cluster contest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jullie beseffen toch, dat jullie bij de eerste tegenslag dubbel zo hard op je bek zullen gaan @ AF? Door je nu zo te gedragen na wat amper een overwinning te noemen is :p
 

DeletedUser63918

Guest
Zullen we ze prikken met een stok? Misschien dat we dan wat beweging zien in dat nest :eek:

Maar toch, 1 sec is nog steeds beter dan wat ik laatst van Killrick binnen zag komen. Een welgetimede ezel van wel 30seconden! (Naar beneden afgerond waarschijnlijk lol)

Dus ben benieuwd :D

1 seconden zou dan beter zijn als de clear voor de edels kwam die normaal na de edelclear moeten komen?
Wazige zin, haha.
 

DeletedUser

Guest
Meh,

Wij hebben het gewoon niet zo op Konijn :p

Spionnen in stammetjes plaatsen etc. Maar dan toch weer leuk als je screenshots van hun forum doorgestuurd krijgt Ghehe :D
De PM's waar ze zitten te schelden worden ook niet echt op prijs gesteld (*kuch wall007*)
 

DeletedUser63918

Guest
Schelden is wel erg zwak ja. Voor de rest, konijntjes zijn wel lief. :)
 

DeletedUser69813

Guest
Jullie beseffen toch, dat jullie bij de eerste tegenslag dubbel zo hard op je bek zullen gaan @ AF? Door je nu zo te gedragen na wat amper een overwinning te noemen is :p

laat ons even blij zijn :(

maar in ieder geval hebben we al duidelijk laten weten dat deze "overwinning" niet zonder slag of stoot aan kwam, en dat we zeker respect hebben voor de tegenstander.
Iets wat weinig op dit AF gebeurt, gezien bijna iedereen elkaar de grond hier in boort bij elke nederlaag die de tegenstander lijd.

en zoals befalas al zegt, hebben wij het inderdaad niet zo op konijn.
Er zitten wel enkele goede en leuke spelers tussen, daar niet van, maar de rest is gewoon..... poep
 

DeletedUser

Guest
laat ons even blij zijn :(

maar in ieder geval hebben we al duidelijk laten weten dat deze "overwinning" niet zonder slag of stoot aan kwam, en dat we zeker respect hebben voor de tegenstander.
Iets wat weinig op dit AF gebeurt, gezien bijna iedereen elkaar de grond hier in boort bij elke nederlaag die de tegenstander lijd.

en zoals befalas al zegt, hebben wij het inderdaad niet zo op konijn.
Er zitten wel enkele goede en leuke spelers tussen, daar niet van, maar de rest is gewoon..... poep

Ik wist niet dat je tegenstander poep noemen respectvol was :/
 

DeletedUser

Guest
ouwe rot.

Terug onder je steen jij :p

Hee Buddy,

Ik lees nu al een half uur dat kl..te AF om te zoeken waar jij speelt maar ik kom er niet uit man. Hoe is het btw? Jaaaaaaren terug zie ik alweer en ik zie ook al dat je geklier had met .howlin? Goed bezig, Dat vind ik maar al te leuk!

Niks steen, ik ben gepromoveerd tot rots :)

X
 

DeletedUser57683

Guest
Hee Buddy,

Ik lees nu al een half uur dat kl..te AF om te zoeken waar jij speelt maar ik kom er niet uit man. Hoe is het btw? Jaaaaaaren terug zie ik alweer en ik zie ook al dat je geklier had met .howlin? Goed bezig, Dat vind ik maar al te leuk!

Niks steen, ik ben gepromoveerd tot rots :)

X

tijd om weer terug te gaan onder je rots dus :p
En Fre speelt nergens, die faalt alleen :p
 

DeletedUser

Guest
Hee Buddy,

Ik lees nu al een half uur dat kl..te AF om te zoeken waar jij speelt maar ik kom er niet uit man. Hoe is het btw? Jaaaaaaren terug zie ik alweer en ik zie ook al dat je geklier had met .howlin? Goed bezig, Dat vind ik maar al te leuk!

Niks steen, ik ben gepromoveerd tot rots :)

X

Thaha :p

Peuter power is mijn accountje!
Mooizo. Graniet? Of eerder kalk? :p
 

DeletedUser72415

Guest
Before :
30trvk7.png

18 days later :

hyu6I7W.png

Legende :
Dei! = wit
DaGGa = blauuw
dutchnoise = lichtblauw : mijn moraalbreker/dorpenuitbouwer
metin2 = geel : Mijn fusiepartner, dorpenuitbouwer , moraalbreker en slaaf
 

DeletedUser42161

Guest
Hier mijn clustertje :)
Omdat het zo stil is geworden haha

bdthqw.png
 

DeletedUser42161

Guest
@kwakje22

Goed opgemerkt, de meeste spelers begonnen hier alleen op het accaunt.
Maar wij zullen alles lekker rustig aan doen :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan