Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser

Guest
Neuh, je werd MB omdat ze je kapot speelden. Kleine nuancering. En je mocht naar BLACKS (denk ik). Jaja :D
 

DeletedUser

Guest
verschil is dat ze mij wilden en ik hun. Dat zegt meer over mij dan dan over dat ik kapot gespeeld was.
 

DeletedUser

Guest
Maar uiteindelijk werd je toch gewoon MB :D Veel grotere spelers willen nub als MB, dus nog steeds: what's your point? ;):D
 

DeletedUser

Guest
Waar kwam ik daarna dan? Ohja plague niets n00b dus want dan had ik daarna niet dread recht gehouden ( met vv's en def) en had ik ook nooit dread over mogen nemen ;)
 

DeletedUser53787

Guest
Ben wel nieuwsgierig hoe jullie deffen. Ik def in een anderhalve dag 10k aanvallen met max 5u eraan te besteden.
Jullie?
 

DeletedUser

Guest
Waar kwam ik daarna dan? Ohja plague niets n00b dus want dan had ik daarna niet dread recht gehouden ( met vv's en def) en had ik ook nooit dread over mogen nemen ;)

Aha, ik ben blij dat je je fout rechtzet.

Ben wel nieuwsgierig hoe jullie deffen. Ik def in een anderhalve dag 10k aanvallen met max 5u eraan te besteden.
Jullie?

Ik def niet :D:D Tenzij ik zin heb.
 

DeletedUser58227

Guest
Waar kwam ik daarna dan? Ohja plague niets n00b dus want dan had ik daarna niet dread recht gehouden ( met vv's en def) en had ik ook nooit dread over mogen nemen ;)

So what's your point? :p Je bent toch alsnog kapot gespeeld
 

DeletedUser62436

Guest
Door wie? Door jatu en dread idd. en jullie zouden zelf ook niet opgewassen zijn tegen die 2 :D
 

DeletedUser58227

Guest
Het feit is en blijft dat hij zelf ook door (half) Fruit is weggespeeld, waar hij mij belachelijk mee probeerde te maken. Dus eigenlijk zet hij zichzelf gwn voor schut :p
Of wil je nu zeggen dat de spelers waar ik front mee had zo kapot slecht waren. Nuja Unforgotten & zeker JBO werden toch wel als de betere spelers gezien hoor
 

DeletedUser71860

Guest
Time For Change heette dat zootje. Maarja vrij logisch dat ze uitgeschakeld werden, aangezien ze gesandwiched werden door Plague & LawZzZ. Geen schande dus, niet te vergelijken met Aegon.

Maarja tw is meer dan alleen weten in welke volgorde je op een knop moet drukken. Wie zijn geschiedenis kent, weet dat de voorloper van TFC (Dice) meer mogelijkheden had. Maar dat ze zichzelf onmogelijk maakten door hun totaal gebrek aan diplomatisch en strategisch inzicht. Jorny heeft op oorlogsvlak meer inzet (en uiteindelijk ook de nodige vaardigheden) getoond dan wie ook op deze wereld. Altijd in de vuurlinie van de strijd. Maar op dit tweede punt was het maar een meelopertje.

Aan Aegon's move naar Hap! te zien, waarna het account als een pudding ineenstortte, ontbeert Sensation zowel punt 1 als 2.

Jorny 's doorzettingsvermogen en vaardigheden/ervaringen in combat overstijgen de mijne. Maar toch ben ik zelf bijvoorbeeld meer een beast van een speler. Een onwetende ziel wil ik desnoods nog wel van argumenten voorzien , behalve W22- grut.

Laat ik het zo stellen. Tabula Rasa. Maak van een wereld terug een blanco blad, waar niemand elkaar kent. Stel het je voor. Ik ben zeker dat ik na een maand of 3 in een sterkere positie zit dan Jorny (wat ook het geval was op deze wereld). En nu bedoel ik niet alleen mijn epische startkwaliteiten. Maar gewoon vaardigheden op diplomatisch en communicatief vlak. En dat is dan ook de reden waarom ik de befaamde 'technische skills', geroemd door sommigen op dit forum (warre op kop), overrated vindt. Soms lijkt het dat dit enkel van tel is. Ze worden telkens zo expliciet bovengehaald als argument. Ze zijn belangrijk, maar lang niet eens essentieel. Met alleen dat kom je er niet. Je kan vechten als een leeuw, je gaat ten onder. Tenzij je natuurlijk de steun hebt van een complete speler, tenzij je het geluk hebt dat je in de juiste kring kon verzeilen. Wie die kringen bepaald zijn allroundspelers. Mensen die communicatief sterk zijn, die kunnen motiveren, die kunnen schrijven, die kunnen propageren, die tactisch inzicht hebben, die strategieën uitdokteren. Die heel de werelddiplomatie met argusogen volgen. Die overal connecties hebben. Zoals ik. Of een Fresomania. Of een Philips De Goede. Of de verbeterde versie van mij: Zoeperman.
 

DeletedUser62436

Guest
jatu en dread zijn half fruit? volgens mij niet hoor :p
Verder was het toen der tijd nog Plague
 

DeletedUser69459

Guest
Ben wel nieuwsgierig hoe jullie deffen. Ik def in een anderhalve dag 10k aanvallen met max 5u eraan te besteden.
Jullie?

Wat jij weer vergeet is dat je geen 5dagen opvoorhand kan dodgen en dus de sloopfakes 'snipen'.

Time For Change heette dat zootje. Maarja vrij logisch dat ze uitgeschakeld werden, aangezien ze gesandwiched werden door Plague & LawZzZ. Geen schande dus, niet te vergelijken met Aegon.

Maarja tw is meer dan alleen weten in welke volgorde je op een knop moet drukken. Wie zijn geschiedenis kent, weet dat de voorloper van TFC (Dice) meer mogelijkheden had. Maar dat ze zichzelf onmogelijk maakten door hun totaal gebrek aan diplomatisch en strategisch inzicht. Jorny heeft op oorlogsvlak meer inzet (en uiteindelijk ook de nodige vaardigheden) getoond dan wie ook op deze wereld. Altijd in de vuurlinie van de strijd. Maar op dit tweede punt was het maar een meelopertje.

Aan Aegon's move naar Hap! te zien, waarna het account als een pudding ineenstortte, ontbeert Sensation zowel punt 1 als 2.

Jorny 's doorzettingsvermogen en vaardigheden/ervaringen in combat overstijgen de mijne. Maar toch ben ik zelf bijvoorbeeld meer een beast van een speler. Een onwetende ziel wil ik desnoods nog wel van argumenten voorzien , behalve W22- grut.

Laat ik het zo stellen. Tabula Rasa. Maak van een wereld terug een blanco blad, waar niemand elkaar kent. Stel het je voor. Ik ben zeker dat ik na een maand of 3 in een sterkere positie zit dan Jorny (wat ook het geval was op deze wereld). En nu bedoel ik niet alleen mijn epische startkwaliteiten. Maar gewoon vaardigheden op diplomatisch en communicatief vlak. En dat is dan ook de reden waarom ik de befaamde 'technische skills', geroemd door sommigen op dit forum (warre op kop), overrated vindt. Soms lijkt het dat dit enkel van tel is. Ze worden telkens zo expliciet bovengehaald als argument. Ze zijn belangrijk, maar lang niet eens essentieel. Met alleen dat kom je er niet. Je kan vechten als een leeuw, je gaat ten onder. Tenzij je natuurlijk de steun hebt van een complete speler, tenzij je het geluk hebt dat je in de juiste kring kon verzeilen. Wie die kringen bepaald zijn allroundspelers. Mensen die communicatief sterk zijn, die kunnen motiveren, die kunnen schrijven, die kunnen propageren, die tactisch inzicht hebben, die strategieën uitdokteren. Die heel de werelddiplomatie met argusogen volgen. Die overal connecties hebben. Zoals ik. Of een Fresomania. Of een Philips De Goede. Of de verbeterde versie van mij: Zoeperman.

Jij slaagt er toch in om elke keer je vorige debiele en jezelf ophemelende post te overtreffen :eek:
 

DeletedUser71860

Guest
Ik zie jou nog altijd als W22-grut e. Maak je geen illusies ( :D )
 

DeletedUser69459

Guest
'Ik ben meer een beast van een speler' serieus man, wat een beastskills heb je nodig voor zonpon, was het niet? ;)
 

DeletedUser71860

Guest
Jij weet amper iets af van deze wereld.

Wel mooi dat jij je uitverkoren voelt om mascotte te zijn van mijn stelling. De man die zich focust op enkel die technische skills, en dat als enige waarachtige argument aanduid voor het beschrijven van een goede speler. Net het hele punt van de discussie die ik op wil starten. :)

Mijn mening heb ik al laten doorschemeren in mijn post. Basically vind ik je dus een onwetende fooraap.

Ik was op deze wereld een dominante speler, als leider van een dominante stam met mss wel de meest doordrongen kennis van heel het wereldbeeld. Zie ook mijn klein postje, Een virtuele wereld. mijn definitie van beast dus
 

DeletedUser71860

Guest
De mooiste,interessantste en kleurrijkste persoonlijkheden ter wereld zijn 9 op 10 nooit bescheiden. Verder is dit een forum van een strategisch spelletje, waar over het algemeen niemand zin heeft om zo'n slappe zooi te lezen. Niet bijster interessant, ofwel?

Maar in principe heb ik geen zin in spammers, dus voeg voor een keertje eens wat toe aan dit forum, Volle tijd. Bouw een discussie mee op. Wat denk je daar van? Klinkt zo gek nog niet e?
 

DeletedUser69459

Guest
Jij zorgt helemaal niet voor discussies, jij leeft in het verleden toen jouw stammetje 'baas' was. Nou, dat is dus niet het geval meer( al een tijdje niet) dus stop nu maar met jezelf zo goed te want lawz heeft overduidelijk gefaald, in tegenstelling tot fruit.

Fijn voor je dat je de grootste wereldkennis hebt, van deffen of andere skills heb je blijkbaar geen kaas gegeten want anders stond je hier nu nog ;)
 

DeletedUser62436

Guest
Je hebt gelijk over dat hij nog in het verleden leeft. Maar ik kan je zeggen dat hij niet gefaald heeft in deffen ;)
Als het aan hem gelegen had, had lawZzZ nu nog bestaan
 

DeletedUser69459

Guest
Tja, wrm zorgde hij er dan niet voor? Kan je best zeggen dat hij gefaald heeft in het leiden van zijn topstammetje...
 
Bovenaan