.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser72441

Guest
ik had sinds men toetreden al aangekondigd dat ik def vrij had. heb zelf 2x op je topic gevraagd of ik je os moest sturen??? Geen antwoord. Joris heeft dan een lijst doorgestuurd op zijn 1ste dag... een week nadat ik had gezegd dat ik os vrij had... Dus zever AUB niet.

Je hebt ze er wel afgegooid hoor op dag 3/4? en dan weer opgelaten... dus zever aub niet.

Je eigen arrogantie van ooh ik heb geen os nodig is je zuur opgebroken. je hebt joris na 1 dag ook alleen achter gelaten op je kapot geknalde account. dus goed gedeft heb jij zeg die eerste paar dagen :eek:.

hoeveel spelers had bth? de 2de dag dat joris op je acc kwam stond hij er alleen voor? en dat voor meerdere dagen? Dus ga aub niet doen of het jou schuld niet is dat je acc zo kapot geknald is.. We hebben je meer als genoeg os aangeboden. maar dat vond je allemaal niet nodig.

Voor de rest weet je goed dat illumination juist is. toen we uiteindelijk van je nieuwe co joris wel een lijst kregen, is er met bakken os van oud tables naar jou vertrokken. ook van .pi leden trouwens.
Of was je toen al weggelopen van je eigen stommiteiten?:D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Joris is dus ook een speler die bth liet vallen? Leuk zo'n noobteam:p
 

DeletedUser71655

Guest
lmao..:$

@jessey

Tjonge jonge zeg. Je deft je 'prachtige' account toch voor jezelf? Waarom voor een stam deffen lol. Jessey, je was nooit echt een 'topverdediger', wees eerlijk. En als die kerels die je als co kreeg 'toppers' waren, gingen ze wel op een ander account en dan vv'en op BTH.

Zowel Jessey was fout als Pi, als ex-tables. Sorry guys.:)

Kijk, ik deff m,n eigen acc zover ik zelf kan, enkel gaat mijn RL voor een account met virtuele dorpjes, ik speel het voor de lol, en als het meerdere dagen lekker weer is, zie je mij niet deffen, als ik dan terug kon s'avonds, zie ik dat niemand wat gedaan heeft etc...
Waarom zou ik dagen gaan verspillen waar enkel ik zelf werk in steek, en het dus enkel uitstel van executie is?

Daarbij heb ik nooit gezegt dat ik een topdeffer ben, ik kan aardig deffen, en draai in alle stammen waar ik zit meerdere vv'tjes, maargoed jij kan ook niet zeggen dat je een topdeffer bent, dus wat dat betreft staan we gelijk:)

ik had sinds men toetreden al aangekondigd dat ik def vrij had. heb zelf 2x op je topic gevraagd of ik je os moest sturen??? Geen antwoord. Joris heeft dan een lijst doorgestuurd op zijn 1ste dag... een week nadat ik had gezegd dat ik os vrij had... Dus zever AUB niet.

Zoals ik al aangaf, omdat de NAP met N-S niet zeker was, heb ik geen deff aangevraagd, daarbij was de deff niet dringend nodig, de massa was in eerste instantie fake en enkel clears van Borno en Act, en daarna Peuter en ches nog, maar het front stond prima, als ik dan de 3de dag mijn slaap inhaal, en er heeft welgeteld één iemand gevvt(dus ook foutjes gemaakt, wat ik hem helemaal niet kwalijk neem) en de 4de dag was ik naar het zwembad en NIEMAND wilde vv'en, toen kregen we een shitload aan clusterfucks, toen kwam mjnd met 20 clears per dorp, dus ik had shortdeff nodig, de enige die deff had was CoC en dan krijg ik dit als antwoord:

Call of Cthulu op 09.07. om 03:54 uur
Ik had Tara haar handtekening erin gezet want ik dacht anders zeg je t niet.

Maargoed onze def en onze clears gaan naar Corneelse, wij kunnen t toch niet zo goed met elkaar vinden.

Succes, Gr Martijn
Bouwtijden Halveren op 09.07. om 03:45 uur
Oh,vergeet ik het belangrijkste, zou ik die deff voor 1-2dagen kunnen lenen?
Daarna komt de deff van de safe spelers toe.
______________________
# Jessey|| Bouwtijden halveren
Bouwtijden Halveren op 09.07. om 03:45 uur
sorry ff druk, maar las ergens dat jullie deff hadden?
Momenteel krijg ik -weeral- aanvallen, en aangezien m,n frontdeff aardig ingedunt is ga ik een volgende edelclear wave niet echt overleven met de smederijen enzo die kapot geschoten zijn.
______________________
# Jessey|| Bouwtijden halveren
Call of Cthulu op 09.07. om 03:42 uur
Ik ben t :)

Tara--------> CoC
Call of Cthulu op 09.07. om 03:36 uur
Dat maakt niet uit, wij zijn 1
Bouwtijden Halveren op 09.07. om 03:32 uur
Wie is hier atm online?:$
______________________
# Jessey|| Bouwtijden halveren

Je hebt ze er wel afgegooid hoor op dag 3/4? en dan weer opgelaten... dus zever aub niet.

Nope, het pass is nooit veranderd geweest, dus aub stop met jezelf voor schut te zetten.

Je eigen arrogantie van ooh ik heb geen os nodig is je zuur opgebroken. je hebt joris na 1 dag ook alleen achter gelaten op je kapot geknalde account. dus goed gedeft heb jij zeg die eerste paar dagen :eek:.

Kun je lezen?
Het acc stond er goed voor, omdat 80% fakes waren en de stacks dus enkel wat aangevuld moesten worden, enkel omdat de 3de dag maar 1 iemand heeft gevvt en de 4de dag zelfs niemand is geweest, is er toen veel kapot geknald ja, en idd, daar ben jij mede verantwoordelijk voor, want je zet wel grote mond op hier, maar je hebt niks, maar dan ook echt NIKS aan BTH gedaan of iig geprobeerd.

hoeveel spelers had bth? de 2de dag dat joris op je acc kwam stond hij er alleen voor? en dat voor meerdere dagen? Dus ga aub niet doen of het jou schuld niet is dat je acc zo kapot geknald is.. We hebben je meer als genoeg os aangeboden. maar dat vond je allemaal niet nodig.
Helaas, zit je -alweer- fout, de leiding en enkele anderen wisten dat ik terug was, maar minder actief omdat het vet lekker weer was, dus dorine,joris en ik zaten er op, enkel toen joris op vakantie was, en het continue 30 graden was, was ik er niet en stond dorine er alleen voor, en dan kan ik haar niet kwalijk nemen dat ze een hele dag opoffert voor een acc waar ze net op speelt.

Verder herhaal je keer op keer dat er genoeg os aangeboden is, maar als je even leest zie je dat ik de OS niet/nauwlijks nodig had, en daarbij vroeg ik het niet omdat sommigen in Pi zo vervelend moesten zijn zodat die NAP er pas na 2weken ofzo door was;)

Voor de rest weet je goed dat illumination juist is. toen we uiteindelijk van je nieuwe co joris wel een lijst kregen, is er met bakken os van oud tables naar jou vertrokken. ook van .pi leden trouwens.
Of was je toen al weggelopen van je eigen stommiteiten?:D

Mijn eigen stommiteiten?
Weet je uberhaupt wat er fout is gegaan op BTH? Volgens mij niet, het enige wat fout is gegaan is inactiviteit, waar de stamgenoten zich dus ook bij kunnen rekenen omdat ze geen poot hebben uitgestoken om ons te helpen.
Het acc stond goed, de eerste wave is goed doorstaan, maar doordat er daarna inactiviteit kwam zijn er veel cf's gekomen, en daarna kwam die confrontatie met CoC, en vanaf toen ben ik heel erg geminderd, nogmaals, je weet niet waarover je praat, ga maar naar Chen of Harmen, die weten 10x meer dan jij weet;)

Joris is dus ook een speler die bth liet vallen? Leuk zo'n noobteam:p

Joris ging op vakantie, en de dagen dat hij er was heeft hij gewoon gedeffed, valt hem niet te verwijten.
 

DeletedUser38246

Guest
call of cthulu op 09.07. Om 03:54 uur
ik had tara haar handtekening erin gezet want ik dacht anders zeg je t niet.

Maargoed onze def en onze clears gaan naar corneelse, wij kunnen t toch niet zo goed met elkaar vinden.

Succes, gr martijn
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool :d:d:d:d:d:d:d:d
 
Reactiescore
2.303
Sjonge jonge, jij weet ook niet hoe je moet praten hé?
Eerst zeggen dat het niet mijn schuld is dat BTH kapot is, en nu zijn de rest goeie spelers en ik niet?:D



Deels niet,deels wel.
Toen ik er op kwam stond het acc rang 7/8, edels voor rang 1 ofc, toen ik erop kwam direct gaan knallen met yorin en uit eindelijk op 1 gekomen, en daar nog een tijd gestaan, dus ik heb zeker een groot aandeel in het vast houden van die plek hoor;)

Ik zeg toch ook niet dat dit volledig jouw schuld is? :)
Jij hebt niet veel bewezen op BTH, je kwam er pas laat op :)

De reden dat het account potentie voor nr 1 had was niet door jouw, nuja het account kwam altijd maar hogerop door intern net als w23 met bart :)
 

DeletedUser1206

Guest
Zucht Jessey :eek:

Het begon 3 maanden voor de oorlog al. Jij had zo weinig te doen en wilde zo graag oorlog. Kon alles wel alleen af en hoefde geen hulp. Tijdje later komt die oorlog dan. En weg is jessey :confused: Met de reden dat mensen te weinig voor elkaar overhadden. Nu zal ik de feiten is op een rijtje zetten om te kijken of dat klopt.

Alle massa`s die er zijn geweest waarbij ik bij BTH in de stam heb gezeten (serve, .Pi) zijn aan de kant van BTH geweest. Eerst op Dei en daarna op Dacapital. Dat de frontspelers er voor de rest niks mee deden is niet te wijten aan de rest van de stam zoals jij wel deed.

Er is speciaal een Nap Met die downies van N-S gemaakt om jullie ruim te kunnen voorzien van def. Hierdoor lag heel zuid vast maar dat hadden we over voor jullie.

Tijdens de Massa hebben er zeker 500 defdorpjes tussen de muren van BTH gestaan.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Oja jou reden om te stoppen :eek: Cthulu wilde je geen def sturen omdat alles al bij Corneelse stond. :rolleyes:

Tis wel een verschrikkelijke tegenslag waar je niet meer bovenop kan komen als geweldige deffer :)
 

DeletedUser

Guest
Zucht Jessey :eek:

Het begon 3 maanden voor de oorlog al. Jij had zo weinig te doen en wilde zo graag oorlog. Kon alles wel alleen af en hoefde geen hulp. Tijdje later komt die oorlog dan. En weg is jessey :confused: Met de reden dat mensen te weinig voor elkaar overhadden. Nu zal ik de feiten is op een rijtje zetten om te kijken of dat klopt.

Alle massa`s die er zijn geweest waarbij ik bij BTH in de stam heb gezeten (serve, .Pi) zijn aan de kant van BTH geweest. Eerst op Dei en daarna op Dacapital. Dat de frontspelers er voor de rest niks mee deden is niet te wijten aan de rest van de stam zoals jij wel deed.

Er is speciaal een Nap Met die downies van N-S gemaakt om jullie ruim te kunnen voorzien van def. Hierdoor lag heel zuid vast maar dat hadden we over voor jullie.

Tijdens de Massa hebben er zeker 500 defdorpjes tussen de muren van BTH gestaan.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Oja jou reden om te stoppen :eek: Cthulu wilde je geen def sturen omdat alles al bij Corneelse stond. :rolleyes:

Tis wel een verschrikkelijke tegenslag waar je niet meer bovenop kan komen als geweldige deffer :)

Dat klopte weer niet :p CoC had corneelse een pm gestuurd + op af gezet waarin ze zeiden dat ze nog stacks hebben voor hem diezelfde nacht kreeg jessey om zijn front 20 clears/dorp dus besloot hij snel even aan CoC om def te vragen zodat hij eventjes de looptijden kan overbruggen. Niet netjes van beide kanten iig, als BTH extra def nodig kon het beter op forum en def vragen die eigenlijk bestemd was voor iemand kan je het idd zien als een beetje egoistische daad, maar imo wanneer je def beschikbaar stelt is dat voor diegene die op dat moment het hardst nodig heeft maargoed tussen CoC en Jessey was er altijd een tijdbom en helaas was het net tijdens die massa ontploft :eek: beiden kan je niet echt verwijten imo wel jammer dat bth het opgaf.

Maar ik denk dat met zo'n weer niet veel mensen de hele dag binnen willen blijven zitten en deffen op tw. En de co's op bth zijn ook gequit omdat niemand wou vv'en helaas ook waaronder ik vanwege rl die voorgaat :eek: tw blijft tenslotte maar een spel en elke dag uren erin stoppen voor wat statistieken en plaatjes zie ik weinig mensen doen.
 

DeletedUser

Guest
Je weet wanneer de deff naar het acc is toegekomen? Juist ja, toen ik al gestopt was omdat niemand wilde vv'en en ik geen short deff van CoC kreeg, waarom zou ik een acc gaan deffen voor een stam die zelf niets doet?

komt me bekend voor en had ik jullie toen coc naar pi kwam al voor gewaarschuwd

COC account is bezet door goede individuele spelers maar zijn zeer slechte teamspelers
bij minste geringste vragen ze def maar zullen nooit def aan stamleden geven. Ik heb hele skype gesprekken met sjaakmans die het account CoC uitkotst en ze eigenlijk 1 week geleden samen met NS CoC wilde aanvallen want hij wilde weg uit PI. en nu likt hij hun hielen weer:p
 

DeletedUser

Guest
komt me bekend voor en had ik jullie toen coc naar pi kwam al voor gewaarschuwd

COC account is bezet door goede individuele spelers maar zijn zeer slechte teamspelers
bij minste geringste vragen ze def maar zullen nooit def aan stamleden geven. Ik heb hele skype gesprekken met sjaakmans die het account CoC uitkotst en ze eigenlijk 1 week geleden samen met NS CoC wilde aanvallen want hij wilde weg uit PI. en nu likt hij hun hielen weer:p

Oh Ringo, wat vind ik jou toch een verschrikkelijk fijne knul. Blijft toch jammer dat je me IG geblockt hebt, ik durf te wedden dat we het ontzettend goed hadden kunnen vinden!
 

DeletedUser

Guest
Oh Ringo, wat vind ik jou toch een verschrikkelijk fijne knul. Blijft toch jammer dat je me IG geblockt hebt, ik durf te wedden dat we het ontzettend goed hadden kunnen vinden!

moet je ff zeggen wie je ingame bent dan haal ik blok er vanaf :) maar hoelang weet je bij mij nooit :D
 
Reactiescore
2.303
Nee dat lag grotendeels aan Bart.exe :eek:



Ze hebben in ieder geval een poging gedaan, jij bent ermee gekapt om minder ;)

Daarbij heb ik nooit gezegt dat ik een topdeffer ben, ik kan aardig deffen, en draai in alle stammen waar ik zit meerdere vv'tjes, maargoed jij kan ook niet zeggen dat je een topdeffer bent, dus wat dat betreft staan we gelijk:)

Ik denk dat hij toch wel een van de beste deffers is die hier rondloopt? Vergelijken met jij op BTH jessey houdt hij het op dacap toch al een stukje langer vol, zonder 4k binnenkomende ondersteuningen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij toch wel een van de beste deffers is die hier rondloopt? Vergelijken met jij op BTH jessey houdt hij het op dacap toch al een stukje langer vol, zonder 4k binnenkomende ondersteuningen :)

Vorige keer dat ik m tegenkwam is ie gaan rennen omdat ie kata's kreeg. Enorm grote bek dat ie ze wel ff af zou breken en blabla, nog geen dorp gepakt en gaan rennen :eek:
 
Reactiescore
2.303
Vorige keer dat ik m tegenkwam is ie gaan rennen omdat ie kata's kreeg. Enorm grote bek dat ie ze wel ff af zou breken en blabla, nog geen dorp gepakt en gaan rennen :eek:

Die andere prestatie intresseerd me ook vrij weinig, hier op Dacapital is hij vrij goed bezig dat de grootste stam van w36 met massas amper dorpen kan nemen vertel al heel wat :)
 

DeletedUser

Guest
Die andere prestatie intresseerd me ook vrij weinig, hier op Dacapital is hij vrij goed bezig dat de grootste stam van w36 met massas amper dorpen kan nemen vertel al heel wat :)

Hij zal best kunnen deffen hoor, daar gaat het me ook helemaal niet om. Maar als je zelf gaat lopen rennen moet je hier niet leuk komen doen over "noobteams die de rest laten vallen" :)
 
Reactiescore
2.303
Hij zal best kunnen deffen hoor, daar gaat het me ook helemaal niet om. Maar als je zelf gaat lopen rennen moet je hier niet leuk komen doen over "noobteams die de rest laten vallen" :)

Maar het is ook een noobteam die de rest laat vallen? :)
 

DeletedUser72441

Guest
Joris is dus ook een speler die bth liet vallen? Leuk zo'n noobteam:p

nee het is jessey die joris heeft laten vallen op de 2de dag dat joris op bth speelde.

Verder wil ik je even zeggen jessey. dat wij (Comatoes) je 2 co's hebben geleverd omdat je het alleen niet aankon. die heb je dan vervolgens aan hun lot overgelaten.
verder hebben wij alleen al 300 def dorpen ofzo bij jullie gestationeerd? En hebben we zelf even de vv gedraaid.

Maar blijf ons maar beschuldigen hoor. en blijf je vooral overal maar uitzeveren met excuses. je front had al lang vol def moeten staan. en als je dan om 4uur snachts os gaat vragen aan COC, kan ik er zelf inkomen dat hij dat niet meer ziet zitten om die te sturen. Zeker al niet omdat je telkens maar weer afkwam dat je geen os nodig had en het alleen aankon.

NAP met n-s of niet. ik had je daarvoor al os aangeboden. daar had die nap voor mij niks mee te maken. ik bied aan... dus das mijn probleem. jij moet maar coords doorsturen ipv je co's achter te laten.

En de grote reden dat anderen je vv niet meer wouden doen is net door je arrogantie. ooh ik heb geen os nodig hoor... en het dan afbollen. dag 3 had je geen verschuifbare defence meer aan je front en dergelijke. recaps vanuit de 3de linie... Maar ook hier zal je wel een geldig excuus voor vinden hé ;-)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ze hebben in ieder geval een poging gedaan, jij bent ermee gekapt om minder ;)

Je bedoelt UP? Oja, want dat lag aan mij he!! een 80% off account met 0.0 safe zone, daarna gestabt door stamleden. Ja want dat lag allemaal aan mij. Wat voor een idioot ben jij eigenlijk?
Daarbij heb ik nooit gezegt dat ik een topdeffer ben, ik kan aardig deffen, en draai in alle stammen waar ik zit meerdere vv'tjes, maargoed jij kan ook niet zeggen dat je een topdeffer bent, dus wat dat betreft staan we gelijk:)
Ik? Ik ben een betere deffer dan dat jij ooit zal zijn. En hoezo kan ik dat niet zeggen? Ik heb accounts in puin zoals BTH volledig opgebouwd met 1 co. Ik heb op elke wereld die mij interesseert 1 odd en od gestaan. Idem nu. Wat wil je zeggen?

Nee jessey, ik ben beter dan jij ooit zal worden. En er zijn genoeg spelers die mij tot de beste deffers van .nl rekenen.:)

Vorige keer dat ik m tegenkwam is ie gaan rennen omdat ie kata's kreeg. Enorm grote bek dat ie ze wel ff af zou breken en blabla, nog geen dorp gepakt en gaan rennen :eek:

Waarover heb jij het? Als ik 'rende' was dat wanneer ik geen aanvallen kreeg. Als je anders denkt, heb je het fout. Dus zwijg beter gewoon.:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan