Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser55442

Guest
Gefeliciteerd met account Oriskany.

Chip, je bent vast heel lief voor je moeder ;)
 

DeletedUser

Guest
Floris heeft op eind zo ziekelijk kinderachtig gedaan, als leider zijnde nog wel. Hij was er ook nog is persoonlijk verantwoordlijk voor dat 4 spelers zich tijdelijk afscheidde van plague. Waarvan er 2 ook nog op bb sprongen (waaronder hij zelf)
En dit heeft zeker mee gedragen aan de val van plague...



Er waren nog wel iets meer vv'ers dan alleen jij en daan, maar veel waren het er idd zeker niet ;)



Gewoon blijven doen!!!


Bedoelde puur alleen die dag toen ik en daan 4 vv's over een weer stuurde naar elkaar:p Maar dat er meer deden klopt idd hoor;)
 

DeletedUser62862

Guest
Chip, je bent vast heel lief voor je moeder ;)

Ja hoor heb een hele goede band met mijn moeder ;)

moederliefde.jpg


Ben je jarig Warre ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64036

Guest
Héél leuk precies :p Zit die hier te trollen met wat treintjes ofwat? Smooi smooi...

Brent heeft altijd al een iets grotere mond gehad. Die man trollt gewoon ook veel, maar moet je niet al te serieus nemen. Man is blij dat die geslaagd is en dat gunnen wij hem. Verder leef ik inderdaad nog! Nog wel :X

Idd, sommige mensen worden zoooooooo kwaad als je tegen hen gaat praten en dan beginnen ze gelijk te flippen :p Zalig gewoon, hoe mensen zo in een spelletje kunnen opgaan en hun zo laten opjutten :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Is het leuk op Oriskany? :)

Jah eigenlijk wel :)

Héél leuk precies :p Zit die hier te trollen met wat treintjes ofwat? Smooi smooi...



Idd, sommige mensen worden zoooooooo kwaad als je tegen hen gaat praten en dan beginnen ze gelijk te flippen :p Zalig gewoon, hoe mensen zo in een spelletje kunnen opgaan en hun zo laten opjutten :p

Trollen ? SInds wanneer is dorpen van de vijand overnemen trollen ?
 

DeletedUser64036

Guest
Vond het al zo raar dat alles ineens stacked stond, moest wel iets gebeurd zijn :p En nu weet ik genoeg hé ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus jij valt iemand aan en jij verwacht dat die zen front leeg laat staan ? Troller
 

DeletedUser64036

Guest
Tuurlijk :p Dat is met risico spelen hé :p Moet toch iets leuk aan zijn?? Wat heb je er aan om alles te stacken?
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik had nog zo gezegd dat het tactisch het domste was wat ze konden doen. Mrja, Resist is nu definitief uitgespeeld.

Ik hoor van verschillende mensen dat Oriskany kicken het domste was wat ze konden doen. Er werd zelfs gevraagd aan Harry of die niet terugkwam. Vraag ik me toch af: Waarom is hij dan toch gekickt als er zo veel tegen waren ?
 

DeletedUser69459

Guest
Ik hoor van verschillende mensen dat Oriskany kicken het domste was wat ze konden doen. Er werd zelfs gevraagd aan Harry of die niet terugkwam. Vraag ik me toch af: Waarom is hij dan toch gekickt als er zo veel tegen waren ?

Ik werd op de hoogte gebracht van de kick toen er al gestemd was in het leiderstopic. Het resultaat van die stemming van 13 voor, 1 tegen de kick. De dag na de stemming werd ik toegelaten in het leiderstopic en kon ik de enquête lezen. Niemand had er deftige argumenten gegeven voor de kick, en gewoon gestemd omdat Andre het zo graag wou. Ik was de enige die vanaf het begin zei dat het tactisch het idiootste was dat je kan doen aangezien ik muay-ray heb opgebouwd rekening houdende met het feit dat Jatu de enige vijand is. Ook werd mijn front verdriedubbeld ofzo want de kans dat Fruit. oriskany in handen zou krijgen was reeël. Maargoed, de kick gebeurde dan en op 9mei eindigde de nap. Ik was de enige die op die dag zijn clears heeft verstuurd terwijl iedereen die oriskany wou kicken zeker en vast wel iets ging sturen. De situatie anderhalve maand later? Ik heb mogen smeken voor clears en heb ze niet gekregen. Uiteindelijk heb ik ze zelf maar moeten sturen via --relax--, wat eindelijk ook geen succes was omdat ik toen geen goesting meer had door de kick van Nikolaas en verkeerde coords had gebruikt. Een maand later zijn ze idd tot het besef gekomen dat het verkeerd was, mrja, nu is het te laat.
 

DeletedUser64036

Guest
Achteraf praten is altijd makkelijk jongens ;) Misschien hadden jullie in die situatie wel hetzelfde gedaan en bleek dat later ook fout te zijn?
 

DeletedUser55442

Guest
Stefaan, je loopt te zwammen. Oriskany had allang gesloopt moeten zijn en weggeedeld. De reden dat dat niet gebeurd is, ligt aan de buren, die vonden het blijkbaar geen prioriteit. En nu heb je er een probleem, ja dat klopt.

Oriskany is gekickt omdat het een niet nuttige stamspeler was. Hij kostte veel def en we kregen er niks voor terug. Alleen veel gezeur. Als je denkt dat hij gekickt is omdat ik het wilde, niet dus. Omdat iedereen vond dat hij niet nuttig was voor de stam.

En smeken om clears, ik heb weinig smeekbedes op het forum gezien. Op 15 maart een post waar niemand op gereageerd heeft. Dat is alles. Korte smeekbede.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik werd op de hoogte gebracht van de kick toen er al gestemd was in het leiderstopic. Het resultaat van die stemming van 13 voor, 1 tegen de kick. De dag na de stemming werd ik toegelaten in het leiderstopic en kon ik de enquête lezen. Niemand had er deftige argumenten gegeven voor de kick, en gewoon gestemd omdat Andre het zo graag wou. Ik was de enige die vanaf het begin zei dat het tactisch het idiootste was dat je kan doen aangezien ik muay-ray heb opgebouwd rekening houdende met het feit dat Jatu de enige vijand is. Ook werd mijn front verdriedubbeld ofzo want de kans dat Fruit. oriskany in handen zou krijgen was reeël. Maargoed, de kick gebeurde dan en op 9mei eindigde de nap. Ik was de enige die op die dag zijn clears heeft verstuurd terwijl iedereen die oriskany wou kicken zeker en vast wel iets ging sturen. De situatie anderhalve maand later? Ik heb mogen smeken voor clears en heb ze niet gekregen. Uiteindelijk heb ik ze zelf maar moeten sturen via --relax--, wat eindelijk ook geen succes was omdat ik toen geen goesting meer had door de kick van Nikolaas en verkeerde coords had gebruikt. Een maand later zijn ze idd tot het besef gekomen dat het verkeerd was, mrja, nu is het te laat.

Dat zulke beslissing wordt gemaakt zonder iedereen er in te kennen vind ik al vreemd. Zeker zonder daarin de directe front spelers met betreffend account te vragen wat zij vinden of ze voor te bereiden. Dat het niet tacktisch was ben ik het mee eens, maar in bepaalde omstandigheden kan je dit beter wel doen. Je moet de voor en nadelen afwegen.

Wat ik ook niet snap is dat er geen voorbereidingen getroffen zijn door resist. En speciefiek ook niet door jou !
Je zegt dat je al wel wist dat het bij fruit terecht ging komen, en toch bereid je je account er niet op voor. Ik geef toe dat het een gigantische hoeveelheid front bij is, maar dan nog kan je dingen ondernemen.

Het idee om het account meteen aan te vallen is ook niet slecht, dat anderen er niet aan meedoen snap ik ook nog dat het niet enkel jou fout is. Maar hoe veel aanvallen, en wat voor aanvallen heb jij gestuurd ? een paar 100 ? beetje licht slopen in het midden van cluster ? niks van troepen mollen ? sloopfakes laten doodlopen ?

Dus je kan het in bepaalde maten op anderen steken, maar kijk ook een naar jezelf !

Ik vind het jammer dat je nu gestopt bent. Maar eerlijk gezegd had ik dit al wel zien aankomen ;) Had alleen gehoopt dat je iets meer moeite zou gaan doen.

Achteraf praten is altijd makkelijk jongens ;) Misschien hadden jullie in die situatie wel hetzelfde gedaan en bleek dat later ook fout te zijn?

Indien "jullie" verwijst naar Fruit: Neen.
Met de huidige leiding en leden in Fruit zou iets gelijkaardigs nooit gebeurd zijn. Moesten wij iemand kicken dan is dat account weg, bb of in puin nog voor de vijand het te pakken krijgt.
 
Bovenaan