We'll show you a world of Pain.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
254
Butthurt en the flaming starts.

Oprichter en stamleider van Dei, maar leaved net zo makkelijk wanneer meneer een aanbieding krijgt van Serve. Dat jij je nog durft te vertonen man :D.

Had je nog vrij hoog zitten na de verhalen die ik gehoord had, maar zo zie je maar dat je niet op verhalen kunt bouwen.

Leuk dat jij het de hele tijd hebt over Bart die farmt. Je weet dat dat totaal niet het geval is? Fré je moest je schamen. Kinderachtig en redelijk geobsedeerd van Bart. Laat in-game nou maar zien wat je kan tegen Bart en dan praten we verder.

Ook zeg je 'Schiet in de verdediging'. Nou als dit in de verdediging schieten is weet ik het ook niet meer. Hij vraagt wat aan je. Hij beweert nergens het niet met je eens te zijn.

Bart.. is precies zoals Careless terecht vermeld een spelertje van middelmatig niveau dat zich goed voelt d.m.v. farmen. We hebben z'n tactisch inzicht wel mee kunnen maken in de start van W34 op Elystria met die andere grootspreker, ene Jim ofzo.

En dan spreek ik nog niet eens over het inzicht van jou, Koen & Leon op W34. :Embarrassment:

Dat was Lean toen we even foto's van je rot kop gingen opzoeken :D

Zegt meer dan genoeg deze reactie. Een en al frustratie dat je op zoek gaat naar iemand z'n foto's vanwege een online spelletje. Zielige mannetjes :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser33379

Guest
Oprichter en stamleider van Dei, maar leaved net zo makkelijk wanneer meneer een aanbieding krijgt van Serve. Dat jij je nog durft te vertonen man :D.

Had je nog vrij hoog zitten na de verhalen die ik gehoord had, maar zo zie je maar dat je niet op verhalen kunt bouwen.



Bart.. is precies zoals Careless terecht vermeld een spelertje van middelmatig niveau dat zich goed voelt d.m.v. farmen. We hebben z'n tactisch inzicht wel mee kunnen maken in de start van W34 op Elystria met die andere grootspreker, ene Jim ofzo.

En dan spreek ik nog niet eens over het inzicht van jou, Koen & Leon op W34. :Embarrassment:



Zegt meer dan genoeg deze reactie. Een en al frustratie dat je op zoek gaat naar iemand z'n foto's vanwege een online spelletje. Zielige mannetjes :D

even ter informatie over het laatste stukje.
Fre was op w23 hiermee als eerst begonnen toen hij een oorlogsbericht schreef. toen plaatste hij een foto van een toen der tijd stamgenoot op het af in zijn oorlogsverklaring. verder zal ik er niet op in gaan.

Dit is dan het enige, maar dan ook echt het enige waar ik in kan komen bij fré :p

al doe je enkel op spelgerelateerde punten, ja mss geef ik fre dan wel gelijk dat die van me wint op tw..
en dan, nu ik me kostelijk vermaak op me werk ga ik te weinig tijd hebben om iemand die 20/7 online kan zijn omdat hij amper iets te doen heeft of hij zijn computer het werk laat doen voorbij te streven.
 

DeletedUser67609

Guest
Omdat er toen in de tijd massaal haat tegen pact was en ik zat in pact :eek:

Hey grote vriend. De voornaamste reden dat iedereen "tegen" PACT was dat was die grote mond van jullie hier. Dat jullie de enige topstam waren op w36 bla bla bla.

Verder beschuldig je mensen van dingen wat totaal nergens op slaat :eek:
 

DeletedUser67609

Guest
Nee dat lig ik zeker niet, maar is wel een van de redenen dat niemand hem serieus neemt volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Oprichter en stamleider van Dei, maar leaved net zo makkelijk wanneer meneer een aanbieding krijgt van Serve. Dat jij je nog durft te vertonen man :D.

Had je nog vrij hoog zitten na de verhalen die ik gehoord had, maar zo zie je maar dat je niet op verhalen kunt bouwen.

Er zijn meer kanten aan dat verhaal dan jij direct zult vatten. Mijn overstap was net zozeer te danken aan mijn poging tot het aanhalen van banden tussen Serve en Dei!, als een oorlogszet vs Pain., als te maken met mijn verminderde vrije tijd in rl waardoor ik de stam sowieso niet meer kon leiden en ondertussen mijn account kon onderhouden.

En tot slot had ik al eeuwen contact met de helft van de serve accounts omdat daar meer tw-vrienden van mij spelen dan in al de andere stammen op deze wereld samen. Als ik in het begin niet volledig geïsoleerd in de rim had gelegen, was ik al van het begin van de wereld in Serve te vinden geweest. Dat ik goede mensen in Dei! heb achtergelaten, ga ik niet ontkennen maar zij kunnen ook zonder mij ver geraken en kunnen ten alle tijden op mijn hulp rekenen. Dat weten zij en dat weet ik.

Als jij daar dan iets over te zeggen hebt, doe het dan met genoeg achtergrondinformatie of doe het helemaal niet.
 

DeletedUser63354

Guest
Waarom heb ik het gevoel alsof er een paar mensen hier reageren die gewoon in een bad met pure alcohol zijn gestopt toen ze klein waren?
 

DeletedUser66265

Guest
waarom in een bad met pure alcohol stoppen?

Denk dat je bedoelt een trechter in je mond en pure alcohol daarin smijten (y)

jk kuikt echt teveel asterix en obelix twan
 

DeletedUser

Guest
even ter informatie over het laatste stukje.
Fre was op w23 hiermee als eerst begonnen toen hij een oorlogsbericht schreef. toen plaatste hij een foto van een toen der tijd stamgenoot op het af in zijn oorlogsverklaring. verder zal ik er niet op in gaan.

Punt 1) Die foto was van rhino afkomstig :D vond hem best wel goed :p
Punt 2) sinds begin oorlog 1 met mori, circuleerden er door jullie al foto's van drunkers in mori. Zo blijkt dat jullie onze foto's bewerkten om zo meer plezier tegenover ons te hebben. Wat je erbij won, weet ik nog altijd niet :p



al doe je enkel op spelgerelateerde punten, ja mss geef ik fre dan wel gelijk dat die van me wint op tw..
en dan, nu ik me kostelijk vermaak op me werk ga ik te weinig tijd hebben om iemand die 20/7 online kan zijn omdat hij amper iets te doen heeft of hij zijn computer het werk laat doen voorbij te streven.

En jij weet hoe ik leef? :p
Gezien je hier duidelijk zegt? Altijd leuk om lezen zo ^^.
 

DeletedUser66265

Guest
even ter informatie over het laatste stukje.
Fre was op w23 hiermee als eerst begonnen toen hij een oorlogsbericht schreef. toen plaatste hij een foto van een toen der tijd stamgenoot op het af in zijn oorlogsverklaring. verder zal ik er niet op in gaan.



al doe je enkel op spelgerelateerde punten, ja mss geef ik fre dan wel gelijk dat die van me wint op tw..
en dan, nu ik me kostelijk vermaak op me werk ga ik te weinig tijd hebben om iemand die 20/7 online kan zijn omdat hij amper iets te doen heeft of hij zijn computer het werk laat doen voorbij te streven.

Oops zie je post nu pas nu iemand anders hen quote :p

Wat op w 23 is gebeurd heb ik geen idee over, maar dat dit daar gebeurde vind ik een beetje slap om hier dan als excuus gebruikte.. daarbij ben je zelfd daar blijkbaar mee begonnen?

Och och, nu ga je het op de man spelen?
Je kan het niet winnen dus schakelt over naar speculaties over iemand zijn rl?

En dan alsnog, stel dat fré echt zoveel online is, wie zit er ook alweer met 5/6 man op een account?
Tuurlijk zit je wel met allemaal spelers die net als jou voor de makklijkste weg kiezen, maar activiteit heeft daar niet veel mee te maken..

Trouwens, je zegt nu wel dat je het zo druk hebt met je werk, maar je hebt op w 31 ook meerdere singen beweert en ip w 34 ook nog eens..
Echter bleef je altijd nolife farmen, dus volgens mij ligt die activiteit bij jou nog redelijk hoog.
 
Reactiescore
254
even ter informatie over het laatste stukje.
Fre was op w23 hiermee als eerst begonnen toen hij een oorlogsbericht schreef. toen plaatste hij een foto van een toen der tijd stamgenoot op het af in zijn oorlogsverklaring. verder zal ik er niet op in gaan..

En dus? Dat betekent dus dat Fré even zielig is als jullie. Maar het rechtvaardigt niks, het blijft zielig gedoe.
 

DeletedUser

Guest
Oops zie je post nu pas nu iemand anders hen quote :p

Wat op w 23 is gebeurd heb ik geen idee over, maar dat dit daar gebeurde vind ik een beetje slap om hier dan als excuus gebruikte.. daarbij ben je zelfd daar blijkbaar mee begonnen?

Och och, nu ga je het op de man spelen?
Je kan het niet winnen dus schakelt over naar speculaties over iemand zijn rl?

En dan alsnog, stel dat fré echt zoveel online is, wie zit er ook alweer met 5/6 man op een account?
Tuurlijk zit je wel met allemaal spelers die net als jou voor de makklijkste weg kiezen, maar activiteit heeft daar niet veel mee te maken..

Trouwens, je zegt nu wel dat je het zo druk hebt met je werk, maar je hebt op w 31 ook meerdere singen beweert en ip w 34 ook nog eens..
Echter bleef je altijd nolife farmen, dus volgens mij ligt die activiteit bij jou nog redelijk hoog.

vergeet niet dat hij op w23 ook nog steeds nolife farmt :p
 

DeletedUser

Guest
Trouwens, je zegt nu wel dat je het zo druk hebt met je werk, maar je hebt op w 31 ook meerdere singen beweert en ip w 34 ook nog eens..
Echter bleef je altijd nolife farmen, dus volgens mij ligt die activiteit bij jou nog redelijk hoog.


Om een botje aan te zetten moet de activiteit niet hoog liggen hoor ;)
 
Bovenaan