Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Dan ben jij gewoon heel dom. Hoe krijg je het nou weer voor elkaar om "Stelling van de Dag" verkeerd te begrijpen. Het staat zelfs nog in de beginpost. :eek:
Juist, het draait natuurlijk om intelligente inzicht inzake het interpreten van een topic. Jammer dat jij dat niet hebt ... .
Het interesseert mij weinig wat er in de openingspost staat net zo min als hoe jij iets interpreteert en direct uit de hoogte valt.

Hij valt mij niet zwaar, ik vind het gewoon een beetje zielig om met zulke reacties te beginnen. En dat je het recht hebt om iets te doen betekent het niet dat je er vervolgens niet op aangesproken mag worden. Jezus, wat een holle frasen komen er uit jou zeg.
Het valt je wel zwaar, ga het nou maar niet ontkennen anders zou je er niet zo hevig op ingaan. Hij heeft het recht het te plaatsen, en jij hebt recht om hem daarop aan te spreken desalniettemin gaf jij iets verkeerd weer en ging ik daar op in. Zo simpel kan het zijn.

Eh ik heb toch volledig het recht om dat te doen? :D
PS: Dit is een spelletjesforum waar het de bedoeling is propaganda te voeren, dat je het even weet.

Ja, dat 'propaganda voeren' heb je wel vaker vermeldt, desalniettemin doe je het nog steeds niet. Maar goed, dat is jouw simpele ziel en kwestie hierin.

Eh ja.

ROFL. Bedoel je je dat je je op een spelletjesforum hetzelfde moet gedragen als in RL en dat als je dat niet doet je een internetgangster bent? LMFAO. Jij snapt het idee achter dit spelletjesforum echt niet. Dit is een P&P-forum. :eek: Natuurlijk gedraag ik me in het echt niet zo. Op Skype ook niet. Ingame zelfs niet. Jij hebt duidelijk de bedoeling van een P&P-forum helemaal niet begrepen.
Als jij je anders gedraagt in het RL dan op een forum, kan je net zo goed helemaal niet reageren want dat neemt elke serieus inspraak van jou weg. Dat je hiermee nu wilt bevestigen dat jij de zoveelste trol bent, is jammer. Vertel mij dan de bedoeling van een P&P-forum, heb het nog altijd niet gehoord van je.

En op een forum kun je mensen natuurlijk helemaal niet keihard in hun gezicht uitlachen. Anders had ik dat nu trouwens gedaan. :D

Nee, want buiten het forum kan je een klap verwachten voor de aanvallende toon waarmee jij post. Lijkt wel een beetje een jasey-gevalletje. Je bent toch niet stiekem Jasey/Krepox?
 
Reactiescore
2.039
Oh, jij bent van die stam die mij vroeg om op een accountje te komen deffen maar 't ineens niet wou toen ik kritiek gaf? :D


Eh voor zover ik het weet ben ik gevraagd? Ik vind sollicitatiegesprekje in dat geval een beetje vreemd klinken. Verder zei je inderdaad dat ik er niet op moest rekenen. Dat is iets heel anders dan zeggen dat het niet de bedoeling is dat ik om stamdef ga vragen. Dat jij blijkbaar te dom bent om te begrijpen wat je zelf zegt, is toch zeker niet mijn schuld?


Ik vroeg def aan ja, ik eiste het niet of whatever.


Er is toch wat mis met je als je via de VV de clears van een front-account, waar je op korte termijn een nieuwe speler op wilt zetten, gaat gebruiken om ergens midden in je stamcluster te gaan clearen? Als je clears van een VV aan het front gaat gebruiken, dan gebruik je die voor een massa aan 't zelfde front. Verder boeide me 't op zich allemaal niet eens zoveel, ik was alleen boos aangezien je medeleider "het even was vergeten te zeggen". Kom op zeg, 't is toch een onaangename verassing als je ineens moet gaan afwachten op een accountje terwijl ze je eerst zeggen dat het een account is wat veel actie belooft.


Ik heb hem niet uitgescholden. Verder snap je schijnbaar niet dat ik boos was omdat je medeleider die clears verstuurd had, maar omdat het ten eerste niet gemeld werd alvorens ik op het account ging spelen en ten tweede omdat ie toen ik hem daarop aansprak totaal geen begrip toonde.


Klopt. Vind 't op zich wel lachen dat jij er zo'n heel verhaal van weet te maken en doet alsof ik iets verkeerds of zo gedaan zou hebben. Verder wordt 't nog grappiger. Je hebt me daarna namelijk nog gevraagd of ik toch niet alsnog bij jullie in de stam wou komen spelen. :D:D:D



Lachen man. Serieus wat ben jij een kneus. :D:D:D

Ten eerste was het Bas die met jou op kwam draven, en heel graag wou dat je kwam spelen. Ik heb je toen die kans gegeven.

Over die skype logs, dat ben ik niet lol? Zodra ik weer op mn eigen pc zit zal ik de daadwerkelijke logs posten. :)
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste was het Bas die met jou op kwam draven, en heel graag wou dat je kwam spelen.


Ik heb je toen die kans gegeven.
Dat heb je dus niet gedaan. Dat is de hele grap.

Over die skype logs, dat ben ik niet lol? Zodra ik weer op mn eigen pc zit zal ik de daadwerkelijke logs posten. :)
Jij bent niet Raphgo? Wie ben jij dan wel? Maar 't maakt niet eens wat uit. Dan was 't nog een andere medeleider. Feit blijft dat jullie mij blijkbaar heel graag terug wilden, maar dat ik geen interesse meer had. Dat cruciale onderdeel van het verhaal vergat jij even. Verder heb ik in die Skype-log met die Raphgo ook staan dat ik met mijn opmerking over de short distance clears volledig gelijk had. Nu herinner ik me ook weer wat ik 't ergste vond. Je vriendje Apuz had letterlijk alle clears gebruikt. Ook die van de edeldorpen direct aan 't front. Maar dat vind jij vast weer normaal. :eek:

EDIT: Oh, jij bent dan vast Elko. Nou ik zal de log even posten, hou je vast!
[21-3-2013 6:56:35] Elko: juw heb jij je massalijstje al gekregen?
[21-3-2013 7:37:02] Floris: Jep vannacht
[21-3-2013 7:37:15] Elko: ah mooi
[21-3-2013 7:37:26] Elko: mijn clears lopen op een deel van je targets
[21-3-2013 7:37:31] Elko: hoe wil je ze hebben?
[21-3-2013 7:37:56] Elko: verspreid tussen 7 en 12, strak om 7, strak ergens daartussen..? :p
[21-3-2013 13:26:17] Floris: Pfff
[21-3-2013 13:26:40] Floris: 7 tot 12 op een zondag :(
[21-3-2013 13:26:55] Floris: Ik ga sowieso niet aan het aantal benodigde clears geraken

Ik kon dus als frontspeler niet meedoen aan een massa doordat je vriendje Apuz de clears allemaal voor zichzelf gebruikt had, voor ergens midden in 't stamcluster. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.040
Voortaan maar eens lezen wat er geciteerd is. Anders snap je de context natuurlijk helemaal niet en voeg je met je posts dus helemaal niets toe.
Soms niet eens nodig hoor:eek:
Omg hoe kan jij dat nou weer lezen? Ik weet trouwens precies waar het over gaat. Ik heb 't allemaal gelezen en ben de discussie aangegaan met de vriendjes van Dutchgangster. Ik verwees daar in de post waar jij op reageerde nota bene naar mijn reacties daar. Hoe kan ik dan helemaal niet weten waar het over gaat? :eek: Daarnaast is het normaal om als je op een post reageert, waarin verwezen wordt naar een posts van dezelfde auteur in een ander topic, die eerst te lezen. Want anders krijg je zoals nu dat je helemaal niets zinnigs kunt uitbrengen. En weet je waarom? Omdat jij niet weet waar het over gaat. Best komisch. En nee ik doel niet op die ban, maar op de discussie die ik nu met jou aan het voeren ben. Aangezien je te lui bent te lezen alvorens te reageren. Ik ken je normaal als een slimmere speler, ik hoop dat je puur zo reageert omdat 't om je vriendjes of zo gaat, want anders ben jij ook achteruitgegaan zeg.
Het enige dat hier flink achteruit aan het gaan is is het niveau van het af sinds jou komst:') Ik voel mijn hersencellen bijna afsterven:eek:

Jawel. Dubbel-account is verboden. De moderator zegt dat ze eenzelfde passwords gebruikten om te kunnen ageren als eigenaar van meerdere accounts. En kunnen ageren als eigenaar van meerdere accounts = dubbel-account. Dat eenzelfde password niet per se verboden is, dat is helemaal niet relevant. Het maakt de boel echter blijkbaar veel te ingewikkeld voor spelers als diegenen die verbannen zijn en jij.
Naar wat ik gehoord heb waren er op Classic toevallig 2 accounts met dezelfde pass en is Elko daarom geband, lijkt me niet echt dat je dat valsspel kan noemen of wel:eek:


Grappig. Ik heb nooit Wereld 29 gespeeld? :eek:
Weet zeker van wel hoor;)


Oh, jij bent van die stam die mij vroeg om op een accountje te komen deffen maar 't ineens niet wou toen ik kritiek gaf? :D
Ach, het account bestaat nog dus komt goed;)
Eh voor zover ik het weet ben ik gevraagd? Ik vind sollicitatiegesprekje in dat geval een beetje vreemd klinken. Verder zei je inderdaad dat ik er niet op moest rekenen. Dat is iets heel anders dan zeggen dat het niet de bedoeling is dat ik om stamdef ga vragen. Dat jij blijkbaar te dom bent om te begrijpen wat je zelf zegt, is toch zeker niet mijn schuld?
Ja man, iemand dom noemen zorgt echt dat de rest denkt ooh wow, wat een discussieniveau:eek:

Er is toch wat mis met je als je via de VV de clears van een front-account, waar je op korte termijn een nieuwe speler op wilt zetten, gaat gebruiken om ergens midden in je stamcluster te gaan clearen? Als je clears van een VV aan het front gaat gebruiken, dan gebruik je die voor een massa aan 't zelfde front. Verder boeide me 't op zich allemaal niet eens zoveel, ik was alleen boos aangezien je medeleider "het even was vergeten te zeggen". Kom op zeg, 't is toch een onaangename verassing als je ineens moet gaan afwachten op een accountje terwijl ze je eerst zeggen dat het een account is wat veel actie belooft.
Er was ook veel actie mogelijk, er is volgens mij ook geen enkele keer gezegd dat je clears klaar stonden voor gebruik of wel?

Lachen man. Serieus wat ben jij een kneus. :D:D:D
Bwuh, topniveau weer(y)
En als je 2 topspelers tegenover elkaar hebt dan is activiteit de winnende factor.

Gaat lastig worden:\ Iedereen kent elkaar al zo ongeveer en meestal leid dat tot stamgenoot worden oid, eigenlijk wel jammer:(
 

DeletedUser

Guest
Nu hoop je dat ie stopt :rolleyes:

Ja was al halverwege weer een grote post toen ik dacht weet je laat maar zitten want dan blijft het heel de avond bezig en daar heb ik absoluut geen zin in :p
dus lekker bij me meissie op de bank gaan liggen :D
 

DeletedUser

Guest
Stelling : Wereld 36 gaat een lange wereld worden.

( als de stelling te slecht is gooi er nog wel een andere stelling tegenaan :D )
 

DeletedUser68973

Guest
Stelling : Wereld 36 gaat een lange wereld worden.

( als de stelling te slecht is gooi er nog wel een andere stelling tegenaan :D )

Vind ik wel waar :D Aangezien er een pak meer spelers zijn die mee gaan doen omwille van het event. Maar ik verwacht toch dat die er straks gaan uitvallen :p
 

DeletedUser

Guest
Juist, het draait natuurlijk om intelligente inzicht inzake het interpreten van een topic.
Oh, je ontkent iets zonder argumenten te noemen?

Jammer dat jij dat niet hebt ....
Oh, vast ja. Weer ontbreekt elke onderbouwing. n00b.

Het interesseert mij weinig wat er in de openingspost staat net zo min als hoe jij iets interpreteert en direct uit de hoogte valt.
Eh in de openingspost staat dat ik gelijk heb over de interpretatie van "Stelling van de Dag" en dat het dus geen tijd was voor een nieuwe stelling.


Het valt je wel zwaar, ga het nou maar niet ontkennen anders zou je er niet zo hevig op ingaan.
Oh ja. Als iemand er hevig op ingaat valt het hem zwaar. :eek::eek::eek: Die redenering klopt van geen kanten, net als de rest van je post btw.

Hij heeft het recht het te plaatsen, en jij hebt recht om hem daarop aan te spreken desalniettemin gaf jij iets verkeerd weer en ging ik daar op in.
Eh nee ik gaf niets verkeerd weer. Hij kwam met een hele gare stelling dat ik geen leven heb. Jij gaat vervolgens hem lopen verdedigen en zeggen dat ie het recht heeft dat te doen. Terwijl dat helemaal geen reden is. Verder: wat gaf ik dan verkeerd weer? :eek:

Zo simpel kan het zijn.
Rofl.

Ja, dat 'propaganda voeren' heb je wel vaker vermeldt, desalniettemin doe je het nog steeds niet.
Eh jawel.

Maar goed, dat is jouw simpele ziel en kwestie hierin.
Waar is je onderbouwing dan? :eek:

Eh nee.

Als jij je anders gedraagt in het RL dan op een forum, kan je net zo goed helemaal niet reageren want dat neemt elke serieus inspraak van jou weg.
Want? Onderbouw je uitspraken eens. Ik zie namelijk enkel redeneringen die niet kloppen. Als je je anders gedraagt in RL dan op een forum, kan je net zo goed helemaal niet reageren (hoe dit, er is toch een ander effect als ik wel reageer :eek:) want dat neemt elke serieus :)D) inspraak van mij weg. Eh wtf? Hoe dan? Ik

Dat je hiermee nu wilt bevestigen dat jij de zoveelste trol bent, is jammer.
Dat wil ik dus niet. Omg wat praat jij poep.

Vertel mij dan de bedoeling van een P&P-forum, heb het nog altijd niet gehoord van je.
Pardon hoor, P&P voeren natuurlijk. Wat ben jij dom zeg pff.

Nee, want buiten het forum kan je een klap verwachten voor de aanvallende toon waarmee jij post.
Ten eerste beweeg ik me niet in delen van de samenleving waar men grijpt naar fysiek geweld als ze t even niet meer aan kunnen. Al wil ik best geloven dat jij een kamper of zo bent hoor. Ten tweede heb je ook buiten het forum iets dat de vrijheid van meningsuiting heeft. Ik hoef dus helemaal geen klap te verwachten.

Lijkt wel een beetje een jasey-gevalletje. Je bent toch niet stiekem Jasey/Krepox?
:eek::eek::eek:

Soms niet eens nodig hoor:eek:
In dit geval wel blijkbaar. :rolleyes:

Het enige dat hier flink achteruit aan het gaan is is het niveau van het af sinds jou komst:') Ik voel mijn hersencellen bijna afsterven:eek:
Ok doei.

Naar wat ik gehoord heb waren er op Classic toevallig 2 accounts met dezelfde pass en is Elko daarom geband, lijkt me niet echt dat je dat valsspel kan noemen of wel:eek:
Eh dan heb jij 't verkeerd gehoord.


Weet zeker van wel hoor;)
Eh nee.


Ach, het account bestaat nog dus komt goed;)
Lol?

Ja man, iemand dom noemen zorgt echt dat de rest denkt ooh wow, wat een discussieniveau:eek:
Ik wil ook helemaal niet dat de rest dat denkt.

Er was ook veel actie mogelijk, er is volgens mij ook geen enkele keer gezegd dat je clears klaar stonden voor gebruik of wel?
Er was een massa gepland aan mijn front voor een datum waarop mijn clears nog niet klaar waren. Dan kan ik er toch vanuit gaan dat op zijn minst de short distance clears in orde zijn? :eek:

Bwuh, topniveau weer(y)
Dankjewel.
 

DeletedUser66036

Guest
Wat kan jij aankloten zeg, ash. Als je 'propoganda' probeert te voeren, zeg er dan op zijn minst niet bij dat je dat doet. Alsof je je ingame vijanden eerst informeert voordat je ze aanvalt.

Misschien moet er een slap-gelultopic komen, dan wordt er hier misschien ingegaan op het oorspronkelijkr onderwerp.
 

DeletedUser48745

Guest
Nee. Deze wereld heeft veel meer spelers dan W33-36 hadden in de start.

Veel meer spelers wel ja, enkel ben ik het er niet mee eens dat er meer topspelers zijn dan de vorige werelden, naast w34 is het niveau op w31-w36 echt verdomd laag vergeleken met vorige werelden.
 

DeletedUser72281

Guest
het verschil in spelers tussen .nl en .net is veel te groot :(
 

DeletedUser

Guest
Wat kan jij aankloten zeg, ash. Als je 'propoganda' probeert te voeren, zeg er dan op zijn minst niet bij dat je dat doet. Alsof je je ingame vijanden eerst informeert voordat je ze aanvalt.
Goh, want je zou op een P&P-forum toch niet verwachten dat men P&P voert. :eek:

Misschien moet er een slap-gelultopic komen, dan wordt er hier misschien ingegaan op het oorspronkelijkr onderwerp.
Ik ging niet off-topic. Enkel moeten bepaalde mensen per se mij persoonlijk aanvallen in dit topic, je gaat mij daar toch niet op aanspreken? Lekker consequent hoor.
 

DeletedUser66036

Guest
Goh, want je zou op een P&P-forum toch niet verwachten dat men P&P voert. :eek:

Er is een behoorlijk verschil tussen eerst zeggen dat je anderen zwart gaat maken op een manier zoals je dat IRL nooit zou doen en propaganda voeren. Je komt niet heel geloofwaardig over als je ons eerst een waarschuwing geeft. Als je dit niet begrijpt, laat dan maar zitten. Ik bemoei me verder niet met jouw manieren.

Ik ging niet off-topic. Enkel moeten bepaalde mensen per se mij persoonlijk aanvallen in dit topic, je gaat mij daar toch niet op aanspreken? Lekker consequent hoor.

Ik zei niet direct dat JIJ off-topic ging, maar dat je een post maakt waarin je op twintig verschillende posts 'ingaat' met slechts een reactie als "eh nee.." of "Ok doei" dan noem ik dat slap gelul en vind ik dat dat niet thuis hoort in dit topic.
 

DeletedUser

Guest
het verschil in spelers tussen .nl en .net is veel te groot :(

Een paar jaar terug gingen de .nl-spelers nochtans op .net spelen als ze weer ff een wereld compleet wouden domineren. Ik heb daar en op .de vroeger ook echt nog veel speeds enz gedaan en het was geen verschil met hier. Je staat daar ook direct in de top van de lijst.
 
Reactiescore
1.040
Brengt me op de volgende stelling: .nl is een van de betere servers wereldwijd?
 
Bovenaan