Oorlog NS-Under

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik hou niet van lange oorlogsverklaringen en ook niet van vluchtelingen die de stats denken te ontvluchten dus bij deze gaan we gewoon door zowel tegen Under als tegen resterende van ordo

Bondgenoot Navy Seals
Vijand construction
Titel We accepteren geen vluchtelingen
Start vandaag om 14:30:42 uur
Einde ---
Duur 0:01:25
Forumthread
Verklaring Gewoon omdat we nog niet klaar waren en vluchten geen zin heeft
 

DeletedUser

Guest
King ringo snapt het weinig woorden maar daden.
Was bij ordo wel anders veel woorden en geen daden :p
 

DeletedUser73154

Guest
Ik hou niet van lange oorlogsverklaringen en ook niet van vluchtelingen die de stats denken te ontvluchten dus bij deze gaan we gewoon door zowel tegen Under als tegen resterende van ordo

Bondgenoot Navy Seals
Vijand construction
Titel We accepteren geen vluchtelingen
Start vandaag om 14:30:42 uur
Einde ---
Duur 0:01:25
Forumthread
Verklaring Gewoon omdat we nog niet klaar waren en vluchten geen zin heeft


Binnen een maandje ga je weeral een oorlogsverklaring mogen doen omdat Under opnieuw een nieuwe stam gaan oprichten om de stats weeral te kunnen ontduiken.

Het zijn allemaal statsgeilers :D
 

DeletedUser73166

Guest
Ben altijd meer bij het Ordo kamp betrokken geweest, maar nu hebben ze me toch teleurgesteld !
 

DeletedUser14894

Guest
Wie zegt dat wij vluchten? Alsof wij klaar zijn met N-S haha XD!! Kerel we zijn amper begonnen. Afgelegen stamgenoten van ordo aanvallen dekt goed de stats inderdaad, eens zien of het je lukt als je het echte cluster wilt aanvallen.
 

DeletedUser73272

Guest
Wie zegt dat wij vluchten? Alsof wij klaar zijn met N-S haha XD!! Kerel we zijn amper begonnen. Afgelegen stamgenoten van ordo aanvallen dekt goed de stats inderdaad, eens zien of het je lukt als je het echte cluster wilt aanvallen.

Hmm.. Het "echte cluster"... Wat waren de andere Ordo leden die jullie stabben dan? slechts tijdwinning?
 

DeletedUser69813

Guest
Wie zegt dat wij vluchten? Alsof wij klaar zijn met N-S haha XD!! Kerel we zijn amper begonnen. Afgelegen stamgenoten van ordo aanvallen dekt goed de stats inderdaad, eens zien of het je lukt als je het echte cluster wilt aanvallen.

moeten jullie nog beginnen? dan zou ik dat toch maar eens snel gaan doen, want jullie stats worden er echt niet beter op.

en vluchten? hoe noem je het dan, als je een nieuwe stam opricht met dezelfde spelers (minus een paar inactieve spelers, en spelers die jullie niet konden gebruiken) omdat de stats er slecht uit begonnen te zien? Want hier lijkt het uiteindelijk op.
 

DeletedUser

Guest
Geen woorden maar daden , je zal nog wel van ons te horen krijgen N-S.
En stats ontvluchten haha het enige wat ik weet is dat het hervormde ordo maar 2dorpen fso is verloren in totaal ;)
 

DeletedUser65875

Guest
Wie zegt dat wij vluchten? Alsof wij klaar zijn met N-S haha XD!! Kerel we zijn amper begonnen. Afgelegen stamgenoten van ordo aanvallen dekt goed de stats inderdaad, eens zien of het je lukt als je het echte cluster wilt aanvallen.

Omdat rawna11 echt N-S cluster was hé hahaha
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie sluiten een oorlog om dan daarna niets te doen? De 'echte kern' had beter de andere leden eens ondersteunt, want in deze oorlog hebben we nog niet veel 'tegenwind' gekregen hoor. :D
 

DeletedUser63918

Guest
Ringo als we stats willen ontlopen dan help je ons nu?
Post dan tenminste link naar het topic Ordo vs NS.
En dan met de stats, ik zou de eindstats dan ook nog in dar topic zetten.
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat wij vluchten? Alsof wij klaar zijn met N-S haha XD!! Kerel we zijn amper begonnen. Afgelegen stamgenoten van ordo aanvallen dekt goed de stats inderdaad, eens zien of het je lukt als je het echte cluster wilt aanvallen.

ah nu zie ik een oude spelnaam nastynick, is geen tegenstander van mijn formaat :)

en praatjes vullen geen gaatjes de oorlog durfden jullie gisteren bij jullie oprichting al niet uit te roepen dus vanwaar die angst?? dus heb ik het maar alvast gedaan want we zijn nog lang niet klaar met vluchtelingen

en ik heb altijd gezegd ik onthou daden van mensen en dat jij o.a.a gevlucht ben uit NS heb ik gelijk egzegd die is mijn en dat merk je binnenkort wel

onze strijders zullen van zich laten horen

jullie die ons de oorlog verklaard hebben 4 weken geleden, wat hebben jullien gepresteerd? juist 1 afgelegen speler aangevallen en dan beschuldig ej ons ervan dat we afgelegen zwakke spelers aanpakken?

king of perfection afgelegen? NEE
quenza en duckbang afgelegen? NEE
doncammilo afgelegen? JA

dus conclusie pot verwijt de ketel en er is geen stam gevoel bij jullie en geven jullie geen def aan leden in nood en dat was al zo toen jullie nog in NS zaten, nooi heb ik jullie clubje def of clears zien geven

kaskahi hd er beter aan gedaan jullie te laten vallen en lordork etc mee verder te gaan

Ringo als we stats willen ontlopen dan help je ons nu?
Post dan tenminste link naar het topic Ordo vs NS.
En dan met de stats, ik zou de eindstats dan ook nog in dar topic zetten.

deze opmerking snap ik niet maar zal wel weer aan mij liggen
 

DeletedUser

Guest
ah nu zie ik een oude spelnaam nastynick, is geen tegenstander van mijn formaat :)

en praatjes vullen geen gaatjes de oorlog durfden jullie gisteren bij jullie oprichting al niet uit te roepen dus vanwaar die angst?? dus heb ik het maar alvast gedaan want we zijn nog lang niet klaar met vluchtelingen

en ik heb altijd gezegd ik onthou daden van mensen en dat jij o.a.a gevlucht ben uit NS heb ik gelijk egzegd die is mijn en dat merk je binnenkort wel

onze strijders zullen van zich laten horen

jullie die ons de oorlog verklaard hebben 4 weken geleden, wat hebben jullien gepresteerd? juist 1 afgelegen speler aangevallen en dan beschuldig ej ons ervan dat we afgelegen zwakke spelers aanpakken?

king of perfection afgelegen? NEE
quenza en duckbang afgelegen? NEE
doncammilo afgelegen? JA

dus conclusie pot verwijt de ketel en er is geen stam gevoel bij jullie en geven jullie geen def aan leden in nood en dat was al zo toen jullie nog in NS zaten, nooi heb ik jullie clubje def of clears zien geven

kaskahi hd er beter aan gedaan jullie te laten vallen en lordork etc mee verder te gaan

Je bent echt niet goed wijs als je zegt dat we BTK beter hadden laten vallen voor lord ork ;)
 

DeletedUser63918

Guest
deze opmerking snap ik niet maar zal wel weer aan mij liggen

Ik hou niet van lange oorlogsverklaringen en ook niet van vluchtelingen die de stats denken te ontvluchten dus bij deze gaan we gewoon door zowel tegen Under als tegen resterende van ordo

We denken niets te ontvluchten, dat wou ik duidelijk maken.
Als jullie er zoveel waarde aan hechten en steeds komen met dat argument zet ze dan maar in de begin post?

Hoop dat dit met de ligging te maken heeft? ;)

Klopt, qua ervaring is het een domme keus, qua ligging de juiste.
 

DeletedUser

Guest
We denken niets te ontvluchten, dat wou ik duidelijk maken.
Als jullie er zoveel waarde aan hechten en steeds komen met dat argument zet ze dan maar in de begin post?



Klopt, qua ervaring is het een domme keus, qua ligging de juiste.

Lol dat doen jullie wel degelijk jullie ontvluchten namelijk een stuk front door de spelers te laten vallen.
Dit is gewoon zeer zwak en triest.

En dan ook nog roepen kom maar op tegen de harde kern.
Hoe lachwekkend willen jullie jezelf over laten komen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan