.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.798
Ordo.. Tables... In een nieuw stammetje zullen ze uiteindelijk toch hetzelfde blijven. :D
 

DeletedUser57683

Guest
Met een beetje geluk kunnen we over een maandje stemmen wat de volgende naam van hun stam gaat worden :D
 

DeletedUser

Guest
Dit was dan de ''oorlog'' met Pi?

Je weet toch hoe dat steeds gaat met die gasten van ordo etc elke keer als ze de oorlog bijna verliezen vluchten ze naar een andere stam nu met medenemen van wat pi mensen


wat een stelletje zielige jankerds zijn dat daar
 

DeletedUser1206

Guest
Je weet toch hoe dat steeds gaat met die gasten van ordo etc elke keer als ze de oorlog bijna verliezen vluchten ze naar een andere stam nu met medenemen van wat pi mensen


wat een stelletje zielige jankerds zijn dat daar

Ik zie hier maar 1 iemand "Janken" hoor. Misterr als ik geen gelijk krijg blokkeer ik je :rolleyes:
 

DeletedUser72441

Guest
Je weet toch hoe dat steeds gaat met die gasten van ordo etc elke keer als ze de oorlog bijna verliezen vluchten ze naar een andere stam nu met medenemen van wat pi mensen


wat een stelletje zielige jankerds zijn dat daar

:confused: leef je weer in het waanidee dat "the kings truth" noemt?

Wij blijven inderdaad niet zitten waar de sfeer niet goed zit. Misschien kunnen je leden er iets van leren;) Ooooh... Wait...
 

DeletedUser

Guest
Dit was dan de ''oorlog'' met Pi?

Ach schat Pi is maar een naam de spelers zijn er nog :) zal je nog zo een grote mond hebben als je tegen mij moet???? denk het niet want in tegenstelling tot dat wat jullie tot nu toe hebben kunnen pakken , en ja hebben jullie goed gedaan echt geen kritiek daarop, maar er zijn ook spelers die niet zomaar opgeven:) vraag Dacap maar over mij :)

Je weet toch hoe dat steeds gaat met die gasten van ordo etc elke keer als ze de oorlog bijna verliezen vluchten ze naar een andere stam nu met medenemen van wat pi mensen


wat een stelletje zielige jankerds zijn dat daar
[/QUOTE]

Ringo ringootje toch de enige die jankt over dat alles een stab is dat toevallig niet in jou straatje past dat ben jij :) iedereen stabt jou zelfs de vijnand :) ik ben blij met dit :D weg achterlijke nap mwhhaahhahahaahhahahaha

rustig Jitter hij gaat je nog blokkeren :eek:

Waar zat die bedank knop
 

DeletedUser

Guest
Ach schat Pi is maar een naam de spelers zijn er nog :) zal je nog zo een grote mond hebben als je tegen mij moet???? denk het niet want in tegenstelling tot dat wat jullie tot nu toe hebben kunnen pakken , en ja hebben jullie goed gedaan echt geen kritiek daarop, maar er zijn ook spelers die niet zomaar opgeven:) vraag Dacap maar over mij :)

Goh deze woorden komen me bekend voor. Sprak BTH ook niet ongeveer hetzelfde uit nadat Serve was gevallen en jullie naar .Pi waren gevlucht?

Ringo ringootje toch de enige die jankt over dat alles een stab is dat toevallig niet in jou straatje past dat ben jij :) iedereen stabt jou zelfs de vijnand :) ik ben blij met dit :D weg achterlijke nap mwhhaahhahahaahhahahaha

Dus als ik het goed begrijp is deze hele overstap naar een nieuwe stam er ééntje om stats te ontduiken en om onder die NAP uit te komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan