Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser

Guest
(....) Het zijn de resist-spelers zelf (enkeling daargelaten welke dit weten), die dit delete hebben veroorzaakt. (....)

Met vriendelijke groet,
Erwin

Beste Erwin,

Aangezien ik het niet zo op skype heb, maar even zo in het openbaar.
Succes in RL. Bedankt voor de samenwerking.

Je snapt dat ik er van baal. Het spel is wat mij betreft nog te leuk.

Groet, J.
 

DeletedUser41851

Guest
Man man man zo'n hevige discussies en dat allemaal voor een "ontspannend" spelletje ...

T'is precies een politiek debat. Sommige mensen kunnen echt wel een carrière in de politiek ambiëren.

Nooit hun fout, steeds de schuld van de andere zonder naar hun eigen te kijken.

PS: Wie speelt er van de oude garde in het westen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Man man man, dit is echt te triest voor woorden...

Ik dacht dat Fruit. een leuke oorlog wilden? Nu wordt er al geclusterfcked door endless bij de bb's van philips. Resist is al de dupe van een asociale en egoïstische daad vaan Erwin( waar jullie al je voordeel uit halen( NIETS NEGATIEFS MEE BEDOELD)) en nu vinden jullie het nog nodig om die bb's te gaan clusterfcken in het achterland. Waar ben je dan mee bezig vraag ik mij af. Jullie zijn de oorlog al aan het winnen, jullie staan al voor, het gaat al beter in Fruit dan in Resist momenteel, en dan verlagen jullie je al tot zo'n soort niveau. Mag ik nu ook bb's gaan clusterfcken bij Jatu? Ik zou het gemakkelijk kunnen, maar ik doe het niet, omdat ik tenminste nog met bepaalde waardes speel, die endless overduidelijk niet heeft.
 

Deleted User - 24028

Guest
Man man man jij bent echt gewoonweg de grootste zeikerd die ik ooit heb gekend op TW he...
Wij forceren een speler van de vijand op BB's en we zouden nog niet eens mogen profiteren om de vijand nog meer schade toe te brengen ?? We mogen niet slopen, we mogen niet cf'en, .... Wat mogen we eigenlijk nog wel ? Mogen we alleen clear sop je front gooien zodat jij ze gewoon kan stacken gelijk een stackslet ? Moet ik eens coords gaan tonen van cf's die resist gemaakt heeft in onze gebieden door te profiteren van spelers die bij ons op BB zijn gegaan ?

Stop met je gezever over eerlijk spel, waardes , niveau etc want je maakt jezelf belachelijk. Als je er niet tegen kan dat een oorlog wordt gespeeld zoals een oorlog gespeeld hoort te worden ga dan een anders spel spelen zoals Farmvillage ofzo ! Vecht terug gekijk een echte vent met ballen of trap het af, maar stop met het 10 jaar oude jongetje dat nooit een spelletje kan winnen uit te hangen.

Ga trouwens maar cf'en bij Jatu, dan kan je eens zien hoe echte mannen daarop reageren. En dat gaat niet zijn door er over te komen wenen hier op het forum !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Man man man jij bent echt gewoonweg de grootste zeikerd die ik ooit heb gekend op TW he...
Wij forceren een speler van de vijand op BB's en we zouden nog niet eens mogen profiteren om de vijand nog meer schade toe te brengen ?? We mogen niet slopen, we mogen niet cf'en, .... Wat mogen we eigenlijk nog wel ? Mogen we alleen clear sop je front gooien zodat jij ze gewoon kan stacken gelijk een stackslet ? Moet ik eens coords gaan tonen van cf's die resist gemaakt heeft in onze gebieden door te profiteren van spelers die bij ons op BB zijn gegaan ?

Stop met je gezever over eerlijk spel, waardes , niveau etc want je maakt jezelf belachelijk. Als je er niet tegen kan dat een oorlog wordt gespeeld zoals een oorlog gespeeld hoort te worden ga dan een anders spel spelen zoals Farmvillage ofzo ! Vecht terug gekijk een echte vent met ballen of trap het af, maar stop met het 10 jaar oude jongetje dat nooit een spelletje kan winnen uit te hangen.

Wat voor een mongolen lopen hier rond op w21. Dit is gewoon achterbaks spelen.

Het is trouwens Farmville ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat heeft dat nu weer met achterbaks spelen te maken man. Zijn er hier nog mensen vinden dat hij gelijk heeft ? Als de meerderheid dat vind dan kunnen we beter stoppen met TW. Wat is oorlog als je niks mag doen ?

Ga dat spelletje (hoe het dan ook heet) dan spelen en stop met zeuren.
 

DeletedUser69459

Guest
Wat heeft dat nu weer met achterbaks spelen te maken man. Zijn er hier nog mensen vinden dat hij gelijk heeft ? Als de meerderheid dat vind dan kunnen we beter stoppen met TW. Wat is oorlog als je niks mag doen ?

Ga dat spelletje (hoe het dan ook heet) dan spelen en stop met zeuren.

Ik snap al dat winnen bij jou op elke manier mag. Fair play ken je denk ik niet.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zeggen degene die mij valselijk proberen te beschuldigen van illegaal scriptgebruik om van mij af te geraken ?
Ik heb dit spel altijd FAIR gespeeld en zal dat ook altijd blijven doen... Maar dit heeft nu eens werkelijk NIKS met fair of niet fair te maken !

Om van jullie te winnen is onfair spelen zelfs niet nodig, Fair spelend is het eigenlijk al wat te makkelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap al dat winnen bij jou op elke manier mag. Fair play ken je denk ik niet.

Dit heeft niks met fairplay te maken noob! Dit is gewoon het spel... Wij halen er weer voordeel uit om ze te edelen. Misschien was je vergeten dat het oorlog is en de bedoeling is om de vijand weg te spelen..
 

Deleted User - 24028

Guest
En toen was die ineens stil... Ergens een schouder gevonden om op uit te huilen ?
 

DeletedUser62862

Guest
peetamqm.jpg
 

DeletedUser64036

Guest
Het is maar een spelletje...


Om van jullie te winnen is onfair spelen zelfs niet nodig, Fair spelend is het eigenlijk al wat te makkelijk ;)

Nu scheer je iedereen over dezelfde kam.
Maar een groep is maar zo sterk als zijn zwakste schakel? :confused:
 

Deleted User - 24028

Guest
Jah nageer de rest maar, eerst iets belachelijk opgooien op een forum en dan doen alsof er niks gebeurt is... typisch !

Het is maar een spelletje...




Nu scheer je iedereen over dezelfde kam.
Maar een groep is maar zo sterk als zijn zwakste schakel? :confused:


Nou als ik niet iedereen over dezelfde kam mag scheren... Wanneer gaat er dan eens iemand (jij miss ??) tonen dat jullie niet allemaal zo makkelijk te verslaan zijn ;)
 
Bovenaan