Oorlog NS-Under

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65875

Guest
Je haalt Ordo & Tables door elkaar, doe ik het, ow nee ..

Emile is gekicked omdat zoals je kan zien, zelf aangeeft van geen schijn van kans. Ik heb VV gedraaid even op het einde, had toen zelf de tijd voor het te doen. En het account is verloren, na zijn toegeving was het duidelijk.

Over het feit dat je het erg vindt dat mensen andere gelijk naar beneden halen ... Je laatste zin - doe je exact hetzelfde.

Hopelijk kom je niet met het excuus, hij deed het ook!
 

DeletedUser20001

Guest
Je haalt Ordo & Tables door elkaar, doe ik het, ow nee ..

Emile is gekicked omdat zoals je kan zien, zelf aangeeft van geen schijn van kans. Ik heb VV gedraaid even op het einde, had toen zelf de tijd voor het te doen. En het account is verloren, na zijn toegeving was het duidelijk.

Over het feit dat je het erg vindt dat mensen andere gelijk naar beneden halen ... Je laatste zin - doe je exact hetzelfde.

Hopelijk kom je niet met het excuus, hij deed het ook!

Julie zijn constant aan het zeuren over duckbang en quenza. Dat jullie die kapot hebben gemaakt etc. dat klopt dan ook helemaal. Maar die accounts waren ook verloren. kicken wij die? Nee want dat is laf om de stats te ontduiken. Maar goed. Dus jullie hebben Emile wel op een onterechte manier gekickt.

Nu zul je wel af komen dat wij al die andere in de steek gelaten hebben om stats te ontduiken.

Nee dat is niet waar is dan mijn antwoord. Je mag ze gebruiken in je stats. Wij hebben ze achter gelaten om een nieuwe stam te vormen. In een nieuwe stam is geen plaats voor alle leden, anders hoeft er geen nieuwe stam te komen. Vandaar dat we afscheid hebben genomen van een aantal accounts.
 

DeletedUser73378

Guest
Julie zijn constant aan het zeuren over duckbang en quenza. Dat jullie die kapot hebben gemaakt etc. dat klopt dan ook helemaal. Maar die accounts waren ook verloren. kicken wij die? Nee want dat is laf om de stats te ontduiken. Maar goed. Dus jullie hebben Emile wel op een onterechte manier gekickt.

Nu zul je wel af komen dat wij al die andere in de steek gelaten hebben om stats te ontduiken.

Nee dat is niet waar is dan mijn antwoord. Je mag ze gebruiken in je stats. Wij hebben ze achter gelaten om een nieuwe stam te vormen. In een nieuwe stam is geen plaats voor alle leden, anders hoeft er geen nieuwe stam te komen. Vandaar dat we afscheid hebben genomen van een aantal accounts.

Dus als 1 stam 1 lid ontslaat omdat die hetzelf niet meer ziet zitten en stopt vindt jij hetzelfde als wat jullie deden namelijk nieuwe stam maken en zo een tiental leden niet meer welkom voelen
Je had ook gewoon ordo kunnen behouden en die 10 kunnen ontslaan maar nee dan zou je helemaal kritiek krijgen en probeerde je het op deze manier te verdoezelen

gewoon een grote backstab stam zijn jullie dat is me inmiddels wel duidelijk
 

DeletedUser65875

Guest
Julie zijn constant aan het zeuren over duckbang en quenza. Dat jullie die kapot hebben gemaakt etc. dat klopt dan ook helemaal. Maar die accounts waren ook verloren. kicken wij die? Nee want dat is laf om de stats te ontduiken. Maar goed. Dus jullie hebben Emile wel op een onterechte manier gekickt.

Er is een verschil hierin hoor.. Emile had niks meer, je gaat me niet zeggen dat duckbang geen troepen meer had ...
Quenza kan ik geloven..

Jullie hadden leden die grensde aan hun, zelfs BG ... jullie verkozen om te internen ipv te deffen, is een verschil.
 

DeletedUser

Guest
Dus als 1 stam 1 lid ontslaat omdat die hetzelf niet meer ziet zitten en stopt vindt jij hetzelfde als wat jullie deden namelijk nieuwe stam maken en zo een tiental leden niet meer welkom voelen
Je had ook gewoon ordo kunnen behouden en die 10 kunnen ontslaan maar nee dan zou je helemaal kritiek krijgen en probeerde je het op deze manier te verdoezelen

gewoon een grote backstab stam zijn jullie dat is me inmiddels wel duidelijk

10 ?
Jij hebt wel duidelijk research hierin gedaan :D
 

DeletedUser14894

Guest
Een stuk actiever geworden hier zie ik. Benieuwd hoelang N-S het nog volhoud. Hoewel ik stiekem soms de neiging heb naar N-S als winnaar. Helaas ken ik de stam N-S en herinner ik mij dan de all hail de king.
 

DeletedUser63918

Guest
Er is een verschil hierin hoor.. Emile had niks meer, je gaat me niet zeggen dat duckbang geen troepen meer had ...
Quenza kan ik geloven..

Jullie hadden leden die grensde aan hun, zelfs BG ... jullie verkozen om te internen ipv te deffen, is een verschil.

De accounts waren kapot, en duckbang was ook opgegeven voor de spelers.
Wij lieten ze alleen in toendertijd Ordo om de stats netjes te houden, anders werden ze direct gekickt.
Nu heb je straks:
Tables vs N-S + Emile + etc.

Dat was de enige reden die wij erachter hadden en dat kan ik garanderen, want mede doro mij werden ze niet gekickt (direct!)
 

DeletedUser

Guest
Dit is het topic voor de oorlog tussen N-S en Tables. Als jullie nog dingen te zeggen over het verleden is het misschien een idee om het in privé uit te praten ipv erover te blijven discussiëren. Bovendien lijkt me dat jullie het toch nooit eens zullen zijn met elkaar, dus gewoon hierover stoppen zou jullie tijd en irritatie kunnen besparen, lijkt me ;)
 

DeletedUser65875

Guest
De accounts waren kapot, en duckbang was ook opgegeven voor de spelers.
Wij lieten ze alleen in toendertijd Ordo om de stats netjes te houden, anders werden ze direct gekickt.
Nu heb je straks:
Tables vs N-S + Emile + etc.

Dat was de enige reden die wij erachter hadden en dat kan ik garanderen, want mede doro mij werden ze niet gekickt (direct!)

Allé, goed :) pak de stats + 15 extra in jullie voordeel, klaar.
 

DeletedUser72441

Guest
Er is een verschil hierin hoor.. Emile had niks meer, je gaat me niet zeggen dat duckbang geen troepen meer had ...
Quenza kan ik geloven..

Jullie hadden leden die grensde aan hun, zelfs BG ... jullie verkozen om te internen ipv te deffen, is een verschil.

dat was ook het geval met duckbang en quenza...

voor de rest is bij jullie hetzelfde gebeurt bij goddes of war? ook snel overgenomen door n-s om de verliezen te beperken bij een gesloopt account. dus geen stenen gooien die eveneens je eigen ruiten uitgooien denk ik dan? ;)

@ papiermolen: Check aub je fact voor je hier je waarheid komt verkondigen. anders zwijg je beter gewoon
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer nergens meer op :D laat alleen de stats spreken


Zijde 1:
Stammen: N-S
Spelers: Emile95, Dober884
Zijde 2:
Stammen: Tables, Ordo
Spelers: lord ork

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 522
Kant 2: 335
Verschil: 187

chart
 

DeletedUser

Guest
Jeeej. Tha real and only king is back. Let's turn those tables :D
 

Deleted User - 1959223

Guest
nu wordt het af weer leuk om te lezen :D ringo is back in business!
 

DeletedUser69813

Guest
Voor 2-3 dagen, en dan heeft ie wel weer een ban aan z'n broek? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer nergens meer op :D laat alleen de stats spreken


Zijde 1:
Stammen: N-S
Spelers: Emile95, Dober884
Zijde 2:
Stammen: Tables, Ordo
Spelers: lord ork

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 522
Kant 2: 335
Verschil: 187

chart

Waarom voor altijd? Statistieken van laatste weken schept een veel duidelijker beeld over hoe de situatie momenteel is.

Zijde 1:
Stammen: N-S
Spelers: Emile95, Dober884
Zijde 2:
Stammen: Tables, Ordo
Spelers: lord ork

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 348
Kant 2: 292
Verschil: 56

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 89
Verschil: 69

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,465,459
Kant 2: 2,436,116
Verschil: 29,343

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 177,449
Kant 2: 842,527
Verschil: 665,078

chart



Nvm, begrijp al waarom je die niet wou posten.
 

DeletedUser

Guest
Waarom voor altijd? Statistieken van laatste weken schept een veel duidelijker beeld over hoe de situatie momenteel is.




Nvm, begrijp al waarom je die niet wou posten.

dat boeit me niet zo ik had geen zin om datums weer ff op te zoeken want eigenlijk moet het vanaf verklaring oorlog Ordo zijn

maar dan komen die dichter bij mijn stats uit dan bij de jouwe, laatste week staat tables op winst ja dat wel
 

DeletedUser63918

Guest
Het is nu nogmaals n-s vs tables, dat je oude stats erbij neemt alr.

En normaal moet het stipt op datum van jou, wat is er gebeurd tijdens je afban? :D

Geef dan alleen 2x de stats een keer met en een keer zonder..

Trouwens Lord Ork zat in ordo maar is geen ex tables, waarom zit die dan bij de stats? Geen betrekking op de oorlog tussen de beide stammen?
 

DeletedUser

Guest
Het is nu nogmaals n-s vs tables, dat je oude stats erbij neemt alr.

En normaal moet het stipt op datum van jou, wat is er gebeurd tijdens je afban? :D

Geef dan alleen 2x de stats een keer met en een keer zonder..

Trouwens Lord Ork zat in ordo maar is geen ex tables, waarom zit die dan bij de stats? Geen betrekking op de oorlog tussen de beide stammen?

omdat ik emile en dober884 er ook bij gezet hebt, maar ja dat snap een noob uit tables niet
en het is nog in jullie voordeel ook want lord ork staat voor op n-s
 

DeletedUser72441

Guest
Nog 1 laatste keer ringo, en als je het dan nog niet snapt... tjah.. dan zal je het nooit niet snappen dat je absurde posts en tegenstrijdige reacties post:

dus : King ringo verklaard bij de oprichting van tables (toen tijdelijke naam under) dat hij de oorlog tegen ordo gewonnen heeft.
King ringo verklaard een nieuwe oorlog 2dagen (ofzoiets) na de oprichting van tables (toen under)
Tijdens de posts van de stats gebruikt king ringo zoals het hoort de stats vanaf de officiele oorlogsverklaring op het AF. (hierbij gooit hij nog wat verliezen uit de stats tegen tables, maar no worries, we doen er zeker niet moeilijk over:D )
Dan kickt king ringo, emile uit de stam wegens een account die door tables kapot is gemaakt om de verliezen te verdoezelen. (word toegegeven door stamlid). ook kickt hij nog een ander lid die daar lag omdat deze het niet meer zag zitten door de weinige hulp en het verlies van zijn stamleden in zijn regio. (deze kick kan ik nog wel begrijpen, aangezien je deze verliezen half en half niet aan je eigen stam hebt te wijten).

maar nu ga je ineens er statistiekjes gaan bijhalen uit de oorlog met ordo die jij in het verleden al gewonnen hebt?
dat noem ik nu eens echt de stats gaan verdraaien. die winsten van jullie zijn (misschien buiten een paar dorpen?) allemaal op mensen gebeurt die niet in tables zitten en er ook nooit hebben ingezeten.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan