cluster contest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47506

Guest
Ahja, Nakur de blauwe ruiter van Konijn had ook gestuurd ja. dat jij had gestuurd heb ik niet meegekregen, maar is achteraf wel logisch natuurlijk, dus stom dat ik dat niet meegerekend heb :$.

We realiseren ons natuurlijk dat als Ordo er echt werk van had gemaakt om OS te sturen, dat we er niet doorheen gekomen waren. Echter wisten wij niet van de verminderde activiteit van het Saltzer account, dus dit was inderdaad puur geluk. Dus eigenlijk haalt dit inderdaad zoals Befalas al zegt, de glorie een beetje weg van de overwinning :(

Maar in ieder geval bedankt voor het wederzijdse respect, dat wordt zeer gewaardeerd :).
Jammer dat dat veel te weinig voorkomt op TW, dat tegenstanders respect aan elkaar tonen.

Of aan de andere kant: Zo'n goeie timing hebben om het account Saltzer het efficients van de kaart te vegen.
 
Reactiescore
255
Toch best een leuk clustertje voor deze fase. :D

nl36

Beest cluster hebben we :cool:
 

DeletedUser

Guest
Of aan de andere kant: Zo'n goeie timing hebben om het account Saltzer het efficients van de kaart te vegen.

Inderdaad, ze hebben een heel goede timing gebruikt en dat heeft zeer hard in hun voordeel gewerkt.
 

DeletedUser63918

Guest
Of aan de andere kant: Zo'n goeie timing hebben om het account Saltzer het efficients van de kaart te vegen.
Vraag me ook af wat er gebeurd zou zijn als spelers van Saltzer toen niet te druk waren.

Alleen lastig om zulke dingen te timen :')
Dan is het puur geluk geweest.

Kijken wat Global gaat brengen in een verder stadium.
Zuid-westen met Ordo, Konijn en Global kan nog leuk worden opzich.
 

DeletedUser69813

Guest
Vraag me ook af wat er gebeurd zou zijn als spelers van Saltzer toen niet te druk waren.
we zullen het helaas nooit weten :(
het is zoals het is en het gaat zoals het gaat.


Dan is het puur geluk geweest.

Kijken wat Global gaat brengen in een verder stadium.
Zuid-westen met Ordo, Konijn en Global kan nog leuk worden opzich.
Konijn..... die hoef je niet mee te rekenen. Als ik zie hoe Stelvio daar doorheen beukt, twijfel ik aan de kwaliteit van die stam.
en nouja, ik denk dat wij ons mannetje echt wel kunnen staan :)
maar dat zullen we tegen die tijd wel zien.
 

DeletedUser

Guest
we zullen het helaas nooit weten :(
het is zoals het is en het gaat zoals het gaat.



Konijn..... die hoef je niet mee te rekenen. Als ik zie hoe Stelvio daar doorheen beukt, twijfel ik aan de kwaliteit van die stam.
en nouja, ik denk dat wij ons mannetje echt wel kunnen staan :)
maar dat zullen we tegen die tijd wel zien.

Dat zijn de goede aanvallen van stelvio ook heh :D
 

DeletedUser

Guest
Kijken wat Global gaat brengen in een verder stadium.
Zuid-westen met Ordo, Konijn en Global kan nog leuk worden opzich.

Voor zover wij weten, en voor zover wij kunnen zien stelt Konijn niet enorm veel voor. Arroganti komt erg onzeker over en ik heb zelfs al iemand gehad die mij met ziektes uit begon te schelden (Ingame).
Treintjes van wel 400 milliseconden. Continu faken uit dezelfde dorpen, waarvan je dan allang weet dat het def is... Tja..
Echter zullen er uiteraard goede spelers in zitten. En zal Arroganti ook wel klapjes uit kunnen delen. Maar toch..

Het zuiden is leuker. Daar hebben we onze vriendjes uit Irri ^_^
 

DeletedUser63918

Guest
Voor zover wij weten, en voor zover wij kunnen zien stelt Konijn niet enorm veel voor. Arroganti komt erg onzeker over en ik heb zelfs al iemand gehad die mij met ziektes uit begon te schelden (Ingame).
Treintjes van wel 400 milliseconden. Continu faken uit dezelfde dorpen, waarvan je dan allang weet dat het def is... Tja..
Echter zullen er uiteraard goede spelers in zitten. En zal Arroganti ook wel klapjes uit kunnen delen. Maar toch..

Het zuiden is leuker. Daar hebben we onze vriendjes uit Irri ^_^

Treintjes van jullie zitten ook volle secondes tussen..
Gisteren nog een edel 50lc, edel 50lc, edel50lc, clear zonder edel gezien..
Ook soort van getimed. iets meer dan 1 seconden ertussen.
Ofja, zo was het gisteren op Saltzer.


Ik ken nog een a 2 spelers uit konijn die er qua ervaring zeker wel mogen wezen. Voor de rest geen idee..
 

DeletedUser

Guest
Treintjes van jullie zitten ook volle secondes tussen..
Gisteren nog een edel 50lc, edel 50lc, edel50lc, clear zonder edel gezien..
Ook soort van getimed. iets meer dan 1 seconden ertussen.
Ofja, zo was het gisteren op Saltzer.


Ik ken nog een a 2 spelers uit konijn die er qua ervaring zeker wel mogen wezen. Voor de rest geen idee..

Zullen we ze prikken met een stok? Misschien dat we dan wat beweging zien in dat nest :eek:

Maar toch, 1 sec is nog steeds beter dan wat ik laatst van Killrick binnen zag komen. Een welgetimede ezel van wel 30seconden! (Naar beneden afgerond waarschijnlijk lol)

Dus ben benieuwd :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan