cluster contest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tsjah. Nu nog wel ja. Zitten daar ook wel echte pro's in de omgeving.
Tegen plox ook met 3 man. Ongeveer 150k totaal tegen 20k van Plox.

1 tegen 1 durven ze het daar niet aan..

Zie inderdaag dat er daar een klein massje ofsow word gedaan tegen hem. Misschien zwak, maar effectief is het ook zo te zien. Maar nu is het cluster wel een beetje veranderd :')
 

DeletedUser63918

Guest
Zie inderdaag dat er daar een klein massje ofsow word gedaan tegen hem. Misschien zwak, maar effectief is het ook zo te zien. Maar nu is het cluster wel een beetje veranderd :')

Naja, klopt, maar dan nog.
Het niveau daar is wel bijna zielig te noemen. 1 tegen 1 doen ze niets op slijmen na..
 

DeletedUser69813

Guest
Naja, klopt, maar dan nog.
Het niveau daar is wel bijna zielig te noemen. 1 tegen 1 doen ze niets op slijmen na..

Ik neem aan dat jij een van de tig co's op Saltzer bent. Daarnaast laat je nu blijken dat je niet bepaald goed tegen je verlies kan, wat prima is, zelf kan ik namelijk ook niet tegen mijn verlies.

Echter vind ik het niet bepaald terecht dat je hier nu met modder aan het gooien bent.
Allereerst hebben jullie zelf ons tot jullie vijand gemaakt (en met jullie, bedoel ik het gehele Saltzer account). Meerdere keren hebben jullie ons, met weinig succes, geprobeerd te edelen. Prima, zo werkt het spel, het is niet voor niks een oorlogsspel.
Maar waar je dan niet op moet rekenen, is dat wij dit vergeven en vergeten. Vergelding komt er sowieso. Op dezelfde dag al, of na weken.

Daarnaast lag je mooi tussen onze stam in en ver uit de buurt van je andere stamgenoten. Hier hebben wij gebruik van gemaakt door je van alle kanten het vuur aan de schenen te leggen. Ook was er voor je stam tijd genoeg om je dorpen vol te proppen met OS, zodat het voor ons onmogelijk was verder dorpen op te edelen. Echter had je stam blijkbaar geen zin je te OSen, op Kakashi. na. Maar dit is niet onze fout noch ons probleem, en dus hebben wij de aanvallen verder voortgezet.

Maar laat ik eerlijk zijn, jullie hebbben je verder uitstekend verdedigd in jullie eentje. Nette snipes geplaats en nette blocks gezet. we zijn niet voor niks overgestapt op ruwe kracht en er gewoon de beuk in gegooid met vele clears en edelclears. jullie hebben het ons in jullie eentje moeilijk gemaakt en wat dat betreft hebben jullie wel het nodige respect verdient. Echter haal je dat op deze manier wel weer naar beneden.

Maar goed, dat moet je verder zelf weten, hoe je je eigen neerzet op het AF, zolang ik er maar geen last van heb.
 

DeletedUser

Guest
Naamloos.jpg

The Wolf Slayer (cluster). Het blauw ertussen door is de dorpenuitbouwer.
 

DeletedUser63918

Guest
Ik neem aan dat jij een van de tig co's op Saltzer bent. Daarnaast laat je nu blijken dat je niet bepaald goed tegen je verlies kan, wat prima is, zelf kan ik namelijk ook niet tegen mijn verlies.

Echter vind ik het niet bepaald terecht dat je hier nu met modder aan het gooien bent.
Allereerst hebben jullie zelf ons tot jullie vijand gemaakt (en met jullie, bedoel ik het gehele Saltzer account). Meerdere keren hebben jullie ons, met weinig succes, geprobeerd te edelen. Prima, zo werkt het spel, het is niet voor niks een oorlogsspel.
Maar waar je dan niet op moet rekenen, is dat wij dit vergeven en vergeten. Vergelding komt er sowieso. Op dezelfde dag al, of na weken.

Daarnaast lag je mooi tussen onze stam in en ver uit de buurt van je andere stamgenoten. Hier hebben wij gebruik van gemaakt door je van alle kanten het vuur aan de schenen te leggen. Ook was er voor je stam tijd genoeg om je dorpen vol te proppen met OS, zodat het voor ons onmogelijk was verder dorpen op te edelen. Echter had je stam blijkbaar geen zin je te OSen, op Kakashi. na. Maar dit is niet onze fout noch ons probleem, en dus hebben wij de aanvallen verder voortgezet.

Maar laat ik eerlijk zijn, jullie hebbben je verder uitstekend verdedigd in jullie eentje. Nette snipes geplaats en nette blocks gezet. we zijn niet voor niks overgestapt op ruwe kracht en er gewoon de beuk in gegooid met vele clears en edelclears. jullie hebben het ons in jullie eentje moeilijk gemaakt en wat dat betreft hebben jullie wel het nodige respect verdient. Echter haal je dat op deze manier wel weer naar beneden.

Maar goed, dat moet je verder zelf weten, hoe je je eigen neerzet op het AF, zolang ik er maar geen last van heb.

Fout aangenomen dan. Totaal niets met Saltzer te maken gehad als co zijnde, dus je stelling dat ik niet tegen mijn verlies kan is dus ook direct waardeloos.

Jullie is dus hier wederom niet terecht, als je een speler niet kent neem dan ook niet aan dat hij/zei op een account speelt..
Ik reken ook niet op vergeving hoor, als dat zo zou zijn dan durfde ik me hier niet meer te vertonen. Ik doel erop dat het 'zielig' is wat er vooral ook voor dat jullie het oog op saltzer gemunt hadden gebeurt is.
Om dat even kort te zeggen het niet durven aangaan van een 1 tegen 1 ook al is het account van jezelf groter en omgeven door stamleden. Dit heeft niets te maken met Global, ofja, bij het begin nog niet althans.

Je kunt over de stam situatie niet praten, tenzij je ons stamforum zou kunnen zien, wat neem ik aan niet kan?
Os werd ook niet omgevraagd pas toen het te laat was om vanuit het safegebied te komen werd er aanspraak op gedaan. Ik beweer ook nergens dat dat een probleem van jullie is of een fout?


Respect is dus niet naar beneden gehaald, want ik ben geen speler van het account.. Verder speelden er ervaren spelers op. Spelers die je in het zuiden daar niet snel vind of helemaal niet..

Hoe ik mij neerzet op het af? Ik ga op het AF langer mee dan jij gaat als ik snel kijk naar registratie van het Af account, tenzij je voorheen een ander account had.
Last heb je er niet van, dat maak je ervan.
Ik reageerde ook op Befalas, niet op jou. Dat jij dit persoonlijk of gericht op jou vind is jou mening/idee hierover. Niet de mijne.
 

DeletedUser69813

Guest
Fout aangenomen dan. Totaal niets met Saltzer te maken gehad als co zijnde, dus je stelling dat ik niet tegen mijn verlies kan is dus ook direct waardeloos.

Jullie is dus hier wederom niet terecht, als je een speler niet kent neem dan ook niet aan dat hij/zei op een account speelt..
Ik reken ook niet op vergeving hoor, als dat zo zou zijn dan durfde ik me hier niet meer te vertonen. Ik doel erop dat het 'zielig' is wat er vooral ook voor dat jullie het oog op saltzer gemunt hadden gebeurt is.
Om dat even kort te zeggen het niet durven aangaan van een 1 tegen 1 ook al is het account van jezelf groter en omgeven door stamleden. Dit heeft niets te maken met Global, ofja, bij het begin nog niet althans.

Dit stukje moest ik meerdere malen lezen, maar denk dat ik het wel begrijp, dus hier een poging om erop in te gaan.
om te beginnen ben ik er al op gewezen door Illumination dat jij niet op Saltzer speelt, een foutje, kan gebeuren, ik ben ook maar een mens. Echter kreeg ik dit idee wel door middel van je manier van posten. Hierin heb ik mijn fout al toegegeven zoals je duidelijk kunt lezen in een van mijn vorige posts.

verder is tribalwars is een team spel, vandaar de naam TRIBALwars, maar dit wist je natuurlijk al. Je zit natuurlijk niet voor niks in een stam, je zit erin om samen te werken om er het beste van te maken. Als je alleen maar 1 op 1 gevechten aan mag gaan, zie ik geen reden waarom je een stam zou joinen als alleen om de gezelligheid. Ik zie dus geen reden waarom we 1 op 1 met Saltzer zouden gaan. Als samenwerken ook al niet meer mag in dit spel, kunnen we beter het hele spel opdoeken gezien er al zo weinig mag.

Je kunt over de stam situatie niet praten, tenzij je ons stamforum zou kunnen zien, wat neem ik aan niet kan?
Os werd ook niet omgevraagd pas toen het te laat was om vanuit het safegebied te komen werd er aanspraak op gedaan. Ik beweer ook nergens dat dat een probleem van jullie is of een fout?

Ook een aannamen van mij, blijkbaar fout? Het leek me vrij logisch dat Saltzer een OS aanvraag zou plaatsen op het forum. Gezien er OS van Kakashi kwam, leek me dit ook wel het geval. Ik vind het vreemd dat alleen Kakashi OS verstuurde, maar ik weet inderdaad niks van jullie situatie, diplomatiek en oorlogsvoering.

Respect is dus niet naar beneden gehaald, want ik ben geen speler van het account.. Verder speelden er ervaren spelers op. Spelers die je in het zuiden daar niet snel vind of helemaal niet..

Hoe ik mij neerzet op het af? Ik ga op het AF langer mee dan jij gaat als ik snel kijk naar registratie van het Af account, tenzij je voorheen een ander account had.
Last heb je er niet van, dat maak je ervan.
Ik reageerde ook op Befalas, niet op jou. Dat jij dit persoonlijk of gericht op jou vind is jou mening/idee hierover. Niet de mijne.

Dan blijft mijn respect voor het Saltzer account gewoon intact. Het is idd een prima speler (of spelers), wat ik al eerder aangaf en wat ik hem/hun ook al in een PM aangaf.
Ik zag je post ook niet gericht op mij persoonlijk, maar wel op mijn stam, en vond de term 'zielig' alles behalve terecht. Wij spelen gewoon het teamspel, waar dit spel voor gemaakt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naja, klopt, maar dan nog.
Het niveau daar is wel bijna zielig te noemen. 1 tegen 1 doen ze niets op slijmen na..

Ik denk meer dat er geslijmd zal zijn omdat de planning er al was.. Zou ik zelf eigenlijk wel slim vinden. Houd je vijand neutraal, en sla dan in een keer toe. Dit is hier kennelijk gedaan, dus tja..

Backstabben kan het niet genoemd worden. Het bleven 2 verschillende stammen zonder diplomatieke betrekkingen. En het was te verwachten. Het Saltzer account lag midden in Global zo te zien, dus als er dan niks verwacht werd.. Misschien naief, of misschien hebben ze Global overschat. Dat laatste lijkt mij zeer waarschijnlijk. Kijk naar ze.. Kleine etters in de Rim, die met de stokken gewapend op hun slippers naar Saltzer ziten te zwaaien..

Vind het zelf wel redelijk gedaan, en ben eigenlijk wel benieuwd naar wat zij kunnen presteren tegen Konijn wanneer de tijd zo ver komt. ~BoS~ is al onder hen gevallen..
 

DeletedUser68252

Guest
Toch best een leuk clustertje voor deze fase. :D

nl36
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat jij een van de tig co's op Saltzer bent. Daarnaast laat je nu blijken dat je niet bepaald goed tegen je verlies kan, wat prima is, zelf kan ik namelijk ook niet tegen mijn verlies.

Echter vind ik het niet bepaald terecht dat je hier nu met modder aan het gooien bent.
Allereerst hebben jullie zelf ons tot jullie vijand gemaakt (en met jullie, bedoel ik het gehele Saltzer account). Meerdere keren hebben jullie ons, met weinig succes, geprobeerd te edelen. Prima, zo werkt het spel, het is niet voor niks een oorlogsspel.
Maar waar je dan niet op moet rekenen, is dat wij dit vergeven en vergeten. Vergelding komt er sowieso. Op dezelfde dag al, of na weken.

Daarnaast lag je mooi tussen onze stam in en ver uit de buurt van je andere stamgenoten. Hier hebben wij gebruik van gemaakt door je van alle kanten het vuur aan de schenen te leggen. Ook was er voor je stam tijd genoeg om je dorpen vol te proppen met OS, zodat het voor ons onmogelijk was verder dorpen op te edelen. Echter had je stam blijkbaar geen zin je te OSen, op Kakashi. na. Maar dit is niet onze fout noch ons probleem, en dus hebben wij de aanvallen verder voortgezet.

Maar laat ik eerlijk zijn, jullie hebbben je verder uitstekend verdedigd in jullie eentje. Nette snipes geplaats en nette blocks gezet. we zijn niet voor niks overgestapt op ruwe kracht en er gewoon de beuk in gegooid met vele clears en edelclears. jullie hebben het ons in jullie eentje moeilijk gemaakt en wat dat betreft hebben jullie wel het nodige respect verdient. Echter haal je dat op deze manier wel weer naar beneden.

Maar goed, dat moet je verder zelf weten, hoe je je eigen neerzet op het AF, zolang ik er maar geen last van heb.

Niet enkel Kakashi heeft os gestuurd, andere spelers van onze stam waaronder ik, maar ook konijn heeft os gestuurd.
Het probleem was gewoon dat Saltzer niet de juiste activiteit had op het moment dat jullie toesloegen en daarin hebben jullie veel geluk gehad.
Saltzer is bijna volledig gedeff't door vv's en daarvan kan je niet verwachten dat ze elk uur van de dag op Saltzer zitten en elk treintje of clears gezien hebben.
Ook snachts was de activiteit laag op Saltzer, dit hebben jullie ook gemerkt en gebruik van gemaakt.

Met dit alles bedoel ik gewoon dat jullie geluk hebben gehad dat net op dat moment een speler van Saltzer weg was gevallen en dat de andere 2 niet de juiste activiteit hadden.
Anders had de strijd er helemaal anders uitgezien.

Dit wil niet wegnemen dat jullie geen goede oorlog hebben geleverd.
Jullie moeten je nu ook niet minder gelukkig voelen over de dorpen die je hebt kunnen edelen.
Ik blijf erbij dat jullie een goede strijd hebben geleverd.
 

DeletedUser

Guest
Niet enkel Kakashi heeft os gestuurd, andere spelers van onze stam waaronder ik, maar ook konijn heeft os gestuurd.
Het probleem was gewoon dat Saltzer niet de juiste activiteit had op het moment dat jullie toesloegen en daarin hebben jullie veel geluk gehad.
Saltzer is bijna volledig gedeff't door vv's en daarvan kan je niet verwachten dat ze elk uur van de dag op Saltzer zitten en elk treintje of clears gezien hebben.
Ook snachts was de activiteit laag op Saltzer, dit hebben jullie ook gemerkt en gebruik van gemaakt.

Met dit alles bedoel ik gewoon dat jullie geluk hebben gehad dat net op dat moment een speler van Saltzer weg was gevallen en dat de andere 2 niet de juiste activiteit hadden.
Anders had de strijd er helemaal anders uitgezien.

Dit wil niet wegnemen dat jullie geen goede oorlog hebben geleverd.
Jullie moeten je nu ook niet minder gelukkig voelen over de dorpen die je hebt kunnen edelen.
Ik blijf erbij dat jullie een goede strijd hebben geleverd.

Toch haalt het voor mij, persoonlijk. Wel wat van de glorie er van weg. Heb er zelf naar uit gekeken om ons te mogen meten met Saltzer. Altijd gezien als een zeer goede spelers, door heel Global.

Dus tot de volgende keer maar tegen die VV's :D
 

DeletedUser69813

Guest
Niet enkel Kakashi heeft os gestuurd, andere spelers van onze stam waaronder ik, maar ook konijn heeft os gestuurd.
Het probleem was gewoon dat Saltzer niet de juiste activiteit had op het moment dat jullie toesloegen en daarin hebben jullie veel geluk gehad.
Saltzer is bijna volledig gedeff't door vv's en daarvan kan je niet verwachten dat ze elk uur van de dag op Saltzer zitten en elk treintje of clears gezien hebben.
Ook snachts was de activiteit laag op Saltzer, dit hebben jullie ook gemerkt en gebruik van gemaakt.

Met dit alles bedoel ik gewoon dat jullie geluk hebben gehad dat net op dat moment een speler van Saltzer weg was gevallen en dat de andere 2 niet de juiste activiteit hadden.
Anders had de strijd er helemaal anders uitgezien.

Dit wil niet wegnemen dat jullie geen goede oorlog hebben geleverd.
Jullie moeten je nu ook niet minder gelukkig voelen over de dorpen die je hebt kunnen edelen.
Ik blijf erbij dat jullie een goede strijd hebben geleverd.

Ahja, Nakur de blauwe ruiter van Konijn had ook gestuurd ja. dat jij had gestuurd heb ik niet meegekregen, maar is achteraf wel logisch natuurlijk, dus stom dat ik dat niet meegerekend heb :$.

We realiseren ons natuurlijk dat als Ordo er echt werk van had gemaakt om OS te sturen, dat we er niet doorheen gekomen waren. Echter wisten wij niet van de verminderde activiteit van het Saltzer account, dus dit was inderdaad puur geluk. Dus eigenlijk haalt dit inderdaad zoals Befalas al zegt, de glorie een beetje weg van de overwinning :(

Maar in ieder geval bedankt voor het wederzijdse respect, dat wordt zeer gewaardeerd :).
Jammer dat dat veel te weinig voorkomt op TW, dat tegenstanders respect aan elkaar tonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan