We'll show you a world of Pain.

DeletedUser

Guest
Jup, ik zoek overal BG's. Vandaar dat we er ook al 5 hebben :)
Valt me tegen van je :eek:!
Had er op zijn minst 20 verwacht :D!

Als er al niet eens een deftige mening/ argument op tafel gelegd wordt, waarom zou er dan een onderbouwd tegenargument aanwezig moeten zijn?

Toevallig dat David dat BGgedeelte negeert ;) *mompelt iets over oogkleppen*

Volgens mij fré schiet kipje hier voor niemand in de verdediging en stelt hij zoals hij nadien herhaalt gewoon 2 simpele vragen.
Dat jij hierop niet antwoordt en er een 'verdediging in ziet' heeft helemaal niets te maken met een weerwoord opstellen?

Daarbovenop begin ik te merken dat je best een fan bent van 'mijn woorden' :D ?

Dus dat kleine spelertje, die nu bij serve ligt, nog niet lang in ServeS zit, gaat nu plots bartje weer komen verdedigen.
Je weet dat ik bart overal zal afmaken waar ik die tegenkom. ^^ Hij zit nu gewoon te slijmen bij jullie dus. Dat kun je draaien noch keren, reageren op een post van een week eerder om de persoon te verdedigen, dat is nu eenmaal slijmen. Nee hoor, maar ik gebruik wel graag je eigen woorden tegen je ;).



Heel dit gedoe heeft niets te zien met BG's, hij is mijn mb/du, niet van Serve.
Dit is ook niet sinds vandaag zoals Ramon laat overkomen, alsof hij net een BG is en daardoor net vandaag in de verdediging schiet voor bart???

Het is wel frappant dat jij ons verweet NAP's af te sluiten, terwijl Serve momenteel flink wat BG's aan het ronselen is. Op welke manier ze dat allen doen, dat moeten ze zelf weten. Al zijn er toffe kwesties he ;)


De logica van Patre nog steeds te volgen?
Als je van compleet subjectieve en zoals David het mooi zegt, flame-postjes houdt, naja mss dan wel ^^

Dat is net het leuke aan het AF. Dus ja, daar hou ik wel van ja :D


Leuk dat jij het de hele tijd hebt over Bart die farmt. Je weet dat dat totaal niet het geval is? Fré je moest je schamen. Kinderachtig en redelijk geobsedeerd van Bart. Laat in-game nou maar zien wat je kan tegen Bart en dan praten we verder.

Ook zeg je 'Schiet in de verdediging'. Nou als dit in de verdediging schieten is weet ik het ook niet meer. Hij vraagt wat aan je. Hij beweert nergens het niet met je eens te zijn.
Yorin is dit zeker? Probeer anders nog es een vriendschapsverzoek op facebook he :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je lijkt wel op Jasey, best wel triest. Beter haal je zo'n kansloze reactie gewoon weg.
 

DeletedUser

Guest
Je lijkt wel op Jasey, best wel triest. Beter haal je zo'n kansloze reactie gewoon weg.

Zolang het niveau van de discussie niet omhoog gaat, zie ik er ook geen nut in om kansrijke argumenten aan te brengen. Wat voor nut heeft het je uit te sloven om een deftige post neer te zetten als mensen er toch gewoon overheen lezen en enkel datgene eruit quoten dat voor hun relevant is om op in te pikken. Al die quotes waarin je op elke alinea ingaat zijn naar mijn mening irrelevant daar je een speler zijn argumenten uit elkaar trekt en tegen het eind gaat zeggen dat A A niet meer is en B, B niet meer en zodoende gaat bewijzen dat het slotargument C niet onderbouwd is aangezien A + B niet meer gelijk is aan C.

Van zodra men hier op een deftige manier met modder wilt smijten en niet telkens met halve waarheden aankomt zetten en spelers hun imago naar beneden wilt halen door hem/haar woorden in de mond te leggen, dan doe ik mee. Tot die tijd ga ik gewoon mijn mening zeggen zonder een moer te geven over het wat en waarom.
 
Reactiescore
2.303
Ooh waar jullie je druk om maken, Fre is al langer een klein kind dan vandaag :)
Zie er niet snel verandering in komen, je hebt dan altijd van die belachlijke aanhangers die Fre overal gelijk geven in wat hij doet...

En borno, je woorden zijn ook heilig he! :eek:
Kijk jongens dit is slijmen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga mijn niveau niet aanpassen omdat er iemand als een klein kind reageert, die eer hou ik aan mezelf.
 

DeletedUser59685

Guest
Zolang het niveau van de discussie niet omhoog gaat, zie ik er ook geen nut in om kansrijke argumenten aan te brengen. Wat voor nut heeft het je uit te sloven om een deftige post neer te zetten als mensen er toch gewoon overheen lezen en enkel datgene eruit quoten dat voor hun relevant is om op in te pikken. Al die quotes waarin je op elke alinea ingaat zijn naar mijn mening irrelevant daar je een speler zijn argumenten uit elkaar trekt en tegen het eind gaat zeggen dat A A niet meer is en B, B niet meer en zodoende gaat bewijzen dat het slotargument C niet onderbouwd is aangezien A + B niet meer gelijk is aan C.

Van zodra men hier op een deftige manier met modder wilt smijten en niet telkens met halve waarheden aankomt zetten en spelers hun imago naar beneden wilt halen door hem/haar woorden in de mond te leggen, dan doe ik mee. Tot die tijd ga ik gewoon mijn mening zeggen zonder een moer te geven over het wat en waarom.



Doe geen moeite ze leren het toch nooit. Dat heb ik ook al gemerkt en daardoor ben ik nog de gehate speler van het AF ook nog geworden terwijl iedereen altijd met domme quotes en antwoorden af kwamen die nooit ergens over gingen.
 

DeletedUser59685

Guest
Jij hebt anders ook wel je deel gedaan in domme posts posten :)


Klopt omdat ik altijd maar domme posts terug kreeg dus begon ik ook gewoon achterlijke posts neer te zetten. Maarja 1 tegen 4 of hoeveel was het dan weet je wel wie de gehate persoon wordt he.
 

DeletedUser

Guest
Dat was Lean toen we even foto's van je rot kop gingen opzoeken :D

:D
Goeie gevonden? Of moet je er nog wat hebben? Tis maar dat jullie mij belangrijk genoeg vinden om aandacht aan te besteden he :p

Ooh waar jullie je druk om maken, Fre is al langer een klein kind dan vandaag :)
Zie er niet snel verandering in komen, je hebt dan altijd van die belachlijke aanhangers die Fre overal gelijk geven in wat hij doet...

En borno, je woorden zijn ook heilig he! :eek:
Kijk jongens dit is slijmen :)

Kheb het van iemand mee eh emile :p
Jij was op 23 een van die aanhangers, vergeet dat niet ;)
Er zijn er maar bar weinig die mij overal volgen hoor. Maar ik snap ook wel dat je een punt wil maken:rolleyes:

Zolang je ingame maar van me houdt :D
 

DeletedUser66265

Guest
Ooh waar jullie je druk om maken, Fre is al langer een klein kind dan vandaag :)
Zie er niet snel verandering in komen, je hebt dan altijd van die belachlijke aanhangers die Fre overal gelijk geven in wat hij doet...

En borno, je woorden zijn ook heilig he! :eek:
Kijk jongens dit is slijmen :)

geen idee of dit naar mij gericht is omdat ik het 1 keer met fré over bart eens ben, maar het lijkt mij dat ik verre van een aanhanger van fré ben en hem steeds gelijk geef:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lopen hier wel veel idiooten:eek:
 
Bovenaan