Oorlog NS-Under

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
en hier zoals beloofd alweer een bewering van de harde kern ordo/Under neergehaald
gisteren zei men dat NS nog nooit of niet meer dan 2 dorpen van de harde kern had geedelt alleen van de achterblijvers
terwijl de oorlog tegen Ordo ook doorgaat doen we alvast wat kleine prikacties tegen under en zie hier de eerste stats sinds oorlogsverklaring van gisteren

Zijde 1:
Stammen: N-S
Zijde 2:
Stammen: Under.

Timeframe: 21/04/2014 14:30:42tot22/04/2014 14:39:26



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 2
Verschil: 6

chart




Ik reken mezelf tot 1 van de ervaren spelers van tw en dat mag ook wel na 7 jaar continu dit spel spelen en in meerdere stammen leider geweest te zijn

skills heb ik welzeker alleen gebruik ik ze meestal niet omdat met het belabberde lage niveau van de tegenstanders meestal niet hoeft

zodra ik merk dat een tegenstanders goed is ga ik pas skills gebruiken maar op deze wereld behalve call of cthula nog niet tegengekomen

Deze stats bewijzen dus echt wel dat de "oorlog" over is ...
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste, als je een edeltrein verstuurd die niet op 400 ms is er sowieso iets mis. Elke speler kan gewoon t-timen of gewoon doodsimpel de timer downloaden. Ten tweede, als jij de skills hebt, zou je dus gewoon bij de 1/4 de horen die het wel kan ;).

er zit een verschil in skills hebben en skille gebruiken, ik heb ze wel maar gebruik ze niet omdat het tegen jullie niet nodig is
 

DeletedUser

Guest
Succes N-S, je zal het nodig hebben.
Ben het een beetje beu dat er altijd een grote mond op het AF word opgezet door jullie.

Yup er is een nieuwe stam, maar maakt ons dat vluchtelingen?

Goed beetje felle bek hoort bij het spel zeker?

Maar ik herinner me iemand die ooit zei een veldslag is de oorlog niet.

Dus mss de felle bek thuis laten tot de oorlog effectief afgelopen is?
 
Reactiescore
2.303
Succes N-S, je zal het nodig hebben.
Ben het een beetje beu dat er altijd een grote mond op het AF word opgezet door jullie.

Yup er is een nieuwe stam, maar maakt ons dat vluchtelingen?

Goed beetje felle bek hoort bij het spel zeker?

Maar ik herinner me iemand die ooit zei een veldslag is de oorlog niet.

Dus mss de felle bek thuis laten tot de oorlog effectief afgelopen is?

Waarom is de stam dan weg, als de veldslag de oorlog niet is?
Het is niet N-S alleen die een grote mond openzet...
 

DeletedUser65875

Guest
Succes N-S, je zal het nodig hebben.
Ben het een beetje beu dat er altijd een grote mond op het AF word opgezet door jullie.

Yup er is een nieuwe stam, maar maakt ons dat vluchtelingen?

Goed beetje felle bek hoort bij het spel zeker?

Maar ik herinner me iemand die ooit zei een veldslag is de oorlog niet.

Dus mss de felle bek thuis laten tot de oorlog effectief afgelopen is?

Jullie voeden onze mond alleen maar met jullie acties ... of nuja, geen acties bij sommige hé

Maar bedankt voor het succes, zelfde voor jullie.
 

DeletedUser70393

Guest
Het zegt genoeg over NS dat ze juist die leden eruit gepakt hebben, en dat is enkel positief. Ns heeft aangetoond inzicht te hebben, een belangrijk aspect waarmee je verder kan komen, neem jullie verlies als een man in plaats van continu te lopen zeuren oo NS dat ze enkel afgelegen spelers pakken, dat is hun goed recht. Door de zwakke spelers eruit te pikken hebben ze het Ordo van destijds flink wat schade toegedaan en dit word bevestigd met het starten van Under, het achterlaten van bepaalde trouwe leden.

What he said!:eek:
 

DeletedUser20001

Guest
Ik ben nu in een leuke strijd verwikkeld met ComaToes, en aan beide zijde zijn er best wel skills. wat ik er leuk aan vindt is dat we gewoon met elkaar kunnen strijden zonder elkaar voor van alles uit te maken. Het is een spelletje hoor! Zou het wel naar vinden als wij in c64 uit de stam worden gezet omdat de stats tegen zouden vallen of omdat we te ver liggen van ons stamcluster.

Je gaat als stam de oorlog aan en dan dien je als stam te winnen of te verliezen!

Snippen als een malle ATM. Het enige jammere is dat ik alleen op jou ging en jij met 5 andere mij aanvalt. Dan word het lastig. Liever 1 op 1 gedaan me je :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Ten eerste, als je een edeltrein verstuurd die niet op 400 ms is er sowieso iets mis. Elke speler kan gewoon t-timen of gewoon doodsimpel de timer downloaden. Ten tweede, als jij de skills hebt, zou je dus gewoon bij de 1/4 de horen die het wel kan ;).

Je snapt dat je enkel jezelf en je stam voor schut zet met je afgelopen paar posten he? Nogal erg vreemd om de tegenstander te verwijten niet te kunnen timen, maar er wel zoveel dorpen aan verliezen. Dan zou ik me wat minder bezig houden met de time-vaardigheden van N-S en wat meer met de vaardigheden van je eigen stam(genoten).
 

DeletedUser

Guest
Snippen als een malle ATM. Het enige jammere is dat ik alleen op jou ging en jij met 5 andere mij aanvalt. Dan word het lastig. Liever 1 op 1 gedaan me je :)


Ten eerste vallen we met vier personen aan is het niet? En allemaal kleiner dan dat jij bent!

Ten tweede zijn jullie werderom zelf begonnen met aanvallen, en dat was ook niet alleen op dober dan. En dan ook met allemaal grotere spelers!

Ten derde ben ik een relatief kleine speler in deze wereld en niet dom om het alleen tegen jou op te nemen natuurlijk ;)

Ik zit natuurlijk niet voor niets in een stam en dan speel je dus samen, zowel in het verdedigen als in het aanvallen. Daar is toch niets mis mee?

Groet Simon
 

DeletedUser60969

Guest
Je snapt dat je enkel jezelf en je stam voor schut zet met je afgelopen paar posten he? Nogal erg vreemd om de tegenstander te verwijten niet te kunnen timen, maar er wel zoveel dorpen aan verliezen. Dan zou ik me wat minder bezig houden met de time-vaardigheden van N-S en wat meer met de vaardigheden van je eigen stam(genoten).

Ik snap je punt wel, ook over het timen. Maar als je skills niet gebruikt omdat je zegt dat je het niet nodig bent, dan had je er toch meer uit kunnen halen dan dat er nu is gedaan? Bij welke tegenstander dan ook, je gaat toch niet minder je best doen en daardoor meer schade oplopen? Ik neem aan dat King Ringo wel timed(Verdere skills gebruikt hij niet zoals hij al aangaf), maar als anderen niet een treintje kunnen sturen zullen ze ongetwijfeld meer dorpjes kunnen pakken als ze wel getimed hadden (Al kun je een treintje van 400 MS nu ook weer niet echt een skill noemen, maar dat terzijde)
 

DeletedUser53416

Guest
Je snapt dat je enkel jezelf en je stam voor schut zet met je afgelopen paar posten he? Nogal erg vreemd om de tegenstander te verwijten niet te kunnen timen, maar er wel zoveel dorpen aan verliezen. Dan zou ik me wat minder bezig houden met de time-vaardigheden van N-S en wat meer met de vaardigheden van je eigen stam(genoten).

Wat hij zegt
 

DeletedUser20001

Guest
Ten eerste vallen we met vier personen aan is het niet? En allemaal kleiner dan dat jij bent!

Ten tweede zijn jullie werderom zelf begonnen met aanvallen, en dat was ook niet alleen op dober dan. En dan ook met allemaal grotere spelers!

Ten derde ben ik een relatief kleine speler in deze wereld en niet dom om het alleen tegen jou op te nemen natuurlijk ;)

Ik zit natuurlijk niet voor niets in een stam en dan speel je dus samen, zowel in het verdedigen als in het aanvallen. Daar is toch niets mis mee?

Groet Simon

Heb wel clears van meer dan 4 N-S spelers binnen gekregen. Maar maakt niet uit. Wij zijn inderdaad begonnen. Maar maakt niet uit deze veldslag winnen jullie.

Maar je bent kleiner. Maar punten vechten net hè.

Mvg
Stijn
 

DeletedUser59685

Guest
Succes N-S, je zal het nodig hebben.
Ben het een beetje beu dat er altijd een grote mond op het AF word opgezet door jullie.

Yup er is een nieuwe stam, maar maakt ons dat vluchtelingen?

Goed beetje felle bek hoort bij het spel zeker?

Maar ik herinner me iemand die ooit zei een veldslag is de oorlog niet.

Dus mss de felle bek thuis laten tot de oorlog effectief afgelopen is?


Het is toch ordo die een felle bek had opgezet in het begin hoor, en dachten eventjes dat hoopjes noobs op te edelen en als een baas eruit komen. Dat bleek verkeerd te zijn dus n-s heeft zeker het recht om een felle bek op te zetten (indien ze dit al doen).
En aangezien under een samenstelling van ordo is zie ik dit nog steeds zo.
 

DeletedUser

Guest
Heb wel clears van meer dan 4 N-S spelers binnen gekregen. Maar maakt niet uit. Wij zijn inderdaad begonnen. Maar maakt niet uit deze veldslag winnen jullie.

Maar je bent kleiner. Maar punten vechten net hè.

Mvg
Stijn

Meer punten betekent meestal wel meer dorpen he ;)
Meer dorpen betekent meestal ook meer troepen ;)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser14894

Guest
Duss...nu nog nuttige info op het af :). Vanaf nu weer jongens/meisjes.
 

DeletedUser

Guest
Snippen als een malle ATM. Het enige jammere is dat ik alleen op jou ging en jij met 5 andere mij aanvalt. Dan word het lastig. Liever 1 op 1 gedaan me je :)

Jij legt precies het pijnpunt bloot van jullie stam en onze stam

Wij weten wat tribal wars betekend namelijk stammenspel dus we werken samen in onze stam

jullie weten dat blijkbaar niet en zijn allemaal einzelgangers die niks voor anderen over hebben, wellicht jij wel maar je leiding niet dat hebben ze al te vaak bewezen dus je hebt gewoon helaas voor de verkeerde stam gekozen toen konijn ermee ophield

Ik snap je punt wel, ook over het timen. Maar als je skills niet gebruikt omdat je zegt dat je het niet nodig bent, dan had je er toch meer uit kunnen halen dan dat er nu is gedaan? Bij welke tegenstander dan ook, je gaat toch niet minder je best doen en daardoor meer schade oplopen? Ik neem aan dat King Ringo wel timed(Verdere skills gebruikt hij niet zoals hij al aangaf), maar als anderen niet een treintje kunnen sturen zullen ze ongetwijfeld meer dorpjes kunnen pakken als ze wel getimed hadden (Al kun je een treintje van 400 MS nu ook weer niet echt een skill noemen, maar dat terzijde)

nee edels time ik ook niet en er is pas 1 trein doodgelopen dus schade valt mee

Duss...nu nog nuttige info op het af :). Vanaf nu weer jongens/meisjes.

u wens is mijn command

Zijde 1:
Stammen: N-S
Zijde 2:
Stammen: Under.

Timeframe: 21/04/2014 14:30:42tot23/04/2014 02:23:11


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17
Kant 2: 3
Verschil: 14

chart
 

DeletedUser

Guest
lol ik dacht dat er een nieuw begin was daar :p
Blijkbaar gaan ze gewoon op de oude voet verder namelijk dorpen verliezen aan N-S :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan