Solowereld

Een solowereld, zou jij dit zien zitten?

  • Ja

    Stemmen: 96 77,4%
  • Neen

    Stemmen: 28 22,6%

  • Totaal aantal stemmers
    124

DeletedUser65921

Guest
Ik speel van thuis en mijn kot, dus zou voor mij al niet gaan...
 

DeletedUser62766

Guest
Lijkt me totaal onhaalbaar, maar als het kan zeker leuk!
 

DeletedUser62766

Guest
Dat vind ik niet haalbaar haha. Ik heb gewoon school en normaal gesproken kan ik onder de lessen best even farms versturen maar om nou alleen 's ochtends vroeg en dan om 4-12 te kunnen spelen is een nee voor mij.
 
Reactiescore
19
zo moeilijk is het niet te realiseren
om van een andere locatie te spelen heb je reistijd nodig, dus nadat je van 1 ip bent ingelogd zet er dan een blokkade van een uur op voordat er met een ander ip ingelogd kan worden
 

DeletedUser

Guest
Ik heb altijd solo gespeeld, enkel in classic niet gezien deze wereld door de hoge snelheid teveel tijd in beslag nam, ik vind het een top idee echter vraag ik mij af hoe dit te controleren is, bijvoorbeeld door ip maar ik speel bij mijn vaders huis, moeders huis en op school dus dan zit je daar weer mee.
 

DeletedUser

Guest
Nooit gedacht aan de Ip kwestie... Lijkt me best moeilijk te controleren, maar natuurlijk kunnen de informaticie zich even melden?
 
Reactiescore
746
Misschien een stille hint dat het op grepolis verboden is met cospelers te spelen, en dat men die regel daar streng handhaaft. Zelfde voor TW2 (behalve via het co-systeem waar je elkaar moet aangeven).

Dus gewoon even zeggen dat je je daar niet al te druk om moet maken ;) Er zijn manieren voor het supportsysteem om erachter te komen :)
 

DeletedUser16768

Guest
Misschien een stille hint dat het op grepolis verboden is met cospelers te spelen, en dat men die regel daar streng handhaaft. Zelfde voor TW2 (behalve via het co-systeem waar je elkaar moet aangeven).

Dus gewoon even zeggen dat je je daar niet al te druk om moet maken ;) Er zijn manieren voor het supportsysteem om erachter te komen :)

Nogmaals, wat als je met gescheiden ouders zit? Als je op school wilt spelen? Etc. etc.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dan speel je niet. Klaar.
 

DeletedUser63648

Guest
Voor een speed is het misschien nog haalbaar, maar dit resulteert gewoon enkel in grijze zeeën. Aanvallers hebben het ontzettend makkelijk: zodra een speler meer dan 2 a 3 miljoen punten heeft kan die niet meer solo deffen. En om gelijk het argument van de "VV-er" onderuit te halen: Dat werkt niet als de halve stam in een keer onder aanval ligt. Kortom, een massa valt dan niet meer te deffen. Mensen stoppen dus direct als ze een massa krijgen en enkel grijze zeeën blijven over.
 

DeletedUser579

Guest
Leuk idee, wat misschien mensen ook zou kunnen aanspreken. (Ik in ieder geval wel.) Is dat er geen stam mogelijkheden zijn. Dit lijkt mij ook wel interessant.
 

DeletedUser16768

Guest
er zijn mensen die niet eens op hun pc mogen van hun ouders door de week dan is tw en in dit geval deze wereld gewoon niet jouw wereld.

Nogmaals, dat is dan discriminatie.

Studenten die in het weekend thuis zijn, zo kan ik nog heel veel voorbeelden noemen.
 

DeletedUser16768

Guest
Precies en niet elke instelling valt in de smaak bij elke speler je kunt niet een wereld maken die voor iedereen perfect is.

Nee maar je moet wel een wereld maken waar iedereen aan mee KAN doen.
Er is een groot verschil tussen niet mee kunnen doen en niet mee willen doen.
 
Reactiescore
332
Natuurlijk kan dat prima, maar het co-schap is iets wat ingeburgerd is hier. Waarom dat eruit halen?

Er zijn ook spelers die het liefst alleen spelen. Op de huidige werelden kan dat nauwelijks meer, tenzij je stam via vv's bij kan springen, of tenzij je nolife bent. Tegenwoordig starten mensen in teams van minstens 3 spelers. Dat vind ik persoonlijk dan weer niks aan en solo tegen zulke accounts spelen is vaak niet te doen.

Voor een speed is het misschien nog haalbaar, maar dit resulteert gewoon enkel in grijze zeeën. Aanvallers hebben het ontzettend makkelijk: zodra een speler meer dan 2 a 3 miljoen punten heeft kan die niet meer solo deffen. En om gelijk het argument van de "VV-er" onderuit te halen: Dat werkt niet als de halve stam in een keer onder aanval ligt. Kortom, een massa valt dan niet meer te deffen. Mensen stoppen dus direct als ze een massa krijgen en enkel grijze zeeën blijven over.

Solo deffen kan dan prima. Je vergeet dat je tegenstander ook solo speelt, dus ook niet de hele tijd aan kan vallen. En je hebt nog altijd vv's, als je dan een nachter in de stam hebt kan hij ook waken, en dat gebeurt nu ook, ook op accounts waar twee of meer spelers spelen. Ik speelde op W28 solo. Had een vrij groot front, alleen de wereld was sloom en de afstanden lang. Dan kan je prima deffen, zeker als een vv af en toe bijspringt. Ik had dan nog het geluk dat de meeste tegenstanders ook solo speelden :D
 
Bovenaan