Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser65116

Guest
Stelling van de dag: bouwtijden halveren zijn de enige topspelers tot nu toe.

Als je ziet, de meeste hebben nog niet eens 100m buit, en bouwtijden zit volgens mij al over de 300mill.

Kijk nou uit Bart zijn ego :( :D
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag: bouwtijden halveren zijn de enige topspelers tot nu toe.

Als je ziet, de meeste hebben nog niet eens 100m buit, en bouwtijden zit volgens mij al over de 300mill.

pfff heeft pact alleen maar spelers met het verstand van een pannekoek.
 

DeletedUser67609

Guest
Om nou te zeggen dat BT de enige topspelers zijn omdat hun gewoon zo veel farmen is onzin.. Zeg niet dat het slechte gasten zijn maar dit is wel echt een sleche beredenering.
 

DeletedUser56459

Guest
Om nou te zeggen dat BT de enige topspelers zijn omdat hun gewoon zo veel farmen is onzin.. Zeg niet dat het slechte gasten zijn maar dit is wel echt een sleche beredenering.

Ik vind dat ze er momenteel toch bovenuit steken :)
 

DeletedUser65116

Guest
Boven uitsteken qua farmen, moet je het toch ergens goed voor gebruiken? En Bart is zoiezo een farmslet XXL
 

DeletedUser66036

Guest
Stelling van de dag: bouwtijden halveren zijn de enige topspelers tot nu toe.

Als je ziet, de meeste hebben nog niet eens 100m buit, en bouwtijden zit volgens mij al over de 300mill.

Ga farmwars spelen jij :D
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag: bouwtijden halveren zijn de enige topspelers tot nu toe.

Als je ziet, de meeste hebben nog niet eens 100m buit, en bouwtijden zit volgens mij al over de 300mill.

Er is nog maar 1 meer die 100 mil heeft gefarmd.. Ultieme farmslets zijn is ook skills, maar dat betekent zeker niet dat ze de enige topspelers zijn. ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Ja qua farmen steekt BT er inderdaad met kop en schouders bovenuit :p
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag: bouwtijden halveren zijn de enige topspelers tot nu toe.

Als je ziet, de meeste hebben nog niet eens 100m buit, en bouwtijden zit volgens mij al over de 300mill.

Wel de beste in de top 10 misschien. Maar het laat denk ik meer zien dat farmen door de instellingen (snelheid 2, maar troepen lopen op 0,5) veel minder belangrijk is. Ik ben zelf gewend GS-levels in het begin een erg lage prioriteit te geven in nieuw veroverde dorpjes, maar op deze wereld moet ik toch een andere balans gaan vinden denk ik. :p
 

DeletedUser

Guest
27 27 27 is een mooie balans. Als je dan nog beetje deftig farmt behoud je kaz en stal actief met levels 23 en 18.
 

DeletedUser56459

Guest
Wel de beste in de top 10 misschien. Maar het laat denk ik meer zien dat farmen door de instellingen (snelheid 2, maar troepen lopen op 0,5) veel minder belangrijk is. Ik ben zelf gewend GS-levels in het begin een erg lage prioriteit te geven in nieuw veroverde dorpjes, maar op deze wereld moet ik toch een andere balans gaan vinden denk ik. :p

Ja dat is wel waar.
 
Bovenaan