Conceived by Communism
Casanova W36
- Reactiescore
- 1.801
.Pigs for |D|inner
Beste wereldgenoten,
Een nieuwe oorlog is aanstaande. Het zat er al zeer lang aan te komen! Ons vorige oorlogstopic kwam eigenlijk vrijwel te laat en om die reden was het ook geen bijzonder lange oorlogstopic. Deze keer zijn we echter ruim op tijd! Het was al flink aan het borrelen tussen deze twee stammen. Op het forum ging het heen en weer tussen deze twee stammen. Propaganda, backstabs, sluwe plannen en geniepige acties. De andere oorlogstopics bleven toch eigenlijk een slechts een schim van de aandacht die de propagandaoorlog tussen |D| en andere stammen kreeg. In dit topic krijgt echter een andere stam de volle aandacht, namelijk de stam .Pi. De NAP is reeds opgezegd. De opzegtermijn loopt echter nog door tot 30 juni. Omdat wij echter niet kunnen wachten om helemaal loco te gaan hebben wij alvast een boek voor jullie geschreven. Veel leesplezier!
De verhalen die ondertussen de ronde doen zijn grotendeels zelf verzonnen en net zo nutteloos als Kim Holland ’n boek geven.
Hoe zat dat nou alweer?
Na onze vorige oorlog met Serve is het qua grootschalige aanvallen aan de kant van |D| redelijk stilgevallen. Serve viel veel sneller dan wij gedacht en gehoopt hadden en daardoor kwam er een redelijk gat tussen ons en de andere topstammen. We misten front met de stammen .Pi, N-S en =PM=, waarmee wij nu allemaal front hebben. Aan de stammen N-S en =PM= zijn echter nooit oorlog verklaard, omdat er aan beide kanten geen sprake is geweest van stamacties. Ik kan echter wel wat statistieken showen!
|D| vs N-S:
Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: N-S
Timeframe: Voor altijd
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 84
Kant 2: 11
Verschil: 73
Zijde 2:
Stammen: N-S
Kant 1: 84
Kant 2: 11
Verschil: 73
|D| vs =PM=:
Zijde 1:
Zijde 2:
Stammen: =PM=
Kant 1: 145
Kant 2: 12
Verschil: 133
Zijde 2:
Stammen: =PM=
Kant 1: 145
Kant 2: 12
Verschil: 133
Beide statistieken laten een enorme voorsprong zien aan de kant van |D|. Dan is het nog wereldwijd bekend dat =PM= samenwerkt met .Pi en deze samenwerking ook wilt doortrekken tegen |D|. =PM= heeft zelfs geprobeerd een fusie met Radium van de grond te brengen om zich sterk te maken tegen |D|, waar Radium echter geen heil in bleek te zien, gezien er nu een oorlogstopic voor de stammen aangemaakt is. Rare shit allemaal! Maar dit zijn de keiharde feiten!
Ik hoorde het getik van mijn ramen en het water van de daken afstromen. De storm woedde al een paar dagen en het brandhout voor de open haard dreigde op te raken. Nat hout was immers lastig aan te steken. Hoe hielden de dorpelingen dit vol? Ik weet dat herfstweer normaal typisch verschrikkelijk weer is, maar moest het zodanig erg zijn?
Plotseling hoorde ik hard gedreun van de deur. Er klopte iemand op de deur, en aan het volume te horen zat er haast bij. “Dit komt ongetwijfeld door dit zeikweer”, mompelde ik terwijl ik opstond. Ik liep naar de deur waar ik eerst door het raam keek of ik de deur wel wilde opendoen. “De kans is er altijd dat het gewoon een seriemoordenaar met een bijl is”, zei ik lachend. Ik keek door het raam en ik zag enkel een gewaad. Mijn nieuwsgierigheid brandde er echter toch op los dus ik besloot de deur een klein stukje open te doen. Ik vroeg “wie is daar?” De persoon onder het gewaad antwoordde vrij abrupt. “Ik heb een boodschap voor de heer van der Kommunisme!” Voor ik het wist gooide de heraut de brief door de smalle opening en verdween in het smerige weer.
Ik raapte de half doorweekte brief op opende hem uiteindelijk. De brief zei:
Beste heer van der Kommunisme,
landgenoten hebben nieuw land gevonden! Ik zoek mensen om een expeditie mee te beginnen naar dit land. Het schijnt rijk te zijn aan grondstoffen waardoor snelle groei voor ons land mogelijk is. We zijn al zwaar aan de late kant, er zijn al reeds mensen onderweg. Wacht niet te lang met antwoorden, ik vertrek overmorgen als de zon opkomt – voor zover dit te zien is met dit weer waar ik spontaan ewww van moet zeggen –.
Met een zwierige zwaai,
mevrouw Mar.
landgenoten hebben nieuw land gevonden! Ik zoek mensen om een expeditie mee te beginnen naar dit land. Het schijnt rijk te zijn aan grondstoffen waardoor snelle groei voor ons land mogelijk is. We zijn al zwaar aan de late kant, er zijn al reeds mensen onderweg. Wacht niet te lang met antwoorden, ik vertrek overmorgen als de zon opkomt – voor zover dit te zien is met dit weer waar ik spontaan ewww van moet zeggen –.
Met een zwierige zwaai,
mevrouw Mar.