Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser

Guest
Is het zo? Je moet gewoon inbeelden wat jji zelf zou doen als antwoord op hetgene wat jij wilt doen. En dan doe je gewoon het tegenovergestelde of doe je iets kei onlogisch. Het is onzin dat je een tijd op een wereld moet spelen voordat je een tactische massa kan plannen. r

Onjuist als je het mij vraagt. Ik plan al vanaf dat ik op deze wereld speel, ik ken de meeste resist spelers en weet wat hun sterke en zwakke kanten zijn. Hierdoor kan je een tactiek bedenken op zwakke punten van je tegenstander. Het voordeel dat jij doordat je niet lang hier speelt nog niet hebt.

Verder kan je ook wel een plan opstellen, maar weet je ook dat deze afhankelijk is van de vijand. Doordat je in mindere mate de kennis hebt over het handelen van Fruit. kan je hierdoor niet optimaal plannen. Ik kan me prima inbeelden wat ik zelf zou doen, en per planning zijn er dan ook meerdere scenario's die uitgevoerd zouden kunnen worden. Dit gebeurd bij ons ook als we aanvallen binnenkrijgen ;) Dus ik zou zeggen succes met plannen.
 

DeletedUser69459

Guest
Onjuist als je het mij vraagt. Ik plan al vanaf dat ik op deze wereld speel, ik ken de meeste resist spelers en weet wat hun sterke en zwakke kanten zijn. Hierdoor kan je een tactiek bedenken op zwakke punten van je tegenstander. Het voordeel dat jij doordat je niet lang hier speelt nog niet hebt.

Verder kan je ook wel een plan opstellen, maar weet je ook dat deze afhankelijk is van de vijand. Doordat je in mindere mate de kennis hebt over het handelen van Fruit. kan je hierdoor niet optimaal plannen. Ik kan me prima inbeelden wat ik zelf zou doen, en per planning zijn er dan ook meerdere scenario's die uitgevoerd zouden kunnen worden. Dit gebeurd bij ons ook als we aanvallen binnenkrijgen ;) Dus ik zou zeggen succes met plannen.

Nouja, het plan lag op tafel, maar nu k-rim wegvalt valt al een kwart weg. Het is natuurlijk een voordeel om tactieken te verzinnen op de zwakke punten van je tegenstanders, maar noodzakelijk? Ik vind van niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
219
Een stamgevoel moet ook gemaakt worden door de stam. Erwin is de zoveelste al in korte tijd die een boekje open doet over de loyaliteit binnen Resist. Eerst was het Oriskany, daarna Sharon en Sjoerd en nu Erwin. Allemaal in geringe tijd achter elkaar. En je kan me niet wijsmaken dat alle 4 de personen uit hun nek lullen.

Aanvallen met tactiek doe je altijd. Je hebt altijd een bepaald doel bij een actie. Al is het om de druk bij een stammie te verlagen. Het is een tactiek, dus wederom spreek je jezelf tegen

oris heeft het er zelf naar gemaakt dat is wel duidelijk nu, Sjoerd al helemaal hoe hij reageerde in de skype chat en op het forum was abnormaal.
Van Erwin zat het er langer aan te komen dat hij ging stoppen, toch heb ik niet het gevoel dat we iets verkeerd gedaan hebben richting Erwin.

ps. heb niet alle lange verhalen gelezen wou puur hier even op reageren :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Is het zo? Je moet gewoon inbeelden wat jji zelf zou doen als antwoord op hetgene wat jij wilt doen. En dan doe je gewoon het tegenovergestelde of doe je iets kei onlogisch. Het is onzin dat je een tijd op een wereld moet spelen voordat je een tactische massa kan plannen. r

Tuurlijk heeft de factor tijd die je hebt doorgebracht op deze wereld er iets mee te maken. Je moet je doelwitten kennen, hoe beter je ze kent, hoe beter je kan anticiperen op hun tegenzetten.

Ergens heb je gelijk dat je gewoon moet denken aan "wat zou ik doen als ik die aanval kreeg" en daarom net iets anders doen. Echter werkt dat alleen als je tegenstander hetzelfde tacktische niveau heeft als jou. Heeft die dat niet, kan het goed zijn dat je tacktische planning op niks uitdraait (ik spreek uit ervaring hier...)
 

DeletedUser69459

Guest
Tuurlijk heeft de factor tijd die je hebt doorgebracht op deze wereld er iets mee te maken. Je moet je doelwitten kennen, hoe beter je ze kent, hoe beter je kan anticiperen op hun tegenzetten.

Ergens heb je gelijk dat je gewoon moet denken aan "wat zou ik doen als ik die aanval kreeg" en daarom net iets anders doen. Echter werkt dat alleen als je tegenstander hetzelfde tacktische niveau heeft als jou. Heeft die dat niet, kan het goed zijn dat je tacktische planning op niks uitdraait (ik spreek uit ervaring hier...)

Hij moet niet persé op hetzelfde tactische niveau zitten alls je gewoon iets onverwacht doet.
 

Deleted User - 24028

Guest
Je snapt het niet.. wrs omdat je op een te laag tacktisch niveau zit :D
 

DeletedUser

Guest
Oh jawel hoor. Dat ik niet altikjd :rolleyes: erbij zet, betekent niet dat het niet ironisch of sarcastisch kan zijn. Integendeel zelfs.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij gebruikt het woord sarcasme gewoon te pas en te onpas wanneer het je goed uitkomt ja.
 

DeletedUser

Guest
AW: Begin van een nieuw tijdperk

Euh nee. Lijkt me wel vrij duidelijk dat als ik het zogezegd eens ben met jou wanneer jij tegen m'n ex-stammie zegt dat hij weinig/geen tactisch inzicht heeft, dat dat vrij sarcastisch is ja.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nou, ik ken genoeg stamies van mij waarvan jij kan zeggen dat ze geen Tacktisch inzicht hebben en waar ik op zou antwoorden dat dat ook zo is (niet sarcastisch dan). Zoals ik al zei, je bent niet echt duidelijk en dat geeft het ongepaste gevoel aan anderen dat je sarcasme te pas en te onpas gebruikt.

Peeta heeft geen goed tacktisch inzicht, als jij beweert van wel zegt dat genoeg over jou...
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik ken genoeg stamies van mij waarvan jij kan zeggen dat ze geen Tacktisch inzicht hebben en waar ik op zou antwoorden dat dat ook zo is (niet sarcastisch dan). Zoals ik al zei, je bent niet echt duidelijk en dat geeft het ongepaste gevoel aan anderen dat je sarcasme te pas en te onpas gebruikt.

Peeta heeft geen goed tacktisch inzicht, als jij beweert van wel zegt dat genoeg over jou...

Je wist toch al dat geheel resist geen tactisch inzicht heeft :p
 

DeletedUser69459

Guest
Dat weten we nu ook alweer :D
Moest het nu nog gebaseerd zijn op iets...
2 maand is te weinig om je tegenstander zijn zwakke punten te kennen maar andersom weten jullie nu wel dat ik geen tactisch inzicht zou hebben? Komop man, beetje serieus blijven. En ook daarom dat mijn account altijd goed staat. Mr neen, hoor, das allemaal goed geluk :D

Tel daarbij op dat ik toch als enige door had direct dat ik het target was van jullie massa, ik jullie 'fake plan' dat ik kreeg nooit heb geloofd, in tegenstelling tot vele andere in rest.
 

Deleted User - 24028

Guest
Je wist toch al dat geheel resist geen tactisch inzicht heeft :p

Jij moet veel zeggen.. Dat van jou ligt nog lager dan dat van Peeta :eek:

Dat weten we nu ook alweer :D
Moest het nu nog gebaseerd zijn op iets...
2 maand is te weinig om je tegenstander zijn zwakke punten te kennen maar andersom weten jullie nu wel dat ik geen tactisch inzicht zou hebben? Komop man, beetje serieus blijven. En ook daarom dat mijn account altijd goed staat. Mr neen, hoor, das allemaal goed geluk :D

Tel daarbij op dat ik toch als enige door had direct dat ik het target was van jullie massa, ik jullie 'fake plan' dat ik kreeg nooit heb geloofd, in tegenstelling tot vele andere in rest.

Nounou, het is gebaseerd ten eerste op dat jij het nut van een sloopmassa niet inziet (zeg je altijd zelf). Daar schiet je wat tacktisch inzicht te kort. Op het feit dat jij niet snapte wat ik bedoelde met mijn uitleg, wat wilt zeggen dat je het nog nooit hebt mee gemaakt, wat op zijn beurt weer wilt zeggen dat je geen hoger tacktisch inzicht hebt dan je directe tegenstander. Misschien ken ik nog niet al je zwakke punten, maar ik kan er al genoeg om iets mee te doen hoor ;)

Dat je account goed staat heeft niks met tacktisch inzicht te maken... Toch niet het tacktisch inzicht waar ik het voornamelijk over heb.
 
Bovenaan