Oorlog NS-Under

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit is niet naar jou toe bedoeld :) Maar zoals je iets naar boven kan lezen meer op Sean :D
Ringo heeft zijn eigen visie en die is niet altijd even slecht als men denkt. Zoals ook vermeld, zonder hem zou N-S er niet meer zijn geweest.

Yep maar als contactpersoon faalt hij gewoon. Hij kan het misschien prima regelen in N-S maar op t AF en in PM valt er niet met hem te praten, word er iets gezegd wat hem niet aanstaat ? Dan blokeert hij je. Ieder ze'n eigen visie, maar er moet het moet wel kunnen worden bekritiseerd.
 

DeletedUser65875

Guest
Yep maar als contactpersoon faalt hij gewoon. Hij kan het misschien prima regelen in N-S maar op t AF en in PM valt er niet met hem te praten, word er iets gezegd wat hem niet aanstaat ? Dan blokeert hij je. Ieder ze'n eigen visie, maar er moet het moet wel kunnen worden bekritiseerd.

Heb je gelijk in ;)
Een werkpuntje voor hem :rolleyes:
 

DeletedUser72441

Guest
Ordo, Under en Tables zijn gewoon 3x dezelfde stam. Heel normaal dat Ringo dan alle stats pakt. Ben het niet vaak met hem eens, maar dit keer wel.

under en tables zijn dezelfde stam. ordo en tables. niet echt... ja er zitten spelers in van het vroegere ordo. al dan niet met nieuwe spelers of co's op het account.
Ik denk echter dat er ingame niet veel vergelijking is met het ordo van toen en het tables van nu. ordo heeft over zich heen laten lopen. tables doet dat zogoed als niet.

Waarom is deze gast niet leider van N-S. valt een stuk beter mee te praten. Credits naar jou toe.

Ik vind het ook dat hij zich (zeker de laatste tijd) enorm goed opstelt naar de buitenwereld toe ;) dus zeker respect daarvoor :wink:

Als iedereen even dit gedrag zou kunnen volgen (ook wij zelf) zou dit een leuk forum met degelijke argumentaties kunnen worden. veel facts en geen haatdragende of slecht onderbouwde reacties.

dus bedankt art of love en playorfail om de goede toon te zetten voor dit topic, en hopelijk kunnen we zo verder gaan.

kusjes,
Johanna
Comatoes
 

DeletedUser69813

Guest
Hiervoor moet je alleen naar de stats kijken. AF is overbodig in dit geval :) Of toch op jouw argumentatie. Maar inderdaad, de oorlog komt hun handig uit.
Waarheid, maar waarom de stats checken, als het al lekker uitgebreid, als cadeau met een strikje erom, op het AF staat?
Dan volg je de discussies ook, waarin ook de sterktes en zwaktes van beide stammen open en bloot gegeven worden, of iig toch voor een deel :p (om als voorbeeld te noemen, het slechte timen van N-S)

Wij hebben er geen last van als nog meer stammen meedoen, want al ons front is al bezet door N-S en .Pi. :)
Dat is jullie voornaamste front ja, maar volgens mij zouden jullie ook nog een paar kleine frontjes extra kunnen krijgen :p
Maakt uiteindelijk niet héél veel verschil, maar voert de druk toch wat op.
Maargoed, dat is iets wat ik nog moet checken op de kaart, maar ik zal er niet ver naast zitten.
 

DeletedUser65875

Guest
Waarheid, maar waarom de stats checken, als het al lekker uitgebreid, als cadeau met een strikje erom, op het AF staat?
Dan volg je de discussies ook, waarin ook de sterktes en zwaktes van beide stammen open en bloot gegeven worden, of iig toch voor een deel :p (om als voorbeeld te noemen, het slechte timen van N-S)

Inderdaad, maar is maar als dit er niet zou geweest zijn ... Heel deze rimram ;) dan had .Pi nog steeds via stats kunnen kijken en zo deze toch wel tactische zet gemaakt hebben.
Ik ben alleen maar verantwoordelijk voor mijn eigen actie's :) Gelukkig!
 

DeletedUser72441

Guest
we kunnen nu wel zeggen dat n-s geen massa stam meer is ;-)
 

DeletedUser

Guest
.Pi heeft de grijns omdat ze toeslaan op het beste moment, geen front verder, een safecluster dat erg groot is en def in overvloed.
Ze kunnen alleen de tik niet krijgen vanuit Tables door de lopende 2fronten en vanuit N-S niet doordat die Tables als doel hebben (tot nu gezien dan.)
De winnaar hieruit is alleen .Pi niet die nu wel profiteren, maar |D| die alle ruimte en rust krijgt.


Tja dat heb je aan je eigen ego te danken doordat je alleen wilde samenwerken als ik 3 leden op zou geven en dat weigerde. (stomste arrogante eis ooit die ik op tw heb meegemaakt, welke leider geeft er 3 leden op voor een nap met de vijand???) en ja comatoes zal wel weer komen met zijn smoesjes dat ik die 3 leden al wilde kicken maar boeit me niet ik weet wat de waarheid is en waarom ik sommige dingen in een pm verwoord naar een vluchteling

dus ja het was jouw keus om verder te strijden en je hebt nu 2 van de 3 accounten overwonnen (gratsz) nu nog je best doen voor de 3e

Misschien ken ik maar de helft van het verhaal, maar toch. Dit is hoe Gio het kort vertelde.

Giofeyenoord zijn vv lag, van te voren bekend, een langere tijd (2 of 3 weken) bij N-S. N-S wilde zijn vv wel aanpakken, zo gezegd zo gedaan. Maar toen Gio terug kwam heeft N-S een bekende backstab uitgevoerd en zijn acc geinterd zonder enige toestemming van Gio.

Vind de actie zwak genoeg om even op AF te gooien :D

je kan uiteraard geloven wat je wil maar dit is niet de waarheid

Ik deed namelijk v.v. van hem en dat al ruim een maand
ik heb hem diverse keren op w37 of w38 aangeschreven en gevraagd of die terug zou komen
ik kreeg er steeds geen duidelijk antwoord op
ik heb hem toen tot 2 weken geleden ongeveer de tijd gegeven om terug te keren omdat ik al weken zijn v.v. had zo niet dan zou ik hem moeten laten internen, tot 2 dagen geleden heb ik niks meer van hem gehoord dus ben toen begonnen met hem te laten internen

dus niks backstab hij was al vanaf dag 1 inactief en kon wel op w37 of w38 beginnen maar niet meer actief zijn op w36

en om te laten zien dat gio al een maand onder v.v. stond hier een pm toen ik 200 pa naar hem overmaakte en hem op andere wereld vroeg die te activeren omdat de v.v. dat niet kon

King Ringo op 12.04. om 17:13 uur
He gio ik heb 200 pa over gemaakt naar jou maar als v.v. kan ik die niet inzetten dus activeer jij de pa weer ff voor me en dan weer v.v. bij mij neerzetten aub

en dat hij voor 12 april ook al onder v.v. stond en lord ork hem vroeg om te spioneren voor hem bewijst deze pm wel van bravehart naar mij toe
dus lord ork probeert hier nu ons zwart te maken maar onterecht

bravehart1969 op 11.04. om 23:27 uur
lord ork vroeg gio om spion te spelen xd
zijn vrienden gio wou hem ook niet aanvallen las ik

ik heb via de pm geantwoord dat ik de co was
miss dat jij de vv over wil nemen en zo een spel kan spelen ofzoiets xd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Ik voel de liefde weer hangen hier.

Excuses zijn aanvaard. Aan playorfail bied ik ook mijn excuses aan namens het acc Comatoes.
 

DeletedUser73090

Guest
Zoals ik me post begon, dit is hoe Gio het kort vertelde. Dus als het niet waar blijkt te zijn, kan, maar ik vertelde gewoon wat Gio zei.

Verder werd het eerste dorp van Gio op de 22e geedeld door N-S. Dit zou dus betekenen dat je 10 dagen (gelijk aan anderhalve week) de vv gedraaid hebt. En toen begon N-S te edelen. Ben er nogsteeds niet van overtuigd dat het geen backstab is.

Nogmaals, Gio zijn woorden die ik verdedig, dont blame me.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik me post begon, dit is hoe Gio het kort vertelde. Dus als het niet waar blijkt te zijn, kan, maar ik vertelde gewoon wat Gio zei.

Verder werd het eerste dorp van Gio op de 22e geedeld door N-S. Dit zou dus betekenen dat je 10 dagen (gelijk aan anderhalve week) de vv gedraaid hebt. En toen begon N-S te edelen. Ben er nogsteeds niet van overtuigd dat het geen backstab is.

Nogmaals, Gio zijn woorden die ik verdedig, dont blame me.

mijn deadline aan gio was 23 april dacht ik zo nog te weten

he dorp vand e 22 zit anders , kijk maar in de stats dat dorp had ik ervoor geedelt van eggoody terwijl die geclaimd was door sokoh dus die heb ik erna afgestaan aan sokoh nadat ik er ff edels in gemaakt had etc

vanaf 28 april is het internen begonnen omdat ik geen reacties op mijn pm aan hem kreeg op w37/w38 en dan houdt het op een gegeven moment op met wachten
 

DeletedUser1206

Guest
kom speciaal terug voor jou maar ook om te weerspreken dat ik accounten backstab want diegene die me kent weten wel beter


King Ringo op 01.05. om 15:46 uur
Boeit me verder niet alleen hoeft pi nu niet meer pp onze hulp te rekenen na deze backstab

volgens mij had jij een tijdje de kolder in de kop? snap nogsteeds niet hoe wij N-S kunnen stabben :D
 

DeletedUser

Guest
King Ringo op 01.05. om 15:46 uur
Boeit me verder niet alleen hoeft pi nu niet meer pp onze hulp te rekenen na deze backstab

volgens mij had jij een tijdje de kolder in de kop? snap nogsteeds niet hoe wij N-S kunnen stabben :D

ga ik niet eens meer op reageren gelukkig snapt CoC me wel in deze al kunnen zij en sj44kie er niks aan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan