Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser

Guest
Uiteraard heb je recht op een eigen mening maar toch vrij nutteloos om je eigen stam tegen te gaan spreken, je zal het nooit leren he :D
 

DeletedUser56496

Guest
2m765o6.gif


jij spreekt altijd iedereen tegen dus lijkt me niet echt logisch :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier niet te veel op reageren (ik ben gestopt ja!!!!), maar ik vind het wel grappig dat Fruit zit te pronken met resultaten op een account waar sowieso niet meer gespeeld wordt, omdat het op barbaar staat. Nogal sneu vind ik.

Daarnaast, Jack, leuk dat je een nieuwe post hebt gemaakt, maar ik vind dat de plaatjes te overheersend zijn. Te weinig tekst voor dit aantal plaatjes :p Ik had het leuker gevonden moest er wat meer lectuur zijn geweest met harde feiten & leugens :)D) ertussen. Nu blijf ik tamelijk op m'n honger zitten ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Er zijn ook mensen die ingame presteren ipv alleen maar lullen op het AF Jan...
 

DeletedUser

Guest
Kijk, dan geef je eens een compliment met opbouwende kritiek, krijg je weer zulke reacties van een pauperkneus. Stil maar weer Warre, 't komt allemaal goed jongen.

O ja, kom niet af met: ik heb niets over jou gezegd.
Dat doe je namelijk wel.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij vraagt waarom er niet meer tekst in staat ? Ik leg je uit waarom en dan is het weer niet goed...
Waarom zou ik zeggen dat ik niks over jou gezegd heb, tuurlijk gaat dat over jou.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier niet te veel op reageren (ik ben gestopt ja!!!!), maar ik vind het wel grappig dat Fruit zit te pronken met resultaten op een account waar sowieso niet meer gespeeld wordt, omdat het op barbaar staat. Nogal sneu vind ik.

Daarnaast, Jack, leuk dat je een nieuwe post hebt gemaakt, maar ik vind dat de plaatjes te overheersend zijn. Te weinig tekst voor dit aantal plaatjes :p Ik had het leuker gevonden moest er wat meer lectuur zijn geweest met harde feiten & leugens :)D) ertussen. Nu blijf ik tamelijk op m'n honger zitten ;)

Oorspronkelijk stonden er maar 2 plaatjes in, maarja het plaatjeskanon van Chippie ging open. En ik kan ze moeilijk er niet bij zetten he. Verder heb ik feiten en voorbarige zaken gemeld. Leugens niet, want daar doe ik niet aan. Het is juist de bedoeling dat er een deftige reactie komt vanuit de vijand. Zoals je kan zien is de post ook vragend afgesloten.
 

DeletedUser

Guest
Omdat jij iemand bent die zulke dingen zou zeggen. Dat is bijna jouw vaste antwoord. En wat meer tekst schrijven duurt echt niet lang hoor. Ik gok dat Jack wel 20 minuutjes van zijn IG-tijd niet kan vrijmaken.

Pffft, jij met je domme reacties altijd.

Oorspronkelijk stonden er maar 2 plaatjes in, maarja het plaatjeskanon van Chippie ging open. En ik kan ze moeilijk er niet bij zetten he. Verder heb ik feiten en voorbarige zaken gemeld. Leugens niet, want daar doe ik niet aan. Het is juist de bedoeling dat er een deftige reactie komt vanuit de vijand. Zoals je kan zien is de post ook vragend afgesloten.

Ach, af en toe kleine leugens erin steken. Dat is propaganda. Daarnaast maakt dat de tekst ook wat leuker, vind ik, komt er wat meer vuur in. Harde discussies, ad hominem gebash... Kan soms wel eens leuk zijn :p
Mwah, die vragen, imo zijn dat redelijk retorische vragen hé ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
20 minuten, daarop stuur je paar k aanvallen... Tuurlijk hoort hij die niet vrij te maken voor jou omdat jij wilt dat hij meer tekst schrijft. Jij altijd met je grote praatjes...
 

DeletedUser

Guest
20 minuten, daarop stuur je paar k aanvallen... Tuurlijk hoort hij die niet vrij te maken voor jou omdat jij wilt dat hij meer tekst schrijft. Jij altijd met je grote praatjes...

Ohja, want elk moment dat iemand inlogt op TW stuurt hij aanvallen. Yeah rigth. Ik zeg ook niet dat hij die tijd voor mij moet vrijmaken heur. Gewoon in 't algemeen. Jij altijd met je oliedomme praatjes.
 

DeletedUser69459

Guest
Oorspronkelijk stonden er maar 2 plaatjes in, maarja het plaatjeskanon van Chippie ging open. En ik kan ze moeilijk er niet bij zetten he. Verder heb ik feiten en voorbarige zaken gemeld. Leugens niet, want daar doe ik niet aan. Het is juist de bedoeling dat er een deftige reactie komt vanuit de vijand. Zoals je kan zien is de post ook vragend afgesloten.

Ik postte een deftige reactie. Daarna werd er met 5 man op mij gebashed.
 

Deleted User - 24028

Guest
Weeral moet ik zeggen: Het is niet omdat jij amper aanvallen stuurt dat anderen dat ook niet doen...
 
Bovenaan