[Speeltopic] Wolves Under the Dome - WvW 180.

DeletedUser63354

Guest
Nonkel is volgens jou wolf. En is de BM. Als het nu zoals jij beweert 6 goedjes vs 4 slechtjes is en we lynchen één goedje in dit geval bijv. DoB en er is een lunch op een goedje is het 4vs4. Als nonkel dus wolf is zoals jij beweert winnen de wolven dan.

Je theorie klopt niet omdat je eerst zegt dat de ziener 3 slechtjes heeft gezien waaronder nonkel die wolf is. Vervolgens kom je met een oplossing waarin hij ineens goedje is en wil je dat we op DoB stemmen zodat we de volgende dag overleven terwijl je zelf zegt dat de ziener hem als wolf heeft gezien. Je zit gewoon bs te praten (rofl)

LOOOOOL remco doe normaal.

Ik zeg dat het altijd goed uitkomt voor de rest van mijn (mede), ja nadruk))goedjes. Of ik nou wel of geen wolf ben in hun ogen.
Nonkel is Bm. Is hij wolf en is het 4v4 dan winnen de wolven. Is hij goedje en is het 4v4 kunnen we doorspelen. Echter is het duidelijk dat Nonkel en ik beide in een verschillend team zitten,
 

DeletedUser63354

Guest
thejoker13 blueknife

Twan is nu ineens bewezen goedje

Dank.
En als nu het potje gedaan is dan had er wel een wolfje inactief mogen doodvallen, maargoed. Ik heb alsnog verloren wss want anders ging je nu wel op Dragon..

Jammer maar helaas, sorry Bram, ik probeerde wat :p
 

DeletedUser66220

Guest
wtf echt kut bram nu hebben we verloren

ik stel een wvw ban van 10 rondes voor
 
Reactiescore
338
Lieve mensen het is over. vanavond komt één eindverhaal. De wolven mogen nog stil zijn, want ik heb de laatste hints verstopt in het verhaal.
 

DeletedUser65460

Guest
Sorry jongens, kon er ook niet veel aan doen :(.

@NB, why the fuck ben ik ineens wolf?
 

DeletedUser63354

Guest
Joker jij hebt echt dit hele potje geen ene flikker uitgevoerd dus ga alsjeblieft ergens anders heen.

Eigenlijk jullie hele team heeft niks gedaan, enkel Nonkel Jos heeft meegedaan met het discussieren op enig niveau. En ook daar was hij niet de man die vooraan stond.

Echt verschrikkelijk dat ik dit nu verlies, maar wss was Angelino toch blijven vasthouden aan zn tunnelvisie. Hoop dat je wat geleerd hebt.
 

DeletedUser

Guest
Sorry jongens, kon er ook niet veel aan doen :(.

@NB, why the fuck ben ik ineens wolf?

+ Strafpunt. Why the fuck moet die kerel dat nu weer doen!?
Echt Bram, dan hebben we nog kans om te winnen en dan ga je wat rustig beginnen claimen waardoor de situatie uitzichtloos wordt voor ons.. En sorry, maar ik wil m'n principes niet opzij leggen, tyf maar lekker op.

Ik dacht eerst daardoor. Ik heb niet echt goed gespeeld :D
 

DeletedUser65460

Guest
Nou dan heb je gelijk, maar sowieso als goedje had ik hem ook laten doodvallen. Puur om principes.

Sorry Twan :(. (waarom hoor ik bij diegene die geen flikker hebben uitgevoerd? :( )
 

DeletedUser63354

Guest
Hé het is niet Bram zn schuld. Geef mij maar die strafpunt, ik probeerde hem al een claimende move te laten maken zodat ik hem kon laten doodvallen en mezelf kon bewijzen. Maargoed.
 
Bovenaan