We'll show you a world of Pain.

DeletedUser

Guest
Thaha :p
Blijkbaar besef je niet goed hoe ik speel. Ik hoor overal wel iets. Dus ja, ik vang ook af en toe wel wat op van serve binnenshuis ja. Dus ken zijn gedrag in de stam ook wel :)

In Pain had die zijn eigen rovertopic om op aandacht te geylen. Zegt genoeg, niet? ;)

Bart had geen eigen farm topic in Pain. Had hij dat wel wil ik bewijzen zien.
Ten 2de, wat zie jij als ego? Bart gedraagt zich niet echt egoïstisch op dit moment.
Kan helpen dat hij gister bij mij thuis was haha :D
 

DeletedUser

Guest
Bart had geen eigen farm topic in Pain. Had hij dat wel wil ik bewijzen zien.
Ten 2de, wat zie jij als ego? Bart gedraagt zich niet echt egoïstisch op dit moment.
Kan helpen dat hij gister bij mij thuis was haha :D

7cdYO.png

Met ego bedoel ik zich 'groter' voelen dan de rest, en dat ook laten afstralen in zijn reacties in de chat. Heb wel al es discussies van leden met bart zijn langskomen ;)
 

DeletedUser

Guest
Fré, het is tevergeefse moeite. Serve of zijn co's zullen nooit toegeven dat Bart een eerste klas proleetje is, ze zullen altijd rond de pot draaien of smoesjes trachten te verzinnen.
 

DeletedUser

Guest
Fré, het is tevergeefse moeite. Serve of zijn co's zullen nooit toegeven dat Bart een eerste klas proleetje is, ze zullen altijd rond de pot draaien of smoesjes trachten te verzinnen.

Openlijk gaan ze het niet doen nee ;)
Maar dat hoeft niet voor mij hoor. Er hebben al voldoende personen uit Serve laten vallen dat ze vaak niet om zijn ego heen kunnen. Ik wens het Serve van harte toe dat ze daar door komen;) Want anders staat de leiding nog leuke tijden te wachten.
 

DeletedUser69813

Guest
edel die vent gewoon. kijken wat voor ego hij dan nog heeft
 

DeletedUser

Guest
Openlijk gaan ze het niet doen nee ;)
Maar dat hoeft niet voor mij hoor. Er hebben al voldoende personen uit Serve laten vallen dat ze vaak niet om zijn ego heen kunnen. Ik wens het Serve van harte toe dat ze daar door komen;) Want anders staat de leiding nog leuke tijden te wachten.

Je zou maar pagina's lang willen bewijzen dat een tw-speler een groot ego heeft...
 

DeletedUser72941

Guest
7cdYO.png

Met ego bedoel ik zich 'groter' voelen dan de rest, en dat ook laten afstralen in zijn reacties in de chat. Heb wel al es discussies van leden met bart zijn langskomen ;)

Ik begrijp het probleem niet goed...
Jij zit toch niet met Bart in de stam?
Waarom hou je je er dan zo mee bezig? Zie je zo graag onenigheid binnen Serve dan?
 

DeletedUser

Guest
Butthurt en the flaming starts.

Geen degelijk tegenargument?

Beetje een makkelijk (zelfs wat zielig) verwijt niewaar?
Dus ik mag al niets meer vragen of ik ben een slijmbal? Mooie discussie is dit...

O, je mag zeker wel weerwoord bieden hoor. Echter op een reactie van een week geleden nu pas ingaan, die gericht is tegen bartje. Dat zelfde bartje dat hier op het AF al compleet wordt genegeerd door zijn farmgeilen. En laat nu net daarop jij plotseling de verdediging in schieten. Ja, ik volg ramon compleet ja :p
Dit is te belachelijk voor woorden :D. Is dit de zoveelste BG die Serve zoekt?(Om Borno's woorden te gebruiken)... :rolleyes:
 

DeletedUser36716

Guest
BG met serve en het geslijm begint gelijk :rolleyes:

Je opmerking is hier totaal niet van toepassing en meer dan ongegerond.

Geen degelijk tegenargument?



O, je mag zeker wel weerwoord bieden hoor. Echter op een reactie van een week geleden nu pas ingaan, die gericht is tegen bartje. Dat zelfde bartje dat hier op het AF al compleet wordt genegeerd door zijn farmgeilen. En laat nu net daarop jij plotseling de verdediging in schieten. Ja, ik volg ramon compleet ja :p
Dit is te belachelijk voor woorden :D. Is dit de zoveelste BG die Serve zoekt?(Om Borno's woorden te gebruiken)... :rolleyes:

Als er al niet eens een deftige mening/ argument op tafel gelegd wordt, waarom zou er dan een onderbouwd tegenargument aanwezig moeten zijn?

Ik begrijp het probleem niet goed...
Jij zit toch niet met Bart in de stam?
Waarom hou je je er dan zo mee bezig? Zie je zo graag onenigheid binnen Serve dan?


Volgens mij fré schiet kipje hier voor niemand in de verdediging en stelt hij zoals hij nadien herhaalt gewoon 2 simpele vragen.
Dat jij hierop niet antwoordt en er een 'verdediging in ziet' heeft helemaal niets te maken met een weerwoord opstellen?

Daarbovenop begin ik te merken dat je best een fan bent van 'mijn woorden' :D ?

Heel dit gedoe heeft niets te zien met BG's, hij is mijn mb/du, niet van Serve.
Dit is ook niet sinds vandaag zoals Ramon laat overkomen, alsof hij net een BG is en daardoor net vandaag in de verdediging schiet voor bart???

De logica van Patre nog steeds te volgen?
Als je van compleet subjectieve en zoals David het mooi zegt, flame-postjes houdt, naja mss dan wel ^^
 

DeletedUser

Guest
Geen degelijk tegenargument?



O, je mag zeker wel weerwoord bieden hoor. Echter op een reactie van een week geleden nu pas ingaan, die gericht is tegen bartje. Dat zelfde bartje dat hier op het AF al compleet wordt genegeerd door zijn farmgeilen. En laat nu net daarop jij plotseling de verdediging in schieten. Ja, ik volg ramon compleet ja :p
Dit is te belachelijk voor woorden :D. Is dit de zoveelste BG die Serve zoekt?(Om Borno's woorden te gebruiken)... :rolleyes:

Leuk dat jij het de hele tijd hebt over Bart die farmt. Je weet dat dat totaal niet het geval is? Fré je moest je schamen. Kinderachtig en redelijk geobsedeerd van Bart. Laat in-game nou maar zien wat je kan tegen Bart en dan praten we verder.

Ook zeg je 'Schiet in de verdediging'. Nou als dit in de verdediging schieten is weet ik het ook niet meer. Hij vraagt wat aan je. Hij beweert nergens het niet met je eens te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Je opmerking is hier totaal niet van toepassing en meer dan ongegerond.

Neuh is niet ongegrond.
Ordo zat van de week nog mee te bashen op serve en vooral op de nieuwe recruits van serve.
En dan nu er een bg is oppeens schijnheilig lopen doen over onrust stoken in serve.

Wij hebben BG met ordo afgewezen en naar wie stappen ze dan precies naar serve :p
Hoe hypocriet kan je zijn zeg.







Volgens mij fré schiet kipje hier voor niemand in de verdediging en stelt hij zoals hij nadien herhaalt gewoon 2 simpele vragen.
Dat jij hierop niet antwoordt en er een 'verdediging in ziet' heeft helemaal niets te maken met een weerwoord opstellen?

Daarbovenop begin ik te merken dat je best een fan bent van 'mijn woorden' :D ?

Heel dit gedoe heeft niets te zien met BG's, hij is mijn mb/du, niet van Serve.
Dit is ook niet sinds vandaag zoals Ramon laat overkomen, alsof hij net een BG is en daardoor net vandaag in de verdediging schiet voor bart???

De logica van Patre nog steeds te volgen?
Als je van compleet subjectieve en zoals David het mooi zegt, flame-postjes houdt, naja mss dan wel ^^

Ja jou logica is ook echt te volgen zeg.

Dat die BG niet sinds vandaag is kan dan is het miss van gister of eergister.
Veel langer zal het allicht niet zijn aangezien ordo lang geprobeerd heeft om een bg met ons te krijgen ;)
 
Bovenaan