DeletedUser66265
Guest
Wellicht zoals in de stam Phalanx D) waar menig massa met amper stamdef moest worden verdedigt. Tenzij je mogelijkheden hebt tot stackswalls en massa ondersteuning ben je vrijwel altijd in het nadeel met deffen. Een aanvaller hoeft maar 10 minuten bezig te zijn om 200 attacks te sturen terwijl de verdediger er een halve middag voor moet uittrekken.
Dusja, op zo een manier ben ik blij dat kwa aanvallen meer aandacht besteed moet worden om een speler te breken, verplaats hem dagenlang onder aanval en edelatt's te houden net zolang tot die breekt.
Oh en dan maar is een vraag. Vind jij goedkoop herbouwen werkelijk een beter alternatief? Waar elke barslechte tw'er groot kan worden door elke dag zijn edels maar beetje op en neer te gooien. Om vervolgens in de eindgame als rank 1 stam elke dag 100en edels over je heen te krijgen tot je breekt. Want tja, wat boeit een dode edel met goedkoop herbouwen.
Op een wereld waar je kon stacken een speler uitspelen met weinig verlies vindt ik vrijwel nog knapper dan een speler uitspelen op classic 8 waar boerlimiet geld. Vooral met het tegenwoordige niveau waar menig tw'er amper weet hoe deftig te deffen, grotendeels kent niks anders dan stacken.
Maja, met geen oog op creativiteit in aanvallend aspect kan ik begrijpen dat zoiets lastig te begrijpen voor je is.
Gezien ik mezelf geen bar slechte tw'er vind haak ik daar maar even op in.
Eerlijk gezegd speel ik ook liever op een wereld met goedkoop herbouwen, al is dat wel gedeeltelijk afhankelijk aan je tegenstander..
Als je er fatsoenlijke afspraken mee kan maken zou ik het liefst op een goedkoop herbouwen wereld spelen, als het een grote smerige kata oorlog word heb ik liever duur herbouwen.
Ik denk ook dat het stoppen van edels tegenwoordig zo ''makkelijk'' is dat goedkoop herbouwen juist iets extra's bied, dan komt het tenminste niet zo snel dood te liggen.
Nu heb ik de snelheid van een classic overigens niet meegenomen, dit is meer gebasseerd op een normale wereld