Oorlog NS-Under

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Haha, gewoon nu al alle stammen t zelfde dingetje sturen, kom je nergens meer :)
 

DeletedUser

Guest
welke stam die ook kiest, het eerste wat die doet is alle stamdef opeisen en hun clears want eigen troepen gebruikt die nergens voor
 

DeletedUser19172

Guest
welke stam die ook kiest, het eerste wat die doet is alle stamdef opeisen en hun clears want eigen troepen gebruikt die nergens voor

o bedankt daarvoor, stamdef hebben we nog nooit ergens opgeeist en clears gebruiken we voor de mensen die jouw onzin geloven.
 

DeletedUser44266

Guest
welke stam die ook kiest, het eerste wat die doet is alle stamdef opeisen en hun clears want eigen troepen gebruikt die nergens voor

Deed je zelf ook op w7, je bent geen haar beter.
ventje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Deed je zelf ook op w7, je bent geen haar beter.
ventje

def vragen in een stam waar je 3 maand onder massa aanval ligt van 13 tegenspelers is iets anders dan wat hij doet dus kom niet met zulke antwoorden


en jij zit vol rancune omdat w7 niet te winnen viel
dus kom ook niet met zulke domme antwoorden aub, ik heb meer respect verdient vind ik na la die jaren samenwerking
zonder mij was Only al 3 jaar geleden verloren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
Meer respect verdiend? Je had 50% van de stamdef staan, vroeg altijd wel hulp aan anderen met clearen, maar gaf zelf nooit wat terug. Nee, je hebt niet meer respect verdiend. Je lag vaak onder aanval omdat je een grote bek had en abrikoos bleef uitdagen en jouw negativisme verziekte de sfeer in de stam. Enige wat je deed was leiding ondermijnen (met name mij persoonlijk aanvallen) en sfeer verzieken en def met bakken bij je neer laten zetten. Als we even niet deden wat jij wilde begon je te janken dat je op delete zou gaan. Jij bent het type speler dat het hoog in de bol heeft en gaat stampvoeten als men even niet doet wat jij in het hoofd hebt. (lees wat anderen voor jou zouden moeten doen) Jouw terugkeer (speler van je account afgeschopt) was het slechtste wat Only had kunnen gebeuren. Enige reden waarom je redelijk hoog op de ranking weet te belanden is omdat je tijd teveel hebt, niet vanwege je skills of je prettige persoonlijkheid. Je had er slimmer aan gedaan om deze keer niet te reageren, want deze reactie heb je om gevraagd en ik denk dat velen dit beeld zullen herkennen. Ik heb er dan ook geen twijfel over dat jij en je stam het einde van w36 niet gaan halen.
 
Reactiescore
1.367
Meer respect verdiend? Je had 50% van de stamdef staan, vroeg altijd wel hulp aan anderen met clearen, maar gaf zelf nooit wat terug. Nee, je hebt niet meer respect verdiend. Je lag vaak onder aanval omdat je een grote bek had en abrikoos bleef uitdagen en jouw negativisme verziekte de sfeer in de stam. Enige wat je deed was leiding ondermijnen (met name mij persoonlijk aanvallen) en sfeer verzieken en def met bakken bij je neer laten zetten. Als we even niet deden wat jij wilde begon je te janken dat je op delete zou gaan. Jij bent het type speler dat het hoog in de bol heeft en gaat stampvoeten als men even niet doet wat jij in het hoofd hebt. (lees wat anderen voor jou zouden moeten doen) Jouw terugkeer (speler van je account afgeschopt) was het slechtste wat Only had kunnen gebeuren. Enige reden waarom je redelijk hoog op de ranking weet te belanden is omdat je tijd teveel hebt, niet vanwege je skills of je prettige persoonlijkheid. Je had er slimmer aan gedaan om deze keer niet te reageren, want deze reactie heb je om gevraagd en ik denk dat velen dit beeld zullen herkennen. Ik heb er dan ook geen twijfel over dat jij en je stam het einde van w36 niet gaan halen.

Kan me totaal niet schelen en het lijkt me redelijk veel onzin wat jij hier spammed.
ik vind hem een redelijk persoon om mee te praten, en in de stam regeert hij gewoon goed, anders lukt het niet
een front account dat altijd onder vuur ligt, hoe kan die ergens mee helpen?
lijkt me dat prio dan eerst aanvallen afslaan en counteren is.

hij heeft op w36 in ieder geval zijn sporen verdient door een massa stam succesvol te leiden en nummer 1 te houden.
 

DeletedUser25273

Guest
Tja, jij speelt al bijna een half jaar met hem, ik heb jaren met hem gespeeld, ik zal vast niet weten waar ik het over heb.....:rolleyes: Qua puntengemiddelde is het slechts de zesde stam, rang 1 vind ik niet indrukwekkend met 30 spelers waar andere stammen er gemiddeld ongeveer de helft hebben. Kwestie van tijd voor die eerste plek er niet meer is, groeien ten koste van vijanden is er niet echt meer bij volgens mij, de verliezen zijn groter.
 
Reactiescore
1.367
Tja, jij speelt al bijna een half jaar met hem, ik heb jaren met hem gespeeld, ik zal vast niet weten waar ik het over heb.....:rolleyes: Qua puntengemiddelde is het slechts de zesde stam, rang 1 vind ik niet indrukwekkend met 30 spelers waar andere stammen er gemiddeld ongeveer de helft hebben. Kwestie van tijd voor die eerste plek er niet meer is, groeien ten koste van vijanden is er niet echt meer bij volgens mij, de verliezen zijn groter.

jij weet duidelijk niet waar je het over hebt
dc4kuw.png

En wat dan nog dat het puntengemiddelde laag is? alsof je daar automatisch verder mee komt

Ga AUB terug naar w7
 

DeletedUser1206

Guest
jij weet duidelijk niet waar je het over hebt
dc4kuw.png

En wat dan nog dat het puntengemiddelde laag is? alsof je daar automatisch verder mee komt

Ga AUB terug naar w7

Als wij nog 20 leden aannemen sta je geen 1e meer ;) Dat is de enige reden waarom n-s 1e staat op het moment. Vanwege de enorme hoeveelheid leden. En zullen we de statistieken van .Pi vs N-S er is bijpakken ;)
Groen is .Pi Rood is N-s

8Nu2M.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Als wij nog 20 leden aannemen sta je geen 1e meer ;) Dat is de enige reden waarom n-s 1e staat op het moment. Vanwege de enorme hoeveelheid leden. En zullen we de statistieken van .Pi vs N-S er is bijpakken ;)
Groen is .Pi Rood is N-s

8Nu2M.png

jup, op het moment staan we achter tegen tables , maar vergeet niet dat stelvio op wankelen stond, het is dat we net een nap kregen anders was hij VEEL verloren

By all means, neem maar 20 leden aan
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser38246

Guest
def vragen in een stam waar je 3 maand onder massa aanval ligt van 13 tegenspelers is iets anders dan wat hij doet dus kom niet met zulke idiote antwoorden



en jij zit vol rancune omdat w7 niet te winnen viel
dus kom ook niet met zulke domme antwoorden aub, ik heb meer respect verdient vind ik na la die jaren samenwerking
zonder mij was Only al 3 jaar geleden verloren

Hahaha kingetje toch.
STUUR DEF ANDERS GA IK OP DELETE!!!!!!!!

Ik zie de pm's nog voor me:D:D
 

DeletedUser

Guest
jup, op het moment staan we achter tegen jullie, maar vergeet niet dat stelvio op wankelen stond, het is dat we net een nap kregen anders was hij VEEL verloren

By all means, neem maar 20 leden aan

ja net zoals jullie vorige massa op stelvio zeker waarbij je alle dorpen weer verloor.

Zijde 1:
Spelers: Stelvio
Zijde 2:
Stammen: N-S

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29
Kant 2: 23
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 266,438
Kant 2: 206,308
Verschil: 60,130

chart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan