Top/Flop stammen?

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Klopt, en classic 1 ook nog van 9/10 solo. Op Classic 2, en ook in begin van 3 dus, had die beastenco's.



Eigenlijk heeft die veel weg van Sebastian Valmont dus:D



Classic 1 speelde die in begin met Brian. Ook één beast. Alleen Brian heeft volgens mij nog nooit verder gespeeld dan 10 dorpen. Dus vanaf toen alleen.

Classic 2 had die een Jeroen als co, ekt een beast. Speelde later ook vaker met MarcTheSwaggurBoy.

Classic 3 hetzelfde als 2, maar toen maar voor korte duur.

Nja classic 1 heeft hij genolived en hij gaf ook aan dat daarna niet meer te doen ivm studie ofzo, vervolgens heeft hij dus twee keer met jeroen gebeast ? Maar waarom als hij niks deed nam jeroen hem twee keer als co?

Hetzelfde als SV? Ga je nou nu je net gestopte stamgenoot zwart maken? >.<
 

DeletedUser39679

Guest
Nja classic 1 heeft hij genolived en hij gaf ook aan dat daarna niet meer te doen ivm studie ofzo, vervolgens heeft hij dus twee keer met jeroen gebeast ? Maar waarom als hij niks deed nam jeroen hem twee keer als co?

Hetzelfde als SV? Ga je nou nu je net gestopte stamgenoot zwart maken? >.<

How how .. als iemand er al 16 uur is, hoef je zelf niet heel veel te doen hé. Verder zeg en beaam ik nergens dat Ludo niks deed. Dus dit trek je nogal uit de verkeerde context.

En over SV maar niet te zwijgen. Dat je zoiets serieus neemt. SV zal altijd mijn TW idool zijn en speel ik vrijwel altijd met hem. Of in ieder geval gezamelijk in één stam.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
How how .. als iemand er al 16 uur is, hoef je zelf niet heel veel te doen hé. Verder zeg en beaam ik nergens dat Ludo niks deed. Dus dit trek je nogal uit de verkeerde context.

En over SV maar niet te zwijgen. Dat je zoiets serieus neemt. SV zal altijd mijn TW idool zijn en speel ik vrijwel altijd met hem. Of in ieder geval gezamelijk in één stam.

Nja aan de ene kant is het comentaar dat ludo niks deed en dat hij helemaal niet goed is en een mafkees enzo, maar de resultaten wijzen compleet de andere kant op.
Het lijkt alsof hij juist wel veel invloed aangezien het 3x hij was die de start ownde, dat is het enige wat ik wil zeggen. Maar goed, ik denk niet dat we er uit gaan komen.

Oke, dan misde ik het sarcasme daar even, my bad.
 

DeletedUser39679

Guest
Nja aan de ene kant is het comentaar dat ludo niks deed en dat hij helemaal niet goed is en een mafkees enzo, maar de resultaten wijzen compleet de andere kant op.
Het lijkt alsof hij juist wel veel invloed aangezien het 3x hij was die de start ownde, dat is het enige wat ik wil zeggen. Maar goed, ik denk niet dat we er uit gaan komen.

Oke, dan misde ik het sarcasme daar even, my bad.

Ik ga het niet nog allemaal herhalen. Dus laat het hierbij.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Was DownOnMe een stam:eek: Dat is nieuw voor me!
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2

DeletedUser

Guest
ik heb ervaring met ludo vanaf w17 gehad denk ik. Het is zeker een zeer goede starter, later ingame ontbreekt hem echter het inzicht om met de top mee te draaien. Dit nadeel maakt hij inderdaad soms goed door slaafjes etc te gebruiken.

Een zeer goede starter, subtopper later ingame. Dat is hoe ik hem na al die jaren inschat.
 

DeletedUser

Guest
lol ik zie hier veel spelers posten die ik nog niet lang geleden heb zien floppen :s
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2

DeletedUser51839

Guest
Heb nog nooit classic gespeeld dus dit word eerste flop of top, who knows xd
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2

DeletedUser73844

Guest
Classic 2 of 3 .. en classic 6 dan?

Classic 6 was smoke een van de betere. Hij moest het helaas opnemen tegen 3 spelers die een totale waarde hadden minimaal 9x zo groot als hem. Dat betekend ook iets meer clears. Hij hield heel lang stand, maar soms zijn je def troepen op en is het klaar.
 

DeletedUser65460

Guest
Vorige klessik werd hij gestabbed door Click in het begin, waarna hij met een grote achterstand toch nog een mooi account had opgebouwd.
 
Bovenaan