee waardoor ze pijlsnel groeien dat is een heel groot voordeel waardoor die mensen weer snel uitblinken en ik vind het nu nog te vroeg om daadwerkelijk te zien wie is "top" en wie niet

Mijn farms zijn ook niet de beste,
ik haal geen :hout: binnen (ik weet niet wat mijn buren er mee doen, mr :hout: hebben ze zelden)
Dan pas je toch zo goed als je kan je GSlvls er op aan.

het is nu mss te vroeg om te zien wie 'top' is
mr wat we al wel kunnen zien, wie er in staat is om zich aan zijn omgeving aan te passen en deze zo te beïnvloeden dat zij er het beste uitkomen.
Daar de situatie zich voorlopig beperkt tot farmen, bouwen en strategisch crushen, zijn de topspelers op dit moment diegene die dit beheersen.
En dit resulteert zich in de voorlopige ranking

of zijn dit maar spelers die de goede vorm te pakken hebben???
 

DeletedUser15937

Guest
Echt bizar dit,

Mods vergeten dat we betalende spelers zijn en dat ze ons niet zo maar kunnen bannen omdat ze simpel gezegd denken dat het stinkt in onze stam. De betreffende mod weet wel wat en hoe. Daarnaast zijn niet alleen de meest integere spelers gebanned die ik ken maar ook een bepaalde ruggegraat van TW .nl die waarschijnlijk nu allemaal gaan stoppen denk aan aslan enz. Child was een stam die zeker overtrefde in alle stammen die ik ken @ TW nl. dus ja jammer voor TW en zeker voor w10 in het algemeen.

http://www.twtamer.com/ dit was waarschijnlijk de reden van onze bann :S
 

DeletedUser

Guest
Laatste waarschuwing meteen. Bans worden NIET besproken op het forum.

Indien mensen gebanned zijn zal dit zeker terecht zijn geweest.

Alle klachten gelieve via het supportsysteem te doen.

mvg,
Appel

ps.: verdere uitwijkingen hierover zullen gestrafd worden.
 

DeletedUser

Guest
Het echte farmen kan vandaag ook weer beginnen en zo hoop ik stilaan de opgelopen achterstand( door te laat beginnen) kan rechtzetten. Al heb ik niet te veel bewezen door tijdje top 20 wereld 9 want kan met school gewoon niet actief genoeg zijn en dat gaat me ook deze wereld niet lukken dus zal hoogstwaarschijnlijk ook niet voor deze wereld zijn.
 

DeletedUser

Guest
tss de noobs te zitten? en dat op de eerste dag al starten?
dit ging toch een ervaren wereld worden?

dus wordt toch de kern alsmaar verder uitgebreid? en dit is al w10 beste man.

Als je elke wereld speelt merk je de evolutie.

W1 en W2 is een lachertje met sommige andere werelden, zou je ondertss al moeten weten.
Zeggen veel spelers die daar zelf spelen of gespeeld hebben ook.
Versta mij niet verkeerd niet iedereen is daar slecht e;)
maar de verhoudingen liggen gewoon anders omdat toen iedereen noob begon.

centrum van de wereld liggen is ook heel simpel, mijn sterkste start was wanneer ik in het midden lag omdat ik daar pas kon farmen(veel mensen met hoge mijntjes) mooie dorpen om over te nemen.

Velen wouden meteen beginnen, maar er bestaat nog iets als werk ook e voor sommige onder ons(of school)... Zoals voor 99% van de tw-spelers, of denk je dat ze allemaal vrij nemen om tw te spelen? (ja sommige zotten wel:) )

En buiten die 4 continenten liggen is daarvoor niet minder ze, heb ik al gezien op andere werelden.

Kortom je vergist je grandioos.

Jullie zoeken naar redenen waarom jullie zo traag gaan, mja mss schort er iets aan jullie tactiek?(groeien)

Nadien komt het meer op skills aan.

Nochtans zijn er ook kern spelers die wel goed groeien en al veel troepen hebben, dus het maakt allemaal NIKS uit.

Je moet gewoon elke situatie beheersen.

schitterende post, W1 & W2 die n00b zijn^^

volgens mij zat jij op een andere planeet fzo op W1 & W2 :p

Achja je denkt maar wat, mij eendert^^


edit: daarbij kan je ook gwn farmen eigenhandig... Dus niet met al die tooltjes of zijn de topspelers van vandaag dan zo lui geworden?
 

DeletedUser

Guest
schitterende post, W1 & W2 die n00b zijn^^

1)volgens mij zat jij op een andere planeet fzo op W1 & W2 :p

Achja je denkt maar wat, mij eendert^^


2)edit: daarbij kan je ook gwn farmen eigenhandig... Dus niet met al die tooltjes of zijn de topspelers van vandaag dan zo lui geworden?

1) veel spelers moesten toen dit spel nog ontdekken, toen wat veel simpelder om bovenaan te komen.
Nu zijn er meer topspelers dan toen of ga je dit ontkennen mss? kem toch ook nooit gezegd dat ze ALLEMAAL noob waren e;) er zijn zeker uitzonderingen.
EN daarbij op een week kan je het spel al, dus wat sommige hier altijd over ervaring hebben versta ik ook niet.
Ken maar 10 spelers op .nl die elke situatie meester zijn en mss kan ik er nog 5 niet of meerdere daar spreek ik mij niet over uit.
Het spel is zo simpel, dat het op details aankomt en activiteit als het erop aankomt.

2) klopt eigenhandig gaat het best, vind het vreemd waarom ze daarvoor tools zou moeten gebruiken, je moet er nog steeds controle over hebben.
En wat is nu 1000 lc uitsturen? is toch peanuts? dus tools, ik kan niet volgen waarom ze dit uberhaupt al zouden willen gebruiken.

Maakt me niet uit wie je bent :p maar ik zal het maar sarcastisch bezien die eerste zin van je^^

grootste noob is inderdaad sarcastisch maar de rest...:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jezus wat een gezeik over topspelers of niet. Feit is nog altijd dat veel afhangt van je buurt en dat elke pró zo goed is als zijn activiteit toelaat. Je moet gewoon héél veel tijd erin stoppen om later(Lees: 5miljoen en meer) aan de top te staan. Appel zal best wel top zijn of niet. Bewijs het nu eens en ga spelen. Rim appel kapot(hij vind het toch lekker) en dan mag jij je pro noemen, ook al sta je dan buiten de top 100.
 

DeletedUser

Guest
Onterechte bans? Hoe kun jij daar nu over oordelen Raymond? Ze zullen echt niet zomaar stuk of 8 spelers van Child gaan bannen hoor.

Ze volgde een strikt groei programma, daardoor zijn ze zo snel gegroeid, geen farm script of iets dergelijks.
 

DeletedUser880

Guest
hmmmm, ik hoor hier gewoon wat geblehblehbleh, omdat wat mensen gepakt zijn (onterecht of niet), nu deze de laan uit gestuurd zijn, wordt het tijd om te denken aan andere topspelers ??
 

DeletedUser

Guest
hmmmm, ik hoor hier gewoon wat geblehblehbleh, omdat wat mensen gepakt zijn (onterecht of niet), nu deze de laan uit gestuurd zijn, wordt het tijd om te denken aan andere topspelers ??

dan moet je wel bedenken dat die spelers die dan zo genaamde top zijn er enkel maar zijn gekomen doordat de echte top spelers niet mochten spelen.
Ze zullen zich zelf dus nooit echt top speler kunnen noemen aangezien ze zich nooit met de vroegere top kunnen meten hebben en er dus geen vgl kan gemaakt worden.
 

DeletedUser

Guest
tis duidelijk dat het nu twee kampen is. Als er nog verder gespeeld worden, zal het op elke wereld wij tegen zij worden :mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Dit toppertje ( ik dus:p) gaat ook weer van de partij zijn, maar om het eerlijk te houden begin ik 2-3 weken later
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan